Tätä punaiset hokee jatkuvasti että ihmiset jotka eivät mitä tahansa halua ottaa elimistöönsä, he ovat muka rokotevastaisia. Minä aion ottaa tetanus-rokotteen.
On vain ihmisiä jotka eivät ole menneet vihervassujen halpaan. Tuntematonta pelkääviä ihmisiä jotka ajattelevat omilla aivoillaan. Parempi on olla varovainen kuin katua.
Ei ole olemassa rokotevastaisia
43
61
Vastaukset
- Anonyymi
Koronadenialistit lienee oikea ilmaisu?
- Anonyymi
Harva kieltää koronan olemassaolon. Sen sijaan sen vaarallisuutta on liioiteltu huomattavasti.
- Anonyymi
Tartuntatauti myönteinen ja tyhmä.
- Anonyymi
Itse käytän sanaa "idiootit". :)
- Anonyymi
On tartuntatauti, on myönteinen (mille?) ja on tyhmä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse käytän sanaa "idiootit". :)
Puhut itsestäsi rumia piikkihirmu..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhut itsestäsi rumia piikkihirmu..
Miten rumaa siinä on että minun mielestäni nämä ovat idiootteja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten rumaa siinä on että minun mielestäni nämä ovat idiootteja?
Olet poliitkkojen ohjailema sätkynukke. Kylvät riitaa k-rokotetut vs ei k-rokotetut, juuri niinkuin ne tahtovatkin.
- Anonyymi
Se miksi ihmiset ovat varovaisia johtuu heidän epäluottamuksesta poliittisiin päättäjiin. Päättäjät itse ovat toimillaan luoneet tämän valtavan epäluulon heitä ja päätöksiään kohtaan. Siellä se sylttytehdas on, päättäjissä, punaisissa sellaisissa.
- Anonyymi
Tämä on yksi syy että tuota tuntematonta ei haluta kehoomme. Kukaan ei tiedä miten tämä vaikuttaa pitkällä aikavälillä, viiden vuoden päästä esimerkiksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on yksi syy että tuota tuntematonta ei haluta kehoomme. Kukaan ei tiedä miten tämä vaikuttaa pitkällä aikavälillä, viiden vuoden päästä esimerkiksi.
Kun asiaa kiristää punaisen aatteen ihmiset, silloin hälytyskellojen pitää soida. Se aate on vain tuhoa saanut aikaan maailmassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun asiaa kiristää punaisen aatteen ihmiset, silloin hälytyskellojen pitää soida. Se aate on vain tuhoa saanut aikaan maailmassa.
Sata miljoonaa ihmistä tappaneen aatteen ihmisiin ei yksinkertaisesti voi luottaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä tiedät että minä olen punainen aatteeltani? Taidat vain olla värisokea. Punaisia ovat kaikki maailman rokotteen ottaneet. Aika ahdasta sinulle tulee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä tiedät että minä olen punainen aatteeltani? Taidat vain olla värisokea. Punaisia ovat kaikki maailman rokotteen ottaneet. Aika ahdasta sinulle tulee.
Kaikki jotka kannattaa kommunistista totalitarismia on sellainen. Sinusta en tiedä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki jotka kannattaa kommunistista totalitarismia on sellainen. Sinusta en tiedä.
Eu on siis se totalitarismi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen oikeasti värisokea. Mutta poliittiset värit tunnen. Sinusta en voi sanoa mitään.
- Anonyymi
Maailman päättäjät ja asiantuntijat ovat aika selkeästi yksimieleisiä rokotteen eduista ja sen välttämättömyydestä.
- Anonyymi
Maailma on isompi, pappilan aidan takanakin se vielä jatkuu.
Eikö teistä kukaan seurannut koronapandemian alkua?
Eikö kukaan teistä käsitä, että se on suurempi ja laajempi kuin pienen Suomen hallituspolitiikka?
Eikö kukaan ole koskaan kuullut kulkutaudeista?
Voin vain todeta, että sivistyksen taso on todella matala ja kun siihen lisätään kyky hankkia tietoa ja ajatella itse, se tuntuu vain madaltuva.
Mutta, joka päivä voi olla uusi alku! Ei menetetä toivoa! - Anonyymi
Mäkin otan puutiaisaivokuumerokotukset, mutta en koronarokotetta.
- Anonyymi
On niitä oikeastikin rokotevastaisia, mutta aika vähän. Koronarokote kuitenkin jakaa enemmän mielipiteitä. On ihmisiä jotka yrittävät välttää viruksen eristäytymällä, eivät siksi ota turhia rokotteita, koska niiden tehokin häipyy melko nopeasti. Toiset taas ottavat rokotteen, koska haluavat elää seurallisesti muiden kanssa, mutta ottavat samalla riskin sairastua rokotteesta huolimatta. Vuosi eteen päin, niin nähdään miten virus toimii jatkossa. Pitääkö rokotuksia jatkaa jatkuvasti, ja pitääkö eristäymistä jatkaa samoin.
- Anonyymi
Juu. Niitä on varmaan prosentin verran kansasta. Kuitenkin haukutaan kaikkia jotka eivät halua tuohon kokeeseen osallistua, sellaisiksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu. Niitä on varmaan prosentin verran kansasta. Kuitenkin haukutaan kaikkia jotka eivät halua tuohon kokeeseen osallistua, sellaisiksi.
Älkää nyt viitsikö lässyttää sontaa, kun hyvin tiedetään etteivät rokotevastaiset ota koskaan mitään rokotteita ja oikein vielä ylpeilevät sillä. Tällä palstalla oli täsmälleen samanlainen typerysten älämölö jo viisi vuotta sitten, kun hoitajille tulivat pakollisiksi flunssarokotukset.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/14716611/pakkorokotukset-hoitajille-tama-ei-saa-olla-totta
Täsmälleen samanlainen mielipuolinen vainoharhainen vouhotus jo 5 vuotta sitten ja silloin oli kyse vain flunssarokotteesta. Eikä mikään ole sen jälkeen muuttunut rokotevastaisten vouhotuksessa muuta kuin vieläkin pahempaan ja typerämpään suuntaan.
- Anonyymi
Vihamielisyys ja vihollisuus on joillekin elämää ja joillekin elinehto. Kun samanhenkiset kohtaavat, he muodostavat joukkovoiman, vihamielisen kollektiivin, jossa psyyken nyrjähtämisen seurauksena syntyy tarve löytää kohteita, joita vastaan harjoitetaan vahingoittamista.
Mielentilan ongelmista kertoo se, että elämäntarkoituksensa toteuttamiseksi he käyttävät mitä tahansa yhteiskunnallisia ilmiöitä, joista löytyy erilaisia näkemyksiä, jakautumista jne. Tällä kertaa heidän välineenään on kulkutauti. Koska Covid19-ilmiö jakaa ihmisiä, on helppo valita puolensa ja löytää viholliset. Voitteko kuvitella?
Heidän voimavaraansa on verbaalinen väkivalta, koska eivät pysty harjoittamaan fyysistä väkivaltaa. Heille "rokotevastainen", "koronadenialisti", "putinin trolli" jne. on nyrkin ja astalon iskun korvikkeita, mutta koska pelkistä sanoista ei saa tarpeeksi väkivaltaista tyydytystä, verbaalinen raivoaminen pahenee ja muuttuu alati sairaammaksi someilmiöksi.
Keitä he ovat? Elämässään epäonnistuneita, vääriä valintoja tehneitä, kehityskyvyttömiä, heikosti koulutettuja, heikosti sivistyneitä, yleensä vasemmistohenkisiä. Tällaisessa kansanryhmässä väkivalta ja muu vahingoittaminen, sekä alkukantaiset mielentuotokset nousevat pinnalle. Tällaisella toiminnalla he yrittävät voittaa vihollisensa ja käyvät jopa hyvinkin älykkäiden ihmisten kimppuun, vaikka saavat verbaalisesti neppariinsa useimmiten jo ensimmäisessä erässä. Mutta aina he nousevat kanveesista ja sama toistuu. Ja taas. Ja taas.
Me ihmiskoevastaiset, terveydelle vaarallista "rokote"teknologiaa vastustavat, joihin hysterisointi, harhaanjohdatukset, uhkailu, kiristys yms. ei ole tehonnut, olemme niitä vihollisia, koska me olemme voittajia ja he siellä synkissä sielunmaisemissaan tietävät tämän. Siksi he yrittävät lyödä meidät kaikin käytettävissä olevin keinon, saada meidät häviämään, jotta voivat julistaa itsensä voittajiksi. Hävettävää ja surullista, eikö totta?'
Me, jotka olemme 100% vapaita mRNA-teknologiasta, olemme voittajia ja jos meitä herjataan ja uhkaillaan, ei se tunnu missään. Ei yhtään missään. Tällä mennään ja kanveesista nousee aina veripää uuteen räksytykseen. Eiköhän naureta vartti heille :)- Anonyymi
Sulle kiitos erittäin analyyttisestä kirjoituksesta. T. Aloittaja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulle kiitos erittäin analyyttisestä kirjoituksesta. T. Aloittaja
Toisaalta en kutsuisi tuota vihanpitoa mielen ongelmaksi. Aate on se joka kuljettaa ihmistä. Punainen aate lähinnä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toisaalta en kutsuisi tuota vihanpitoa mielen ongelmaksi. Aate on se joka kuljettaa ihmistä. Punainen aate lähinnä.
Kyllä nämä ihan järjissään olevia sillä lailla ovat, että mitään diagnoosia ei lääkäri kirjoittaisi näistä toisinajattelijoiden vihaamisesta. Tolkuissaan vihaavat. Sylttytehdas on Eeden.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä nämä ihan järjissään olevia sillä lailla ovat, että mitään diagnoosia ei lääkäri kirjoittaisi näistä toisinajattelijoiden vihaamisesta. Tolkuissaan vihaavat. Sylttytehdas on Eeden.
Mutta eri asia on järjettömät näkemykset ja teot.
- Anonyymi
Hieno kirjoitus. Ilman virheitä, paitsi sisällössä, josta olen eri mieltä.
- Anonyymi
Niin no ne, jotka kuvittelevat tietävänsä enemmän kuin asiantuntijat ja uskovat olevansa erehtymättömiä eivät myöskään tunne häpeää.
- Anonyymi
Mulla on tetanus voimassa😇
Koronspiikkejä ei ole.
Olen sairastanut koronan 2 kertaa, kyllä siinä on suojaa riittämiin. Paremminhan tauti suojaa, kun piikki.- Anonyymi
No sinä sait hyvän luontaisen vastustuskyvyn.
- Anonyymi
Ei näytä suojaavan kun joutuu monesti sairastamaan.
on olemassa hyviä ja huonoja rokotteita
koronarokotteet ovat huonoja- Anonyymi
Millä perusteella? Onhan ne paljon turvallisempia kuin resepti vapaat kipulääkkeet, joten millä perusteella tämä on huono?
- Anonyymi
Mitkä helvetin punaiset? Ruskeako sinä olet vai peräti musta?
- Anonyymi
Jotkut eivät vain jaksa kirjoittaa "k-rokotevastaiset".
- Anonyymi
https://yle.fi/uutiset/3-11772207
Yksi näkökulma rokotevastaisuuteen- Anonyymi
Ja tässä tilastollista faktaa covidin vaarallisuudesta suhteessa influenssaan.
https://www.iltalehti.fi/koronavirus/a/3937eb83-4ad6-46c6-8321-7f352e893413
Tässä tulee huomioida, että influenssa rokotuksia on otettu vain minimaalinen määrä covid rokoteisiin nähden ja influenssan aikana ei ole ollut mitään rajoitteita koskaan.
Ja sitten selityksiä perään, hihii!
- Anonyymi
https://seura.fi/asiat/tutkivat/seura-tutki-millaisten-saarnaajien-aanta-rokotevastaiset-kuuntelevat/
Tässä on kanssa noista saarnaajien taloudellisista kytköksistä. - Anonyymi
https://sampo.thl.fi/pivot/prod/fi/avo/perus06/summary_icd1001?s=08
linkistä diagnoosikoodeja erityistapauksille y59
valtavat rokote haitat - Anonyymi
https://sampo.thl.fi/pivot/prod/fi/avo/perus06/summary_icd1001?s=08
edelliseen viestiin oikea linkki. - Anonyymi
En mielelläni ota rokotetta, jota lobbaavat ökyrikkaat puhuvat avoimesti maailman väestön vähennystarpeesta.
- Anonyymi
Jos he haluavat vähentää maapallon väkimäärää, miksi he taistelisivat koronaa vastaan niin innokkaasti?
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.958816- 1743822
- 533319
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2582631- 492237
- 422055
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?302044- 481932
- 191803
- 601788