tuli juuri katsottua ohelma metsäkaartilaisista. On tässä tullut mietittyä ,että jos ja jos pitäs puolensa valita niin olishan se mietinnän paikka. Nimittäin olen aina tehnyt kovasti töitä, ollut isänmaallinen, osallistunut vapaaehtoiseen pelastuspalveluun , lasten ja nuorten urheilu ohjaukseen, valmennukseen jne.. Nyt sitten kun nämä viherpunikit ajaa nsuomalaisen isänmaallisen kansanosan kyykkyyn ja kurjuuteen niin en voi itselleni mitenkään mieltää oikeaksi, että lähtisin tätä petturilaumaa pönkittämään. Nyt nämä petturit ajavat tavallisen ihmisen ahtaaalle yksi tavoite on kunnianhimoinen ilmastotavoite , pitäs luopua vanhasta autosta, puulämmityksestä jne.. Miksi minun pitäisi näitä viherpunikkien ajamia asioita puolustaa ja laittaa itseäni ahtaalle..miettikää kenen joukoissa seisotte.
KENEN JOUKOISSA SEISOT
Anonyymi
2
114
Vastaukset
- Anonyymi
Jos tulee käsky YH:n ei tarvitse miettiä. Ei ole valinnainen asia.
- Anonyymi
Luuleeko avaaja että voi valita sotatilan vallitessa? Ja jos voisi vallita niin vieraan vallan alla olisi parempi?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun634571KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1643512Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?632854- 1492811
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492674- 241913
- 241801
- 301646
- 1741630
- 421342