Ei ole olemassa rokotevastaisia

Tätä punaiset hokee jatkuvasti että ihmiset jotka eivät mitä tahansa halua ottaa elimistöönsä, he ovat muka rokotevastaisia. Minä aion ottaa tetanus-rokotteen.

On vain ihmisiä jotka eivät ole menneet vihervassujen halpaan. Tuntematonta pelkääviä ihmisiä jotka ajattelevat omilla aivoillaan. Parempi on olla varovainen kuin katua.
4394
1Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 43

Vanhimmat

Koronadenialistit lienee oikea ilmaisu?

Äänestä
  • Harva kieltää koronan olemassaolon. Sen sijaan sen vaarallisuutta on liioiteltu huomattavasti.

1Äänestä

• Tartuntatauti myönteinen ja tyhmä.

Äänestä

• Itse käytän sanaa "idiootit". :)

Äänestä

• On tartuntatauti, on myönteinen (mille?) ja on tyhmä.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Itse käytän sanaa "idiootit". :)

Puhut itsestäsi rumia piikkihirmu..

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Puhut itsestäsi rumia piikkihirmu..

Miten rumaa siinä on että minun mielestäni nämä ovat idiootteja?

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Miten rumaa siinä on että minun mielestäni nämä ovat idiootteja?

Olet poliitkkojen ohjailema sätkynukke. Kylvät riitaa k-rokotetut vs ei k-rokotetut, juuri niinkuin ne tahtovatkin.

Äänestä

Se miksi ihmiset ovat varovaisia johtuu heidän epäluottamuksesta poliittisiin päättäjiin. Päättäjät itse ovat toimillaan luoneet tämän valtavan epäluulon heitä ja päätöksiään kohtaan. Siellä se sylttytehdas on, päättäjissä, punaisissa sellaisissa.

1Äänestä
  • Tämä on yksi syy että tuota tuntematonta ei haluta kehoomme. Kukaan ei tiedä miten tämä vaikuttaa pitkällä aikavälillä, viiden vuoden päästä esimerkiksi.

1Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Tämä on yksi syy että tuota tuntematonta ei haluta kehoomme. Kukaan ei tiedä miten tämä vaikuttaa pitkällä aikavälillä, viiden vuoden päästä esimerkiksi.

Kun asiaa kiristää punaisen aatteen ihmiset, silloin hälytyskellojen pitää soida. Se aate on vain tuhoa saanut aikaan maailmassa.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Kun asiaa kiristää punaisen aatteen ihmiset, silloin hälytyskellojen pitää soida. Se aate on vain tuhoa saanut aikaan maailmassa.

Sata miljoonaa ihmistä tappaneen aatteen ihmisiin ei yksinkertaisesti voi luottaa.

1Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Mistä tiedät että minä olen punainen aatteeltani? Taidat vain olla värisokea. Punaisia ovat kaikki maailman rokotteen ottaneet. Aika ahdasta sinulle tulee.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Mistä tiedät että minä olen punainen aatteeltani? Taidat vain olla värisokea. Punaisia ovat kaikki maailman rokotteen ottaneet. Aika ahdasta sinulle tulee.

Kaikki jotka kannattaa kommunistista totalitarismia on sellainen. Sinusta en tiedä.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Kaikki jotka kannattaa kommunistista totalitarismia on sellainen. Sinusta en tiedä.

Eu on siis se totalitarismi

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Olen oikeasti värisokea. Mutta poliittiset värit tunnen. Sinusta en voi sanoa mitään.

Äänestä

• Maailman päättäjät ja asiantuntijat ovat aika selkeästi yksimieleisiä rokotteen eduista ja sen välttämättömyydestä.

Äänestä

Maailma on isompi, pappilan aidan takanakin se vielä jatkuu.

Eikö teistä kukaan seurannut koronapandemian alkua?
Eikö kukaan teistä käsitä, että se on suurempi ja laajempi kuin pienen Suomen hallituspolitiikka?
Eikö kukaan ole koskaan kuullut kulkutaudeista?

Voin vain todeta, että sivistyksen taso on todella matala ja kun siihen lisätään kyky hankkia tietoa ja ajatella itse, se tuntuu vain madaltuva.
Mutta, joka päivä voi olla uusi alku! Ei menetetä toivoa!

Äänestä

Mäkin otan puutiaisaivokuumerokotukset, mutta en koronarokotetta.

Äänestä

On niitä oikeastikin rokotevastaisia, mutta aika vähän. Koronarokote kuitenkin jakaa enemmän mielipiteitä. On ihmisiä jotka yrittävät välttää viruksen eristäytymällä, eivät siksi ota turhia rokotteita, koska niiden tehokin häipyy melko nopeasti. Toiset taas ottavat rokotteen, koska haluavat elää seurallisesti muiden kanssa, mutta ottavat samalla riskin sairastua rokotteesta huolimatta. Vuosi eteen päin, niin nähdään miten virus toimii jatkossa. Pitääkö rokotuksia jatkaa jatkuvasti, ja pitääkö eristäymistä jatkaa samoin.

Äänestä
  • Juu. Niitä on varmaan prosentin verran kansasta. Kuitenkin haukutaan kaikkia jotka eivät halua tuohon kokeeseen osallistua, sellaisiksi.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Juu. Niitä on varmaan prosentin verran kansasta. Kuitenkin haukutaan kaikkia jotka eivät halua tuohon kokeeseen osallistua, sellaisiksi.

Älkää nyt viitsikö lässyttää sontaa, kun hyvin tiedetään etteivät rokotevastaiset ota koskaan mitään rokotteita ja oikein vielä ylpeilevät sillä. Tällä palstalla oli täsmälleen samanlainen typerysten älämölö jo viisi vuotta sitten, kun hoitajille tulivat pakollisiksi flunssarokotukset.

https://keskustelu.suomi24.fi/t/14716611/pakkorokotukset-hoitajille-tama-ei-saa-olla-totta

Täsmälleen samanlainen mielipuolinen vainoharhainen vouhotus jo 5 vuotta sitten ja silloin oli kyse vain flunssarokotteesta. Eikä mikään ole sen jälkeen muuttunut rokotevastaisten vouhotuksessa muuta kuin vieläkin pahempaan ja typerämpään suuntaan.

Äänestä

Vihamielisyys+ja+vihollisuus+on+joillekin+elämää+ja+joillekin+elinehto.+Kun+samanhenkiset+kohtaavat,+he+muodostavat+joukkovoiman,+vihamielisen+kollektiivin,+jossa+psyyken+nyrjähtämisen+seurauksena+syntyy+tarve+löytää+kohteita,+joita+vastaan+harjoitetaan+vahingoittamista.Mielentilan+ongelmista+kertoo+se,+että+elämäntarkoituksensa+toteuttamiseksi+he+käyttävät+mitä+tahansa+yhteiskunnallisia+ilmiöitä,+joista+löytyy+erilaisia+näkemyksiä,+jakautumista+jne.+Tällä+kertaa+heidän+välineenään+on+kulkutauti.+Koska+Covid19-ilmiö+jakaa+ihmisiä,+on+helppo+valita+puolensa+ja+löytää+viholliset.+Voitteko+kuvitella?Heidän+voimavaraansa+on+verbaalinen+väkivalta,+koska+eivät+pysty+harjoittamaan+fyysistä+väkivaltaa.+Heille+"rokotevastainen",+"koronadenialisti",+"putinin+trolli"+jne.+on+nyrkin+ja+astalon+iskun+korvikkeita,+mutta+koska+pelkistä+sanoista+ei+saa+tarpeeksi+väkivaltaista+tyydytystä,+verbaalinen+raivoaminen+pahenee+ja+muuttuu+alati+sairaammaksi+someilmiöksi.Keitä+he+ovat?+Elämässään+epäonnistuneita,+vääriä+valintoja+tehneitä,+kehityskyvyttömiä,+heikosti+koulutettuja,+heikosti+sivistyneitä,+yleensä+vasemmistohenkisiä.+Tällaisessa+kansanryhmässä+väkivalta+ja+muu+vahingoittaminen,+sekä+alkukantaiset+mielentuotokset+nousevat+pinnalle.+Tällaisella+toiminnalla+he+yrittävät+voittaa+vihollisensa+ja+käyvät+jopa+hyvinkin+älykkäiden+ihmisten+kimppuun,+vaikka+saavat+verbaalisesti+neppariinsa+useimmiten+jo+ensimmäisessä+erässä.+Mutta+aina+he+nousevat+kanveesista+ja+sama+toistuu.+Ja+taas.+Ja+taas.Me+ihmiskoevastaiset,+terveydelle+vaarallista+"rokote"teknologiaa+vastustavat,+joihin+hysterisointi,+harhaanjohdatukset,+uhkailu,+kiristys+yms.+ei+ole+tehonnut,+olemme+niitä+vihollisia,+koska+me+olemme+voittajia+ja+he+siellä+synkissä+sielunmaisemissaan+tietävät+tämän.+Siksi+he+yrittävät+lyödä+meidät+kaikin+käytettävissä+olevin+keinon,+saada+meidät+häviämään,+jotta+voivat+julistaa+itsensä+voittajiksi.+Hävettävää+ja+surullista,+eikö+totta?'Me,+jotka+olemme+100%+vapaita+mRNA-teknologiasta,+olemme+voittajia+ja+jos+meitä+herjataan+ja+uhkaillaan,+ei+se+tunnu+missään.+Ei+yhtään+missään.+Tällä+mennään+ja+kanveesista+nousee+aina+veripää+uuteen+räksytykseen.+Eiköhän+naureta+vartti+heille+:)

Äänestä
  • Sulle kiitos erittäin analyyttisestä kirjoituksesta. T. Aloittaja

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Sulle kiitos erittäin analyyttisestä kirjoituksesta. T. Aloittaja

Toisaalta en kutsuisi tuota vihanpitoa mielen ongelmaksi. Aate on se joka kuljettaa ihmistä. Punainen aate lähinnä.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Toisaalta en kutsuisi tuota vihanpitoa mielen ongelmaksi. Aate on se joka kuljettaa ihmistä. Punainen aate lähinnä.

Kyllä nämä ihan järjissään olevia sillä lailla ovat, että mitään diagnoosia ei lääkäri kirjoittaisi näistä toisinajattelijoiden vihaamisesta. Tolkuissaan vihaavat. Sylttytehdas on Eeden.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä nämä ihan järjissään olevia sillä lailla ovat, että mitään diagnoosia ei lääkäri kirjoittaisi näistä toisinajattelijoiden vihaamisesta. Tolkuissaan vihaavat. Sylttytehdas on Eeden.

Mutta eri asia on järjettömät näkemykset ja teot.

Äänestä

• Hieno kirjoitus. Ilman virheitä, paitsi sisällössä, josta olen eri mieltä.

Äänestä

• Niin no ne, jotka kuvittelevat tietävänsä enemmän kuin asiantuntijat ja uskovat olevansa erehtymättömiä eivät myöskään tunne häpeää.

Äänestä

Mulla on tetanus voimassa😇

Koronspiikkejä ei ole.

Olen sairastanut koronan 2 kertaa, kyllä siinä on suojaa riittämiin. Paremminhan tauti suojaa, kun piikki.

Äänestä
  • No sinä sait hyvän luontaisen vastustuskyvyn.

Äänestä

• Ei näytä suojaavan kun joutuu monesti sairastamaan.

Äänestä

on olemassa hyviä ja huonoja rokotteita

koronarokotteet ovat huonoja

Äänestä
  • Millä perusteella? Onhan ne paljon turvallisempia kuin resepti vapaat kipulääkkeet, joten millä perusteella tämä on huono?

Äänestä

Mitkä helvetin punaiset? Ruskeako sinä olet vai peräti musta?

Äänestä

Jotkut eivät vain jaksa kirjoittaa "k-rokotevastaiset".

Äänestä
  • Ja tässä tilastollista faktaa covidin vaarallisuudesta suhteessa influenssaan.
    https://www.iltalehti.fi/koronavirus/a/3937eb83-4ad6-46c6-8321-7f352e893413
    Tässä tulee huomioida, että influenssa rokotuksia on otettu vain minimaalinen määrä covid rokoteisiin nähden ja influenssan aikana ei ole ollut mitään rajoitteita koskaan.

Ja sitten selityksiä perään, hihii!

1Äänestä

En mielelläni ota rokotetta, jota lobbaavat ökyrikkaat puhuvat avoimesti maailman väestön vähennystarpeesta.

1Äänestä

Jos he haluavat vähentää maapallon väkimäärää, miksi he taistelisivat koronaa vastaan niin innokkaasti?

Äänestä

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

Anonyymi kirjoitti:

Tätä punaiset hokee jatkuvasti että ihmiset jotka eivät mitä tahansa halua ottaa elimistöönsä, he ovat muka rokotevastaisia. Minä aion ottaa tetanus-rokotteen.

On vain ihmisiä jotka eivät ole menneet vihervassujen halpaan. Tuntematonta pelkääviä ihmisiä jotka ajattelevat omilla aivoillaan. Parempi on olla varovainen kuin katua.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu