Kokkolan jalkakäytävät sun muuta

Ensin tämä asia, joka on pistänyt silmään tänä talvena....
Eikös se ole kiinteistön omistajien vastuulla putsata jalkakäytävät lumesta? Ihmeen paljon kyllä näkyy tukossa olevia kulkuväyliä. Kai asia on kaikilla tiedossa, vai eikö sitä muuten noudateta?
Ei voi muuta ihmiset tehdä, kuin mennä autotielle vain kävelemään!

Ja toinen asia..
Oli näköjään taas saatu poistetuksi mun aloitus. On se joillakin sitten niin vaikeaa tämä elämä :/

Olisin halunnut tämän kirjoittaa siihen, ettei mun aloituksiin tarvi tulla vinkumaan kenenkään yhdessä olemisesta, eikä muutenkaan heittämään tuollasta älytöntä juttua. Miksi yleensäkään pitää tulla narisemaan ja valittamaan! Tehkää omat aloituksenne kitinäänne varten!
Ei tartte sitten sitäkään valittaa, kun saa takaisin samalla mitalla.

Miten muuten teidän asiallisten kävijöiden päivä on mennyt? Onneksi tänään ei tarvi lumen kanssa häilätä, kun ei sitä enää työpäivän jälkeen jaksaisikaan :{

149

847

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Noista poistoista vaan tämä: Ko. henkilö hakeutuu haastamaan riitaa, uhriutumaan, ärsyttämämään jne, jotta saa avauksen menemään poistoon. Syyttä suotta poistivat avauksesi. Ikävä homma kun siellä meni taas moni mukava juttu:(

      • Sanos muuta! :(

        Tietenkään ei kannattais vastata noille riitelijöille, mut joskus sitä vaan napsahtaa.

        En vaan ymmärrä, että miksei jokainen voi kirjoittaa omiaan, ja antaa muiden taas jutella niitä mistä tykkää.


      • Anonyymi

        Veikkaan poiston syyksi riitelyä ja älyttömiä kommentteja. Aloituksessa ei ainakaan ollut mitään häikkää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Veikkaan poiston syyksi riitelyä ja älyttömiä kommentteja. Aloituksessa ei ainakaan ollut mitään häikkää.

        Nii, en tiedä, mutta se on nyt menny bittitaivaaseen.

        Jos katsoo muita aloituksia, niin kyllä niistäkin löytyy usein kiivasta väittelyä. Varmaankin iso syy poistettavaks joutumiseen on se, kuka aloituksen on tehnyt.


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Nii, en tiedä, mutta se on nyt menny bittitaivaaseen.

        Jos katsoo muita aloituksia, niin kyllä niistäkin löytyy usein kiivasta väittelyä. Varmaankin iso syy poistettavaks joutumiseen on se, kuka aloituksen on tehnyt.

        Kateus tässä on taustalla, ei nikillä ole väliä vaan suosiollasi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kateus tässä on taustalla, ei nikillä ole väliä vaan suosiollasi.

        Kuulostaa jotenkin oudolta, ku en mä ajattele mitään suosiota tai muuta sellasta.


    • Anonyymi

      Pahempaa on tuo liukkaus, jää salakavalasti lumen alla. No, kevättä odotellessa.

      • Totta, tuo jää on ihan sieltä syvältä. Pahinta on, kun menee lämpöasteille ja auto/ pyörätiet ja jalkakäytävät menee ihan silkalle jäälle.
        Niin ja se, kun lumi sulailee ja jäätyy railoja joka paikkaan. Siinä on vaikea pysyä pystyssä.


    • Anonyymi

      Hyvin on mennyt päivä, kiitosta vain. Auringonpaiste tekee paljon tähän aikaan vuodesta. Tämmöistä kun olisi seuraavat viikot ja sitten kunnon lämmin jakso ja lumet kerralla pois.

      • Mukavaa, että sulla on päivä mennyt kivasti :)

        Kyllähän tuo aurinko piristää huimasti. Vielä kun mennään lähemmäs kevättä, niin aurinko alkaa mukavasti jo vähän lämmittää :)


    • Anonyymi

      Kuka muuten on antanut Sinulle valtuudet lajitella ihmiset asiallisiin ja asiattomiin. Asiallisia ovat vain ne jotka komppaavat Sinun yhdentekeviä juttujasi ja asiattomia, jotka ovat eri mieltä. Meneppä nyt vähän itseesi. PS. en muuten ole aspa enkä ressu.

      • Xxxxx xxxx xxxxa.


      • On se...
        Oli mukavaa ja helpottavaa, kun sain kirjoittaa siihen ihan omalla kielellä mitä ajattelin ;)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        On se...
        Oli mukavaa ja helpottavaa, kun sain kirjoittaa siihen ihan omalla kielellä mitä ajattelin ;)

        Artsin viestikö on häipynyt??
        No hitto.. :}
        Mikähän siinä oli niin kamalaa..


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Artsin viestikö on häipynyt??
        No hitto.. :}
        Mikähän siinä oli niin kamalaa..

        No en mä tiedä? Funtsin vaan et mageeta toi Tinttustanin kieli ;) Mut mä teen ny niinku ressu et kopsaan tään viestin arkistoon :D


      • artagnan kirjoitti:

        No en mä tiedä? Funtsin vaan et mageeta toi Tinttustanin kieli ;) Mut mä teen ny niinku ressu et kopsaan tään viestin arkistoon :D

        :))))
        Juu, tallenna, niin voit palauttaa tarvittaessa ;)


    • Huomasin että poistettu tuo aiempi avaus, ei hyvää päivää...

      No kiva kun teit uuden avauksen.

      Täällä ei kummempaa, on vähän outo olo, väsyttää, kolottaa ja paleltaa.. Oiskohan eilinen korona rokote syynä..?

      • Pitihän sitä tehdä juttualusta meille kaikille ihanuuksille :))

        Voi hyvin olla, että tuo rokote aiheuttaa tuon. Siitähän voi tulla lieviä oireita joillekkin. Sitä sanotaan, että elimistö toimii oikein, kun se reagoi..jotain tuollasta se oli, en muista tarkalleen :)

        Mulla tuli käsi vaan vähän kipeeks. Tuota väsymystä kyllä oli ja pientä päänsärkyä, mut en sit tiiä vaikuttiko tuo rokote noihin juttuihin.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Pitihän sitä tehdä juttualusta meille kaikille ihanuuksille :))

        Voi hyvin olla, että tuo rokote aiheuttaa tuon. Siitähän voi tulla lieviä oireita joillekkin. Sitä sanotaan, että elimistö toimii oikein, kun se reagoi..jotain tuollasta se oli, en muista tarkalleen :)

        Mulla tuli käsi vaan vähän kipeeks. Tuota väsymystä kyllä oli ja pientä päänsärkyä, mut en sit tiiä vaikuttiko tuo rokote noihin juttuihin.

        Kiva että teit avauksen.

        Joo, on varmasti nämä oireet rokotuksesta. No, kotona ollaan ja levätään..


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        Kiva että teit avauksen.

        Joo, on varmasti nämä oireet rokotuksesta. No, kotona ollaan ja levätään..

        Huilia pitääkin...

        Hyvä ku kävit ottamassa tuon rokotteen :)

        Onko teillä siellä paljon jonoja, kun menette rokotuspaikalle?


      • Kyl toi johtuu rokotteesta. Mä tiedän nää jutskat ku mutsi on hoitsu nii mäkin oon sit niinku melkein ;)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Huilia pitääkin...

        Hyvä ku kävit ottamassa tuon rokotteen :)

        Onko teillä siellä paljon jonoja, kun menette rokotuspaikalle?

        Minulla oli varattu aika ja pääsin jo vähän aiemmin jo sisään.


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        Minulla oli varattu aika ja pääsin jo vähän aiemmin jo sisään.

        Okei..
        Noissa rokotuspaikoissa on yleensä täälläki ollu tosi sujuvaa toimintaa :)


      • artagnan kirjoitti:

        Kyl toi johtuu rokotteesta. Mä tiedän nää jutskat ku mutsi on hoitsu nii mäkin oon sit niinku melkein ;)

        Artsi on sitten todella monitaitoinen jäbä ;)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Okei..
        Noissa rokotuspaikoissa on yleensä täälläki ollu tosi sujuvaa toimintaa :)

        No kesällä otin ekan rokotteen, silloin sai venata... Meinasi jo alkaa pyörryttämään seisomisesta ja nälästä..


      • artagnan kirjoitti:

        Kyl toi johtuu rokotteesta. Mä tiedän nää jutskat ku mutsi on hoitsu nii mäkin oon sit niinku melkein ;)

        Juu, toivottavasti menee pian ohi.


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        No kesällä otin ekan rokotteen, silloin sai venata... Meinasi jo alkaa pyörryttämään seisomisesta ja nälästä..

        Eikö siellä odotustilassa ollu tuoleja?


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Eikö siellä odotustilassa ollu tuoleja?

        Jono oli ulkona, vain muutama tuoli mm. liikuntavammaisille. Sisälle pääsi juuri hetkeksi istumaan ennen rokotusta. Piti mennä mäkkärille sen jälkeen syömään, että jaksoin kotiin mennä.


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        Jono oli ulkona, vain muutama tuoli mm. liikuntavammaisille. Sisälle pääsi juuri hetkeksi istumaan ennen rokotusta. Piti mennä mäkkärille sen jälkeen syömään, että jaksoin kotiin mennä.

        Ai, no täällä ei jonoja ollut. Pääsi avaraan tilaan istumaan ja nopeesti pääsi itse piikille. Kauemmin siinä meni, ku piti istua siellä vielä rokotuksen jälkeen se 15 min. :)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Ai, no täällä ei jonoja ollut. Pääsi avaraan tilaan istumaan ja nopeesti pääsi itse piikille. Kauemmin siinä meni, ku piti istua siellä vielä rokotuksen jälkeen se 15 min. :)

        Parempi järjestely teillä.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Artsi on sitten todella monitaitoinen jäbä ;)

        No kyl mä oon ainaskin puheissain :D Koitan huolehtii teistä daameista kun vaan ehdin duunilta ja Klartsulta ;)


      • artagnan kirjoitti:

        No kyl mä oon ainaskin puheissain :D Koitan huolehtii teistä daameista kun vaan ehdin duunilta ja Klartsulta ;)

        Upeeta, ku meillä on tuollainen huolehtiva moniosaaja täällä. Täytyykin kääntyä Artsin puoleen tarvittaessa ;)


    • Anonyymi

      Olipas tänään ihana ilma käydä lenkillä! Kulkutiet olivat tänään todella upeassa kunnossa eli kiitos kaikille kiinteistönhoitajille, auraajille ja kaikille jotka tekevät työtänsä kansan eteen!

      • No osittain hyvin hoidettu, mutta kyllä löytyy auraamattomia jalkakäytäviä joidenkin talojen kohdalla.


    • No esim. toi Prisman mäki on suojasäällä hemmetin liukas jos sitä fillaroi tai dallaa menemään :( Funtsin tota ku tarjosin käsivartta eräälle daamille joka tuumaili et lähtee hakeen himasta liukurii et pääsee alas.

      • No olen useinkin kauhulla katsellut noita pyörätiet sun muut on ihan järkyn näkösen jään peitossa. Mua oikeesti alkaa sillon kiukuttaa, kun niitä ei heti voida hoitaa, että ihmisillä olis turvallista liikkua! :/

        Olis se kyllä näky, kun laskettelis liukurin kanssa. Olisko tuokaan turvallista ilman kypärää, ettei lentelis minne sattuu, kun tarpeeks liukasta on... :{


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        No olen useinkin kauhulla katsellut noita pyörätiet sun muut on ihan järkyn näkösen jään peitossa. Mua oikeesti alkaa sillon kiukuttaa, kun niitä ei heti voida hoitaa, että ihmisillä olis turvallista liikkua! :/

        Olis se kyllä näky, kun laskettelis liukurin kanssa. Olisko tuokaan turvallista ilman kypärää, ettei lentelis minne sattuu, kun tarpeeks liukasta on... :{

        Jälkeläistä isot lumikasat vetävät puoleensa kuin hunaja mehiläistä. On oppinut niin röyhkeäksi, että näyttää iskälleen 'keskaa' kun varoitan ja kiellän.

        Uskollinen alamaisesi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jälkeläistä isot lumikasat vetävät puoleensa kuin hunaja mehiläistä. On oppinut niin röyhkeäksi, että näyttää iskälleen 'keskaa' kun varoitan ja kiellän.

        Uskollinen alamaisesi

        Mikään ei ollut muksuna mukavampaa, kuin telmiä isojen lumikasojen päällä. Siitä sitten myös laskettiin kymmeniä kertoja pyllymäkeä alas :)

        Mistäs se sun jälkeläinen on tuon keskarin oppinut? Ei kai vaan alamaiselta itseltään? ;))

        Mun täytyy myöntää, että itsekkin kerran nostin tuon ylös, kun yksi urpo meinas tulla autolla päälle :/


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Mikään ei ollut muksuna mukavampaa, kuin telmiä isojen lumikasojen päällä. Siitä sitten myös laskettiin kymmeniä kertoja pyllymäkeä alas :)

        Mistäs se sun jälkeläinen on tuon keskarin oppinut? Ei kai vaan alamaiselta itseltään? ;))

        Mun täytyy myöntää, että itsekkin kerran nostin tuon ylös, kun yksi urpo meinas tulla autolla päälle :/

        Rapun eskari-ikäiset 'isot pojat' ovat opettaneet jälkeläistäni, joka imee vaikutteita kuin sieni. Työn alla on pahan tavan korvaaminen peukun nostolla, toki projektia hankaloittaa 'kielletyn hedelmän' puuttuminen;)

        Uskollinen alamaisesi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Rapun eskari-ikäiset 'isot pojat' ovat opettaneet jälkeläistäni, joka imee vaikutteita kuin sieni. Työn alla on pahan tavan korvaaminen peukun nostolla, toki projektia hankaloittaa 'kielletyn hedelmän' puuttuminen;)

        Uskollinen alamaisesi

        Sano, että keskarin näyttäminen on noloa, mutta peukun nostaminen taas on rohkean pikkumiehen merkki, jota ei ihan jokainen osaakkaa tehdä ;)


    • Hupsista, kun meidän juttu oli tipahtanu ihan alas :))

      Tänään ollut - 13°c pakkasta. Miten tuo tuntuukin niin kylmältä, vaikkei tuo lukema ihan mahdoton ole :{

      Tuli tuossa mieleen, kun vähän laittelin täs kotona töitte jälkeen paikkoja kuntoon, että onkos kaupunkilaiset miten innokkaita siivousihmisiä?
      Tykkäättekö, että koti on puhdas vai löytyykö sängyn alta miljoona villakoiraa? :))

      Mä en ole ikinä ymmärtänyt ihmisiä, jotka voi asua sotkun keskellä. Tiskiallas täynnä likaisia astioita, vaatteita lojuu joka nurkassa ja pöydät täynnä roinaa :}
      Minusta puhdas koti on viihtyisä ja siellä on mukava olla. Ei tarvitse olla mikään himosiivooja, mutta kun joka päivä pitää paikat kunnossa, niin ei ole edes tarvetta jynssätä koko huushollia lattiasta kattoon :)

      • Anonyymi

        Poikamieskämpässäni oli toki siedettävä siivo, mutta villakoirat pääsivät välillä ryöväämään. Näin aviossa elelevänä meininki on toinen, siivouksen osalta päätäntävalta on vaimollani alamaisen ollessa operatiivinen toimija;)

        Uskollinen alamaisesi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poikamieskämpässäni oli toki siedettävä siivo, mutta villakoirat pääsivät välillä ryöväämään. Näin aviossa elelevänä meininki on toinen, siivouksen osalta päätäntävalta on vaimollani alamaisen ollessa operatiivinen toimija;)

        Uskollinen alamaisesi

        Hienosti tuumailtu. Muistathan, että olet samalla myös operatiivisen toiminnan esimies. Siis itse itseänsä ohjeistaen kohti uusia haasteita.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Poikamieskämpässäni oli toki siedettävä siivo, mutta villakoirat pääsivät välillä ryöväämään. Näin aviossa elelevänä meininki on toinen, siivouksen osalta päätäntävalta on vaimollani alamaisen ollessa operatiivinen toimija;)

        Uskollinen alamaisesi

        On siis laitettu ruotuun vanha suttupekka ;))

        Tykkäätkö imuroida? :)
        Mä tykkään. Tuo pölyjen pyyhintä on semmonen pakkopulla, että yök! :[

        Kiva, ku yks rohkea vastas. Mä vähän pelkäsin, että joku rentoreino/ riitta kavahtaa mun moitteita suttukämpästä :))


      • Täällä ei ihan noin kylmä, oli -10 tänään. Koiruli ei kauan ole ulkona.

        No, ei meillä ylttiösiistiä ole, mutta ei nyt mikään likainenkaan. Nuo askartelu ja muut harrastus tarvikkeet tuppaa kyllä pyöriä jaloissa kun on projektia kesken...

        Onneksi tänään ei ole ollut oireita korona rokotuksesta.


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        Täällä ei ihan noin kylmä, oli -10 tänään. Koiruli ei kauan ole ulkona.

        No, ei meillä ylttiösiistiä ole, mutta ei nyt mikään likainenkaan. Nuo askartelu ja muut harrastus tarvikkeet tuppaa kyllä pyöriä jaloissa kun on projektia kesken...

        Onneksi tänään ei ole ollut oireita korona rokotuksesta.

        Huomenna pitäis sataa lunta taas vaihteeksi...

        Kyllä sitä pikkukaaosta tulee aina, kun jotain tekee :)

        Mitäs sä nyt värkkäilet? Maalaatko taulua?
        Kiva, että oot jo kunnossa. Kyllä se on aina kurjaa, ku jotain oireilua on. Silloin sitä oikein tajuaa tuon terveyden merkityksen. Varsinkin massutauti on sellainen, että ku siitä alkaa toipuilemaan, niin on onnensa kukkuloilla :)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Huomenna pitäis sataa lunta taas vaihteeksi...

        Kyllä sitä pikkukaaosta tulee aina, kun jotain tekee :)

        Mitäs sä nyt värkkäilet? Maalaatko taulua?
        Kiva, että oot jo kunnossa. Kyllä se on aina kurjaa, ku jotain oireilua on. Silloin sitä oikein tajuaa tuon terveyden merkityksen. Varsinkin massutauti on sellainen, että ku siitä alkaa toipuilemaan, niin on onnensa kukkuloilla :)

        Olen kohta askarrellut kaksi nukkekotia, myyntiin yritän laittaa.. 😆


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        Olen kohta askarrellut kaksi nukkekotia, myyntiin yritän laittaa.. 😆

        Mistä värkeistä sä teet ne?


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Mistä värkeistä sä teet ne?

        Askartelu puusta, jäätelötikuista...


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        Askartelu puusta, jäätelötikuista...

        Okei...
        Pakko kysyä, ku en tiiä, nii voiko noita tikkuja ostaa vai joudutko ahmia jätkiä kilokaupalla? :)


      • No tota... Klartsun tukka on synteettistä materiaalii et se sit imee pölyt himasta ilman et mä joudun duunata imurin kaa ;)


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        Olen kohta askarrellut kaksi nukkekotia, myyntiin yritän laittaa.. 😆

        Ai et sähän oot ollut ahkerana :) Ootsä tehnyt ne lattiasta kattoon ihan itse?


      • artagnan kirjoitti:

        No tota... Klartsun tukka on synteettistä materiaalii et se sit imee pölyt himasta ilman et mä joudun duunata imurin kaa ;)

        :))
        Eli nainen sielläki siivoaa ;)

        Kai se Klartsu pääsee välillä kampaajalle, että saa kutrit puhtaaksi. Tuo pöly ku tuppaa olemaan semmosta harmahtavaa, niin Klartsu näyttää kohta mummolta :))


      • artagnan kirjoitti:

        Ai et sähän oot ollut ahkerana :) Ootsä tehnyt ne lattiasta kattoon ihan itse?

        Kyllä


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Okei...
        Pakko kysyä, ku en tiiä, nii voiko noita tikkuja ostaa vai joudutko ahmia jätkiä kilokaupalla? :)

        Ostan sellaisia leveämpiä jätskitikkuja ja muuta puumateriaalia askartelukaupasta netistä.


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        Ostan sellaisia leveämpiä jätskitikkuja ja muuta puumateriaalia askartelukaupasta netistä.

        Okei...
        Tuo on kyllä varmasti mukavaa ajankulua. Voi ku mullekki tulis inspistä tehä jotain. Mä vaa laiskistun vuosi vuodelta :(
        Nykyään vaa sohva huutaa mua kutsuvasti...


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        On siis laitettu ruotuun vanha suttupekka ;))

        Tykkäätkö imuroida? :)
        Mä tykkään. Tuo pölyjen pyyhintä on semmonen pakkopulla, että yök! :[

        Kiva, ku yks rohkea vastas. Mä vähän pelkäsin, että joku rentoreino/ riitta kavahtaa mun moitteita suttukämpästä :))

        Mattojen tamppaaminen on bravuurini, sitä on taas huomenna luvassa;)

        Uskollinen alamaisesi


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Okei...
        Tuo on kyllä varmasti mukavaa ajankulua. Voi ku mullekki tulis inspistä tehä jotain. Mä vaa laiskistun vuosi vuodelta :(
        Nykyään vaa sohva huutaa mua kutsuvasti...

        Onhan se kiva kun on harrastuksia. Katsotko mitään ohjelmia sohvalla levätessä? Itse katson usein jotain DVD:tä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mattojen tamppaaminen on bravuurini, sitä on taas huomenna luvassa;)

        Uskollinen alamaisesi

        Okei...siis mattojen tamppauksen ammattilainen ;)

        Luin muutes jostain, että tuo tamppaaminen on jäämässä historiaan. Siinä kuulemma pölyhiukkaset menee vaan syvemmälle maton sisuksiin, ja se leijuva pöly taas palaa takaisin siihe mattoon.
        Mä uskoin tuon heti ja lopetin ;}


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        Onhan se kiva kun on harrastuksia. Katsotko mitään ohjelmia sohvalla levätessä? Itse katson usein jotain DVD:tä.

        Oishan se, mut ku en keksi mitään kiinnostavaa.

        On telkku auki, ku lojun soffan nurkassa kintut rahilla. Koomakatseella tuijotan...


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Oishan se, mut ku en keksi mitään kiinnostavaa.

        On telkku auki, ku lojun soffan nurkassa kintut rahilla. Koomakatseella tuijotan...

        No töllöstä ei kyllä hyviä ohjelmia tule... Siksi tulee katsottua DVD:tä ja youtubea.


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        No töllöstä ei kyllä hyviä ohjelmia tule... Siksi tulee katsottua DVD:tä ja youtubea.

        Mä tykkään ltaisin katsoa TLC-kanavaa, kun siellä tulee kaikenlaista kateltavaa. Sit tuo FREE-kanava on hyvä, ku sieltä tulee aitoja murhajuttuja.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Mä tykkään ltaisin katsoa TLC-kanavaa, kun siellä tulee kaikenlaista kateltavaa. Sit tuo FREE-kanava on hyvä, ku sieltä tulee aitoja murhajuttuja.

        Okei, täytyy tsekkailla.

        Minä aloitin X-files maratonin DVD:ltä.. 😆


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        Okei, täytyy tsekkailla.

        Minä aloitin X-files maratonin DVD:ltä.. 😆

        Katdoin aikoinaan myös tuon sarjan, ja tykkäsin kovasti.
        Mä en vaa enää pysty kattomaa toista kertaa semmosta, minkä oon jo nähnyt :)
        Paitsi Metsolat-sarja on poikkeus. Sen olen katsonut kaksi kertaa, ku ekasta oli kulunu aikaa.


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        :))
        Eli nainen sielläki siivoaa ;)

        Kai se Klartsu pääsee välillä kampaajalle, että saa kutrit puhtaaksi. Tuo pöly ku tuppaa olemaan semmosta harmahtavaa, niin Klartsu näyttää kohta mummolta :))

        No mä laitan Klartsun partsille vartiksi sit ku kevättuulet rupee puhaltamaan ;)

        - Artsi


      • Anonyymi kirjoitti:

        No mä laitan Klartsun partsille vartiksi sit ku kevättuulet rupee puhaltamaan ;)

        - Artsi

        :))
        Voi Klartsuparka...
        Koko talven istuu pölypallerot päällä, ja sit joutuu tuulen tuivertamaks ;))
        Klartsu tarvis kyllä nyt semmosen hemmottelupäivän!


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Katdoin aikoinaan myös tuon sarjan, ja tykkäsin kovasti.
        Mä en vaa enää pysty kattomaa toista kertaa semmosta, minkä oon jo nähnyt :)
        Paitsi Metsolat-sarja on poikkeus. Sen olen katsonut kaksi kertaa, ku ekasta oli kulunu aikaa.

        Aijaa, itse taas tykkään katsoa hyvää sarjaa useamman kerran.


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        Aijaa, itse taas tykkään katsoa hyvää sarjaa useamman kerran.

        Eikö sua yhtään haittaa, että tiiät jo valmiiks mitä siinä tulee tapahtumaan?


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Eikö sua yhtään haittaa, että tiiät jo valmiiks mitä siinä tulee tapahtumaan?

        Ei. 😊


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        Ei. 😊

        Okei...
        Jos mä alan telkusta kattomaa jotain elokuvaa, ja muistan sen nähneeni jo, niin kyllä siihen loppuu katsominen :)

        Nykyään kyllä tykkään kattella vain tuollasia dokumenttityyppisiä juttuja, niinku noi murhajutut. Elokuvat menee, jos on kauhua tai on joku katastrofielokuva.


    • Anonyymi

      Vittusaatana. Koko ajan on pimeää, kylmä ja saatanan liukasta. Olen sitä mieltä, että pitäisi tappaa kaikki!

    • Anonyymi

      Tulisi heti kerralla -30 asteen pakkanen joka kestäisi vähintään viikon,sen jälkeen tuskin elokapinalliset ja muut turhakkeet vinkuu nurkisa

      • Kyllä tuo - 30°c on karsean kylmä sää :{


    • Luin tuossa, että suihkussa läträäminen on iso energiasyöppö.
      Oletteko te sellaisia, että tuusaatte pitkiä aikoja suihkussa nauttien lämpimästä vedestä?

      Minä en jaksa siellä läträtä. Pesu ja pois samantien :)
      Eräs kamu kertoi joskus olevansa suihkussa ihan puolikin tuntia. Aivan älytön aika. Miten siellä noin kauan kestää tekemistä...? :}

      • Itse olen suihkussa 15-20 minussa, ja kyllä haluan lämmintä vettä käyttää vilukissana niin että veri lähtee kiertämään.. Lopuksi viileämällä vedellä.


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        Itse olen suihkussa 15-20 minussa, ja kyllä haluan lämmintä vettä käyttää vilukissana niin että veri lähtee kiertämään.. Lopuksi viileämällä vedellä.

        Onhan se lämmin vesi ihanaa, varsinkin jos jostain syystä viluttaa :)
        Tuota viileää vettä en kyllä pystyis. Joskus jostain luin, että olis lopuks hyvä laittaa kylmempää vettä, mutta sehän on hirveää!


      • Kandee funtsii maapallon rajallisii vesivarastoi jos jää asumaan suihkuun. Nii mä näen tään keissin :)


      • artagnan kirjoitti:

        Kandee funtsii maapallon rajallisii vesivarastoi jos jää asumaan suihkuun. Nii mä näen tään keissin :)

        Tuo on muutes ihan tärkee pointti Artsi..

        Meillä tulee puhdasta vettä hanasta, niin helposti saattaa unohtua tuokin asia


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Onhan se lämmin vesi ihanaa, varsinkin jos jostain syystä viluttaa :)
        Tuota viileää vettä en kyllä pystyis. Joskus jostain luin, että olis lopuks hyvä laittaa kylmempää vettä, mutta sehän on hirveää!

        Kyllä esim. Viileä vesi tekee mm. hyvää päänahalle ja hiuksille.


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        Kyllä esim. Viileä vesi tekee mm. hyvää päänahalle ja hiuksille.

        No niinhän sitä sanotaan, että olis hyvä huuhdella vielä kylmällä, mutta mä en kyllä tarkene :(


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No niinhän sitä sanotaan, että olis hyvä huuhdella vielä kylmällä, mutta mä en kyllä tarkene :(

        Kyllä siihen tottuu, minäkin totuin, vaikka vilukissa olenkin.


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        Kyllä siihen tottuu, minäkin totuin, vaikka vilukissa olenkin.

        No ku mä oon jääkalikka mennessäni suihkuun, nii en viitti jäädyttää itteeni uudestaan. Suihkun jälkeen turjustan vaatteita kilokaupalla päälle :)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No ku mä oon jääkalikka mennessäni suihkuun, nii en viitti jäädyttää itteeni uudestaan. Suihkun jälkeen turjustan vaatteita kilokaupalla päälle :)

        Suihkun jälkeen minä kääriydyn huopaan.. Onko sinulla tai muilla omaa saunaa?

        Meillä ei, kerrostalossa asutaan. No, onhan se sauna, mutta meillä ei ole saunavuoroa, kun mies ei halua..


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        Suihkun jälkeen minä kääriydyn huopaan.. Onko sinulla tai muilla omaa saunaa?

        Meillä ei, kerrostalossa asutaan. No, onhan se sauna, mutta meillä ei ole saunavuoroa, kun mies ei halua..

        Mä vetäsen paksuja villasukkia sun muuta, että tulee lämmin :)

        Kyllä saunakin löytyy, vaikkakin sähkökiukaalla.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Mä vetäsen paksuja villasukkia sun muuta, että tulee lämmin :)

        Kyllä saunakin löytyy, vaikkakin sähkökiukaalla.

        Minä laitan välillä myös villasukat sisällä ja myös talvikenkiin kun on oikein kylmä sää.

        Voi, sauna olisi kiva..


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        Minä laitan välillä myös villasukat sisällä ja myös talvikenkiin kun on oikein kylmä sää.

        Voi, sauna olisi kiva..

        Se on jotenki jännä, että vaikka koti on lämmin, niin silti vaatii laittamaan villasukat vielä pikkusukkien päälle :}

        Saas nähä, ku sitä tulee mummoikään, niin on varmasti kolmet villasukat kerralla :))


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Se on jotenki jännä, että vaikka koti on lämmin, niin silti vaatii laittamaan villasukat vielä pikkusukkien päälle :}

        Saas nähä, ku sitä tulee mummoikään, niin on varmasti kolmet villasukat kerralla :))

        No mä heitän sukat ja farkut jalasta ku tuun himaan, oli sit kesä tai talvi. Mä ku diggaan enemmän sellaisesta viileestä kalsaristailista ;)

        - Artsi


      • Anonyymi kirjoitti:

        No mä heitän sukat ja farkut jalasta ku tuun himaan, oli sit kesä tai talvi. Mä ku diggaan enemmän sellaisesta viileestä kalsaristailista ;)

        - Artsi

        :))
        Mikähän siinä oikein on, ku tuntuu että miehet on aina sellasia kuumakalleja?? Naiset palelee paljon herkemmin :)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Se on jotenki jännä, että vaikka koti on lämmin, niin silti vaatii laittamaan villasukat vielä pikkusukkien päälle :}

        Saas nähä, ku sitä tulee mummoikään, niin on varmasti kolmet villasukat kerralla :))

        No, minulla on huono verenkierto, niin pakko pysyä lämpimänä.


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        No, minulla on huono verenkierto, niin pakko pysyä lämpimänä.

        Kyllä sitä on vaa kurja olla, jos viluttaa.
        Mikään ei ole mukavampaa, ku töitte jälkeen kotiin tullessa saa laittaa mukavat rennot vaatteet päälle, ja ne villasukat :))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Kyllä sitä on vaa kurja olla, jos viluttaa.
        Mikään ei ole mukavampaa, ku töitte jälkeen kotiin tullessa saa laittaa mukavat rennot vaatteet päälle, ja ne villasukat :))

        Tuleekos sinun kissa syliin istumaan ja lämmittää sinua? Meidän chihu tykkää kovasti olla sylissä.


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        Tuleekos sinun kissa syliin istumaan ja lämmittää sinua? Meidän chihu tykkää kovasti olla sylissä.

        Kyllä se syliin tulee. Nukkuu ketarat levällään niin sikeesti, että mä en pääse edes veskiin lähtemään :))


    • Anonyymi

      Tinttu-liina taas tehnyt avauksen tällä kertaa jalankulku käytäviien aurauksesta,niin no pitäähän ne aurata,miten ne saataisiin aurattua ja pidettyä puhtaana? Eräs kustannustehokas ratkaisu ongelmaan voisi olla kaupungissa työttömien työllistäminen tähän kevyeen ja kuntouttavaan työhön,samalla heidän psyykkinen sekä fyysinen kunto nousee,Pohjanmaan poliisi voisi heille jakaa teetä ja pullaa työn ohessa:) heh

      • On kiinteistön omistajan vastuulla pitää jalkakäytävä puhtaana.


    • Anonyymi

      Hemmetti soikoon mikä puhuri, tämä voittaa Valtterimyräkän mennen tullen!

      • On siellä kyllä niin järkky keli, ettei paremmasta väliä! Tuo tuuli ku oikein pöllyttää lunta, nii saattaa aamulla olla paikat tukossa.


    • Eikös ole hyvä palstaväki mukavaa, että tulee viikonloppu? Saa lorvia ja urheilufanit saa kattella olympialaisia :)


      Onkos teillä mitään suunnitelmia viikonlopuksi?
      Mulla ei. Teen sitä mikä huvittaa ja kaikki muu saa jäädä :)

      • Anonyymi

        Tinttu-liina tule auttamaan minua ja luomaan lunta tänne myrskyn kouriin täällä on kauheat olosuhteet sähköt räppii ei tänne kukaan tule auttamaan ei edes pohjanmaan poliisi tule lapioimaan lunta nyyh nilsk


      • Anonyymi

        Kuten jo edellä mainitsin alamaisesi pyhittää lauantain viikkosiivoukselle, toki myös tiski- ja ruuanlaittovuorot osuvat viikonlopulle:)

        Uskollinen alamaisesi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tinttu-liina tule auttamaan minua ja luomaan lunta tänne myrskyn kouriin täällä on kauheat olosuhteet sähköt räppii ei tänne kukaan tule auttamaan ei edes pohjanmaan poliisi tule lapioimaan lunta nyyh nilsk

        Ei taida jaksaa nyt...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuten jo edellä mainitsin alamaisesi pyhittää lauantain viikkosiivoukselle, toki myös tiski- ja ruuanlaittovuorot osuvat viikonlopulle:)

        Uskollinen alamaisesi

        Voi herranen aika...
        Sulla on mun näkövinkkelistä kamala viikonloppu, mut jos tykkäät, nii mikäs siinä :)

        Huh..mua oikeen väsytti tuo pelkkä ajatus :{


    • Anonyymi

      Kokkolan kaupunki maksaa viulun soitosta rahaa ja paljon .

      • Tarkoitatko kamariorkesteria?

        Upea orkesteri. Olen kerran ollut kuuntelemassa joululauluja. Ei olis voinu olla parempaa, kun paikan päällä kuuli. Saadaan olla ylpeitä, että meillä on täällä tuollaisia ammattilaisia.


    • Anonyymi

      Rakennus­yhtiö SRV myy pois osuutensa Fennovoimasta, taustalla Hanhikivi 1 -hankkeen viivästykset
      ”Oletetut rakentamisen projektinjohtotehtävät, jotka ovat olleet omistuksen perusteena, eivät ole toteutuneet”, sanoo SRV:n toimitusjohtaja.

      • Vai niin...
        Mitähän minä tälläki tiedolla teen...


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Vai niin...
        Mitähän minä tälläki tiedolla teen...

        Tota menoo ku jatkuu jää voimala tulematta. Peukkuu kyl sille ku mä en diggaa tosta ydinvoimasta.

        - Artsi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tota menoo ku jatkuu jää voimala tulematta. Peukkuu kyl sille ku mä en diggaa tosta ydinvoimasta.

        - Artsi

        No mä vaa pikasesti luin tuon viestin ymmärtämättä siitä mitään...
        Minnekkäs voimala piti tulla?


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        No mä vaa pikasesti luin tuon viestin ymmärtämättä siitä mitään...
        Minnekkäs voimala piti tulla?

        Kaiketi puheenaiheena on Pyhäjoelle tuleva Fennovoiman ydinvoimala.

        Uskollinen alamaisesi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kaiketi puheenaiheena on Pyhäjoelle tuleva Fennovoiman ydinvoimala.

        Uskollinen alamaisesi

        Kiitos valaistuksesta rakas alamainen ;)

        Sanotaanko toi muuten, että valaistuksesta?? :}
        Ihan niinku olisit laittanu valot päälle...
        Nyt mulla pätkii... :{


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Kiitos valaistuksesta rakas alamainen ;)

        Sanotaanko toi muuten, että valaistuksesta?? :}
        Ihan niinku olisit laittanu valot päälle...
        Nyt mulla pätkii... :{

        Valaisin mielelläni asiaa armollinen kuningatar, toki meidän alamaisten tehtävänä on pitää Teidät ajan tasalla:)

        Uskollinen alamaisesi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Valaisin mielelläni asiaa armollinen kuningatar, toki meidän alamaisten tehtävänä on pitää Teidät ajan tasalla:)

        Uskollinen alamaisesi

        Hienoa, että mulla on täällä oma lampun sytyttäjä eli valoja päälle- alamainen ;)


    • Kaupassa ollessani huomasin moneen tuotteeseen tulleen hinnankorotuksia sitten viime käynnin. Tässä mietinkin, että ku bensa, sähkö ja ruokatarvikkeet varsinkin ovat kallistuneet, niin täytyyhän jossakin tulla raja vastaan...?

      Miten pärjää pienipalkkaiset ihmiset, pienellä eläkkeellä olevat tai työttömät?
      Jos palkka nouseekin, niin korotus on niin pieni, ettei se riitä noihin hinnannousuihin, samoin eläkkeissä ja t-korvauksissa nousut on pieniä.

      Itselläni on hyvin asiat, mutta monella muulla ei ole. Saas kyllä nähä mihin tämä kaikki johtaa...

      Mitä te ajattelette tästä nykyajasta?

      • Anonyymi

        Kyl täällä landella pärjää mut pääkaupunkiseudulla on eri meininki. Esim. asumiskustannukset ovat monella sitä luokkaa et sä elät kädestä suuhun :(

        - Artsi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyl täällä landella pärjää mut pääkaupunkiseudulla on eri meininki. Esim. asumiskustannukset ovat monella sitä luokkaa et sä elät kädestä suuhun :(

        - Artsi

        No on siellä todellakin aivan karmeat vuokrat! Mä en ees tajua, miten kenelläkään on siellä varaa asua missään.

        Onhan täälläki joissain asunnoissa toista tonnia vuokra. Oon kyllä usein aatellu, että ku kuukausi kuluu niin äkkiä, niin on se hirveetä. Joskus jos elämäntilanteeseen sopii, niin kannattais ennemmin ostaa se kämppä ja laittaa ne vuokrarahat lainanmaksuun. Siinäkin voi viel vähän ehkä säästää, jos laittaa lainanlyhennyksen sopivaksi.


    • Anonyymi

      Ihanaa tehdä lumitöitä laihtuu ja läskit lähtee.Pitäs olla pakollista kaikille ylileveille kuljetuksille.Ei kannata perse leveällä viettää aikaansa.

      • Itselläni ei paino-ongelmia ole koskaan ollut, muttei mulle kuulu mitä kukin kropassaan kantaa.

        Kyllä pitäis lunta kolata päivätolkulla monta tuntia, että se painoon vaikuttaisi.


    • Anonyymi

      Päivystävä idiootti paikallispersu poisti naloituksesi, koska ei ollut vielä aurattu. Mutta paikallinen idiootti persu tajusi, että olisi hyvä jossain vaiheessa aurata. Kokkolan idioottipersut ovat valmiita vaikka jättämään vanhukset heitteille, kunhan saadaan potkupalloareena.

      • Pitääkö tuota persua joka paikassa hokea??


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Pitääkö tuota persua joka paikassa hokea??

        Pitääkö kaikkien idiootimaisten päätösten takana olla persu? Jos osaisivat jotain, niin ei persua tarvitsisi hokea.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pitääkö kaikkien idiootimaisten päätösten takana olla persu? Jos osaisivat jotain, niin ei persua tarvitsisi hokea.

        Kukaan muu ku ei muka tee idioottipäätöksiä?


    • Mihin on järki kadonnut??

      Taas täällä joku käväs ilmoittelemassa parikin kertaa, että voi ***** mitä ******....

      Kuulekko ku tätä ****** ei ole mikään pakko tulla lukemaan, tiesitkö sitä? Ei kukaan pakota avaamaan tätä aloitusta, mutta kun olet niin ***** utelias ******!

      • Kolme uutta viestiä. Kuulostaa, että joku on lopullisesti nyrjäyttäny aivosolunsa :))))

        Ai, mitkä aivosolut?? ;))


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Kolme uutta viestiä. Kuulostaa, että joku on lopullisesti nyrjäyttäny aivosolunsa :))))

        Ai, mitkä aivosolut?? ;))

        Ällös ilakoi kenenkään aivosolujen katoamisella. Itselläni onnettomuudessa tuhoutui lähes puolet aivoista. Muisti, motoriikka ja keskittymiskyky ovat alentuneet huomattavasti. Tämä ei ole kivaa. Ethän terveenä talitinttinä siis viitsi aliarvioida/haukkua aivovaurioisia?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ällös ilakoi kenenkään aivosolujen katoamisella. Itselläni onnettomuudessa tuhoutui lähes puolet aivoista. Muisti, motoriikka ja keskittymiskyky ovat alentuneet huomattavasti. Tämä ei ole kivaa. Ethän terveenä talitinttinä siis viitsi aliarvioida/haukkua aivovaurioisia?

        Näköjään mun vastaus sai jostain syystä lähdön...mutta siis en ole yleisesti ketään moittinut. Tuo, jolle vastaus oli osoitettu, niin on täysin ansainnut sen. Lievää oli verrattuna siihen, mitä sieltä päästä tulee.


    • JEEEEE!! Iivo kolmas hiihdoissa!! 😊😊

      Kuka katsoi?

      • Anonyymi

        Oli kertakaikkisen mahtava suoritus. Maaliintulo jäi harmittavasti näkemättä jälkeläisen alkaessa vaatia ladulle olympialaisten innoittamana. Nimikin vaihtui hänellä lennossa Iivoksi, iskällä on vaihtelevasti joku peräpään äijän nimi;)

        Uskollinen alamaisesi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oli kertakaikkisen mahtava suoritus. Maaliintulo jäi harmittavasti näkemättä jälkeläisen alkaessa vaatia ladulle olympialaisten innoittamana. Nimikin vaihtui hänellä lennossa Iivoksi, iskällä on vaihtelevasti joku peräpään äijän nimi;)

        Uskollinen alamaisesi

        Oli se kyllä upea hiihto. On kiva, ku tuolla on joku mieshiihtäjä, joka pärjääkin :)

        Vai jouduit sä viimeisten tyyppien joukkoon?
        Tiiä vaikka se sun jälkeläises oliski tuleva "Iivo" ;)


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Oli se kyllä upea hiihto. On kiva, ku tuolla on joku mieshiihtäjä, joka pärjääkin :)

        Vai jouduit sä viimeisten tyyppien joukkoon?
        Tiiä vaikka se sun jälkeläises oliski tuleva "Iivo" ;)

        Tiedä häntä, vaikka olisikin. On erittäin liikunnallinen poika; hiihtää, luistelee ja ui pois tiehensä. Mistä lie perinyt taitonsa, iskänsä kun on enempi akateemista sorttia:)

        Uskollinen alamaisesi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tiedä häntä, vaikka olisikin. On erittäin liikunnallinen poika; hiihtää, luistelee ja ui pois tiehensä. Mistä lie perinyt taitonsa, iskänsä kun on enempi akateemista sorttia:)

        Uskollinen alamaisesi

        No sitten on vaimos "syyllinen" ;)


    • Anonyymi

      Kaikki tiet ovat tukossa ja asiat huonosti ei edes pohjanmaan poliisi auta! kunpa se tulisi auraamaan edes tiet puhtaaksi ja tekemään ruokaa

      • *****a ** *** *****n *****ö.


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        *****a ** *** *****n *****ö.

        *****a on tuo *****n höperö? Menikö oikein?


    • Anonyymi

      140 kommenttia yhdeltä ihmiseltä.

      • Sanos se...
        Käykö kateeks?


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Sanos se...
        Käykö kateeks?

        Kunpa pohjnamaan poliisi auttaisi liian mumi määrän kanssa ja tulisi lumitöihin kuitenkin heidän palkkansa maksan osaltani,poliisin työhän tosin on helppoa työtä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kunpa pohjnamaan poliisi auttaisi liian mumi määrän kanssa ja tulisi lumitöihin kuitenkin heidän palkkansa maksan osaltani,poliisin työhän tosin on helppoa työtä

        Musta savu nousee jo korvista näissä jutuissa 🤬


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunpa pohjnamaan poliisi auttaisi liian mumi määrän kanssa ja tulisi lumitöihin kuitenkin heidän palkkansa maksan osaltani,poliisin työhän tosin on helppoa työtä

        Oletko sinä se sama vinkuja joka on täällä itkenyt polisiien ruokailusta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko sinä se sama vinkuja joka on täällä itkenyt polisiien ruokailusta?

        Sanna marini myös voisi tulla auttamaan kun on demokraattinen ja omien sanojensa mukaan ottaa kaikki ihmiset huomioon sinäkin voisit tulla lumitöihin,pohjanmaan poliisin pojille ja työille ja johtajalle voisi antaa lämmintä kaalikeittoa jos he tulevat lumitöihin kauheasti on tuota lunta jokapaikassa voivoi


    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      64
      1887
    2. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      79
      1267
    3. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      78
      1204
    4. 45
      1115
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      160
      982
    6. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      969
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      910
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      853
    9. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      848
    10. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      39
      844
    Aihe