V*ttumainen krapula

Vielä pitää pari tuntia kärsiä ennenkuin pääsee kauppaan ostamaan lisää kaljaa.

Miksi kaljan myynti aloitetaan vasta kello 9.00?

Salaliitto?

Ennen kaljaa sai ostaa aamulla jo kello 7.00 alkaen. Miksi alko ja kaupan oluthyllyt on salaliittoutuneet minua vastaan?

17

146

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jopa kilju on loppu ja uusi satsi keskeneräistä, laitoin vasta eilen käymään.

      Poikaystävä kuorsaa tuossa vieressä ja varmaan jatkaa unia kun minä lähden käymään lähikaupassa kello: 9.00

      • Anonyymi

        Joo eniten vituttaa kun kauhea krapula eikä tasottavaa ole missään…


      • Anonyymi

        Enpä olisi uskonut sinua hompiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enpä olisi uskonut sinua hompiksi.

        Mikä on pisin putki jonka olet juonut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enpä olisi uskonut sinua hompiksi.

        Delfine tuli kaapista ulos?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Delfine tuli kaapista ulos?

        Olen entistä enemmän vakuuttunut siitä että alkuperäinen Delfine delasi siihen jouluiseen covidiin, ja meillä on joku impostori tilalla.

        Mitä helvettiä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enpä olisi uskonut sinua hompiksi.

        Mulla on pikku kili petikaverina. Muija on olkkarin sohvalla. Siellä sen on hyvä määkiä.
        Muistanette että eläinten kanssa peuhaaminen on aivan laillista.
        Ensi kesänä sen puolesta järjestetään Helsingissä suuri marssi Pride-malliin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen entistä enemmän vakuuttunut siitä että alkuperäinen Delfine delasi siihen jouluiseen covidiin, ja meillä on joku impostori tilalla.

        Mitä helvettiä?

        Viktoriltahan tuo aivan kuulostaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen entistä enemmän vakuuttunut siitä että alkuperäinen Delfine delasi siihen jouluiseen covidiin, ja meillä on joku impostori tilalla.

        Mitä helvettiä?

        Alkuperäinen Delphin kirjoitti nimimerkkinsä noin, Delphin, ei Delfine.

        'Kiljumestari' Youtube-kanava on kadonnut.

        Kyllä saatttaa olla hyvinkin että kiljumies kuoli sitten koronaan.


      • Anonyymi
        kekek-kekek kirjoitti:

        Alkuperäinen Delphin kirjoitti nimimerkkinsä noin, Delphin, ei Delfine.

        'Kiljumestari' Youtube-kanava on kadonnut.

        Kyllä saatttaa olla hyvinkin että kiljumies kuoli sitten koronaan.

        Jotta epäselvyys ratkeaa niin näen että on vain yksi vaihtoehto.

        Jos "oikea" Delphin on vielä elossa niin videota esiin mistä junahäirikön ja kiljumestarin voi tunnistaa entisekseen.

        Ilman tuota tilanne on selvä; covid koitui kohtaloksi.


      • Anonyymi
        kekek-kekek kirjoitti:

        Alkuperäinen Delphin kirjoitti nimimerkkinsä noin, Delphin, ei Delfine.

        'Kiljumestari' Youtube-kanava on kadonnut.

        Kyllä saatttaa olla hyvinkin että kiljumies kuoli sitten koronaan.

        Delphin nimimerkkiä ei enää löydy mutta eikö tämä delfine nimimerkki ole ollut käytössä täällä jo viime vuodesta ja hän kirjoitellut myös kuten Delphin litteästä maasta?


    • Anonyymi

      Taidat olla aloittelija,kunnon juoppo osaa illalla ostaa tarpeeksi,että riittää aamuksikin rapulaan muutamia.

      • Anonyymi

        Juuri näin. korjaussarja pitää aina olla jemmassa.


      • Ei ole sitten kunnon juoppo. Kunnon juoppo juo korjaussarjan jo viimeistään kukonlaulun aikaan.


      • Anonyymi
        kekek-kekek kirjoitti:

        Ei ole sitten kunnon juoppo. Kunnon juoppo juo korjaussarjan jo viimeistään kukonlaulun aikaan.

        Kunnon juoppo ei lopeta koskaan juomista eikä siis tarvitse korjaus satsejakaan.


    • Anonyymi

      Mulla 20 pulloa viskejä ja konjamiineja.

      Koristeena

      Olut vaan maistuu
      Ei tee mieli niistä ottaa edes rapulaan

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1449
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1208
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1034
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      337
      831
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      643
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe