Suomesta on pakko kohta lähteä pakolaiseksi köyhyyden takia. Köyhillä on kohta mahdotonta elää Suomessa. Asuminen on kamalan kallista.
Köyhyys vuonna 2022
16
198
Vastaukset
- Anonyymi
Niin on, osa ulkoolisita hoitajistakin on lähteneet takasin tai tanskaan töihin tai ruotsiin, kun suomi on niin kallis maa asua ja palkat on huonot.
- Anonyymi
No joku äänesti sdp-vas-kesk-vihr-rkp. Joku jätti äänestämättä PS:ää.
En tiedä voiko kukaan valittaa. Nämä ovat suomalaisten valintoja. Sitä saa mitä tilaa. - Anonyymi
Juu, alennustilaa pukkaa.
- Anonyymi
Mihinpä ajattelit lähteä?
Missä olisi hyvä asua ja töitä löytyisi kouluttamattomalle?
Kieliä osaa vain vähäsen englantia, niin mihin sellaisen olisi hyvä lähteä?
Takuueläkettä ei saa ulkomaille pysyvään asumiseen, niin kyllä joutuu suomalainen jäämään tänne. - Anonyymi
"Suomesta on pakko kohta lähteä pakolaiseksi köyhyyden takia. Köyhillä on kohta mahdotonta elää Suomessa. Asuminen on kamalan kallista."
Ilmainen asuminen ja yli 500 €/kk käyttörahaa. Turha ruikuttaa!- Anonyymi
Vai 500 egee, mie saan Kelalta 2000 egeä käyttörahaa joka kuukausi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai 500 egee, mie saan Kelalta 2000 egeä käyttörahaa joka kuukausi.
Miks ne maksaa mulle vain 2500 € työeläkettä. Miten sillä voi pärjätä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miks ne maksaa mulle vain 2500 € työeläkettä. Miten sillä voi pärjätä?
Sun pitää vaan miettiä mitä ostat ja tinkiä asioista. Kyllä sinä pärjäät jos haluat, riippuu tietysti miten rahaa käytä: Laadi itsellesi budjetti ja pitäydy siinä.
Mihin kulutat rahaa on oleellinen.
Mutta jos ostat viinaa ja tupakaa joka pivä, niin ei riitä. Kun et ole kansanedustaja niin et saa edes niitäkään ilmaiseksi, niinkuin he.
Mutta koita tinkiä kulutuksesta, tai hae apua, tt tukea voit saada ja kelasta kaikki etuudet. kannattaa kysyä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miks ne maksaa mulle vain 2500 € työeläkettä. Miten sillä voi pärjätä?
No kun mullekin maksetaan saman verran, nimittäin sitä työeläkettä.
- Anonyymi
NO VOI, EIKÖ PERUNA JA KAALI MAISTU. MENE VAIKKA ROMANIAAN, ELI TERVEMENOA RUIKUTTAJA.
- Anonyymi
Peruna ja kaali maistuu mainioilta. Romanian sijasta minä käyn vaan Prismassa.
Anonyymi kirjoitti:
Peruna ja kaali maistuu mainioilta. Romanian sijasta minä käyn vaan Prismassa.
muista kerma ja voi
- Anonyymi
Jos köyhillä olisi omat vastaanottokeskukset, josta voisi saada ravintoa ja tarvittaessa suojan säitä vastaan.
Osastoina olisivat piikki, pullo ja nälkä. Koska nykyään köyhäinhuolto on unohdettu ja on muodikasta keskittyä päihdeväen asiaan. Siksi köyhillä tulisi olla erilliset tilat, joissa ei tarvitsisi osallistua päihdeväen asiaan. - Anonyymi
Siis muutto Somaliaan, Eritreaan, Nigeriaan, Kameruniin, tai johonkin sinne päin.
Tiukan paikan tullen Pohjois-Koreakin on vaihtoehto. - Anonyymi
Kun käy rajalla kääntymäsdä ja huutaa "ASYLUM"
saa
KELA-synnytys
KELA-ruoka
KELA-vesi
KELA-sähkö
KELA-polkupyörä
KELA-ajokortti
KELA-24xlaatikko kaljaa joka pv
KELA-vaatteet
KELA-auto
KELA-kannab is
KELA-kärryytys tupakit joka pv
KELA-asunto
KELA-sairaala
KELA-apteekki
KELA-hammas
KELA-vuokra
KELA-matkat
KEla-rokotteet
KELA-hautaus
= Eikä tarvi ikinä töissä olla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911117
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa113910- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten279679- 76658
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74621Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54556Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38520- 72483