Puhelinmyynti

Anonyymi

09 suunta puhelinmyyjä soittelee päivittäin milloin mistäkin sähköä kaupitellaan ihan mihin päin.Onko liikaa ja mistä sähkö tulee sekä kuinka kauaksi sieltä kaukaa sais ku piuhat meressä paljon sotalaivoja vartioi ja tarkkailee myös toimintoja tehty.Myynti puhelimessa epävarmaa koska myyjä ja asiakas ei kohtaa eikä varmuudella tunnistaakaan vai katteetontakin.

4

212

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos erehdyn vastaamaan tuntemattomaan numeroon, niin luurin saavat korvaansa. Olkoon myyjä tai urkkija sillä ei ole väliä. Minulle ei tarvitse tyrkyttää sähköä lehtiä ym.. sähkösopimuksen osaan tehdä itse ja ne harvat lehdet joita joskus haluan ostan ne kaupasta. En ole edes pahoillani käytöksestäni.

• Anonyymi

Älä koskaan itse lopeta puhelua, vaan anna myyntiroboteille selkeää kovaäänistä palautetta. Sana on täysin vapaa. Älä anna niille suunvuoroa. Oppivat olemaan soittamasta toista kertaa.

Ovat epärehellisiä huijareita, joten niitä on kohdeltava sen mukaisesti. Mitä enemmän saat kulutettua niiden aikaa, sitä parempi muidenkin kannalta. Jos et ehdi valistaa ja haukkua heitä, pyydä heitä odottamaan "hetkinen" ja jatka omia hommiasi. Muutaman minuutin välein voit toistaa "vielä ihan pikku hetkinen".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä koskaan itse lopeta puhelua, vaan anna myyntiroboteille selkeää kovaäänistä palautetta. Sana on täysin vapaa. Älä anna niille suunvuoroa. Oppivat olemaan soittamasta toista kertaa.

Ovat epärehellisiä huijareita, joten niitä on kohdeltava sen mukaisesti. Mitä enemmän saat kulutettua niiden aikaa, sitä parempi muidenkin kannalta. Jos et ehdi valistaa ja haukkua heitä, pyydä heitä odottamaan "hetkinen" ja jatka omia hommiasi. Muutaman minuutin välein voit toistaa "vielä ihan pikku hetkinen".

tai sitte ilmotat vaan että et ole kiinnostunut ja lyöt luurin korvaan, siinä säästät molempien aikaa

• Anonyymi

Eiköhän sähkö kunnille valittaa,että o sähkö kallista?Yks viel ku kaikkialla pittää tunnistautuu,mitäs puhelimella,jos vastaisin pöydällä lojuvaaan luuriin.Entäs ne toimitus ainekset,kukas korjais ja kui kauan kestäis korjaajan matkustaa sekä kriisien jo ovilla ilmaan lennetään ja tiedustellaan.Samaten ku uutisii nii sit luuri kuumana,mut asiallisiin vastataan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      210
      5285
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      44
      4630
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      18
      3239
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      275
      3196
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      168
      3109
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      65
      2703
    7. Vieläkö olet

Rakastunut minuun? Minä sinuun
      Ikävä
      63