Untuvatäkki

Tulipahan tilattua tuommonen kokeeksi https://joutsen.fi/products/henkays-paivapeitto Untuvamakuupussien spermailut ovat olleet niin nautinnollisia sessioita että odotukset tuon suhteen ovat korkealla. Tuskin maltan odottaa että pääsen hieromaan kaluani tuota vasten.

17

1949

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minä taas hieron naiseen.

      • Tuon päällä sekin luultavasti hauskempaa, pillumehut ja spermat valumassa tuon pinnalle... mikä kiihottava mielikuva päähäni syntyikään...


    • Nyt se sitten tuli perille. Ylitti odotukset, tuntuu mielettömän hyvälle hieroa kalua tuolla. Spermat lentää vähän liiankin herkästi tuon kanssa touhutessa. Tässäpä se sitten viikonloppu kivasti kuluu tuota spermatessa.

      • Anonyymi

        Pitää tilata kokeiluun. Olen tehnyt Moncler Cheoulle untsikoista untuvapeiton. Jäi paljon hihoja ylimääräiseksi. Lämmin ja kevyt.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pitää tilata kokeiluun. Olen tehnyt Moncler Cheoulle untsikoista untuvapeiton. Jäi paljon hihoja ylimääräiseksi. Lämmin ja kevyt.

        Mahtaa olla kiva peitto sulla. Nuo hihathan pystyy hyödyntämään tekopilluna, itse ainakin niin tekisin. Ilmoitteleppa kun olet saanut itsellesi tuommosen joutsenen päiväpeiton että mitä tykkäät siitä, itsellä alkaa olla monin paikoin melko rapea pinta siinä kuivuneen sperman takia, mutta ei vielä menoa haittaa, tänäänki täytyy nautiskella sen kans.


      • Anonyymi

        Pesetkö tuota koskaan?
        Mahtaa väkevälle haista vanha sperma🤣


      • Anonyymi

        Todella sexy ja muhkea peitto!!!!


    • Anonyymi

      Joutsen tuli ja on nyt normikäytössä. Siinä ei kyllä ole samaa magiaa kuin milletin ja monclerin untsikoista tehdyssä.

      • Tuo ero noiden välillä on kyllä helppo ymmärtää. Itellä ei kyllä onnistu tuon normikäytössä pitäminen, ei sitä malta olla spermaamatta. Kokeilitko "ajo-ominaisuuksia "?


    • Anonyymi

      Muhkeet ja pehmeät untuvatakit menevät minulle ykköseksi. Peakin untsikat varsinkin on jotain niin ihanaa, että tippuu leuka jokakerta kun sellaisen näen naisen yllä…
      Aivan mielettömän upeita nuo Peak Performancen untuvatakit

      • Anonyymi

        Harmi vaan et laatu on kärsiny aika paljon vuosien varrella. Esim. uudet frost takit on aika kuraa verrattuna ensimmäisiin malleihin. Niitä onkin sit vähän vaikeampi löytää. Tämän vuoden mallistossa ei sit ollutkaan mitään mielenkiintoista :D


      • Anonyymi

        Joo niin on. Muhkea, paksu ja pehmeä…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harmi vaan et laatu on kärsiny aika paljon vuosien varrella. Esim. uudet frost takit on aika kuraa verrattuna ensimmäisiin malleihin. Niitä onkin sit vähän vaikeampi löytää. Tämän vuoden mallistossa ei sit ollutkaan mitään mielenkiintoista :D

        Niin on, mutta rakastan kanssa miltä ne näyttävät ja se pertex pinta joissain Peakeissa on aivan mielettömän ihanan tuntunen. Lisäten vielä että sitten kun niitä on sängyllinen niin ei haittaa vaikka vähän huonolaatusempia onkin, aina yhtä juhlaa muhinoida niiden kanssa.
        Lähti itseasiassa pienessä untsikkakiimassa Peakin rivel puffer mukaan kaupasta.. Alkaa tila loppumaan kohta :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin on, mutta rakastan kanssa miltä ne näyttävät ja se pertex pinta joissain Peakeissa on aivan mielettömän ihanan tuntunen. Lisäten vielä että sitten kun niitä on sängyllinen niin ei haittaa vaikka vähän huonolaatusempia onkin, aina yhtä juhlaa muhinoida niiden kanssa.
        Lähti itseasiassa pienessä untsikkakiimassa Peakin rivel puffer mukaan kaupasta.. Alkaa tila loppumaan kohta :D

        Työpäivän jälkeen kotona odottelee muhkea untsikka joka tulee tänään saamaan mahtavat lastit itseensä, aion nussia tuota untuvaunelmaa koko viikonlopun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Työpäivän jälkeen kotona odottelee muhkea untsikka joka tulee tänään saamaan mahtavat lastit itseensä, aion nussia tuota untuvaunelmaa koko viikonlopun.

        Pahin untuvakiima taltutettu kun Peakin frost ja niken kiiltountsikka odottivat kotona ja ne on molemmat toimittaneet mälliämpärin virkaa, kyllä tuli paineella ruiskuttua niiden muhkeisiin sisuksiin 😎


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Poliitikoilla on torkkupeitto, sulla orkkupeitto...

    Ketjusta on poistettu 121 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      74
      2170
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1442
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      133
      1420
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1102
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      977
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      366
      902
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    Aihe