Se tunne kun tajuat että sielusi on kuolematon

Se tunne kun tajuat olevasi multiversumissa.

33

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tunsin äsken kun verihyytymä kulki kaulavaltimooni. Kaulallani tuntuu painetta. Jos kuolen tähän tänään, niin se on Jumalan tahto ja otan sen nöyrästi vastaan. Aamen. 🤍

• Anonyymi

Mitä jos tuossa olisi pääkallon kuva, eikä siivet? Mieti nyt edes vähän..

• Anonyymi

Onko sulla kaikki hyvin?

Ei tuollaista normaalijärkinen kirjoittele.

• Tai sitten et vai ymmärrä spirituaalisesti vahvasti kokevaa ihmistä. Koen asioita monin verroin vahvemmin kuin yksikään tavis, mutta kuten huomaat tuo hengellinen vaihe menee yhtä nopeasti ohi kuin tulee.

En ole hullu, mutta en ole kuten muut, joten saatan näyttää hullulle kun vertaa minua kaikkiin muihin tuntemiisi ihmisiin. Meitä saman kaltaisia on promille väestöstä.

• Anonyymi
        Perhosvaikutus kirjoitti:

Tai sitten et vai ymmärrä spirituaalisesti vahvasti kokevaa ihmistä. Koen asioita monin verroin vahvemmin kuin yksikään tavis, mutta kuten huomaat tuo hengellinen vaihe menee yhtä nopeasti ohi kuin tulee.

En ole hullu, mutta en ole kuten muut, joten saatan näyttää hullulle kun vertaa minua kaikkiin muihin tuntemiisi ihmisiin. Meitä saman kaltaisia on promille väestöstä.

Kävelee kuin ankka, kuulostaa ankalta, näyttää ankalta.

Mikä se on?

• Anonyymi

Se tunne kuin olisi maahan ISS-avaruusasemalta palannut astronautti...

Eli kun painovoima voittaa. Sen jokainen kokee vanhetessaan.

• Anonyymi

Kunnes kuoleman jälkeen on taas materiaaliton ja painovoimaa ei ole, on vain tietoisuus jos voit liikkua paikasta toiseen ajasta riippumatta.

• Anonyymi kirjoitti:

Kunnes kuoleman jälkeen on taas materiaaliton ja painovoimaa ei ole, on vain tietoisuus jos voit liikkua paikasta toiseen ajasta riippumatta.

Paitsi että kukaan kuollut ei ole tullut tuollaista kertomaan.

• Anonyymi

Et selvästikään ole henkisesti terve, hanki nyt apua.

• Sinä voisit rukoilla pelastusta Jeesukselta.

• Anonyymi

Sinä voisit rukoilla pelastusta Jeesukselta.

En hanki apua jo nyt.

• Anonyymi kirjoitti:

En hanki apua jo nyt.

Ihan mielenkiinnosta kysyn, minkälaista apua sinä suosittelisit minulle?

Mistä meistä kukaan tietää, vaikka itse olisit alkoholisti, narkomaani, persoonallisuushäiriöinen, sadisti-psykopaatti tms?

Onhan se nyt outoa, ettei saa erottua edes seinästä. On se hirveää, että kaikkien pitää olla tiettyyn samaan muottiin ahdettuja.

Onneksi minulla ei ole tuomitsevia ihmisiä lähipiirissä, enkä sellaisia edes lähipiirini haluaisikaan. On ne kyllä ihan vitun tylsää seuraakin, siis ne raameihin jähmettyneet tapaukset.

Riittää kun katsoo Suomen katukuvaa, vaikkapa talvella. Kaikki pukeutuu mustaan, harmaaseen tai rohkeimmat jopa ruskeaan, beigeen ja valkoiseen. 😂

Missä on värit? Kukaan ei uskalla pukeutua vaikka keltaiseen takkiin. 😂 Olisi se kauheaa, jos joku erottuu joukosta.

• Anonyymi

Sanoisin että aloittaa on nimen omaan ->henkisesti<- terveempi kuin tavan fluori hammastahnaa käyttävät pulliaiset :)

Nyky ihmiset on täysin turrutettu oravanpyörässä ja valtamedian hypnoosin alla uskomaan kuolleeseen "tieteeseen" ja ateismiin, jotka välillä sitten hakee helpotusta alkoholista, Netflixista, hamburilaisesta ja cokacolasta.

Miettikää nyt vaikka intiaaneja jotka asui Ameriikan mantereella 1000-luvulla, he saattoi polttaa välillä shamaanin kanssa DMT:tä ja tehdä trippejä henkimaailmaan, parantaa sairauksia suoraan luonnossa kasvavilla kasveilla jne. Söivät aina tuoretta itse metsästettyä ruokaa, he eivät tarvinneet lääkäreitä, isojen lääkeyhtiöiden piikkejä tai pillereitä tai alkoholia masennusta parantamaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sanoisin että aloittaa on nimen omaan ->henkisesti<- terveempi kuin tavan fluori hammastahnaa käyttävät pulliaiset :)

Nyky ihmiset on täysin turrutettu oravanpyörässä ja valtamedian hypnoosin alla uskomaan kuolleeseen "tieteeseen" ja ateismiin, jotka välillä sitten hakee helpotusta alkoholista, Netflixista, hamburilaisesta ja cokacolasta.

Miettikää nyt vaikka intiaaneja jotka asui Ameriikan mantereella 1000-luvulla, he saattoi polttaa välillä shamaanin kanssa DMT:tä ja tehdä trippejä henkimaailmaan, parantaa sairauksia suoraan luonnossa kasvavilla kasveilla jne. Söivät aina tuoretta itse metsästettyä ruokaa, he eivät tarvinneet lääkäreitä, isojen lääkeyhtiöiden piikkejä tai pillereitä tai alkoholia masennusta parantamaan.

Kertoo koko Kirjoituksesi miten tyhmä olet.

• Anonyymi kirjoitti:

Kertoo koko Kirjoituksesi miten tyhmä olet.

Sinun mielestäsi kaikki eri mieltä kanssasi olevat on tyhmiä? Mitäs jos itse kokeilisit joskus vaikka erottua massasta? Siis ihan vain kokeilisit?

• Anonyymi

Mikäs vitun Kulttilainen sinä sinä olet; puhut multiversumista, ja sitten kehoitat rukoilemaan Jeesusta.

Hassua että tää Perhonen sekoittaa Raamattua ja harhaa samalla tapaa kuin Toistietoinen; olisko sama jätkä kirjoittamassa molempia? Vai satutteko vain kuulumaan samaan Kulttiin?

Multiversumi ei kuulu Kristinuskon Epistolaan sekään, kuten ei kuulu Litteä Maa.

Tollasilla pseudo-Kristityillä kulteilla on usein ikävä loppu, kannattaa varoa. Avainsanat Jim Jones ja Marshall Applewhite.

• En tiedä itse liittyneeni mihinkään kulttiin/seuraan/lahkoon, mutta tunnistan kyllä jotain hämäriä juttuja tapahtuneeksi. Alkoi vähän pelottamaan tuo juttu, nyt kun sanoit. Kotiin ei kuitenkaan lahkojen luulisi tulevan, joten täytyy olla vähän enemmän ehkä ”maanpinnalla”.

• Anonyymi

En tiedä itse liittyneeni mihinkään kulttiin/seuraan/lahkoon, mutta tunnistan kyllä jotain hämäriä juttuja tapahtuneeksi. Alkoi vähän pelottamaan tuo juttu, nyt kun sanoit. Kotiin ei kuitenkaan lahkojen luulisi tulevan, joten täytyy olla vähän enemmän ehkä ”maanpinnalla”.

Olisit vain saanut sen veritulpan, olisi ollut parempi kaikille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisit vain saanut sen veritulpan, olisi ollut parempi kaikille.

Anonyymi, onko sinulla jotain henkilökohtaista vihaa minua kohtaan? Olenko satuttanut sinua jollain tavalla? Oletko kateellinen jostakin? Haluatko kysyä minulta jotakin? Haluaisitko tuntea minut paremmin? Vai mistä kenkä puristaa? Mietin vain kun noin kovasti eroon minusta haluat. Tiesitkö että maailmassa väkiluku oli vuonna 2019 reilut 7miljardia ihmistä?

Sinä olet mielipiteidesi kanssa hiekanjyvä aavikolla. On tosiaan perseestä, että noista 7 miljardista ihmisestä noin 0,0000000003% vittuilevia on kasaantunut haukkumaan ja vähättelemään ja vittuilemaan juuri minulle. Ja mikä hauskinta, niin tätä voidaan rajata Suomen sisälle, koska puhut suomea sujuvasti.

Suomessa oli väkiluku vuonna 2020 ihmisiä noin 5,3 miljoonaa, joista äidinkielenään Suomea puhui: 87% väestöstä. Tämä tarkoittaa hiiren kusta valtameressä.

Sitten kun rajataan tätä aluetta siten, että täällä suomi24 sivustolla vierailee kuukaudessa noin 3 miljoonaa kävijää eli karkeasti noin 750 000 kävijää viikossa. Sitten kun tuon jakaa vielä 7:llä päivällä, saadaan päivässä kävijöiden määrä eli n.100 000 kävijää.

Salaliittoteoria palsta ei ole se suosituin palsta, kuten varmaan huomaatte. Kolmessa päivässä yhtä viestiä katsoo keskimäärin ehkä 400 ihmistä parhaimmillaan. Keskimäärin päivässä viestejä katsoo noin 100-200 ihmistä.

Tänne kirjoittelee epäilemättä noin ehkä 10 ihmistä? Mitähän se tekee? Hmmm. Facebookissa ihmisiä on keskimäärin ”kavereina” noin 100 ihmistä vähintään, mikä tarkoittaa sitä että sinne mahtuu hyvän päivän tuttuja ja tutun tuttuja kiitettävästi.

On arveltu että jokainen Suomalainen tuntee/tietää yhden henkilön noin kymmentä ihmistä kohden - yleensä jonkun tutun kautta.

Suomessa on todella vähän ihmisiä kokoonsa nähden, eikä minulla ole muualla Suomessa juurikaan sukulaisia/tuttavia (tietääkseni). Eikä hirveästi ystäviä eikä kavereitakaan, joten mahdollisuus että oikeasti tuntisit minut on pieni.

Kuulopuheita, huhuja ja sen semmoista paskanjauhantaa toki on, mikä on varmaankin yleisempää pienellä paikkakunnalla kuin esim. Helsingissä. Tietysti, jos haluaa oikein sorkkia muurahaispesää, niin osaan kyllä vetää yhtäläismerkin tässä kohtaa. Ja minä ymmärrän mistä on kyse, koska en ole hullu.

On jopa yleisesti tehty tutkimusta siitä, että pienellä paikkakunnalla on ahdasmielisempää ja kiusaaminen on tavallisempaa kuin suurissa kaupungeissa.

Haluan vain sanoa sinulle, että minä en toivo sinulle mitään pahaa. Minä en toivo että sinä kuolet, tai että sinulla menee huonosti. Minä toivon että olisit onnellinen ja iloinen.

• Anonyymi kirjoitti:

Anonyymi, onko sinulla jotain henkilökohtaista vihaa minua kohtaan? Olenko satuttanut sinua jollain tavalla? Oletko kateellinen jostakin? Haluatko kysyä minulta jotakin? Haluaisitko tuntea minut paremmin? Vai mistä kenkä puristaa? Mietin vain kun noin kovasti eroon minusta haluat. Tiesitkö että maailmassa väkiluku oli vuonna 2019 reilut 7miljardia ihmistä?

Sinä olet mielipiteidesi kanssa hiekanjyvä aavikolla. On tosiaan perseestä, että noista 7 miljardista ihmisestä noin 0,0000000003% vittuilevia on kasaantunut haukkumaan ja vähättelemään ja vittuilemaan juuri minulle. Ja mikä hauskinta, niin tätä voidaan rajata Suomen sisälle, koska puhut suomea sujuvasti.

Suomessa oli väkiluku vuonna 2020 ihmisiä noin 5,3 miljoonaa, joista äidinkielenään Suomea puhui: 87% väestöstä. Tämä tarkoittaa hiiren kusta valtameressä.

Sitten kun rajataan tätä aluetta siten, että täällä suomi24 sivustolla vierailee kuukaudessa noin 3 miljoonaa kävijää eli karkeasti noin 750 000 kävijää viikossa. Sitten kun tuon jakaa vielä 7:llä päivällä, saadaan päivässä kävijöiden määrä eli n.100 000 kävijää.

Salaliittoteoria palsta ei ole se suosituin palsta, kuten varmaan huomaatte. Kolmessa päivässä yhtä viestiä katsoo keskimäärin ehkä 400 ihmistä parhaimmillaan. Keskimäärin päivässä viestejä katsoo noin 100-200 ihmistä.

Tänne kirjoittelee epäilemättä noin ehkä 10 ihmistä? Mitähän se tekee? Hmmm. Facebookissa ihmisiä on keskimäärin ”kavereina” noin 100 ihmistä vähintään, mikä tarkoittaa sitä että sinne mahtuu hyvän päivän tuttuja ja tutun tuttuja kiitettävästi.

On arveltu että jokainen Suomalainen tuntee/tietää yhden henkilön noin kymmentä ihmistä kohden - yleensä jonkun tutun kautta.

Suomessa on todella vähän ihmisiä kokoonsa nähden, eikä minulla ole muualla Suomessa juurikaan sukulaisia/tuttavia (tietääkseni). Eikä hirveästi ystäviä eikä kavereitakaan, joten mahdollisuus että oikeasti tuntisit minut on pieni.

Kuulopuheita, huhuja ja sen semmoista paskanjauhantaa toki on, mikä on varmaankin yleisempää pienellä paikkakunnalla kuin esim. Helsingissä. Tietysti, jos haluaa oikein sorkkia muurahaispesää, niin osaan kyllä vetää yhtäläismerkin tässä kohtaa. Ja minä ymmärrän mistä on kyse, koska en ole hullu.

On jopa yleisesti tehty tutkimusta siitä, että pienellä paikkakunnalla on ahdasmielisempää ja kiusaaminen on tavallisempaa kuin suurissa kaupungeissa.

Haluan vain sanoa sinulle, että minä en toivo sinulle mitään pahaa. Minä en toivo että sinä kuolet, tai että sinulla menee huonosti. Minä toivon että olisit onnellinen ja iloinen.

Ja tuo edellinen pitkä viesti oli siis minun kirjoittama.

• Anonyymi

En tiedä itse liittyneeni mihinkään kulttiin/seuraan/lahkoon, mutta tunnistan kyllä jotain hämäriä juttuja tapahtuneeksi. Alkoi vähän pelottamaan tuo juttu, nyt kun sanoit. Kotiin ei kuitenkaan lahkojen luulisi tulevan, joten täytyy olla vähän enemmän ehkä ”maanpinnalla”.

Kultit on siitä pelottavia että niihin ei kukaan tietoisesti liity, se sakki joka rekryää väkeä mukaan on melkoisia käärmeitä, kohde ei tajua missä mennään.

Hyvä jos avaat silmät ja koitat pysyä Maan pinnalla.

• Anonyymi kirjoitti:

Kultit on siitä pelottavia että niihin ei kukaan tietoisesti liity, se sakki joka rekryää väkeä mukaan on melkoisia käärmeitä, kohde ei tajua missä mennään.

Hyvä jos avaat silmät ja koitat pysyä Maan pinnalla.

Joo. Outoa tosiaan. En ole lukenut kulteista, mutta nuo mainitsemasi kultit on jäänyt kyllä mieleen pelottavina esimerkkeinä.

• Perhosvaikutus kirjoitti:

En ole ihan varma, mutta epäilen että vietin varhaislapsuuteni jossain kultissa. Ehkä tämä on sitä?

• Anonyymi

Mistä tunne Jumalasta tulee?

Kuvittele, että olet syntynyt ja elänyt alueella, jossa ei ole koskaan kuultu, puhuttu ja kirjoitettu jumalista. Miten yksilö tässä tapauksessa kuvailee tuntemuksiaan ja ajatuksiaan? Voiko hän yhtäkkiä sanoa, että "löysin Jumalan"? No ei niin.

"Jumala" on informaatiota. Kun luet jumalista, tai kuulet puhuttavan niistä uskonnollisten asioiden yhteydessä, sinulle muodostuu kuva, mikä "jumala" on, miksi se on, mitä se on jne. "Jumalasta" tulee näin osa tietoisuuttasi luettuna ja kuultuna informaationa. Koska uskonto on laaja ja tunteisiin, sekä todellisuuskäsitykseen vaikuttava asia, josta puhutaan "totuutena", siitä tulee ennen pitkää sellainen. Kun tässä vaiheessa tunnet mielessäsi tietynlaisia tuntemuksia, ne ovat peräisin informaatiosta, sekä elinympäristösi muista vaikuttimista, jotka saavat sinut uskomaan, että olet löytänyt "jumalan" tai kokevasi sellaiseen yhteyttä.

Miten sinä löysit Jumalan? Vastaus: "uskontotunnilla" tai "luin raamattua" jne. = sait informaatiota ihmisen itsensä luomista asioista.

• Miten minä löysin Jumalan? En löytänyt Jumalaa, koska elin uskonnollisessa perheessä. Minä kasvoin jyrkästi ateistisen isän ja neutraalisti ajattelevan äidin, sekä veljeni (ateisti) kanssa. Minusta tuli perheeni ainut uskovainen.

Kävimme välillä kuuntelemassa joululaulut kirkossa. Jne. Oikeastaan emme eläneet mitenkään kristittyjen traditioiden mukaan. Minussa on ihan lapsesta asti ollut vikaa siinä, että olen ollut henkisesti valveutunut. Se on vähän niinkuin kulkenut mukana.

Yhdessä vaiheessa nuoruudessani minun vanhempani saivat minut uskomaan että Jumalaa ei ole, eikä mitään muutakaan. Hylkäsin Jumalan ja olin ylpeä ateistina. Minua kiinnosti pimeät asiat.

Koettelemukset ja vastoinkäymiset ajoivat minut synkkiin vesiin, eikä valoa enää näkynyt. Jumalan henki oli pois, ja koin itseni tyhjäksi kuoreksi. Tämän hetken puolisoni sanoi, että näki minun aurani olleen ihan heikko ja haalea, melkein harmaa, kun hän tapasi minut. Olin todellakin itsemurhan partaalla. Jumala kuitenkin kutsui minua, annoin mahdollisuuden ja siinä samassa sain pyhän hengen sisälleni, ja aloin eheytymään. Aurani vahvistui ja vointini koheni, enkä ikinä enää luovu Jumalasta.

• Anonyymi

Miten minä löysin Jumalan? En löytänyt Jumalaa, koska elin uskonnollisessa perheessä. Minä kasvoin jyrkästi ateistisen isän ja neutraalisti ajattelevan äidin, sekä veljeni (ateisti) kanssa. Minusta tuli perheeni ainut uskovainen.

Kävimme välillä kuuntelemassa joululaulut kirkossa. Jne. Oikeastaan emme eläneet mitenkään kristittyjen traditioiden mukaan. Minussa on ihan lapsesta asti ollut vikaa siinä, että olen ollut henkisesti valveutunut. Se on vähän niinkuin kulkenut mukana.

Yhdessä vaiheessa nuoruudessani minun vanhempani saivat minut uskomaan että Jumalaa ei ole, eikä mitään muutakaan. Hylkäsin Jumalan ja olin ylpeä ateistina. Minua kiinnosti pimeät asiat.

Koettelemukset ja vastoinkäymiset ajoivat minut synkkiin vesiin, eikä valoa enää näkynyt. Jumalan henki oli pois, ja koin itseni tyhjäksi kuoreksi. Tämän hetken puolisoni sanoi, että näki minun aurani olleen ihan heikko ja haalea, melkein harmaa, kun hän tapasi minut. Olin todellakin itsemurhan partaalla. Jumala kuitenkin kutsui minua, annoin mahdollisuuden ja siinä samassa sain pyhän hengen sisälleni, ja aloin eheytymään. Aurani vahvistui ja vointini koheni, enkä ikinä enää luovu Jumalasta.

Auran katselu ja ajattelu ei kuulu Kristinuskoon, vaan on taas siellä New-Age kristalli-hörhöilypuolella joka on siinä samassa liukkaassa mäessä jonka pohjalla on esimerkiksi People's Temple ja Heavens Gate.

Voi jestas.

• Anonyymi kirjoitti:

Auran katselu ja ajattelu ei kuulu Kristinuskoon, vaan on taas siellä New-Age kristalli-hörhöilypuolella joka on siinä samassa liukkaassa mäessä jonka pohjalla on esimerkiksi People's Temple ja Heavens Gate.

Voi jestas.

Kiitos kun huomautit. Tässä on paljon pois opettelemista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi jestas.

Uskomuksia molemmat, ei keinoa todistaa kumpi parempi.

• Anonyymi

Kiitos kun huomautit. Tässä on paljon pois opettelemista.

Et sitten ole tainnut lukea isommin Raamattua?

Sieltä noi kaikki selviää, siellä kun ei puhuta auroista kuin pellon yhteydessä.

• Anonyymi

Aika paska juttu jos ei koskaan kuole.

• Anonyymi

Kannattaa siis miettiä mitä tekee tässä elämässä jotta sen jälkeen ei ole liian lämmintä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kannattaa siis miettiä mitä tekee tässä elämässä jotta sen jälkeen ei ole liian lämmintä!

Peruskoulu on kuitenkin pakollinen eli hankalaa itse mihinkään vaikuttaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      136
      7669
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1915
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1880
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1623
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      179
      1545
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      104
      978
    7. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      910
    8. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      4
      819
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      810
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      33
      783
    Aihe