Tänään ei ole sen kummempaa niin voin nukkua kymmeneen. Sitten mietin mitä tekisin ja aina tekmistä kotona läytyy. On kiva kun voi itse vaan miettiä mitä tekee tai on tekemättä.
Mielttömän onnellinen olotila ja terveyttä piisaa, se on tärkeintä. Työssä ollessa tuppaa kaikki aina sairatumaan, se on tosi ikävää. Nyt työttömänä en ole ollut sairaan lainkaan.
Aina jaksaa, ja harrastukset alkoivat niin mikä täss on ollessa kaikkea jaksaa jos ei jaksa otetaan piväunet ja taas jaksaa. Terveisiä vaan orjailutöihin yrittäkää pärjätä!
Kävin just syömäsä ja nyt jatkan taas unia
16
<50
Vastaukset
Itselläni v-mainen krapula.
Eilen ostin pimeän 0,5 l pullon 40% viinaa. Lisäksi 24 pack olutta mutta kaikki on juotu.
Poikaystävä kuorsaa vieressä sammuneena, itse en pysty nukkumaan kun niin hiton huono olo ja krapula.
Kaupasta kaljaa, ja olonparannus niin sitten nukkumaan jossain kello 10.00 kieppeillä- Anonyymi
Juu, talvisin nukuttaakin ihan sikana. Ylösnousu aamuisin siinä 11-12 kieppeillä.
- Anonyymi
Mahtaa olla tylsää elämää!!
- Anonyymi
Mistä sinä tiedät tuoisten tuntemukset???? Äl arvaa vaan lue kirjoitukset. jOs työtön sanoo että on onnellinen työttömänä, et ole oikeutettu sitä mollaamaan. Se on hänen ihan oma asia.
Sinua vaan ketuttaa kun itse olet 9 e päiväkorvaus töissä tai palkattomana. Harmi. Koita kestää.
okainen on onnellinen siitä mitä tykkää itse. Älä katkeroidu vaan ole onnellinen heidän puolestaan.
Minä olen ollut työtön 30 v ja olen yhä onnellinen, siksi jäin pois tisä kun en jaksa sitä typerää työtä eikä siitä makseta. Kivampii elää kelan tuilla miehen kanssa, tulee mukava potti kuussa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä sinä tiedät tuoisten tuntemukset???? Äl arvaa vaan lue kirjoitukset. jOs työtön sanoo että on onnellinen työttömänä, et ole oikeutettu sitä mollaamaan. Se on hänen ihan oma asia.
Sinua vaan ketuttaa kun itse olet 9 e päiväkorvaus töissä tai palkattomana. Harmi. Koita kestää.
okainen on onnellinen siitä mitä tykkää itse. Älä katkeroidu vaan ole onnellinen heidän puolestaan.
Minä olen ollut työtön 30 v ja olen yhä onnellinen, siksi jäin pois tisä kun en jaksa sitä typerää työtä eikä siitä makseta. Kivampii elää kelan tuilla miehen kanssa, tulee mukava potti kuussa.Mukava potti? Kelan tuista, niistä pikkuhiluista? AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAA!!! Ei kukaan voi tosissaan tuollaisia selittää, eihän?
Noh, mikäs siinä, jos onnellinen on, saapahan nähdä miten kauan onnesi jatkuu. En itse seuraa mitä vaikka ruoka maksaa kun sillä ei ole minulle mitään väliä, voin ostaa mitä haluan - mutta aika hurjista korotuksista on lehdissä uutisoitu. Mutta mukavaa, että olet onnellinen laskiessasi senttejäsi, mihin ne riittävät. :)
- Anonyymi
Kuten aloittaja kirjoittaa, ei työtön töitä kaipaa vaan lähinnä lisää yhteiskunnan tukea harrastamiseen. Kokoomus on siis oikeassa kun haluaa tarjota keppiä varsinkin pitkäaikaistyöttömille.
- Anonyymi
Lisää rahaa yhteiskunnalta, entiset eivät riitä mihinkään.
- Anonyymi
Eihän sohvaperunalle paljon fyrkkaa tarvita, verotusta tulisi keventää ja terveille aikuisille lopettaa rahan jakaminen.
- Anonyymi
Taas meni päivä oikein leppoisasti, pääsin ratkomaan mukavia ongelmia ja koodaamaan tuotetta eteenpäin. Heräilin aamulla siinä kymmenen maissa, päivällä hoidin vähän asioita ja tuossa tunti sitten lopettelin työt. Tämä on ihan kuin harrastus. Päivämme ovat varmasti melko samanlaisia, tosin sillä erolla, että minulle maksetaan kuukaudessa enemmän kuin sinä saat tukia vuodessa, tehdessäni asiaa, joka on myös harrastukseni. Vituttaako?
- Anonyymi
Täytyy ihminen jotenki sairas olla jos ei aamusta ylös pääse. Nukkuu puolillepäiville krapuloissa viikolla huh huh.Hyvin äkkiä tuollaiset henkilöt kuntouttavaan työtoimintaan hakeen ensin rytmiä päivään. Ei työttömänä vaan olla jouten kun pitäisi löytyä ripeyttä. Toki joskus voi hörppiä mutta säilyttää kontrolli.Ei viikolla ollenkaan alkoholia eikä itseä siihen kannata totuttaa.
- Anonyymi
HEHHEEEEEE... vai sairas???? Ihminen on sairas silloin kun tekee työtä. Taidat olla vaan katkera ja kateellinen.
Työ sairastuttaa, ei vapaa olo. Sinulla on tuo krapula ja viina kortti jäänyt päälle, luulet että kaikki ollaan kuin sä! Mutta me ymmärrämme sinua, työ on rankkaa ja kun et vielä saa kun sen 9 e päivä niin onhan se sulle stressaavaa ja kurjaa, kun me mut työttömät saadaan 35 e päivä ja asumistuet ja tt tuet ja voidaan viel rahaa hankkia 300 e et tuet laskee.. eikä se jää aina siihen, pimeesti on helppo saada rahaa lisää.
Mutta se vapaus o´n parasta. Jos sulla ei ole kotna mitään tekemistä niin keksi sitä, meillä on niin paljon ettei sinne orjatöihin kyllä ehdi. JA MUISTA ÄLÄ MENE SINNE ALKOON ETTEI TULE SITÄ KRAPULAA, jota niin pajon täällä mainostat. OTA NYT SITÄ BURANAA ETÄ PÄÄ PARANEE!!
Mua vähän säälittää sun asenne ihmisiä kohtaa! Halin sua näin virtuaalisesti, jotta olosi vähänhelpottaa siellä krapulassa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
HEHHEEEEEE... vai sairas???? Ihminen on sairas silloin kun tekee työtä. Taidat olla vaan katkera ja kateellinen.
Työ sairastuttaa, ei vapaa olo. Sinulla on tuo krapula ja viina kortti jäänyt päälle, luulet että kaikki ollaan kuin sä! Mutta me ymmärrämme sinua, työ on rankkaa ja kun et vielä saa kun sen 9 e päivä niin onhan se sulle stressaavaa ja kurjaa, kun me mut työttömät saadaan 35 e päivä ja asumistuet ja tt tuet ja voidaan viel rahaa hankkia 300 e et tuet laskee.. eikä se jää aina siihen, pimeesti on helppo saada rahaa lisää.
Mutta se vapaus o´n parasta. Jos sulla ei ole kotna mitään tekemistä niin keksi sitä, meillä on niin paljon ettei sinne orjatöihin kyllä ehdi. JA MUISTA ÄLÄ MENE SINNE ALKOON ETTEI TULE SITÄ KRAPULAA, jota niin pajon täällä mainostat. OTA NYT SITÄ BURANAA ETÄ PÄÄ PARANEE!!
Mua vähän säälittää sun asenne ihmisiä kohtaa! Halin sua näin virtuaalisesti, jotta olosi vähänhelpottaa siellä krapulassa.Hoh hoh pimeitä hommia täh etkö ole sähkölaskua maksanut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mua vähän säälittää sun asenne ihmisiä kohtaa! Halin sua näin virtuaalisesti, jotta olosi vähänhelpottaa siellä krapulassa.Tutkimusten mukaan työssä käyvillä on parempi terveys kuin työttömillä.
Noille tukisummillesi lähinnä naureskelen - siinä mielessä, kun pidät niitä jotenkin suurina. Verrattuna jo kahden aikuisen mediaanipalkkaan - saati keskipalkkaan, nuo ovat naurettavia. Saatika sitten parempiin palkkoihin, joissa tuollaiset pikkusummat tienaa parissa päivässä. Hyvä, että tyydyt vähään - auttaa jaksamaan paremmin kurjuutta.
Työ sairastuttaa, mutta kuitenkin vihjailet pimeistä töistä? Eikö se työ sairastutakaan, kun siitä haaveilet?
- Anonyymi
Aneemista elämää jos nukkuminen pääasia prkl oikeen kuvottaa makoilevat henkilöt. Ei yhteiskunta toimisi jos kaikki makoilisivat.
- Anonyymi
Hain kebabbia ja kaljaa. Kolmas olut menossa.
- Anonyymi
Itellä jo kuuves menossa ja sätkä käryää koko ajan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663005
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252093Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671688Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t241540- 281291
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161287Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61196Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281160Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101117Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu621001