Suomesta on pakko kohta lähteä pakolaiseksi köyhyyden takia. Köyhillä on kohta mahdotonta elää Suomessa. Asuminen on kamalan kallista.
Köyhyys vuonna 2022
16
137
Vastaukset
- Anonyymi
Niin on, osa ulkoolisita hoitajistakin on lähteneet takasin tai tanskaan töihin tai ruotsiin, kun suomi on niin kallis maa asua ja palkat on huonot.
- Anonyymi
No joku äänesti sdp-vas-kesk-vihr-rkp. Joku jätti äänestämättä PS:ää.
En tiedä voiko kukaan valittaa. Nämä ovat suomalaisten valintoja. Sitä saa mitä tilaa. - Anonyymi
Juu, alennustilaa pukkaa.
- Anonyymi
Mihinpä ajattelit lähteä?
Missä olisi hyvä asua ja töitä löytyisi kouluttamattomalle?
Kieliä osaa vain vähäsen englantia, niin mihin sellaisen olisi hyvä lähteä?
Takuueläkettä ei saa ulkomaille pysyvään asumiseen, niin kyllä joutuu suomalainen jäämään tänne. - Anonyymi
"Suomesta on pakko kohta lähteä pakolaiseksi köyhyyden takia. Köyhillä on kohta mahdotonta elää Suomessa. Asuminen on kamalan kallista."
Ilmainen asuminen ja yli 500 €/kk käyttörahaa. Turha ruikuttaa!- Anonyymi
Vai 500 egee, mie saan Kelalta 2000 egeä käyttörahaa joka kuukausi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai 500 egee, mie saan Kelalta 2000 egeä käyttörahaa joka kuukausi.
Miks ne maksaa mulle vain 2500 € työeläkettä. Miten sillä voi pärjätä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun pitää vaan miettiä mitä ostat ja tinkiä asioista. Kyllä sinä pärjäät jos haluat, riippuu tietysti miten rahaa käytä: Laadi itsellesi budjetti ja pitäydy siinä.
Mihin kulutat rahaa on oleellinen.
Mutta jos ostat viinaa ja tupakaa joka pivä, niin ei riitä. Kun et ole kansanedustaja niin et saa edes niitäkään ilmaiseksi, niinkuin he.
Mutta koita tinkiä kulutuksesta, tai hae apua, tt tukea voit saada ja kelasta kaikki etuudet. kannattaa kysyä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kun mullekin maksetaan saman verran, nimittäin sitä työeläkettä.
- Anonyymi
NO VOI, EIKÖ PERUNA JA KAALI MAISTU. MENE VAIKKA ROMANIAAN, ELI TERVEMENOA RUIKUTTAJA.
- Anonyymi
Peruna ja kaali maistuu mainioilta. Romanian sijasta minä käyn vaan Prismassa.
Anonyymi kirjoitti:
Peruna ja kaali maistuu mainioilta. Romanian sijasta minä käyn vaan Prismassa.
muista kerma ja voi
- Anonyymi
Jos köyhillä olisi omat vastaanottokeskukset, josta voisi saada ravintoa ja tarvittaessa suojan säitä vastaan.
Osastoina olisivat piikki, pullo ja nälkä. Koska nykyään köyhäinhuolto on unohdettu ja on muodikasta keskittyä päihdeväen asiaan. Siksi köyhillä tulisi olla erilliset tilat, joissa ei tarvitsisi osallistua päihdeväen asiaan. - Anonyymi
Siis muutto Somaliaan, Eritreaan, Nigeriaan, Kameruniin, tai johonkin sinne päin.
Tiukan paikan tullen Pohjois-Koreakin on vaihtoehto. - Anonyymi
Kun käy rajalla kääntymäsdä ja huutaa "ASYLUM"
saa
KELA-synnytys
KELA-ruoka
KELA-vesi
KELA-sähkö
KELA-polkupyörä
KELA-ajokortti
KELA-24xlaatikko kaljaa joka pv
KELA-vaatteet
KELA-auto
KELA-kannab is
KELA-kärryytys tupakit joka pv
KELA-asunto
KELA-sairaala
KELA-apteekki
KELA-hammas
KELA-vuokra
KELA-matkat
KEla-rokotteet
KELA-hautaus
= Eikä tarvi ikinä töissä olla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1075718Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453743Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503255Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4572629Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2661662- 871386
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321333Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151326- 771258
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1521220