Oli hyvä kirjoitus, joten nosto.

Anonyymi

Täysin totuuden mukainen kommentti, ja niinhän se on käytännössä.
Pitää muistaa, että Jeesuksen käsky oli; Matt 28;18 Ja Jeesus tuli heidän tykönsä ja puhui heille ja sanoi: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.
19 Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen
20 ja opettamalla heitä pitämään kaikki, mitä minä olen käskenyt teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti."
Hän käski levittää ilosanomaa itsestään, eikä synnistä ja syyllisyydessä-
Lahkon agenda on paistoi pakanallinen, osin jopa saatanallinen, Saana se syyllistää, tiedoksi vaan!
Kuten kirjoitat, saarnaajat (puhvelit) mukiloivat tehtyjä ja tekemättömiä syntejä, että saavat jakaa niiden anteeksi annetuiksi, se on SUURIN SYY, MIKSI AJATTELEVAT jättävät lahkon, se on suurin huijaus hengellisessä maailmassa? Ihminen synnin sovittajana, yli Jeesuksen ja ilman katumusta.
Tämä on myös pedofilian hyväksyjä, saahan sen anteeksi, kun vilkuttelee ja ei muuta kun uudelleen lastenkamariin. Vaimollakaan ei ole siihen sanan sijaa, kun on aneteeksi annettu.
Ettekö tajua että yksikään synti ei ole Taivaassa nollattu, mutta nolattu kyllä on ja syntisäkki vain täyttyy.
Sekin totta, että seuroissa ei syntisäkki pienene, vaan karttuu.

5

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Taitaa Jussi olla saalemin idoli.

    • Anonyymi

      Jeesus ei antanut valtaa antaa syntejä anteeksi muille kuin tietyille opetuslapsilleen. Sen jälkeen sitä valtaa ei ole kenelläkään ihmisellä.

      • Anonyymi

        Missä Raamatussa lukee näin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä Raamatussa lukee näin?

        Koetappas lukea sivu sivulta äläkä kysele. Kyllä se sieltä tulee vastaan.


    • Anonyymi

      Jotenkin kärsineet inflaation noi jutut. Ei jaksa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6323
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4066
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2476
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1970
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      28
      1458
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1326
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1097
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1070
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1016
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      991
    Aihe