Polttoaineverot alas

Anonyymi

Kohta loppuu perkele jokaiselta pitkämatkalaiselta työssä käynti kun ei ole varaa tankata, sitten loppuu palkkatulot, sitten mennään kimpassa hakemaan valtion veroeurot kelasta toimeentulotukena, ja käytetään valtion velkaneuvontaa, tai saadaan velatkin anteeksi kun ei ole millä ne maksaa, sitten menee mielenterveyskin, ja käytetään tulottomana niitäkin palveluita.
Verotoimiston kilometrikorvaukset on ollut iät ajat sama 0,24 senttiä, sitäkään ei nosteta vaikka polttoaineen hinta nousee, palkat ei nouse!
Kyllä tässä oikeesti miettii kannattaako joka aamu nousta, ja onhan siinä autossa muutakin kuluja kun vaan polttoaineen osto.
Julkiset kulkupelit kun ei tänne peräkylille kulje, vai pakotetaanko tällä myös muuttamaan maalta pois, siinäpä loppus taas yksi maatila ja viljan viljelyt, no saahan sitä viljaa ulkomailta ostettua.
Sitten nää valopää päättäjät nostaa mieletöntä kuukausi palkkaa, no onhan sitä mistä ottaa, kun kaikessa verot nousee!

6

112

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Suomessa on maailman tyhmimmät päättäjät vallassa! Rahaa syydetään ulkomaille ja ilmastovouhotukseen, unohtaen samalla kehä kolmosen ulkopuolella asuvat kokonaan.

• Anonyymi

Näin Suomessa ei tavallisilla ihmisillä ole muuta arvoa kuin kyykkyyn veron maksajat. Imettelen kyllä meidän autoilijoiden liittoa kun eivät tee mitään asian hyväksi ilmeiseti kuljetuksissa katteet riittää kyllä tässä tilanteessa pitäisi laittaa hallitus kyykkyyn mehän niiden palkat maksetaan

• Anonyymi

Verot valtion maksettaviksi.

• Anonyymi

Olen sitä mieltä että kannattaisi viheltää peli poikki ton hallituksen kanssa ei kai kaikkkia tarvitse sietää jos asenne on että kansa kyykkyyn mitähän 1l tuotantokustannus oikeasti on jos 1l saa 0,10e litra muualla T: Tuulos

• Anonyymi

Ois pitänyt äänestää persut aluevaalien voittoon, niin olis pensa halapoo

• Anonyymi

Koska aloittaja meinaa niitä työpaikkoja vilkuilla?
      Olis ainakin meinaamisen asteella sitten.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      139
      5224
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      25
      3456
    3. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      114
      2720
    4. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      47
      2398
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      263
      1821
    6. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      47
      1749
    7. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1587
    8. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1556
    9. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      28
      1520
    10. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      20
      1476
    Aihe