kuka helkatti tänne niitä haluaa ? kuka ja ketkä on tämän päätöksen takana on ?aivan täysin laiton päätös !
ryssiäkö muuttaa alavudelle ?
13
848
Vastaukset
- Anonyymi
Pöö
- Anonyymi
Liisa-täti tietysti!
- Anonyymi
Huippua jos saadaannoma terve mafia.
Se alkaa toimia loppuu tämä hyväveli verkko ja korruptio
- Anonyymi
Kuntalaisena kiinnostaisi tietää millaisia kuluja heistä tulee ja kuka lystin kustantaa?
- Anonyymi
Tuskin 300 000 t /€ riittää kun kaikki asumiskulut kulut hoidetaan sängyistä ruokaan asti kovasti ihmettelen kaupungin syrjivää tapaa koskien rehtiä suomalaisperhettä joka tosiaan töitä tarttis .
- Anonyymi
Kuntalaisena sitä kannattaa kysyä jostain muualta kuin täältä. Tuskin ne enempää maksaa, ku paikalliset tyhjän toimittajat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuntalaisena sitä kannattaa kysyä jostain muualta kuin täältä. Tuskin ne enempää maksaa, ku paikalliset tyhjän toimittajat.
Aika näyttää mutta eppäillä soppii.
- Anonyymi
Ensisijaisesti nähtävästi kaupungin maksettavaksi tulee ??
- Anonyymi
Mulle on sama ketä muuttaa kunhan tekevät työnsä ja maksavat laskunsa. Täällä tarvitaan uutta verta.
- Anonyymi
Kyllä oli mairea lehtijuttu, heti heräsi epäilys kunnon kuprusta.
- Anonyymi
Mulle on ainaki aivan sama kuka maksaa kuhan vaan vuokrat tuloo .
- Anonyymi
Aina ei pidä olla ennakkoluuloinen, Kyllä suomalaisetkaan ei tee työtä ja elää sossun tuella ja ryyppää
- Anonyymi
Noooo,eiköhän se ole se muija joka ei pääse nyt Turkkiin.Kun ei ole rokotettu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713075
- 922855
- 512095
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201555- 151339
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51318Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131263- 181230
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241222