Spekulointia

Anonyymi

Nyt ollaan saatu uutta mietittävää tälle palstalle, nimittäin hra. Delfinestä josta liikkuu tietoa hänen nukkuneen pois, hänen itsensä kirjoittamana tänne meille hänen olevan edelleen keskuudessamme sekä tieto jonkun muun esiintyvän hänenä itsenään.

Minkä teorian kannalle sinä asetut?

13

54

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En minkään. Se on nyt niiden sukulaisten tai "sukulaisten" asia todistaa asia lopullisesti esimerkiksi kuolinilmoituksen avulla, jos haluavat että keskustelu asiasta loppuu.

      Lisäksi voisivat halutessaan sulkea myös hänen tilinsä suomi24:ssä pyytämällä ylläpitoa niin tekemään, mikäli hän oikeasti on kuollut.

      • Anonyymi

        Voit lukea kuolinilmoituksen lehdestä, tilin sulkeminen ei ole niin helppoa jos sitä käyttää joku toinen samalla nikillä.
        Hänen Facebook ja YouTube kanavat ovat jo onnistuneesti poistettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voit lukea kuolinilmoituksen lehdestä, tilin sulkeminen ei ole niin helppoa jos sitä käyttää joku toinen samalla nikillä.
        Hänen Facebook ja YouTube kanavat ovat jo onnistuneesti poistettu.

        Valitettavasti ei ole tiedossa miehen nimi, näin en voi tarkistaa puhutko totta.

        Tiedän ainoastaan, että hän oli youtubessa nimellä kiljumestari.

        Uskon, että ylläpito poistaa täältäkin tunnukset, jos omaiset kertovat, että joku täällä esiintyy heidän kuolleena omaisena. Tämän voi vielä pidemmällekin, mikäli häiriköinti lisääntyy.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Valitettavasti ei ole tiedossa miehen nimi, näin en voi tarkistaa puhutko totta.

        Tiedän ainoastaan, että hän oli youtubessa nimellä kiljumestari.

        Uskon, että ylläpito poistaa täältäkin tunnukset, jos omaiset kertovat, että joku täällä esiintyy heidän kuolleena omaisena. Tämän voi vielä pidemmällekin, mikäli häiriköinti lisääntyy.

        Anna jo olla! Keskity nyt muihin asioihin ja anna omaisten olla. Sinun spekulointisi ei tuo ketään takaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valitettavasti ei ole tiedossa miehen nimi, näin en voi tarkistaa puhutko totta.

        Tiedän ainoastaan, että hän oli youtubessa nimellä kiljumestari.

        Uskon, että ylläpito poistaa täältäkin tunnukset, jos omaiset kertovat, että joku täällä esiintyy heidän kuolleena omaisena. Tämän voi vielä pidemmällekin, mikäli häiriköinti lisääntyy.

        Haluatko että omaiset ja kuollut saa enemmän paskaa niskaan?
        Jokainen huomasi että alkuperäinen kirjoittaja ei ole kirjoittanut pitkään aikaan vaan joku trolli!
        Annetaan asian nyt olla viimein.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluatko että omaiset ja kuollut saa enemmän paskaa niskaan?
        Jokainen huomasi että alkuperäinen kirjoittaja ei ole kirjoittanut pitkään aikaan vaan joku trolli!
        Annetaan asian nyt olla viimein.

        En halua. Sitä tässä koitan juuri estää. Jos joku vaikka vuosikausia esiintyy delphinenä, niin silloinhan hän on onnistunut varastamaan alkuperäisen henkilöllisyyden aikankin suomi24:ssä. Jossain vaiheessa häntä ruvetaan pitämään alkuperäisenä.
        Minä en pidä siitä, että joku täällä pilailee kuolleen kustannuksella esiintymällä hänenä. Sen takia toivon, että asia saisi päätepisteensä mahdollisimman nopeasti.

        Ymmärrän kyllä, että tällaiset salaliittopalstat ei ole mitenkään kauheen hedelmällinen keskustelualusta mistään asiasta keskusteluun ja paikalla pyörii kaikenlaisia ihmisiä, joista kaikilla ei ole ihan kaikki kunnossa, vaan kaikenlaisia moniongelmaisia pörrää, jonka takia tällainenkaan nyt epäilty puuha tuskin on ennenkuulumatonta täällä. Usein teoreetikot hyökkäävät toinen toisiaan vastaan, jollaista voi seurata vaikka litteä maa youtubevideoissa, missä he tappelevat keskenään.


    • Anonyymi

      Minä olen aito ja alkuperäinen kiljumestari/Delphin, minua on pidetty vastentahtoa suljetulla osastolla!
      Olin menossa Venäjälle kun suomalainen poliisi otti minut kiinni ja vei sairaalaan, joku alkoi heti seuraavana päivänä kirjoittamaan minun tunnuksilla!
      En tiedä ovatko lääkärit tai valtio vastuussa niistä viesteistä tai joita on tänne kirjoitettu nytkin!
      Älkää uskoko mitään!

      • Anonyymi

        "Älkää uskoko mitään!"

        Kiitos kun kehoitit olemaan uskomatta tavuakaan mitä kirjoitit.

        Tuosta kuolinilmoituksesta.

        Pääseekö netistä lukemaan eri lehtien kuolinilmoituksia? Missä lehdessä se julkaistiin?


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      825
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      769
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      116
      519
    Aihe