kaikkee sitä vanhallekin sattuu
Aamusella olin lähdössä suihkuun,siinä vaatteet riisuttuani kahtelin,että onpa päässyt
kulhikarvat kasvaan pitkiksi.no ei siinä mittään otin sakset ja aloin lyhentään pehkoa,
siinä aattelin,että onpa sotkuista hommaa,ku karvaa tippui pesuhuoneen lattialle.
No aattelin,että otetaan imuri avuksi,töpseli seinään ja imuri pörrään.pistin kulhin
imurin suulakkeen reikään,joka oli kovin vähjiä,mutta mukasti ravisteli kulhia,joten
tuntu ihan mukavalta parturoida karvoitus poies..Niin no aikansako se ravisteli
siinä suulakkeessa kulhia,niin kovin alko kovettuun ja tuntuun hyvältä,joten aattelin
että menköön homma loppuun.niinhän se menikin,sain kunnon imutuksen ja mällit
lensi saman tien putkeen,en tiedä kuinka paljon sinne meni,kun ei ole päässyt pitkään
aikaan tyhjentään palheja pilhuun.Empä vain tullut kattoneeksi imuria alkaissa tarkemmin
joten siinä ei ollut pölypussia ollenkaan.kun se sai minun kaikki kosteen mällin sinään
niin meni suoraan moottoriin ja aiheutti valtavan posauksen,kun meni oikoseen ja kärähti
koko imuri.No onneksi olin alasti,muuten olisi mennyt kalsarit vaihtoon.Ennemmin olisi
ollut helpompaa siivota net karvat lattialta,kuin ripuliP seiniltä..ETTÄ tämmöstä tänään…
ajelupa hyvinkin
Anonyymi
3
856
Vastaukset
- Anonyymi
Että otahan ne bentsot piripää hörhö
- Anonyymi
Voi sua raukkaa.
- Anonyymi
olisit tullu tänne karvanpoistoon ois tyhjennys tullu samalla
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa1283753Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.362444Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1442088Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.701031Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet101001- 45881
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen63866En unohda sua
En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on31845- 43770
Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä
Ja on ihan kiva jos ottaa yhteyttä mieheen. Minä ainakin olisin onnessani jos nainen ottaisi yhteyttä. mies97762