Suomenlippuja vilisee siellä täällä. Osa mielenosoittajista liehuttaa toisenlaisiakin lippuja. Venäjän lippuja, viron lippuja ja jopa sateenkaarilippuja näkyy liehuteltavan. Yksi liehutti israelin lippua. Joukossa myös ”isämmaallisia”. Mm. kansallismielisiä tunnuksia näkyy vilahtelevan. Yksi vastustaa digilompakkoa, mikä se ikinä onkin. Toinen vastustaa digityranniaa. Kertokaa oi, mitä se taas tarkoittaa???
Ja näkyipä siellä joku flättärikin. Flat Earth Society -hyypiö siis!!! Hänen mukaansa maa on litteä ja rokotteet myrkkyä. Kristallipuoluetta liputtava poppaeukko ei osannu kunnolla edes suomea, kun yritin hänen kanssaan jutella.
Pari hunnutettua muslimiakin näkyy tuolla heiluvan. Täytyy kyllä sanoa, ettei tämän sekavampaa seurakuntaa voi enää kootakaan kasaan. Näyttää siltä, ettei kaikki edes tiedä, minkä puolesta mieltään osoittavat!! Yksi jyrisee jostain eliittimafiasta, j-mafiasta ja jos mistäkin, kun toinen esittäytyy israelin ystävänä ja kolmas vannoo Allahin nimeen… (Siis Jumalaan islamilaisittain). Ja noiden täytyisi saada aikaan jotain. Jep jep! hyvä poijaat!
Ompa sekalainen seurakunta Helsinki Convoyssa!!!
47
78
Vastaukset
Ei yhtään rekkaa?
Juutuivatko lumikinokseen? Ajoivat ojaan?- Anonyymi
Rekoilla ei pääse keskustaan ilman lupia. Ne ei siis päässy perille ja hyvä niin.
Anonyymi kirjoitti:
Rekoilla ei pääse keskustaan ilman lupia. Ne ei siis päässy perille ja hyvä niin.
Convoy ilman convoyta? Mikä convoy se sellainen on?
Noin vain totellaan viranomaisia! Nössöä porukkaa!
Ei tuolla menolla hallituksia kaadeta!- Anonyymi
kekek-kekek kirjoitti:
Convoy ilman convoyta? Mikä convoy se sellainen on?
Noin vain totellaan viranomaisia! Nössöä porukkaa!
Ei tuolla menolla hallituksia kaadeta!Mutta pallivahaa poikaystävän haaroväliin hieromalla, sillä sitä tehdään vallankumous.
- Anonyymi
Joukossa oli lättäpäitä ja pallopäitä sekaisin. Oli elohippiäistä, mutta oli myös äärioikeistolaista. Elohippiset siis lähinnä jotain kristallipuolueeseen hurahtanutta. Yksi kertoi osallistuneen sekä elokapinaan, että tonne. Syyksi hän kertoi kivan karnevaalihengen ja sen, että se nyt vain on kivaa osoittaa mieltä XD.
- Anonyymi
Näin se "miekkarin" uskottavuus kasvaa. Hyvä aivokääpiöt, hallitus kiittää ja nostaa polttoaineveroa.
- Anonyymi
Mistä noita voi kattoa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä noita voi kattoa?
Paikan päällä näkyi olevan useampia striimaajia. Ehkä joihinkin niistä on taltioitunut näitä erilaisia tapauksia…. Itse löysin vain yhden striimauksen, mutta sieltä näin vain yhdenlaista näkökulmaa miekkariin. Se oli jonkin maahanmuuttovastasen tyypin striimaama. Jätti sopivasti sivuun kaikki sellaiset hörhöt, jotka eivät sopineet hänen maailmankuvaansa. Ylekin lähetti pätkää ja siinä näkyi paremmin se, kuinka monenlaista porukkaa paikan päällä oli. Haastattelivatkin joitain. Niin odotin, että olis menny haastattelemaan jotain flättäriä, muttei menny. Heitä kun oli joukon seassa yhtä vähän, kuin kaikkia muitakin hörhöjä…. Sekalainen seurakunta kun oli!
Kuulin kans, että jokunen flättäri oli mennyt tuonne mielenosoitukseen. Mielestäni meidän maatietoisten ei pitäisi mennä tollasiin sekaseurasiin joukkokokoontumisiin, jossa kaikki ei ole edes perillä, minkä vuoksi osoittavat mieltä. Muutenkin itse en halua lähteä maatietoisena mihinkään tuollaiseen hullutukseen mukaan, joka rikkoo yleistä yhteiskuntarauhaa. Meidän flättäreiden olisi syytä pysyä noista pois. Tiedän, että myös Capitolissa hyökkääjien seassa oli myös flättäreitä. On kuitenkin hyvä muistaa, ettei kaikki flättärit kannata tuollaista kansalaistottelemattomuutta. Emme hyväksy väkivaltaa, emmekä mitään muuta laittomuutta. Rauhanomaisin keinoin haluamme olla levittämässä tietouttamme. Sillä tavalla tieto parhaiten leviää, eikä rähinöimällä huvin vuoksi milloin minkäkilaisissa mielenosoituksissa. Flättäreiden kannattaa pysyä äärijoukkojen touhuista kaukana.
- Anonyymi
Sinä et ole mikään maatietoinen, olet kehari joka ei ymmärrä tieteitä tai todisteita.
- Anonyymi
Flättärit EIVÄT OLE maatietoisia, maatietoiset ovat niitä jotka tietävätkin jotain!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä et ole mikään maatietoinen, olet kehari joka ei ymmärrä tieteitä tai todisteita.
Joka toista haukkuu, se alennetaan! Näin pyhät epistolatkin asiasta mainitsee! Kannattais joskus pysähtyä Pyhien kirjoitusten äärelle!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Flättärit EIVÄT OLE maatietoisia, maatietoiset ovat niitä jotka tietävätkin jotain!
Flättärit ovat maatietoisia. He ovat heränneitä. Heränneitä totuuteen. Totuutta kannattaa rakastaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Flättärit ovat maatietoisia. He ovat heränneitä. Heränneitä totuuteen. Totuutta kannattaa rakastaa!
Mikseivät he vieläkään ole onnistunet todistamaan "maatietoisuuttaan"? ,
Olisiko se kuitenkin niin, että nuo vajaaymmärtäväiset eivät vieläkään "heränneet" todellisuuteen? Ketään littu-uskovaista ei voi sanoa maatietoiseksi, miksi he valehtelisivat maan muodoista, jos olisivat "maatietoisia"? Anonyymi kirjoitti:
Aika ikävää tuollainen kehariksi haukkuminen. Olisi hyvää, että tekin oppisitte hyvät käytöstavat. Ihan olen normaalilla järjellä varustettu kaveri, joka suoriutui koulustakin varsin hyvillä arvosanoilla. Se vain, että enää en allekirjoita kaikkea sitä, mitä koulussa aikoinaan opin. Tiesin tosin jo silloin, että osa tiedosta ei sovi edes silloiseen maailmankuvaani. Koulussa kuitenkin mennään sillä tiedolla, mitä siellä annetaan. Koulussa opetettiin myös kriittistä ajattelua ja sitä minulla on kiitettävästi. Tästä johtuen silmänikin avautuivat tälle tietoisuuden tasolle, missä nyt olen. Tunnen ihan joka solullani sen, että maa on litteä. Kehoni ikään kuin resonoi tämän tiedon kanssa. Siksi on ihan perusteltua sanoa, että minusta on tullut maatietoinen. Tunnistan maan todellisen muodon!
Anonyymi kirjoitti:
Tieto ei ole aina tiedon väärti. Nimittäin tietokin voi olla väärää. Aina kannattaa puntaroida kaikki tieto useaan kertaan. Usein tiedetään, että luulo ei ole tiedon väärti, mutta sitten unohdetaan, että myös tieto voi olla väärää. Voisko sanoa, että tieto ei ole aina synkassa totuuden kanssa. Paljon on tietoa, joka sotii esimerkiksi Raamatun totuuksia vastaan. Me uskovaiset kuitenkin tiedämme, että Jumala loi maanpiirin ja kaiken eläväisen kuudessa päivässä ja seitsemäntenä lepäsi. Ja että meidät on luotu, emmekä ole siis kehittyneet evoluution kautta, niin kuin meille myös koulussa opetetaan. Tuohon evoluutioon en uskonut edes koulussa, mutta toki bilsassa menestyäkseen täytyi mennä koulukirjan mukaan, jotta sai kokeista riittäviä numeroita. Tajusin jo silloin, etten voi laittaa bilsan kokeisiin uskoni mukaisia vastauksia, koska niistä ei olisi herunut pisteitä.
- Anonyymi
Maatietoinen kirjoitti:
Aika ikävää tuollainen kehariksi haukkuminen. Olisi hyvää, että tekin oppisitte hyvät käytöstavat. Ihan olen normaalilla järjellä varustettu kaveri, joka suoriutui koulustakin varsin hyvillä arvosanoilla. Se vain, että enää en allekirjoita kaikkea sitä, mitä koulussa aikoinaan opin. Tiesin tosin jo silloin, että osa tiedosta ei sovi edes silloiseen maailmankuvaani. Koulussa kuitenkin mennään sillä tiedolla, mitä siellä annetaan. Koulussa opetettiin myös kriittistä ajattelua ja sitä minulla on kiitettävästi. Tästä johtuen silmänikin avautuivat tälle tietoisuuden tasolle, missä nyt olen. Tunnen ihan joka solullani sen, että maa on litteä. Kehoni ikään kuin resonoi tämän tiedon kanssa. Siksi on ihan perusteltua sanoa, että minusta on tullut maatietoinen. Tunnistan maan todellisen muodon!
Miten voit "joka solullasi" tuntea olevasi väärässä? Tiedäthän, että maailmankaikkeus ei ole mikään mielipidekysymys, ei se muutu sinun solujesi mukaiseksi, kyllä se on se, miksi se on aikojen alusta muotoutunut, eikä sinun tuntemuksesi sitä muuksi muuta!
- Anonyymi
Oransseja savuja poltettiin miekkarissa ISTV:ssä. Oranssi on 33 muurarien tunnusvärejä joten tietää taas ketkä olleet masinoimassa feikkimiekkaria.
- Anonyymi
Näitä savupatruunoita kun ostaa, niin on heti samantien 33-asteen vapaamuurari, eikö niin?
https://www.pietiko.fi/tuotteet/merkkisavut/merkkisavut-merkkisavut/bjornax-savupatruuna-ax60-oranssi-3min-5kpl/ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näitä savupatruunoita kun ostaa, niin on heti samantien 33-asteen vapaamuurari, eikö niin?
https://www.pietiko.fi/tuotteet/merkkisavut/merkkisavut-merkkisavut/bjornax-savupatruuna-ax60-oranssi-3min-5kpl/Miks ei näkynyt jotain sinivalkoisia savuvärejä tai värejä joilla ois ollut jokin miekkarin kannalta merkitys kuten miekkareiss on tarkoituksen osoittaa tiettyjä tunnuksia joita halutaan tuoda esille. Sen sijaan näkyi IS-muurari-TV:ssä oranssia savua. No mihin helvettiin sen piti liittyä.
- Anonyymi
Tuli miettineeksi, että oliko tämä hybridioperaatio. Täyspäiset suomalaiset eivät viittisi osallistua tällaiseen. Meillä on hyvä maa. Kaikesta huolimatta, paras kaikista.❤
- Anonyymi
Kaikkein kauheinta oli havaita paikalla lapsiakin.
Ajatelkaa...., kokonaisia natsiperheitä !!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikkein kauheinta oli havaita paikalla lapsiakin.
Ajatelkaa...., kokonaisia natsiperheitä !!!Ei nuo kaikki hörhöt olleet natseja. Siellä oli useanlaisia hörhöjä. Miten esimerkiksi muslimi, tai vaikkapa seksuaalivähemmistöön kuuluva voi olla natsi?! Natsithan vastustavat näitäkin ihmisiä. Mielenosoittajissa oli kuin olikin ihan aitoja natseja, mutta paljon muitakin höyrähtäneitä jotka jakoivat keskenään hyvinkin erilaisia maailmankuvia. Vain rokotteet, bensan hinta, digilompakko, 5G-säteily yms yhdisti näitä. Eli olivat siis foliohattuja kaikki!
Seassa näkyi olevan hyvin erilaista porukkaa. Itse en sinne halunnut mennä, mutta näin useista eri lähetyksistä ja striimeistä kuvaa paikan päältä. Jokainen näytti oman maailmankuvansa mukaista kuvaa paikan päältä. Eli tapahtuma näytti hyvin erilaiselta riippuen, kenen striimiä seurasi.
Ahdistavimpia oli ns. patrioottien lähetykset, eli ns. natsien lähetykset. He olivat saaneet valjastettua näyttämään koko porukan saman asian taakse. Kuitenkin muista striimeistä näkee varsin hyvin sen, että mielenosoittajissa oli myös maahanmuuttajia. Näitähän ei tietysti ns. patrioottien striimeissä näkynyt. Ylen, IS:n ja muiden riippumattomampien medioiden striimeissä heitäkin näkyi. Se mua ihmetytti, miksei flättäreitä tahtonut näkyä missään striimissä.
Yhdessä olin näkevinäni jollain Flat Earth - kyltin, mutta valitettavasti striimaaja ei mennyt hänen luo. Onko niin, että maatietoisuutta pelätään. Pelätään sitä totuutta, että maa onkin litteä?!!
No olisko kannattanut flättärinä mennä paikan päälle?
Itse olen sitä mieltä, että ei. Sen verran sekavasta porukasta kun oli kyse. Eihän tuo Convoy ole edes oikea kansanliike. Jos joskus flättäreitä on niin paljon, että kaikki voimme julistaa meidän asiaa, niin voisin harkita mennä. En tuollaiseen, jossa yksi vaatii rajoja kii, toinen bensan hintaa alas ja kolmas taas haluaa enkelihoidoille virallisen statuksen. Enkelihoidothan menee vahvasti uskomushoitojen piiriin, eikä se ole edes synkassa totuuden kanssa. Kristinuskon mukaan meidän kuuluisi seurata Jeesusta, eikä mitään enkeleitä ja anoa heiltä apua. Jeesuksen puoleen ne rukoukset kuuluu esittää. Ja Jeesus parantaa, jos se hyväksi näkee. Joskus se apu voi tulla myös lääkepurkista, mutta Jeesuksen siunaamana.Maatietoinen kirjoitti:
Seassa näkyi olevan hyvin erilaista porukkaa. Itse en sinne halunnut mennä, mutta näin useista eri lähetyksistä ja striimeistä kuvaa paikan päältä. Jokainen näytti oman maailmankuvansa mukaista kuvaa paikan päältä. Eli tapahtuma näytti hyvin erilaiselta riippuen, kenen striimiä seurasi.
Ahdistavimpia oli ns. patrioottien lähetykset, eli ns. natsien lähetykset. He olivat saaneet valjastettua näyttämään koko porukan saman asian taakse. Kuitenkin muista striimeistä näkee varsin hyvin sen, että mielenosoittajissa oli myös maahanmuuttajia. Näitähän ei tietysti ns. patrioottien striimeissä näkynyt. Ylen, IS:n ja muiden riippumattomampien medioiden striimeissä heitäkin näkyi. Se mua ihmetytti, miksei flättäreitä tahtonut näkyä missään striimissä.
Yhdessä olin näkevinäni jollain Flat Earth - kyltin, mutta valitettavasti striimaaja ei mennyt hänen luo. Onko niin, että maatietoisuutta pelätään. Pelätään sitä totuutta, että maa onkin litteä?!!
No olisko kannattanut flättärinä mennä paikan päälle?
Itse olen sitä mieltä, että ei. Sen verran sekavasta porukasta kun oli kyse. Eihän tuo Convoy ole edes oikea kansanliike. Jos joskus flättäreitä on niin paljon, että kaikki voimme julistaa meidän asiaa, niin voisin harkita mennä. En tuollaiseen, jossa yksi vaatii rajoja kii, toinen bensan hintaa alas ja kolmas taas haluaa enkelihoidoille virallisen statuksen. Enkelihoidothan menee vahvasti uskomushoitojen piiriin, eikä se ole edes synkassa totuuden kanssa. Kristinuskon mukaan meidän kuuluisi seurata Jeesusta, eikä mitään enkeleitä ja anoa heiltä apua. Jeesuksen puoleen ne rukoukset kuuluu esittää. Ja Jeesus parantaa, jos se hyväksi näkee. Joskus se apu voi tulla myös lääkepurkista, mutta Jeesuksen siunaamana.Ytimekkäämmin mielipiteeni Convoyhin osallistumisesta flättärinä.
Kannattaako flättärien tuollaiseen lähteä?
Vastaus:
Ei missään nimessä. Convoy ei ole mikään yhden asian kansanliike. Ei edes kolmen asian.
Seassa on hyvin erilaisilla asioilla liikkellä olevista ryhmittymistä.
Joukossa oli paljon mm. kansallissosialisteja. He näyttivät kuvaa striimeissään, kuinka näin paljon patriootteja kokoontui osoittaa mieltä tyranniaa vastaan.
Kuitenkin joukossa oli paljon muitakin. Myös maahanmuuttajia. Nämä olivat ns. luonnollisia hoitoja vaativia. Nämä taas levittivät striimeissään, että näin paljon on kannatusta energiahoidoilla, enkelihoidoilla yms ”luomu”hoidoilla. Kuitenkin joukossa oli niitäkin, jotka ei moisiin huuhaahoitoihin usko. Haluavat vain bensan hintaa alas, tai maahanmuuttajat ulos.
Ja paljon oli myös muunlaista porukkaa siellä. Eli äärimmäisen sekava porukka kuka mistäkin motiivista.
Voisinko osallistua miekkareihin?
Voisin, jos se seisois saman asian takana. Jos flättäreitä esim olisi riittävästi, voisimme pitää rauhanomaisen tiedotus/evankelioimistilaisuuden vaikkapa Elielin aukiolla ketään häiritsemättä. Julistaisimme vain totuutta, muttemme estäisi kenenkään liikkumista. Mutta tällaiseenkaan toimintaan en lähde keposin perustein. Ensinnäkin flättäreitä pitäisi olla riittävän iso joukko, jotta saataisiin joukkovoimaa. Yksi tai kaksi flättäriä saatettaisiin helpommin vaientaa ja ehkä asiaa ei otettais niin vakavastikaan. Kun flättäreitä on saman asian takana kymmeniä, ellei jopa satoja, niin asia menee paljon paremmin perille. Yksittäinen evankelistakaan ei paljoa ihmisiä saa uskoon. Siitä on varsin paljon näyttöä. Miten sitten flättäri saisi ketään maatietoiseksi…
Toisaalta onneksi se ei mun elämään sinänsä vaikuta, kuinka moni uskoo raamatullisesti litteään maahan ja ketkä ei. Tärkeintä on, että minä tiedän nämä asiat!
- Anonyymi
ketjuttaminen olis paras vastus
Varmaan mukavaa siellä tuiskussa ja tuulessa kököttää? Eikö?
Eilen joku vinkkasi tuosta convoy:sta täällä, niin löysin sitten livestreamin juutuupista. Melkein heti tuntui siltä, että tuossa ei ole mitään järkeä. Aikani katsottua, tunne vain vahvistui. En ole ikinä ollut mielenosoituksessa, enkä usko että ikinä tulen menemäänkään sellaiseen. Minusta taisi sittenkin tulla se lammas, jota aiemmin niin kritisoin. Tajusin ettei kaikkea tarvitse kyseenalaistaa. Joskus voi myös hyväksyä, että asioiden on tarkoitus olla niin kuin on tarkoitettu.
- Anonyymi
Naurettavaa touhua. Porukassa tyhmyys tiivistyy. Osa on varmasti vain uteliaita. Ei kai kukaan tosissaan usko että tämä johtaa johonkin ? Oikeesti ? Pikkusen myöhässä nämä koronan estämisen vastustajat. Koko härdelli olisi jo ohi kun ei olisi levitelty näitä salaliittoteorioita ja ihmiset olisivat ottaneet rokotteet. Näiden mukaan ei varmasti aikoinaan ollut espanjantautiakaan, joka tappoi yli 50 miljoonaa ihmistä ? Ei ollut keskitysleirejä, varmaan maapallokin on litteä ?
- Anonyymi
Yks flättäri uhosi, että ”polpo” estää ihmisien pääsemästä ”luonnollisen avun” piiriin, estää näkemästä maan todellista muotoa, että maa on oikeasti litteä ja päästää uhomieliset kuten elokapinaporukan vapaaksi… Kävelin manskulla ja kuulin tämän uhoamisen. Missä lie aineissa hän oli. Uskooko hän oikeasti maapallon olevan litteä? Muutenkin ihan sekopäistä puhetta tämän suusta tuli. Eikä hän liene ainut. Moni muukin örisi kuka mistäkin. Eikä kaikille ollu edes selvää, miksi olivat tulleet paikan päälle örisemään.
- Anonyymi
Persut seonneet lopullisesti. Muutama jäänyt yöksi telttoihin örisemään!
Olipa mahtavaa olla osallisena tuossa mielenosoituksessa, kaikkien ajattelevien suomalaisten pitäisi osallistua!
Mutta kun osa on lampaita jotka eivät itse osaa ajatella!- Anonyymi
Mene sinä persekärpänen hirteen.
Anonyymi kirjoitti:
Mene sinä persekärpänen hirteen.
Etkö osaa rekisteröityä vaippanaama? Kirjoittelet täällä anonyyminä kun et persekärpänen osaa edes rekisteröityä ja haukut minua.
- Anonyymi
Ne pätkät, joita minä katsoin, eivät mitenkään viitanneet ajatteleviin ihmisiin. Huuhareita laidasta laitaan.
- Anonyymi
VictorAtaman kirjoitti:
Etkö osaa rekisteröityä vaippanaama? Kirjoittelet täällä anonyyminä kun et persekärpänen osaa edes rekisteröityä ja haukut minua.
Persekärpänen on niin tyhmä ettei edes osaa käyttää lähdeviitteitä eikä luoda itsestään profiilikuvaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persekärpänen on niin tyhmä ettei edes osaa käyttää lähdeviitteitä eikä luoda itsestään profiilikuvaa.
Mihin sinä vajakki tarvitset lähdeviitteitä? 😂
Sinä et osaa rekisteröityä koska ei ole äiti neuvomassa.
- Anonyymi
Yksi mielenosoittajien toivoista oli bensanhinnan puolittaminen. Ei taida Suomi paljoa pystyä siihen vaikuttamaan.
- Anonyymi
Viki muka osallistui tuohon mielenosoitukseen?
Kuva tai sitä ei tapahtunut.
"Auts, IP osoite on jäähyllä"
Onko tosiaan? Taas meni 10 sekuntia ja kirjoitellaan edelleen. - Anonyymi
Kaksi flättäriä bongattu Convoysta. Näkyi siellä paljon muunkilaisia hörhöjä. Uteliaisuuttani kävin tänään lauantaina paikan päällä. Moni oli todella kännissä.
- Anonyymi
Yksi striimaaja haastatteli näitä flättäreitäkin. Olisin linkannut sen striimin tähän, mutta ku käyttäjä oli joko poistunut, tai poistettu YouTubesta. Tokentubesta saattaa vielä löytää, jos osaa hakea oikealla hakusanalla. Minä en onnistunut sieltä löytämään.
- Anonyymi
Tapahtuma hyvin organisoitu. Se kertoi että Suomi on seonnut, kuin sekasiittoisten koirien lauma, epävaltio. Ainut keino on että suomalaiset konttaavat moskovaan.
- Anonyymi
Suomi ei ole seonnut, vaan pieni osa ihmisiä. Convoyssa oli poliisin tietojen mukaan 700 henkilöä. Toki jos muut liikkujat lasketaan mukaan, lukumäärä nousee tuhanteen. Eli ne, jotka eivät päässyt autoillaan tuon kohdan yli, tai jotka olivat muilla asioilla liikkeellä.
Hyvin pieni kourallinen suomalaisia siis oli tuolla osoittamassa mieltään. Ja olivat totisesti sekaisin, kuin seinäkellot ja vaarivainaan epävireiset kanteleet. - Anonyymi
Ei tietenkään ole. Kirjoitin tuon Venäjän probagandan näkökulmasta jos kirjoittavat tuosta venäjällä.
Oliko mitään viitteitä että venäjä on ollut masinoimassa tätä?
- Anonyymi
Tää oli odotettavissa:
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008596530.html
Niin keskenään erilaisista ihmisistä ja ryhmittymistä ku koko ryhmä koostuikin. sekaseurakunnat eivät ole koskaan toimineet missään! - Anonyymi
Tapahtuman päätteeksi oli valtavat orgiat miesten saunalla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1317789- 555798
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa803283Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän72923Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101678Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2091620Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?3321335Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3351182Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931169Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä321071