Nyt osuu Ukkola napakymppiin kolumnissaan. Jutussa myös eräät tunnetut mamut tuomitsevat
nykyisen antirasismin, kannattaa siis suvakkien katsoa itse sinne peiliin, että mitä hörhöjä ovat.
Sanna Ukkola: "Antirasismi on nykyajan rasismia"
25
124
Vastaukset
- Anonyymi
Seija Sohrabi myös Samaa mieltä.
- Anonyymi
Menkää pois lähi itä
Huumeet ja jengit lähtee samalla
- Anonyymi
Rasmuslaiset ovat tosiaan pimeitä.
- Anonyymi
Karvalakki on palkattu STEA- rahoituksella ajamaan jihadismia.
- Anonyymi
osui ja nousee
Jotenkin tullut sellainen tapa, että meidän valkoisten ajatusmaailma on tuomittavaa. Ihan hyväksyttävää on se, että keski-ikäinen valkoinen mies saa olla julkisen pilkan kohteen esim. telkkarissa koska hänhän on keski-ikäinen valkoinen mies.
Sitten joku YLE:n juontaja nostaa itsensä jalustalle kutsuen itseään ruskeaksi tytöksi. Hän ei todellakaan ole ruskea tyttö! Hänellä on jonkinmoiset Pakistanilais Intialaiset geenit ja ihan 0% ruskeiden tyttöjen Afrikan geenejä.
Sitten meidän omat kukkahattutädit yhtyvät tähän negrojen palvontaan.
Ennen kuin joku alkaa kiljumaan, niin käytän tuota espanjanielistä negro-sanaa koska he vivido en español y tengo una esposa latina.- Anonyymi
Jep.
- Anonyymi
“Antirasismi ei edistä yhdenvertaisuutta eikä tasa-arvoa. Ihmiset ovat yksilöitä, eivät kuvitellun ryhmän jäseniä. Antirasismi on puolueellinen, toisia syrjivä ja toisia uhriuttava arvo”, Sohrabi totesi tuolloin."
- Anonyymi
peili on hyvä
Kärkkäisen - Anonyymi
Yle
- Anonyymi
Ukkola on itse pihalla kuin lumiukko. Jos antirasismi on rasismia, niin mitä rasismia sitten on? Sitä antirasismiako? No ei taatusti ole, ongelma on siinä että Ukkolan kaltaiset ihmiset pitävät ihan normaalina sitä että ihmisiä saa syrjiä mm. ihonvärinsä perusteella - he kieltäytyvät uskomasta että ylipäätään voi olla mitään rasismia olemassakaan.
- Anonyymi
alfa tv voisi kertoa lisää
Sipilä haastatteluun! - Anonyymi
Yle
- Anonyymi
taitaa olla kohta suurin uutisaihe
- Anonyymi
Kts. Yle perjantai tänään
- Anonyymi
Mitä rotua se vetäjä edustaa? En voi katsoa sitä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä rotua se vetäjä edustaa? En voi katsoa sitä!
lappalainen?
- Anonyymi
ymmärtääkö hallitus?
- Anonyymi
Tulevan viikon puheenaihe?
- Anonyymi
lisää pöhinää
- Anonyymi
Kumpihan tekee asiasta ohjelman Alva tv vai YLE?
mitä veikkaat? - Anonyymi
Mielenrauhaa
- Anonyymi
YLE
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r356891JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t235579Nolointa ikinä miehelle
On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai1012995Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.5542922V*ttuu että mä haluan sua
Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!512342Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳342186- 332054
- 481984
Sattuma ja muutama väärinkäsitys
vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul321803Ei ois kyllä kivaa
Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv71401