Nyt on aika purkaa rajoitukset--------

Anonyymi

Korona on miedontunut siihen malliin että olitpa rokotettu tai et niin paha nalli napsahtaa harvalle.... Hyvästelkää krooniseti sairaat sukulaiset ja kaverit, heille tauti on edelleen kohtalokkaan tappava..... 🥂Alkaa uusi uljas terveiden aikakausi. Tosin vajaasti piikitetyt 💉juhlii vaan suomen rajojen sisällä, muut pääsee muuaalle.✈

25

192

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miten aiot juhlistaa uutta uljasta aikaa?

      • Anonyymi

        Veikkaan että ehkä maski naamalla hän menee vieraisiin eli askon sanoin *tulin juuri mieleen* eli imurille muutakin käyttöä kuin lattian putsausta 🙈


      • Anonyymi

        Mä otan kolmannen piikin et saan dokumentit kondikseen, sit kuukaudeksi pattajalle. Tykkään thaikku mirreistä varsinkin påsliiniset on lähellä mun sykkivää. Varppina joka ilta uus kulkukissa, niitä piisaa siellä!


      • Anonyymi

        Eipä oo vielä juhlien aika.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä otan kolmannen piikin et saan dokumentit kondikseen, sit kuukaudeksi pattajalle. Tykkään thaikku mirreistä varsinkin påsliiniset on lähellä mun sykkivää. Varppina joka ilta uus kulkukissa, niitä piisaa siellä!

        Ei ne piikit hiviltä eikä muulta ällöltä suojaa. Pidä huoli ettet tuo tautitaakkaa rasittamaan terveydenhuoltoa.


    • Anonyymi

      Juu hyvästelkää piikitetyt ihmiset.he tulee lähivuosina kuolemaan.karua mutta totta .jokainen on tiensä valinnut.piikit tappaa

      • Anonyymi

        Huh miule uus tieto et piikittämättömät saapi ikuisen elämän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huh miule uus tieto et piikittämättömät saapi ikuisen elämän.

        Ei senttäs .muttei myöskään kuole massoittain piikkien jälkeen.turha ulista sitten jälkikäteen.kaikille on ollut kyllä informaatiota


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei senttäs .muttei myöskään kuole massoittain piikkien jälkeen.turha ulista sitten jälkikäteen.kaikille on ollut kyllä informaatiota

        Nyt teidän laskut on pettäneet köntsähousut . Kaikki rokotetuthan olisivat jo kuolleet teidän laskujen mukaan. Teholla makaakin teidän omia köntsähousuja rokottamattomia lampaanpanijoita.
        Missä meni pieleen. Tai no näkihän sen nyt siinä rekkarallissa jossa ei ollut rekkoja.
        Muutama örveltävä pipipää pussikaljalla. No sehän on köntsähousujen jo opittu tyapa kun ei ravintoloihinkaan ei oteta haisevia köntsähousuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei senttäs .muttei myöskään kuole massoittain piikkien jälkeen.turha ulista sitten jälkikäteen.kaikille on ollut kyllä informaatiota

        Eihän kuollut ainakaan meilläpäin valita köntsähousu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei senttäs .muttei myöskään kuole massoittain piikkien jälkeen.turha ulista sitten jälkikäteen.kaikille on ollut kyllä informaatiota

        On se informaatio kyllä ollut hyvin piilotettua. Ei monilla vanhuksella ole ollut mahdollisuutta kuin aivopesuun valtamedian kautta. Siihen luottivat onnettomat jos eivät havahtuneet yhden mielipiteen asiaan eli piikkimyönteisyyteen.


    • Oletko terve jos joudut käymään piikillä n. 9 kk välein päästäksesi ulkomaille ja pysyäksesi kunnossa ? 😇
      Eiköhän terveet siis juhli Suomen rajojen sisällä 👍

      • Anonyymi

        Pattajalla on paremmat pidot. Siellä on mirriä yllin kyllin, tosin koronapiikki ei auta jos mirri purasee sykkivää ja tulee pipi.. Siihen sitten joku toinen piikki...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pattajalla on paremmat pidot. Siellä on mirriä yllin kyllin, tosin koronapiikki ei auta jos mirri purasee sykkivää ja tulee pipi.. Siihen sitten joku toinen piikki...

        Aika laimeat meiningit oli kun viimeksi kävin 😇
        Ihmiskauppaa, huumattuja/alistettuja eläimiä turisteille näyteltäväksi, viemäriputket osoitettu merta kohti , haisi kuin kaatopaikalla ja meressä roskalauttoja ihan riittävästi 😈
        Jos tykkää niin mitä se kertoo sinusta? 😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pattajalla on paremmat pidot. Siellä on mirriä yllin kyllin, tosin koronapiikki ei auta jos mirri purasee sykkivää ja tulee pipi.. Siihen sitten joku toinen piikki...

        Jos naisen emättimen vuoksi joutuu maksamaan lentoliput toiselle puolen maapalloa eikä lähempää saa niin on se melko surullista 😯


      • Anonyymi
        IIIXIII kirjoitti:

        Jos naisen emättimen vuoksi joutuu maksamaan lentoliput toiselle puolen maapalloa eikä lähempää saa niin on se melko surullista 😯

        Älä vaivu vuokseni synkkyyteen👻. Mikäpä on matkaillessa kun dogumentit on kunnossa. Pandemian hiipumista täytyy juhlia oikein kunolla ja samalla vähäosaisille 🐈mirreille hiukan kehitysapua. Valkoisen hetrtomiehen taakka.😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älä vaivu vuokseni synkkyyteen👻. Mikäpä on matkaillessa kun dogumentit on kunnossa. Pandemian hiipumista täytyy juhlia oikein kunolla ja samalla vähäosaisille 🐈mirreille hiukan kehitysapua. Valkoisen hetrtomiehen taakka.😂

        Jos ei mirriä suomesta saa niin kai se on pakko matkustaa sen luo pitkiäkin matkoja 😅


      • Anonyymi
        IIIXIII kirjoitti:

        Jos ei mirriä suomesta saa niin kai se on pakko matkustaa sen luo pitkiäkin matkoja 😅

        Lomalaiselle uusi mirri joka päivälle on täällä pohjolassa aika haastavaa, pattajalla ihan normipäivä.😘


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lomalaiselle uusi mirri joka päivälle on täällä pohjolassa aika haastavaa, pattajalla ihan normipäivä.😘

        Hyväksikäyttämällä saa pattayalla ilmaiseksi vaikka useammaltakin naiselta tuheroa päivässä , halvimmat huorat n. 20e per päivä 😐
        Jos muna vie järkeä niin kai se on sitten mentävä mutta on sitä monia muitakin tapoja viettää "laatuaikaa" 😊
        Kun lasket kaikki muut kulut (lennot/hotellit/jne) niihin alkuasukkaiden pimperoihin niin saat samaan hintaan suomestakin huoria kun et kaiketi osaa saada ilmaiseksi 😉
        Alapää vie....ei sillä kannata kuitenkaan kehuskella 😂


      • Anonyymi

        Taitaa se piikitysväli olla 6 kk. Piikkiproteiini-injektio hävittää ihmisen luontaisen immuniteetin, ja silloin piikki tarvitaan jokaiseen nuhaan ettei henki mene.


      • Anonyymi
        IIIXIII kirjoitti:

        Hyväksikäyttämällä saa pattayalla ilmaiseksi vaikka useammaltakin naiselta tuheroa päivässä , halvimmat huorat n. 20e per päivä 😐
        Jos muna vie järkeä niin kai se on sitten mentävä mutta on sitä monia muitakin tapoja viettää "laatuaikaa" 😊
        Kun lasket kaikki muut kulut (lennot/hotellit/jne) niihin alkuasukkaiden pimperoihin niin saat samaan hintaan suomestakin huoria kun et kaiketi osaa saada ilmaiseksi 😉
        Alapää vie....ei sillä kannata kuitenkaan kehuskella 😂

        Lomamatka maksaa aina kun ulkomaille menee ja aktiviteetit mieltymysten mukaan lisää kustannuksia. Itse mielummin pikadeittailen paikallisia, toiset hiki hatussa kiertää raunioita tai pullonkorkkia, molemmilla hintansa.


      • Anonyymi
        IIIXIII kirjoitti:

        Hyväksikäyttämällä saa pattayalla ilmaiseksi vaikka useammaltakin naiselta tuheroa päivässä , halvimmat huorat n. 20e per päivä 😐
        Jos muna vie järkeä niin kai se on sitten mentävä mutta on sitä monia muitakin tapoja viettää "laatuaikaa" 😊
        Kun lasket kaikki muut kulut (lennot/hotellit/jne) niihin alkuasukkaiden pimperoihin niin saat samaan hintaan suomestakin huoria kun et kaiketi osaa saada ilmaiseksi 😉
        Alapää vie....ei sillä kannata kuitenkaan kehuskella 😂

        Vai olet sinä noin tarkkaan harrastuksesi laskenut.


    • Anonyymi

      Seuratkaa objektiivisesti ketkä sen koronan saavat. Meillä töissä koronassa ovat jo toista kertaakin 2-3 kertaa rokotetut ja heidän perheensä. Rokottamattomia ei sairaslomilla ole, eikä se korona rokottamattomiin tartu, vaikka nämä rokotetut tulevat altistamaan muita työpaikalle, kun nykyään ei tarvitse karanteenissakaan enää olla. Olen vakuuttunut, että rokotteet aiheuttavat tuon immuniteettikadon ja koronan.

      Toivottavasti en joudu sairaalaan, mutta jos joudun, haluan rokottamattoman hoitajan.

      • Anonyymi

        Eipä ollleet rokotettuja jotka ensimmäisinä taudin saivat, että se siitä sun teoriasta....


    • Anonyymi

      Iltalehdessä tänään...
      "Peltoniemen mukaan suurin osa koronaan sairastuneista on nyt rokotettuja."
      Turun tartuntataudeista vastaava lääkäri Jutta Peltoniemi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      726
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      690
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe