Vielä pitää pari tuntia kärsiä ennenkuin pääsee kauppaan ostamaan lisää kaljaa.
Miksi kaljan myynti aloitetaan vasta kello 9.00?
Salaliitto?
Ennen kaljaa sai ostaa aamulla jo kello 7.00 alkaen. Miksi alko ja kaupan oluthyllyt on salaliittoutuneet minua vastaan?
V*ttumainen krapula
17
113
Vastaukset
Jopa kilju on loppu ja uusi satsi keskeneräistä, laitoin vasta eilen käymään.
Poikaystävä kuorsaa tuossa vieressä ja varmaan jatkaa unia kun minä lähden käymään lähikaupassa kello: 9.00- Anonyymi
Joo eniten vituttaa kun kauhea krapula eikä tasottavaa ole missään…
- Anonyymi
Enpä olisi uskonut sinua hompiksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä on pisin putki jonka olet juonut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Delfine tuli kaapista ulos?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Delfine tuli kaapista ulos?
Olen entistä enemmän vakuuttunut siitä että alkuperäinen Delfine delasi siihen jouluiseen covidiin, ja meillä on joku impostori tilalla.
Mitä helvettiä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on pikku kili petikaverina. Muija on olkkarin sohvalla. Siellä sen on hyvä määkiä.
Muistanette että eläinten kanssa peuhaaminen on aivan laillista.
Ensi kesänä sen puolesta järjestetään Helsingissä suuri marssi Pride-malliin. Anonyymi kirjoitti:
Olen entistä enemmän vakuuttunut siitä että alkuperäinen Delfine delasi siihen jouluiseen covidiin, ja meillä on joku impostori tilalla.
Mitä helvettiä?Viktoriltahan tuo aivan kuulostaa.
Anonyymi kirjoitti:
Mitä helvettiä?Alkuperäinen Delphin kirjoitti nimimerkkinsä noin, Delphin, ei Delfine.
'Kiljumestari' Youtube-kanava on kadonnut.
Kyllä saatttaa olla hyvinkin että kiljumies kuoli sitten koronaan.- Anonyymi
kekek-kekek kirjoitti:
Alkuperäinen Delphin kirjoitti nimimerkkinsä noin, Delphin, ei Delfine.
Kyllä saatttaa olla hyvinkin että kiljumies kuoli sitten koronaan.Jotta epäselvyys ratkeaa niin näen että on vain yksi vaihtoehto.
Jos "oikea" Delphin on vielä elossa niin videota esiin mistä junahäirikön ja kiljumestarin voi tunnistaa entisekseen.
Ilman tuota tilanne on selvä; covid koitui kohtaloksi. - Anonyymi
kekek-kekek kirjoitti:
Alkuperäinen Delphin kirjoitti nimimerkkinsä noin, Delphin, ei Delfine.
Kyllä saatttaa olla hyvinkin että kiljumies kuoli sitten koronaan.Delphin nimimerkkiä ei enää löydy mutta eikö tämä delfine nimimerkki ole ollut käytössä täällä jo viime vuodesta ja hän kirjoitellut myös kuten Delphin litteästä maasta?
- Anonyymi
Taidat olla aloittelija,kunnon juoppo osaa illalla ostaa tarpeeksi,että riittää aamuksikin rapulaan muutamia.
- Anonyymi
Juuri näin. korjaussarja pitää aina olla jemmassa.
Ei ole sitten kunnon juoppo. Kunnon juoppo juo korjaussarjan jo viimeistään kukonlaulun aikaan.
- Anonyymi
kekek-kekek kirjoitti:
Ei ole sitten kunnon juoppo. Kunnon juoppo juo korjaussarjan jo viimeistään kukonlaulun aikaan.
Kunnon juoppo ei lopeta koskaan juomista eikä siis tarvitse korjaus satsejakaan.
- Anonyymi
Mulla 20 pulloa viskejä ja konjamiineja.
Koristeena
Olut vaan maistuu
Ei tee mieli niistä ottaa edes rapulaan
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663005
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252093Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671688Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t241540- 281291
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161287Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61196Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281160Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101117Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu621001