EU:n puheet on jo kuultu ja tekemiset nähty. Kun missä tahansa EU:ssa talous on kuralla, Suomi huudetaan apuun maksamaan miljardeja eri verukkeilla. Suomi on jatkuva maksaja ympärivuotisen kasvukauden maille.
Kun Venäjä hyökkää Suomeen, Portugali lähettää osanoton, Saksa myötätuntoa ja Kreikka kiinalaisia huopia. EU ei ole puolustusliitto! Nato on.
Suomen valtiojohto nukkuu Ruususen unta, eikä halua uskoa Venäjästä mitään pahaa. Niinistö koettaa apinoida Ahtisaarta ja on omaksunut roolin rauhanrakentajana pankkimiehen kokemuksella. Haavisto yritti samaa maailmalla, eikä siitäkään mitään tullut.
EU-jäsenyys ei korvaa Nato-jäsenyyttä!
5
73
Vastaukset
- Anonyymi
Onneksi Suomi ei ole vielä kokonaan Natossa. Meidän niskassa on jo epäisänmaallinen Naton Isäntämaasopimus, jota ei ole mitenkään demokraattisesti suomessa hyväksytty. Suomen taivaalla lentelevät vuosittain kymmenissä lentosotaharjoituksissa kymmenet naton sotakoneet aiheuttaen melua ja saasteita. Miksi vihreät eivät vastusta tätä? Nato ei ole lisäksi mikää puolustusliitto vaan väkivaltainen agressiivinen sotilasliitto, tästä esimerkkinä Jugoslavian laittomat pomitukset, Libyan, Irakin, Syyrian ym maiden sisäisiin asiaoihin sekaantumiset eri natomaiden toimesta yhdessä ja erikseen. Paras suomen isänmaallisten etujen turvaaminen on irtisanoutua isäntämaasopimuksesta ja aloittaa suomen puoluettomuuden uudelleen rakentamisen. Me emme tarvitse Naton aloittamia sotia ja sen tuomaa turvattomuutta mailmalla.
- Anonyymi
Puhut pötyä. Nato ei aloita sotia, mutta tulee puolustamaan jäsenmaitaan tarvittaessa. Nytkin Venäjä se on, joka uhkaa naapureitaan ja NATO on kuljettanut aseita jäsenmaihin varmuuden vuoksi, jos jäsenmaat ovat uhattuna, Nato puolustaa.
On se hyvä, että on tuollainen puolustusliitto, jota kenties Venäjäkin pelkää. Jos sitä ei olisi, niin olisimme kaikki pienet maat hätää kärsimässä. Venäjä ei antaisi rauhaa, koska sillä on hinku laajentua. Ei millään voi unohtaa tuota alusmaittensa liittoutumista NATONn kanssa. Ne maat ovat nyt turvassa. Me emme ole vielä varmoja tuon turvallisuuden suhteen.
- Anonyymi
Nato ei ole mikään puolustusliitto. Se määrityy jo niiden sopimuksessa jossa vihollisksi on virallisesti määritelty Venäjä. Naton kyyhkyslaisesta rauhantahdosta on kokemusta v.1999 Jugoslaaviasta, jossa Nato suoritti sivilivääestön terrosistipommituksia. Nato, USA yritti myös sotilaallisilla toimenpiteillä viedä omaa käsitystä demokratiasta(se virallinen mantra) Afganistaniin. Lopputuloksena pakokauhunomainen pako sieltä kun parrakkaat miehet olivat hieman eri mieltä heidän demokratiasta. Suomi oli siellä mukana Natoa auttamassa. No saimme sieltä pakolaiset niskaamme ja vihreät ovat ilosia. Että sellainen puolustusliitto!!!
- Anonyymi
EU tarkoittaa rappiota Suomen kansalle jota ei olisi ennen EU ta hyväksytty. Nato toivottavasti turvaa.
- Anonyymi
Mitä hauskaa kaikesta tästä vielä seuraa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1938696
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264858- 504308
- 623867
- 513246
- 503060
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.542790Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262716- 432511
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422415