09 suunta puhelinmyyjä soittelee päivittäin milloin mistäkin sähköä kaupitellaan ihan mihin päin.Onko liikaa ja mistä sähkö tulee sekä kuinka kauaksi sieltä kaukaa sais ku piuhat meressä paljon sotalaivoja vartioi ja tarkkailee myös toimintoja tehty.Myynti puhelimessa epävarmaa koska myyjä ja asiakas ei kohtaa eikä varmuudella tunnistaakaan vai katteetontakin.
Puhelinmyynti
4
145
Vastaukset
- Anonyymi
Jos erehdyn vastaamaan tuntemattomaan numeroon, niin luurin saavat korvaansa. Olkoon myyjä tai urkkija sillä ei ole väliä. Minulle ei tarvitse tyrkyttää sähköä lehtiä ym.. sähkösopimuksen osaan tehdä itse ja ne harvat lehdet joita joskus haluan ostan ne kaupasta. En ole edes pahoillani käytöksestäni.
- Anonyymi
Älä koskaan itse lopeta puhelua, vaan anna myyntiroboteille selkeää kovaäänistä palautetta. Sana on täysin vapaa. Älä anna niille suunvuoroa. Oppivat olemaan soittamasta toista kertaa.
Ovat epärehellisiä huijareita, joten niitä on kohdeltava sen mukaisesti. Mitä enemmän saat kulutettua niiden aikaa, sitä parempi muidenkin kannalta. Jos et ehdi valistaa ja haukkua heitä, pyydä heitä odottamaan "hetkinen" ja jatka omia hommiasi. Muutaman minuutin välein voit toistaa "vielä ihan pikku hetkinen". - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä koskaan itse lopeta puhelua, vaan anna myyntiroboteille selkeää kovaäänistä palautetta. Sana on täysin vapaa. Älä anna niille suunvuoroa. Oppivat olemaan soittamasta toista kertaa.
Ovat epärehellisiä huijareita, joten niitä on kohdeltava sen mukaisesti. Mitä enemmän saat kulutettua niiden aikaa, sitä parempi muidenkin kannalta. Jos et ehdi valistaa ja haukkua heitä, pyydä heitä odottamaan "hetkinen" ja jatka omia hommiasi. Muutaman minuutin välein voit toistaa "vielä ihan pikku hetkinen".tai sitte ilmotat vaan että et ole kiinnostunut ja lyöt luurin korvaan, siinä säästät molempien aikaa
- Anonyymi
Eiköhän sähkö kunnille valittaa,että o sähkö kallista?Yks viel ku kaikkialla pittää tunnistautuu,mitäs puhelimella,jos vastaisin pöydällä lojuvaaan luuriin.Entäs ne toimitus ainekset,kukas korjais ja kui kauan kestäis korjaajan matkustaa sekä kriisien jo ovilla ilmaan lennetään ja tiedustellaan.Samaten ku uutisii nii sit luuri kuumana,mut asiallisiin vastataan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076952Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982