Eipä mennyt kauaakaan kun uusi kunnanhallitus järjesti pienen lehmäkaupan. Ilmaisia lounaita ei ole olemassakaan, mitähän on luvattu tukea kokkareille ja persuille äänestyksessä? Tämä uusi puolueensa "komeetta" saa pian huomata touhujensa hinnan joutuessaan myrskyn silmään. Ei riittänyt kun junaili lasten kodinhoitotuen tukemaan lapsilisiä saavia hyvin toimeentulevia perheitä. Kenen luulette esim. alle 2000 € kuukausipalkalla jäävän 300€ kuukausipalkkion varaan hoitamaan lastaan kotiin? Sitten tämä ei korviaan lotkauta omaishoitajien hädälle, voi voi, sanoo vain että lapsiperheet ovat tärkeimmät kunnan elinvoimalle. Ne 50 lapsiperhettä mitkä hän tänne haluaa niin montako päivähoitopaikkaa, koulupaikkaa ym. lapsille suunnattua palvelua tarvitaan? Parasta olisi rikkaat eläkeläiset, he hoidattavat itsensä yksityisellä, maksavat korkeaa veroa jo työaikana tienatuista eläkkeistä.
Ja taas lehmänkauppoja
Anonyymi
0
58
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823223
- 922925
- 532182
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201635- 191454
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..81427- 171421
Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein181365Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131341Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351305