Polttoaineverot alas

Anonyymi

Kohta loppuu perkele jokaiselta pitkämatkalaiselta työssä käynti kun ei ole varaa tankata, sitten loppuu palkkatulot, sitten mennään kimpassa hakemaan valtion veroeurot kelasta toimeentulotukena, ja käytetään valtion velkaneuvontaa, tai saadaan velatkin anteeksi kun ei ole millä ne maksaa, sitten menee mielenterveyskin, ja käytetään tulottomana niitäkin palveluita.
Verotoimiston kilometrikorvaukset on ollut iät ajat sama 0,24 senttiä, sitäkään ei nosteta vaikka polttoaineen hinta nousee, palkat ei nouse!
Kyllä tässä oikeesti miettii kannattaako joka aamu nousta, ja onhan siinä autossa muutakin kuluja kun vaan polttoaineen osto.
Julkiset kulkupelit kun ei tänne peräkylille kulje, vai pakotetaanko tällä myös muuttamaan maalta pois, siinäpä loppus taas yksi maatila ja viljan viljelyt, no saahan sitä viljaa ulkomailta ostettua.
Sitten nää valopää päättäjät nostaa mieletöntä kuukausi palkkaa, no onhan sitä mistä ottaa, kun kaikessa verot nousee!

6

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Suomessa on maailman tyhmimmät päättäjät vallassa! Rahaa syydetään ulkomaille ja ilmastovouhotukseen, unohtaen samalla kehä kolmosen ulkopuolella asuvat kokonaan.

      • Anonyymi

        Näin Suomessa ei tavallisilla ihmisillä ole muuta arvoa kuin kyykkyyn veron maksajat. Imettelen kyllä meidän autoilijoiden liittoa kun eivät tee mitään asian hyväksi ilmeiseti kuljetuksissa katteet riittää kyllä tässä tilanteessa pitäisi laittaa hallitus kyykkyyn mehän niiden palkat maksetaan


    • Anonyymi

      Verot valtion maksettaviksi.

    • Anonyymi

      Olen sitä mieltä että kannattaisi viheltää peli poikki ton hallituksen kanssa ei kai kaikkkia tarvitse sietää jos asenne on että kansa kyykkyyn mitähän 1l tuotantokustannus oikeasti on jos 1l saa 0,10e litra muualla T: Tuulos

    • Anonyymi

      Ois pitänyt äänestää persut aluevaalien voittoon, niin olis pensa halapoo

    • Anonyymi

      Koska aloittaja meinaa niitä työpaikkoja vilkuilla?
      Olis ainakin meinaamisen asteella sitten.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 130
      3604
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      95
      3288
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2418
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1851
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1698
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1569
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1534
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1486
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1451
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1400
    Aihe