Untuvatäkki

Tulipahan tilattua tuommonen kokeeksi https://joutsen.fi/products/henkays-paivapeitto Untuvamakuupussien spermailut ovat olleet niin nautinnollisia sessioita että odotukset tuon suhteen ovat korkealla. Tuskin maltan odottaa että pääsen hieromaan kaluani tuota vasten.

17

1709

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minä taas hieron naiseen.

      • Tuon päällä sekin luultavasti hauskempaa, pillumehut ja spermat valumassa tuon pinnalle... mikä kiihottava mielikuva päähäni syntyikään...


    • Nyt se sitten tuli perille. Ylitti odotukset, tuntuu mielettömän hyvälle hieroa kalua tuolla. Spermat lentää vähän liiankin herkästi tuon kanssa touhutessa. Tässäpä se sitten viikonloppu kivasti kuluu tuota spermatessa.

      • Anonyymi

        Pitää tilata kokeiluun. Olen tehnyt Moncler Cheoulle untsikoista untuvapeiton. Jäi paljon hihoja ylimääräiseksi. Lämmin ja kevyt.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pitää tilata kokeiluun. Olen tehnyt Moncler Cheoulle untsikoista untuvapeiton. Jäi paljon hihoja ylimääräiseksi. Lämmin ja kevyt.

        Mahtaa olla kiva peitto sulla. Nuo hihathan pystyy hyödyntämään tekopilluna, itse ainakin niin tekisin. Ilmoitteleppa kun olet saanut itsellesi tuommosen joutsenen päiväpeiton että mitä tykkäät siitä, itsellä alkaa olla monin paikoin melko rapea pinta siinä kuivuneen sperman takia, mutta ei vielä menoa haittaa, tänäänki täytyy nautiskella sen kans.


      • Anonyymi

        Pesetkö tuota koskaan?
        Mahtaa väkevälle haista vanha sperma🤣


      • Anonyymi

        Todella sexy ja muhkea peitto!!!!


    • Anonyymi

      Joutsen tuli ja on nyt normikäytössä. Siinä ei kyllä ole samaa magiaa kuin milletin ja monclerin untsikoista tehdyssä.

      • Tuo ero noiden välillä on kyllä helppo ymmärtää. Itellä ei kyllä onnistu tuon normikäytössä pitäminen, ei sitä malta olla spermaamatta. Kokeilitko "ajo-ominaisuuksia "?


    • Anonyymi

      Muhkeet ja pehmeät untuvatakit menevät minulle ykköseksi. Peakin untsikat varsinkin on jotain niin ihanaa, että tippuu leuka jokakerta kun sellaisen näen naisen yllä…
      Aivan mielettömän upeita nuo Peak Performancen untuvatakit

      • Anonyymi

        Harmi vaan et laatu on kärsiny aika paljon vuosien varrella. Esim. uudet frost takit on aika kuraa verrattuna ensimmäisiin malleihin. Niitä onkin sit vähän vaikeampi löytää. Tämän vuoden mallistossa ei sit ollutkaan mitään mielenkiintoista :D


      • Anonyymi

        Joo niin on. Muhkea, paksu ja pehmeä…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harmi vaan et laatu on kärsiny aika paljon vuosien varrella. Esim. uudet frost takit on aika kuraa verrattuna ensimmäisiin malleihin. Niitä onkin sit vähän vaikeampi löytää. Tämän vuoden mallistossa ei sit ollutkaan mitään mielenkiintoista :D

        Niin on, mutta rakastan kanssa miltä ne näyttävät ja se pertex pinta joissain Peakeissa on aivan mielettömän ihanan tuntunen. Lisäten vielä että sitten kun niitä on sängyllinen niin ei haittaa vaikka vähän huonolaatusempia onkin, aina yhtä juhlaa muhinoida niiden kanssa.
        Lähti itseasiassa pienessä untsikkakiimassa Peakin rivel puffer mukaan kaupasta.. Alkaa tila loppumaan kohta :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin on, mutta rakastan kanssa miltä ne näyttävät ja se pertex pinta joissain Peakeissa on aivan mielettömän ihanan tuntunen. Lisäten vielä että sitten kun niitä on sängyllinen niin ei haittaa vaikka vähän huonolaatusempia onkin, aina yhtä juhlaa muhinoida niiden kanssa.
        Lähti itseasiassa pienessä untsikkakiimassa Peakin rivel puffer mukaan kaupasta.. Alkaa tila loppumaan kohta :D

        Työpäivän jälkeen kotona odottelee muhkea untsikka joka tulee tänään saamaan mahtavat lastit itseensä, aion nussia tuota untuvaunelmaa koko viikonlopun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Työpäivän jälkeen kotona odottelee muhkea untsikka joka tulee tänään saamaan mahtavat lastit itseensä, aion nussia tuota untuvaunelmaa koko viikonlopun.

        Pahin untuvakiima taltutettu kun Peakin frost ja niken kiiltountsikka odottivat kotona ja ne on molemmat toimittaneet mälliämpärin virkaa, kyllä tuli paineella ruiskuttua niiden muhkeisiin sisuksiin 😎


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Poliitikoilla on torkkupeitto, sulla orkkupeitto...

    Ketjusta on poistettu 121 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1326
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1195
    3. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      55
      914
    4. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      906
    5. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      77
      819
    6. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      31
      774
    7. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      162
      773
    8. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      766
    9. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      59
      754
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      76
      675
    Aihe