Palataan aikaan ennen Talvisotaa, jolloin Neuvostoliitto ryhtyi vartioimaan "turvallisuuttaan" Suomen kustannuksella!
Nyt onkin sitten toinen ääni kellossa! Ei puutu muuta kuin ehdottaja ensin!
Lainaus ....
"Kirjeessä Lavrov vetoaa jakamattoman turvallisuuden periaatteeseen, jonka mukaan mikään valtio ei saa vahvistaa turvallisuuttaan muiden valtioiden kustannuksella."
https://yle.fi/uutiset/3-12297823
Kaikkien ent. NL:n ympärys-valtioiden turvallisuus edelleen vahvistuu ja paremmat olot kaikilla elämän alueilla.
Ja millainen uudisrakentamisen kenttä se sitten onkaan, kun muinaisen Neuvostoliiton = sosialismin saavutukset puretaan; Ystävyyden , yhteistyön ja avunannon merkeissä!
Malliin Viro muut itsenäistyneet.!
Näin Avarakatseisesti
Karjala palautuu, Venäjä näyttää esimerkin maailmalle!
Anonyymi
1
173
Vastaukset
- Anonyymi
Baltian maissa turvallisuustaso huomattavasti parani, kun maat älysivät liittyä Natoon. Venäjä ärhentelee nyt siihen malliin, että kai Suomen ja Ruotsinkin pitää pikaisesti hakea NATO-jäsenyyttä. Tätähän Putin tietysti haluaakin, jotta pääsisi vielä ärhäkkäämmin naapurimailleen v*ttuilemaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723033
- 552685
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322295- 792168
- 951976
- 361803
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301360Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329