Tutkiva Tuomio Jeesus Kristus

Anonyymi

Adventistien profeetta Ellen G. White kirjoitti, että Jeesus Kristus on siirtynyt vuonna 1844 Temppeliin tutkimaan. Koska Jeesus Kristus pääsee pois? Mitä Hän siellä tutkii?

27

85

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Adventisteilla v. 1844 oppi ja jhw-todistajilla v. 1914 oppi.
      Nämä harhaopit Jeesusta koskevine laskelmineen eivät ole kristinuskoa.

• Anonyymi

Sinun ääliömäinen valituksesi ei ole kristinuskoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Milloin ääliöt luopuvat Jeesusta koskevasta v. 1844 ismistä?

• Anonyymi

Juu jehovat kertoo ilmastonmuutos harmageddon 2 eka oli vuonna -75.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Milloin ääliöt luopuvat Jeesusta koskevasta v. 1844 ismistä?

On vääriä jeesuksia .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vääriä jeesuksia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vääriä jeesuksia

Polttiko Jeesus nuorena tupakkaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Polttiko Jeesus nuorena tupakkaa?

poltti

• Anonyymi

Aloittaja ei tiedä mitä tutkiva tuomio tarkoittaa. Sen näkee heti tuosta aloituksesta. Hänen väitteensä on pieleen aika pahasti.

• Anonyymi

Sinulla on tietoa niin voit vastata aloittajan kysymykseen?
        Ilmeisesti olet tietämätön adventistipentu.

• Anonyymi

Niin mutta elleni oli vain ihminen juopposirkus amerikasta 1800 luvulta..Siihenkö pitäisi uskoa vaikka he ovat 1800 luvulla ja on alkukirkko kuten Ortodoksisuus alusta lähtien!
        Mistä se amerikkalanen lahkolainen muka ponnisti,että hänen asiat on oikein?
        1800 luvun amerikassa oli silmän kääntäjiä,sirkusta,huoria yli kaiken ja viinaa etten jaksaisi juoda ja sitten tulee näitä jehovia,adeukoita,mormooneja ja muita häiriköitä?
        Se oli varmaan sitöä hurmos aikaa amerikassa 1800 luvulla,kuten oli huorat ja viinan juonti sekä korttien peluu,,:)

• Anonyymi

Kyllä se Jeesus lähinnä tutkii, onko ne sandaalin narut kiinni ja tiukalla, ettei vain sattuisi jäämään nauha toisen sandaalin alle ja silloinhan sitä helposti menisi turvallensa.

Toinen tutkinnan aihe on sitten sen mekon alla oleva lisuke. Taivaaseen kun ei oteta sellaisia, joilla saattaisi olla muhkeampi elämään sauva ja muutenkin runsaammat avut, kuin Jeesuksella itsellään, puhumattakaan Jahvesta. Jahve kun kävi sen alaikäisen petissä sutimassa sitä 12-vuotiasta neitsyttä, eikä se tyttöressukka edes huomannut mitään. Jahvekin manasi, että oli kuin olisi porttikonkiin sohinut.

Kolmas tutkinnan aihe on se pilvi, jolla Jeesus meinaa karauttaa maan päälle. Pilvi kun tunnetusti on huono matkantekoväline, vaikka muumit sillä pinkillä pilvellä matkaa tekivätkin.

• Anonyymi

Kovin olet tyhmä,et ymmärrä Rakkautta !

• Anonyymi

Ei näiltä sivuilta kannata paljoa kysellä ! ei meinaan montaa advaria ole vastailemassa !

• Anonyymi

Kyllä minä olen adventisti. Odotan kiivaasti, että Jeesus saapuu. Olen jo yli 2000 vuotta sitä odottanut. Hän lupasi minulle henkilökohteisesti, ollessaan maan päällä, tulla pian noutamaan minut luokseen, mutta eipä ole vieläkään tullut? Mitä lie hän vielä odottaa?
        Voi olla, että ei sinne kovinkaan montaa halukasta ole viettämään ikuista elämää tuntemattomaan paikkaan. Tylsäähän se on elää ikuisesti.
        Miksi pitäisi sellaista tylsyyttä tavoitella? Rajallinen elämä kun on paljon kiehtovampaa kaikin puolin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä minä olen adventisti. Odotan kiivaasti, että Jeesus saapuu. Olen jo yli 2000 vuotta sitä odottanut. Hän lupasi minulle henkilökohteisesti, ollessaan maan päällä, tulla pian noutamaan minut luokseen, mutta eipä ole vieläkään tullut? Mitä lie hän vielä odottaa?
        Voi olla, että ei sinne kovinkaan montaa halukasta ole viettämään ikuista elämää tuntemattomaan paikkaan. Tylsäähän se on elää ikuisesti.
        Miksi pitäisi sellaista tylsyyttä tavoitella? Rajallinen elämä kun on paljon kiehtovampaa kaikin puolin.

Ensinnäkin olet peräkammarin juntti. Olet odottanut 2000v ja elänyt esinahan kanssa hetken.
        Puhut kuin ihan kuin pentu,ootko pentu?
        Vai oootko saatnanan kullin imijä ja perseen nuolija rotta:))
        Niin, tiedän että olet tyhmä ihmiseksi..mutta toivon sinun viisastuvat ja jätä sisarukset rauhaan,please!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minkä ikäinen olet- taidat olla maailman vanhin, kun jo 2000 vuotta odottelet,,, oletko sitten se rienaaja, --- ihmiset ovat kyllä tuolla aikasektorilla menehtyneet, mutta sinä se vain jalksat illittäää

• Anonyymi

Adventistit ovat sukupuuttoon kuoleva laji.
      Hävettävää olla adventisti.

• Anonyymi

Adventistipastoreiden valheelliset lupaukset rahaa vastaan on todettu rahan ahneiden kirkonmiesten kusetukseksi. Siellä ne pastorit kotonaan nyt katselee televisiota ja hykertelee, kun pölkkypääjäsenistö rahoittaa kaiken sen heidän helpon elämänsä.

• Anonyymi

Tämä on adventismin keskeinen opinkohta. 1844 Tutkiva Tuomio.
      Jeesus Kristus:

Miksi meni Temppeliin?
      Mitä tekee siellä?
      Koska pääsee pois?

Ellen G. White tietää profeettana.

• Anonyymi

Sapattipastoriko vai Ellen White se sekoittaa harhaisen adventismiin retkahtaneen pään.
        Kysy pastoritohtoriltasi.

• Anonyymi

Yksikään selväjärkinen ei usko tähän! Jeesus Kristus meni Temppeliin v.1844 tutkimaan syntejä!! EGW todistaa.

• Anonyymi

Adventistien Jeesus on kyvytön käymään läpi uskovien syntejä. Jo kohta 138 vuotta on tehnyt sitä ja vaikka hänen pitäisi olla kaikkivoiva Jumala, ei hän vieläkään ole pystynyt saamaan työtään päätökseen. Kertoo paljon....siitä, miten adventistit uskovat valheeseen.

• Anonyymi

Väitteesi on typerä. Ihmisiä syntyy maailmaan koko ajan lisää. Niin kauan kuin armonaika jatkuu, jatkuu myös tuomion aika.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Väitteesi on typerä. Ihmisiä syntyy maailmaan koko ajan lisää. Niin kauan kuin armonaika jatkuu, jatkuu myös tuomion aika.

Miten se homma meni ennen vuotta 1844 ennen kuin tuomion aika alkoi? Saiko silloin olla miten vaan vai oliko se niin, että mikään ei silti muuttunut 1844...

• Anonyymi

Turhaahan näitä on täällä kysyä. Itsekin olen lukenut heidän sivuiltaan ja kysellyt sitten lisää. Selitykset vähän vaihtelee riippuen miltä kulmalta lähestyy ja on ehkä hiukan epämäärisiä. Välillä tuntuu, että koittavat selittää Ellenin jutut pois, kun niistä saa se kuvan, että pelastus ei olisi enää ristintyön kauttaa vaan temppelin siivouksen kautta.

• Anonyymi

Kuvasi Whitesta on tyystin väärä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      302
      6907
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2079
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1807
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1297
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1190
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1166
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1076
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1041
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      982
    Aihe