Taas uusi kuva maapallosta.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/1114fc51-66fd-470f-9d48-ba116b7f804f
Pohjois - korean kuva maapallosta
29
54
Vastaukset
- Anonyymi
On se perkele, jopa Pohjois Korea osaa ampua rakettia taivaalle jopa 2000 kilsan korkeuteen, mutta tää Litta-porukka ei oo saanut aikaan joukkorahoitusta jolla rakentavat raketin jolla todistavat ettei pääse kuin 100km ja osuu kupuun.
- Anonyymi
Koko kartta olisi pienempi kuin Itä-Aasia? Sitten tullaan tänne uskonnon kiimassa, kun mitään ei silmät näe. Oikea fundamentalismin perikuva.
- Anonyymi
Jeesus näytti minulle avaruudesta käsin että maailma on litteä kun olin astraaliruumiissa senkin tyhmä kyrvännuppi.
Kalansilmälinssin läpi kuvattua paskaa. Voi olla myös että videoita kuvataan taivaankannen ulkopuolelta jolloin taivasnkansi vääristää litteän näkymän kaarevaksi.
- Anonyymi
Huomaa että et ole mikään älykäs tai kouluja käynyt, hävettäisi olla noin tyhmä ja sovodtumätön.
- Anonyymi
Lättymaa on kuvattu taivaankannen heijastumasta, jotta saataisiin vaikutelma jostakin pallomuodosta. Ei lätty näyttäisi muuten kaareutuvan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lättymaa on kuvattu taivaankannen heijastumasta, jotta saataisiin vaikutelma jostakin pallomuodosta. Ei lätty näyttäisi muuten kaareutuvan.
Harmittaako olla noin tyhmä?
- Anonyymi
Et kai sinä onneton pilkkaa suuren johtajan ja hänen johtamansa vapaan kansan saavutuksia ?
Kannattaa olla varovainen. Anonyymi kirjoitti:
Et kai sinä onneton pilkkaa suuren johtajan ja hänen johtamansa vapaan kansan saavutuksia ?
Kannattaa olla varovainen.Ainut asia mikä minua pelottaa ja harmittaa on pallomaa salaliiton laajuus.
Miten ihmeessä NASA muuten sai lahjottua pohjois-koreankin mukaan tähän pallomaa salaliittoon? 🤔- Anonyymi
Delfine kirjoitti:
Ainut asia mikä minua pelottaa ja harmittaa on pallomaa salaliiton laajuus.
Miten ihmeessä NASA muuten sai lahjottua pohjois-koreankin mukaan tähän pallomaa salaliittoon? 🤔Olisiko kun ei ole mitään salaliittoa!
Maapallo on todistettu faktaksi nii monella eri tavalla, te henkisesti sairaat ja älyllisesti matalalla olevat ette ymmärrä vain tosiasioita millään tavalla.
Tuollainen on jo aika säälittävää ja surullista. - Anonyymi
Delfine kirjoitti:
Ainut asia mikä minua pelottaa ja harmittaa on pallomaa salaliiton laajuus.
Miten ihmeessä NASA muuten sai lahjottua pohjois-koreankin mukaan tähän pallomaa salaliittoon? 🤔No sama homma muinoin Neuvostoliiton kanssa, miksi ne myötäilisi kapitalisteja. No jos katsot kuvaa tarkemmin näet että siinä on vain Korean niemimaa, ennen kuin päätelet siitä mitään. Kokeile karttapallolla ja kameralla.
- Anonyymi
Luulin vitsiksi sitä että jotkut sanoo maatamme litteäksi, mutta prkl tosissaahan ne uskoo😂
- Anonyymi
Neuvostoliitto osasi ampua raketteja taivaalle mutta Ladojen ovet eivät pysyneet kiinni..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Neuvostoliitto osasi ampua raketteja taivaalle mutta Ladojen ovet eivät pysyneet kiinni..
Taisivat siellä raketissakin pitää ovea hampaat irvessä kiinni ettei happi karkaa.
Anonyymi kirjoitti:
Eikä pallopäiden suut pysy kiinni, vaan vasikoivat ympärilleen elävänsä pallomaa harhassa.
- Anonyymi
Delfine kirjoitti:
Eikä pallopäiden suut pysy kiinni, vaan vasikoivat ympärilleen elävänsä pallomaa harhassa.
Taidat olla naurunaihe kaikkialla missä kuljet, kukaan ei ota sinua missään tosissaan.
Synnyitkö vajaana vai saitko vamman myöhemmin? Anonyymi kirjoitti:
Taidat olla naurunaihe kaikkialla missä kuljet, kukaan ei ota sinua missään tosissaan.
Synnyitkö vajaana vai saitko vamman myöhemmin?Minä kysyn samaa sinulta. Miksi et halua edes tutkia litteäämaata, vaan haluat vaan haukkua minua ja elää eliitin sinulle muovaama pallomaateorian ja evoluutioteorian psykoosi harhassa?
- Anonyymi
Delfine kirjoitti:
Minä kysyn samaa sinulta. Miksi et halua edes tutkia litteäämaata, vaan haluat vaan haukkua minua ja elää eliitin sinulle muovaama pallomaateorian ja evoluutioteorian psykoosi harhassa?
Edelleen Kirjoituksesi kertoo älyn ja logiikan puutteesta täysin.
Minä olen tarpeeksi älykäs ymmärtääkseni tieteitä ja todisteita, kertoo sinun ymmärryksestä kun puhut maapallosta teoriana.
Minä en usko maapalloon siksi että joku kertoo niin olevan, vaan koska todisteet kertovat sen monellakin eri tavalla, myös evoluutio on todistettu luonnonilmiö jota evoluutioteoria selittää, tieteellinen teoria ja ötökkä teoria ovat kaksi eri asiaa.
Elät omissa harhoissa ja pienessä kuplassa kun et pysty käsittelemään realimaailmaa. - Anonyymi
Delfine kirjoitti:
Minä kysyn samaa sinulta. Miksi et halua edes tutkia litteäämaata, vaan haluat vaan haukkua minua ja elää eliitin sinulle muovaama pallomaateorian ja evoluutioteorian psykoosi harhassa?
"Miksi et halua edes tutkia litteäämaata"
Kuka sanoo etten halua?
Muutin Australiaan jotta voin nähdä omin silmin miten Aurinko liikkuu taivaalla, ja se ei noudata tänäänkään liiketta jota sen tulisi noudattaa Litteällä.
Olen lentänyt sekä Amerikan, Venäjän että Australian halki jotta olen itse voinut analogisella kellolla todeta ettei Amerikka ole puolet Australian leveydestä, tai ettei Australia ole saman levyinen kuin Venäjä; vaikka Gleasonin kartta johon sinäkin (?) vannot näin kertoo.
Olen myös lentänyt Tyynen Meren ylitse jotta voin todeta ihan itse ettei se mene Alaskan kautta tai kestä loputtoman kauan jos kartta olisi Gleasonin mukainen.
Ja olen ajanut Australiassa autolla riittävän pitkiä matkoja maantietä että olen myös täysin varma ettei sen koko noudata Gleasonin karttaa senkään perusteella.
Mitä SINÄ olet tehnyt sen eteen että todistat itsellesi mikä Maan muoto on? Istut kotona ja katsot videota YouTubesta ja luotat jonkun parranpäristäjän sanaan siitä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ladojen ovet pysyivät oikein mainiosti kiinni, näin talvella joskus liiankin hyvin, joka muuta väittää, ei ole ikinä Ladalla ajanut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Miksi et halua edes tutkia litteäämaata"
Kuka sanoo etten halua?
Muutin Australiaan jotta voin nähdä omin silmin miten Aurinko liikkuu taivaalla, ja se ei noudata tänäänkään liiketta jota sen tulisi noudattaa Litteällä.
Olen lentänyt sekä Amerikan, Venäjän että Australian halki jotta olen itse voinut analogisella kellolla todeta ettei Amerikka ole puolet Australian leveydestä, tai ettei Australia ole saman levyinen kuin Venäjä; vaikka Gleasonin kartta johon sinäkin (?) vannot näin kertoo.
Olen myös lentänyt Tyynen Meren ylitse jotta voin todeta ihan itse ettei se mene Alaskan kautta tai kestä loputtoman kauan jos kartta olisi Gleasonin mukainen.
Ja olen ajanut Australiassa autolla riittävän pitkiä matkoja maantietä että olen myös täysin varma ettei sen koko noudata Gleasonin karttaa senkään perusteella.
Mitä SINÄ olet tehnyt sen eteen että todistat itsellesi mikä Maan muoto on? Istut kotona ja katsot videota YouTubesta ja luotat jonkun parranpäristäjän sanaan siitä?Katsoitko edes niitä kuvia, koko kartta olisi pienempi kuin Itä-Aasia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katsoitko edes niitä kuvia, koko kartta olisi pienempi kuin Itä-Aasia?
Ei tässä keskusteltu enää jostain Pohjois-Korean propagandakuvista.
Tässä keskusteltiin mitä minä olen, ja mitä Delfine EI OLE tehnyt tutkiakseen itse mikä on Maan muoto.
- Anonyymi
Hei Heliocentrismi uskovaiset, oletteko edes katsoneet niitä kuvia kyseisestä artikkelista? Jos tuo on Maapallo, koko kartta jää pienemmäksi kuin Aasia. Nyt vähän valoja päälle. Moni täällä esittää niin viisasta. Sietäisitte hävetä.
- Anonyymi
On se kun kukaan ei ole käynyt maan (telluksen) reunoilla vai onko , millaista siellä on, vastustetaanko rokotteita ja salaliittoja on kuin trumpin ja vkk vaaleissa.....
- Anonyymi
Katsoitko edes niitä kuvia, koko kartta olisi pienempi kuin Itä-Aasia? Sitten tullaan tänne uskonnon kiimassa kettuilemaan, kun mitään ei silmät näe. Oikea fundamentalismin perikuva.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katsoitko edes niitä kuvia, koko kartta olisi pienempi kuin Itä-Aasia? Sitten tullaan tänne uskonnon kiimassa kettuilemaan, kun mitään ei silmät näe. Oikea fundamentalismin perikuva.
Kuten delfiinille tuossa vastasin aikaa sitten.. otahan karttapallo ja kamera.. kulmista ja etäisyyksistä se on kiinni.
Ja väitätkö sinäkin suurta johtajaa ja ylpeää pohjoiskorean kansaa valehtelijaksi ? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuten delfiinille tuossa vastasin aikaa sitten.. otahan karttapallo ja kamera.. kulmista ja etäisyyksistä se on kiinni.
Ja väitätkö sinäkin suurta johtajaa ja ylpeää pohjoiskorean kansaa valehtelijaksi ?"Pohjoiskorealaisten kuva maapallosta 2 000 kilometrin etäisyydeltä. KUVA: KCNA/ REUTERS"
2000km etäisyydellä? Reunat mustat? Et taida kauhean älykäs olla? Mutta miten se Heliocentrismi uskovainen voisikaan olla. Kun mieli on suljettu ei silmillä näe. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Pohjoiskorealaisten kuva maapallosta 2 000 kilometrin etäisyydeltä. KUVA: KCNA/ REUTERS"
2000km etäisyydellä? Reunat mustat? Et taida kauhean älykäs olla? Mutta miten se Heliocentrismi uskovainen voisikaan olla. Kun mieli on suljettu ei silmillä näe.Kukaan littu-uskovainen ei ole kauhean älykäs, yritetään apinan raivolla todistaa jotain, missä ei ole mitään salaista. Näyttäisi, että tuo kuva on kuvattu jonkinlaisen ikkunan läpi? Tai sitten se on valetta?
Kyllähän nuo PohjoisKorean jutut pitää lukea tosi rankan suodattimen läpi, siinä suhteessa samanlaisia kuin littu-uskovaistenkin valheet.
- Anonyymi
Kuka kumma on onnistunut hupnoosissaan noin hyvin???
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 652957
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252083Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671668Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t241520- 281281
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161267Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61196Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281150Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101107Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu621001