Koululaisten kirjoitukset KMV-lehdessä

Anonyymi

olipa juttuja🙊Mihin 13-15-vuotias kersa tarvii 24/7 kauppaa???Yöllä nukutaan.Koulu on alkanut vuosikymmeniä klo 8.Menee illalka nukkumaan ,eikä pyöriin markettiin yötämyöten niin johan jaksaa nousta aamulla.Ja läksytkin jaksaa tehdä reippaana koulun jälkeen.Muistakaahan kersat myös,että hajottamalla ja sotkemalla paikkoja rahat hupenee niiden siivoamiseen ja korjaamiseen.

18

909

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aloitus tulikin kaksi kertaa kun luulin sensuroiduksi ekalla kerralla...

    • Anonyymi

      Tää olikin tärkeä keskustelu 🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️

    • Anonyymi

      Jos pilua saan lähen megeen.

    • Anonyymi

      Hanki elämä!

      • Anonyymi

        Hanki sää kunnon kasvatus.


    • Anonyymi

      Voi mänttä-vilppula

    • Anonyymi

      Voi näitä

    • Anonyymi

      kyllä näin aikuisena hävettää toisten aikuisten kommentit nuorista

      • Anonyymi

        Mua hävettäs jos mulla olis vatipää kersa,joten tasoissa ollaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mua hävettäs jos mulla olis vatipää kersa,joten tasoissa ollaan.

        Tarviit varmaan jotain apua kun tommosia kirjottelet, voimia sinulle ja terveyttä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarviit varmaan jotain apua kun tommosia kirjottelet, voimia sinulle ja terveyttä!

        Nauraa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nauraa

        Meni vatipään vanhemmalla herne nenään.Nykyajan kersat ne apuja tarvii persiin pyyhkimisestä lähtien ja ahdistuksiin, jotka kuuluu normaaliin elämään.Mitään vastoinkäymisiä ei kestetä ja kunnioitus lakeja ja sääntöjä kohtaan puuttuu.Mutta minkäs teet kun kodin malli on sellainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meni vatipään vanhemmalla herne nenään.Nykyajan kersat ne apuja tarvii persiin pyyhkimisestä lähtien ja ahdistuksiin, jotka kuuluu normaaliin elämään.Mitään vastoinkäymisiä ei kestetä ja kunnioitus lakeja ja sääntöjä kohtaan puuttuu.Mutta minkäs teet kun kodin malli on sellainen.

        Hyvä täällä on vinkua ja rääpiä päätä nimettömänä, tosipaikan tullen suurinosa teistä paskoo alleen, joten hankkikaa elämä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä täällä on vinkua ja rääpiä päätä nimettömänä, tosipaikan tullen suurinosa teistä paskoo alleen, joten hankkikaa elämä!

        Minkä tosipaikan?!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä tosipaikan?!

        Minulla on tosiaan TASAPAINOINEN JA HYVÄ ELÄMÄ toisin kuin sinulla🐵On töitä,kämppä ja auto.Eikä penniäkään velkaa.HYVIÄ YSTÄVIÄ PALJON.Ei tarvitse hävetä kersojaan tai sukulaisiaan kylillä.Aika hyvin siis menee👋Ai niin,eikä myöskään ole päihde-tai mielenterveyden ongelmia.Mitenkäs sulla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on tosiaan TASAPAINOINEN JA HYVÄ ELÄMÄ toisin kuin sinulla🐵On töitä,kämppä ja auto.Eikä penniäkään velkaa.HYVIÄ YSTÄVIÄ PALJON.Ei tarvitse hävetä kersojaan tai sukulaisiaan kylillä.Aika hyvin siis menee👋Ai niin,eikä myöskään ole päihde-tai mielenterveyden ongelmia.Mitenkäs sulla?

        Mä hoitelenkin sun vääräsäärist muijaa ku oot töis.. Onkohan ne lapsetkaan sun vai mun..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä hoitelenkin sun vääräsäärist muijaa ku oot töis.. Onkohan ne lapsetkaan sun vai mun..

        Mun muijalla ei oo väärät sääret ja tuskin tasosi riittää mun muijan hoitelemiseen🐵


    • Anonyymi

      No oottelen täs ku lähet taas pois ni päästään tyydyttään sun tyhmä muija. Sano mulle että välittää vaan rahasta ei susta... Mitäs siihen sanot.. Taidan pistää sen paksusks taas..

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      105
      7371
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2802
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2382
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      109
      2093
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1789
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1553
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1416
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1387
    9. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1359
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1327
    Aihe