oli hauska/surullista lukea KMV-lehdestä🙊Ihan vaan muutamia poimintoja...miksi 13-15-vuotiaat lapset tarvitsevat kauppaa, joka olisi auki 24/7???Yöllä nukutaan.Siihen jatkumona valitetaan kun koulu alkaa klo:8. Vuosikymmeniä on koulu alkanut silloin.Menkää illalla nukkumaan,eikä pyöriin 24/7 markettiin.Johan jaksaa nousta!Ja läksyjä ei unohda, kun tekee ne heti koulusta palatessa.Tulee käytyä koulu kunnolla ja pääsee rehellisiin töihin maksaan veroja ja hankkimaan sitten omille lapsille parempia harrastustiloja yms.Ja kolmantena asiana rahaa mangutaan sinne ja tänne... jos kersat hajottas ja sotkis vähemmän niin korjaus-ja siivousrahoilla ostelis ja tekis jo paljon kaikkea hyvää kersojen eteen.
Yläasteen oppilaiden kirjoituksia
Anonyymi
1
117
Vastaukset
- Anonyymi
up
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854900- 1902278
- 371978
- 1331879
- 771713
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231648- 1781530
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161431Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3401195- 351136