Veikkauksen Cash Out toiminto

Anonyymi

Miten on mahdollista että Veikkaus saa mainostaa sellaista palvelua jota ei oikeasti ole olemassakaan? Tein monta pitkävetoa siglenä eikä missään ollut cash out käytössä vaikka peli oli käynnissä.

Laitoin tuosta palautetta Veikkauksen asiakaspalveluun ja vastauksena oli että ei ole käytössä kaikissa kohteissa. Veikkaus ei edes ilmoita missä kohteissa se mahdollisesti on käytössä, luulen että ei oikeasti missään. Eikös tuo ole selvää huijausta josta voisi haastaa vaikka koko peliyhtiön oikeuteen? Asiakaspalvelija lupasi laittaa asiasta palautetta jollekkin ylemmälle taholle mutta eipä näyttäisi ainakaan vielä mitään tapahtuneen asian korjaamiseksi.

10

6577

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niin no veikkaus on aina veikkaus, Monopoli. Lopetin live vetojen tekemisen syystä että, kun sain livevedon sisään, eli maksettua, piti tulla voitto, no ei tullutkaan. Selityksiä oli monen monta miksen voittanut, kun perään kyselin. Joten varmasti löytyy cas outtiinkin selitys. Itse en ole kokeillut, mutta ei siis ilmoita veikkaus, missä kohteissa se on voimassa???

• Anonyymi

Joo, kun asiaa kysyin niin vastauksena oli ettei Veikkaus etukäteen ilmoita missä kohteissa tuo Cash Out on käytössä. Kieroa touhua, eipä muuta voi sanoa.

• Anonyymi

Itselle tosin ei ole koskaan noin käynyt ettei livevetovoittoa ole maksettu siis jos olen jotain voittanut.

• Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

Hyvin toimi ainakin Mallorcan pelissä viikko sitten. Laitoin Mallorcan suoran voiton ennen johtomaalia sisään ja kun tekivät maalin otin cashoutilla melkein täyden voiton talteen. Kannatti kun kohta vierasjoukkue tasoitti ja peli päättyi tasan.

• Anonyymi

Niin näyttää kusetukselta, aamulla casout näytti 211 ekee ja kuuden tunninpäästä 187

• Anonyymi

Tänään ruotsi-itävalta pelissä laitoin itävallan voiton kun tilanne oli 1-1. Kertoimia 28 ja 4e panoksella joku 112€ . Kun itävalta teki 2-1 maalin ja pääsi johtoon niin yritin cash out mutta ei toiminut. Nappula oli harmaana ja näytti 0€ cash outattavaa. Muutaman minuutin päästä ruotsi johtikin jo 4-2. Olis ollu kiva jos toiminto olisi toiminut mutta ei tällä kertaa😂

• Anonyymi
        UUSI

Viimeisinä peliminuutteina ei yleensä enää cash outteja tyrkytetä. Ja eikös ne tekoälyn luomat cash outit puoliautomaattisina pidä jonkun aina siellä veikkauksella kuitata hyväksytysi.

• Anonyymi
        UUSI

Tuossa ottelussa tosiaan alkoi tapahtua ja maaleja sataa aivan matsin lopussa. Se varmaankin on syynä siihen, ettei cashout enää ollut voimassa.

Ja mitä siihen cashout -summaan tulee, niin sehän ei ole mikään kiinteä arvo, vaan perustuu niihin ottelun aikaisempiin tapahtumiin ja Veikkauksen riskinhallintaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      181
      8407
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4558
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4118
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      54
      3572
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3136
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2880
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2586
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      36
      2325
    9. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2046
    10. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2043
    Aihe