Ystävänpäivä lähestyy

😍🖍✉ nyt kannattaa miettiä korttien lähettämistä tärkeille ihmisille. Osoitteen puuttuminen ei ole mikään este lähettämiselle. Kyllä posti sen osoittern selvittää. Mullekin tuli kerran Helsinkiin kortti missä oli pelkästään mun etunimi. Katu oli kyllä oikein, mutta talon numerokin puuttui.

Joskus tosin käy niin, että posti ei osu ihan oikeaan ekalla kerralla. Eilen mulle tuli taas edelleen lähetettäväksi yksi vanhan tätini postikortti. Se lähti nyt kännyn valokuvana omalle siskolleni käytyään jo kahdella saman etunimen omaavalla sukulaisellani. Täti oli laittanut saajaksi siskoni tyttönimen, joten ei ihme että en heti arvannut oikeaa ihmistä kun kortti tuli mulle välitykseen kaukaisemmalta sukulaiselta.

13

83

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Ja hyvää yötäkin vielä jos joku tämän lukee 😴😴😴

• Anonyymi

Kylläkyllä ja huonompi osaisuus hoituu ihan verottaissa.

• Ja luntakin tulossa 20 senttiä.

• Anonyymi

Minulla ei ole tapana laittaa ystävänpäivätoivotuksia, se on enemmän nykynuorison tapa.

Sen sijaan laitan teille tähän tänne yhden lempibiiseistäni.

Rakastan tuon miespuolisen ääntä ja tapaa laulaa ranskaksi. <3<3

https://youtu.be/wqCpjFMvz-k
      Ja biisi on Youssou N'Dour - 7 Seconds ft. Neneh Cherry

• Tuosta linkistä huomaa miten ihmisillä on erilainen musiikkimaku. Itse en valikoi ranskalaista musiikkia kuunneltavaksi, kun ranskalaiset pörisee liikaa 🙂

• Anonyymi

💩.ajatus

• ❄.ajatus

• Anonyymi

Toivottavasti tulisi vaikka nimetön kortti ihanaiselta M naiselta

• Ihana toive, toivottavasti toteutuu 👍. Onhan postista tullut nimetönkin kortti todellisempaa kuin ystävänpäivätoivotukset täällä.

• Anonyymi

Eipä ole ystäviä ollenkaan, joskus laitoin yhdelle tutulle ystävänpäiväkortin, hän antoi ymmärtää ettei kukaan normaali enää kortteja laita vaan tekstareita. Yks toinen tuttava aikoinaan teki selväksi ettei mua ystävänään pitänyt, selitteli mun kortin saatuaan, ett oli unohtanut koko päivän, oli silloin laittanut yhden kortin lähimmälle ystävälle, oli huolissaan ett ehtiköhän perille. Päätinkin tuolloin etten kortteja enää laittele ystävänpäiväksi, mitä suotta, kun ei kukaan pitänyt mua edes ystävänä.

• Minä laitan ystävänpäiväkortin samoille ihmisille kuin joulukortinkin. Lähinnä kauempana asuville sukulaisille joita näkee harvemmin kuin haluaisi.

• Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

Minä laitan ystävänpäiväkortin samoille ihmisille kuin joulukortinkin. Lähinnä kauempana asuville sukulaisille joita näkee harvemmin kuin haluaisi.

Mäkin laitan vielä joulukortteja sukulaisille ja mun asuinkujalla on ollut tapana laittaa myös naapureille kortit. On mulla yks entinen koulukaveri, jolle olen jouluisin kortin pistänyt.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      94
      7613
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      37
      4037
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      47
      3586
    4. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      243
      3004
    5. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2702
    6. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      45
      2552
    7. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      21
      2504
    8. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      132
      2471
    9. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      2419
    10. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      29
      2258
    Aihe