https://www.youtube.com/watch?v=MB0VwuY3K94&t=437s
Ano Turtiainen piti kauniin aamun avauksen. Toivottavasti tämä siunaa päivän työn.
Aamuhartaus Ano Turtiainen.
49
840
Vastaukset
- Anonyymi
Anohan voi oikeasti huonosti. Oli tullut synnintuntoon. Se on hyvä alku, siitä on hyvä jatkaa.
- Anonyymi
Katsoin nyt itsekin ajatuksella tuon videon ja kyllähän sen paras kohta on se, jossa päivämääräjulistuksensa jälkeen tulee:
"joo, mulla on vähän teille henkevää kerrottavaa.."
Heh. Ja sitten lähtee!- Anonyymi
Ano on Maaninen. Ihan selvä mielenterveystapaus.
- Anonyymi
Oli tullut synnintuntoon.Se on ehto että voi parantua. Kai syvästi katuu SPR:n maahanmuuttajien olojen väheksymistä ja yllytämistä väkivaltaisuuksiin ja yhteyksiä Suomen Sisuun, tohon natsiporukkaan,¨. Ja saamiinsa rikostuomioihin, niistä kai onkin ottanut opikseen???
Ano, olet ihan hyvä ihminen!- Anonyymi
Mistä kohtaa ?
- Anonyymi
Ehkäpä Ano tietää jotain mitä me tavan sukan kuluttajat ei tiedetä, onko jotain myrskyä tulossa, että pitää alkaa rukoilemaan?
- Anonyymi
Hormoonit on sotkeneet komentajan pään lopullisesti !
- Anonyymi
Lisätäkseni vielä, 29/30k visualisointia päivässä on muuten aika kova jo. Noi modernit botox suomineidotkaan ei taida ihan noin koviin lukuihin nousta noin nopeasti, ainakaan.
Mutta onhan Ano surullinen tietysti tuossa, hänhän koittaa rohkaista itseään taputtaa hieman jykevämmin toisia olkapäälle, mutta kyllähän se tieto joka tuollaisellakin ihmisellä maailman menosta on, painaa selvästi harteillaan. Taitaa tuntua satojen kilojen voimannostot kevyiltä verrattuna maailmanlopun seuraamiseen aitiopaikalta kansallistason operatiivisen johdon piireissä. Kyllähän tuollainen sukupuuttoon johtava toiminta nyt jokaisen tervejärkisen ihmisen tunteisiin ottaa ja ahdistaa.
Olen tuota muissakin nk. päättäjissä havainnut. Et tavallaan tajuavat suorittavansa itsetuhoistaa toimintaa. Mutta kun rohkeutta ei ole puhua totta, niin toiset saa tehdä Suomenkin populaatiolla ja maa-alalla mitä lystäävät; onhan tuo nyt jo tässä vaiheessa ihan itsestäänselvääkin jo.
Katsoin tuon sannankin vierailun sosiaalipsykologista valta-asetelmaa noista elekielen puolen elementeistä.. kyllä sanna paikkansa valitettavasti tuntee. Tuo on minusta sinällään epämukavan tuntuista, koska sanna lienee sentään saanut edes joltain äänestäjiltä silloin alunperin äänen osoittamaan luottamustaan. Kun vonderliarinhan on taas nakkenakuttaja vain sijoittanut EU komission "omistajaksi" sormiaan napusttamalla, tikkaamisensa yhteydessä.
Miksi vonderliaar ja jenssi saavat saulisannoilta talutushihnat käteensä pikkurilli ylhäällä, sitä en osaa sanoa. Ja vaikka osaisinkin, en sitä mainitsisi, koskaan.
Mikä minua kiihoittaisi, olisi se, että saulisannat sun muut löytäisivät ROHKEUDEN alkaa nostaa omanarvontuntoaan tasolle, jossa irtaantuminen Suomen Edun vastaisesta toiminnasta alkaisi ja heitän aito itsekunnioituksen romutus muiden tahoilta, päättyisi.
Minuan seksuaalifantasiani on se, kun sauli muistaa suomalaisuutensa ja alkaa testata kristinuskon ässää nostattaakseen suosiotaan Suomen KOKO kansan edessä.
Sauli on nyt hieman kahden vaiheilla tässä, kun kansa on alkanut tajuta leikin nimen. Selvityminen tällaisesta tosin on vielä tänään mahdollista, muttei ilman että epäröiden tai ei alettaisi testata rukoilun vaikutusta asiohin. Minua ei kiihoita saulin epävarmuus, jossa hapuillaan jotain järkevän näköistä käsien asentoja haastattelun aikana. Minua kiihoittaa se, kun sauli AIDOSTI sisimmissään innostuu näkemistään ja täten kokemistaan konkreettisistä Jeesuksen ihmeistä, joita sauli ei koskaan edes kyennyt kuvitellakaan voivan olevan olemassakaan.
Kyllä oltaisiin siinä yhdessä saulin kanssa ihmeissämme. Vuotais saulillaki silmät purojen tavoin tuossa kohtaa helpotuksen tunteesta..
saulin on otettava laskelmiinsa huomioon Presidentti Kallion rukous. TÄNÄÄN. Ehdottomasti tänään, ettei mitää sisällisotapaskoja vaan alkais rakentua. Noista ulkoisista isommista puhumattakaan..!
Jos käännymme tänään rukouksen ja kristinuskon tielle, elämme aivan varmasti vielä keväälläkin. Ja kunhan massaihmeparanemiset ja muu eheyttävä vain rukouksen kautta alkaa, niin ihmisetkin tulevat olemaan iloisia ja aidosti onnellisia.
Tietysti.. minun oma suru on jotain, mikä on hieman haasteellisempaa tasaiseksi onneksi muuttaa, mutta jo se, että muut ovat iloisia monesti tätä ikuista alakuloisuutta sitten kuitenkin tapaa innostavasti piristää.
..on hyvä että on kansanedustaja joka rukouksesta mainitsee autollaan ajaessaan. Mutta tuon olisi tapahduttava EKssa, ja kaikkien toimesta. Olivatpahan siellä istuvat nykyisiä tai uusia KANSANedustajia. Se olkoot kunkin oma valinta.
Koska Luoja huomaa kyllä sen että kansa on nyt herännyt, ja jopa alkanut rukoilla armoa. Ja kun kansa rukoilee Jeesusta, tulee Jeesus antamaan kansalle sen ansaitseman johdon;
-oli se nykyjohdon kääntyminen kristinuskoon
-oli se uusi johto sisäisten kautta, tai
-oli se uusi johto ulkoatulevan kautta.
Koska kansa saa AINA ansaitsemansa johdon. Poikkeuksetta.
Sellasta.- Anonyymi
- kyllä täytyy hattua nostaa, kun jaksat noin pitkiä kirjoituksia laatia palstalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
- kyllä täytyy hattua nostaa, kun jaksat noin pitkiä kirjoituksia laatia palstalle.
Anon pitäs jo valita puolensa. Olla joko uskossa tai askossa.
- Anonyymi
En ymmärrä miksi Ano Turtiainen ei voi kertoa, mitä tietää. Vihjaillaan ja ollaan surullisia. Ollaan vihaisia kun kansa ryhtyy itse tekemään jotain, vaikkei kansa tiedä, mistä on kyse. Antaisi tulla suoraan mistä on kyse. Todennäköisesti nämä rekkarallitkin on edeltä päätetty juttu. Näistä seuraa jotain ylimitoitettuja sotatila asetuksia ja sitten voidaan lakeja noudattaen taas kusettaa lisää, pakottaa armeija kansan kimppuun yms.
Paljon auttaisi, kun joku rohkea ihminen astuisi esiin ja kertoisi suoraan, mistä on kyse, mitä tulee tapahtumaan ja onko enää mitään tehtävissä.
Sillä voitaisiin vielä pelastaa jotain mitä pelastettavissa olisi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ymmärrä miksi Ano Turtiainen ei voi kertoa, mitä tietää. Vihjaillaan ja ollaan surullisia. Ollaan vihaisia kun kansa ryhtyy itse tekemään jotain, vaikkei kansa tiedä, mistä on kyse. Antaisi tulla suoraan mistä on kyse. Todennäköisesti nämä rekkarallitkin on edeltä päätetty juttu. Näistä seuraa jotain ylimitoitettuja sotatila asetuksia ja sitten voidaan lakeja noudattaen taas kusettaa lisää, pakottaa armeija kansan kimppuun yms.
Paljon auttaisi, kun joku rohkea ihminen astuisi esiin ja kertoisi suoraan, mistä on kyse, mitä tulee tapahtumaan ja onko enää mitään tehtävissä.
Sillä voitaisiin vielä pelastaa jotain mitä pelastettavissa olisi.On kaksi eri asiaa: Kertoa mitä tietää ja mitä luulee/kuvittelee "tietävänsä".
Varmasti "rekkaralli" on ennalta päätetty, mutta kenen toimesta? Voisiko takana olla salaliiton sijasta ihan järjestelmällinen toiminta, jonka muita ilmenemismuotoja voi seurata avoimesti päivittäin, luki sitten valhe- tai totuus-mediaa... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ano kerää uskontohörhöiltä äänet. Niillä pyrkii jatkokaudelle. halle lujaa jeesuksen nimessä !
- Anonyymi
Enemmistön näkemys Suomen edusta vaikuttaisi olevan erilainen kuin sinun näkemyksesi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sillä voitaisiin vielä pelastaa jotain mitä pelastettavissa olisi."Paljon auttaisi, kun joku rohkea ihminen astuisi esiin ja kertoisi suoraan, mistä on kyse, mitä tulee tapahtumaan ja onko enää mitään tehtävissä."
Jos pahalle antaa pikkusormen, niin se vie koko käden. Tässä maassa on aineksia, jotka ovat sen jo tehneet. Vastuu on myös niillä, jotka ovat siihen yllyttäneet. Raastupa opettaa, jos oma järki ei pelaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alkossa sängyntestaajana
- Anonyymi
Hauskaa jorinaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sillä voitaisiin vielä pelastaa jotain mitä pelastettavissa olisi.Eletään rauhassa, toimii. Ei välitetä Politiikojen jauhamisesta, niillä tärkeitä
oma liksa etuineen ja eläke. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Just huomasin viestisi. Kiitti. Tosin lienee hatunnosto minun puolelta paikallaan ehkä enemmän, että sinä ja muut olette jaksaneet ne ..muutamat.. pitkät viestini lukea.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sillä voitaisiin vielä pelastaa jotain mitä pelastettavissa olisi.Rohkeus.. mitä tulee tapahtumaan.. onko enää mitään tehtävissä. VIELÄ pelastaa jotain mitä pelastettavissa olisi..
..kaunista.. mutta ainoastaan teoriassa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enemmistön näkemys Suomen edusta vaikuttaisi olevan erilainen kuin sinun näkemyksesi.
Olen hyväksynyt tuon jo, kauan kauan aikaa sitten. Se että puhuin ratkaisusta, oli sitä varten, etten olisi voinut elää itseni kanssa enkä saada tarvitsemaani sisäistä rauhaa koskaan, ellen olisi antanut kuulua kaikki hyvin rajallisest voimavarani käyttäen kuinka on olemassa ihmeitä, jos kansa vain rukoilisi.
Johtajuudessa.. toiset tykkää ja toiset ei. Mutta jos heitä rakastat, aidosti, kaikki sinua tulee aina sisimmissään kunnioittamaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hauskaa jorinaa.
Turhaa sössötystähän minulta aina tullut. Monologeja niiden ollessa 101 sadasta, sitä käytti huumoria viihdyyttääkseni sitten edes itseäni.
Itse oikoluin noita aina jälkikäteen ja sain jonkun verran viihdettä siitä, kuinka väärin ne ovat aina kieliopillisesti ajateltuna; Pilkkuja missä sattuu, tai puuttuu. Kirjaimii puuttuu. Puhekieltä. Predikaattei puuttuu, adjektiivejakin. Joku sana toistuu. Joskus puuttuu kolme neljä sanaa jostain lauseesta. Toisinaan toistuu sama ajatus kahteen kertaan eri näkökulmasta. Joskus tulee häröiltyä. Jne.
Minä olen hyvin onneton ulkoisten vuoksi.. Hyvin, hyvin onneton. Mutta sisäisesti.. olen kiitollinen siitä, että kaiken sen mihin kykenin, sen elämänkaareni aikana poikkeuksetta myös tein. Joskus se oli vähän, kuten 2010-2012, toisinaan vielä vähemmän, kuten 2019/12 - 2022/01. Ja vaikka tiedostan hyvin ettei yrittänyttä laiteta, oli minullakin monesti ilo ja jopa kunniakin lukea teidänkin mielipiteitänne sekä aitoja toiveitanne eheyttää Suomi suomalaiseksi jälleen.
Mutta kuten tuolla jo kerran mainitsinkin, kansa saa AINA ansaitsemansa johdon. Poikkeuksetta.
Valitsitte kristillisin arvojen mukaisesti tai ette, on tämän kansan oma päätös. Vallan mukana tulee vastuu. Toiset sen ovat valmiita kantamaan, toiset vastuunkantoa välttelee viimeiseen asti. Kaikki mikä koittaa tulkita tuota sanomaa, tekee sen piilottaakseen todelliset tarkoitusperänsä. Kaikki mikä toisaalta on läpinäkyvää mutta myös hyväntahtoista, on vakavasti Suomen Edun puolesta.
Valinnanvapauksia. Ja sillä siisti.
- Anonyymi
Anon omatunto toimii, ehkä?
Onko hän alkanut tajuta, että on tullut vedetyksi mukaan sellaiseen toimintaan, joka EI ole "isänmaallisten patrioottien" toimintaa, vaan vieraan vallan avustamista.
Anon vastaukset kansanedustajille esitettyihin kysymyksiin Natoon liittymisestä olivat kuin suoraan Lavrovin kynästä. Ehkä samasta venäläisestä kirjoituspajasta?
Ana on saattanut lähteä vilpittömästi oman rajoitetun ymmärryksensä puitteissa "kansan asialle". Nyt on sitten iso pyörä pyörinyt vähän liikaakin ja paine käy liian kovaksi.
Kova se on kiroilemaan, se ei tunnu Kansaa haittaavan, pitävät "äijänä"? Mutta onhan VKK:n tiedotuskanavakin MitäV'ttua-uutiset, vai oliko se MeidänV'näjän-uutiset nykyisin...- Anonyymi
"Ana on saattanut lähteä vilpittömästi oman rajoitetun ymmärryksensä puitteissa "kansan asialle". Nyt on sitten iso pyörä pyörinyt vähän liikaakin ja paine käy liian kovaksi."
Epäilemättä näin. Kansan kiihottamisella voi olla hintansa.
- Anonyymi
Ano-ressu, puhuu vaikka ei meinaa henki kulkea. On kovin katuva. Hieno juttu hänelle.
Suomessa me mennään eteenpäin, haetaan ilon aiheita ja rakennetaan tätä maata. Koulutetaan lapset, hoidetaan sairaat ja torjutaan ulkoiset uhat:-) Hyvä Suomi!- Anonyymi
Minulle on tuo juvalainen tapakulttuuri vähän vieras, niin onko naisen sukupuolielimen kansaomaisen nimen jatkuva toistelu sitä katumista?
- Anonyymi
Näin me tehdään. Mutta nuo uskonlahkolaiset pitäisi sulkea laitoksiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulle on tuo juvalainen tapakulttuuri vähän vieras, niin onko naisen sukupuolielimen kansaomaisen nimen jatkuva toistelu sitä katumista?
Ja välillä halleluuuujaaaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja välillä halleluuuujaaaa.
Mulla kanssa tavallisempaa on se, että tehdään eikä vinguta:-)
- Anonyymi
"Ei saa kauhalla vaatia kun lusikalla on annettu". Sopii jotenkin tuohon Anon ajatksen juoksuun - vai juokseekohan hänellä ajatus ollenkaan? On jotensakin hellyttävä nallekarhu joka jäänyt bussipysäkille yksin ja vika bussi lähtenyt aikoja sitten. Olisi ehkä Anon kannattanut silti jäädä yrittäjäksi ja painoja nostelemaan, tämä kansanedustajuus on hänelle aivan liian vaativa tehtävä. Tuossahan sen näkee, kun ei osaa saati ymmärrä maailman menosta tuon taivaallista, niin ruvetaan keksimään omia puliveivauksia josta sitten puhutaan ja paasataan ns. totuuksina. Jotenkin surullinen hahmo - pieni hukassa oleva poika ison miehen kehossa. Täytyy aidosti toivoa että Anon omaiset huolehtivat hänestä koska hän ilmiselvästi ei voi hyvin.
- Anonyymi
Putkonen on "Tiltu" paasaa venäjän asiaa. VKK samaa sakkia..
- Anonyymi
VKK = väsynyt kalju kusettaa.
- Anonyymi
Nyt kyllä huolestuttaa "kansakunnan tilaa" enemmän Anon tila. Kaikki muistamme toisen "kansan miehen", Tony Halmeen kohtalon. Nyt pitää saada Anolle ajoissa apua. James ja Ossi, onnistuuko vai ootteko samoissa tiloissa?
- Anonyymi
Ano on paras!
- Anonyymi
Nykyajan rukouksessako Suomen puolesta käytetään runsaasti v-alkuisia sanoja?
- Anonyymi
Kiroilemalla
- Anonyymi
Ano on uskottavampi kuin Räsänen.
- Anonyymi
Vähempien Konnien Kopla
- Anonyymi
Rouhea aamunavaukseksi, mutta vaikutti lähtevän sydämestä. En olisi kuvitellut olevani Anon kanssa yhtä mieltä monestakaan asiasta. Mutta olen samaa mieltä siitä, ettei se paha olo hallitusta syyttämällä lähde. Ano kuvittelee koko kansan voivan huonosti, mikä ei tietenkään ole totta. Eiköhän kyse ole siitä, että ne joilla on paha olla, tuntevat vetoa VKK:n tapaisiin ryhmiin.
- Anonyymi
Juurikin näin. Ano yrittää näillä keksityillä puliveivaussekoilluillaan ja muulla harhaanjohtamisellaan houkutella kansan heikommat ja ymmärtämättömät VKK:n äänestäjiksi. Onneksi, taitaa tämä puolue jäädä tussahdukseksi tässä vaalien välissä. En usko että tuosta yhtään uutta kansanedustajaa voisi saada läpi seuraavissa vaaleissa. Sama pätee ainokaiseen istuvaan majakanvartijaan. Pihalla todellisuudesta kuin sateessa sulava lumiukko.
- Anonyymi
Miten tuollainen dorka pystyy edes kävelemään itse.
- Anonyymi
Kaunis kristillinen sivusto:
https://jeesuspelastaa.com/
Maailman sotaisuuden keskellä on hyvääkin. - Anonyymi
Ei kai tuo mies ole tosissaan? Merkillinen vouhottaja.
- Anonyymi
Onko Ano Turtiaisella korona? Sanoi olevansa "äijäflunssassa", mutta voisi olla koronakin kun hengityskin niin raskasta.
- Anonyymi
ano turtianen voi vetää käteensä ja mennä vaikka Venäjälle johonkin tivoliin pelleksi.
- Anonyymi
Valitkaa tarkoin johtajanne. Jos tuollainen on enää edes käytännössä mahdollista.
- Anonyymi
Ano on sekaisin kuin seinäkello ja valitettavasti muutama sata kansalaista samaistuu häneen ja kuvittelee maan olevan litteä ja Ano vapahtaja. Hävettää olla suomalainen kun Anon tyyppiset hullut saavat kulkea vapaana ja vieläpä Eduskunnassa.
- Anonyymi
Anon firma Gometal on menossa konkurssiin. Ja mitä kommentoi Ano tähän? No, hänhän syyttää Coronaa konkurssista. Nyt en kyllä ymmärrä. Anohan on tähän asti kertonut ettei koko coronaa ole ja että se on valtioiden keksimä ilmiö jotta saadaan sirut kaikkien olkapäihin. No nyt sitten firma meni nurin keksityn koronan takia. Voi Ano anna mun kaikki kestää. Olet varmaan hyvä voimanostaja mutta ei sinusta koskaan tule sivistynyttä järkeviä puhuva
- Anonyymi
Se ei ole hyvä voimannostaja. Tuo äijä on siinä maailmanmestari. Siis numero yks.
Mikä teillä on turtlessia vastaan. Siellä hän on EKssa todistamassa sitä, kuinka Suomessa voi jopa sivistysorientoituneesti erittäin vaatimattomallakin taustalla, mutta suurella sydämellä, nousta kansallistason areenalle ja jopa menestyäkin.
turlessi oli ainutlaatuinen keissi. mutta maailma jatkoi eteenpäin? tuleeko turlessien osa kaksi, se jää nähtäväksi, viihdearvoa sillä ainakin on huomattavasti paljon enemmän kuin elokuvateatterin leffoilla.
paitsi 2:37 kohta tästä:
Top Gun 2 - Trailer - Long Version VF
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1322953- 61341
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2201296Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701171- 441129
- 371001
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38991Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133947- 47944
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36867