Heippa kaikille. 6 maaliskuuta kaikki rohkeasti mukaan viettämään kansallista HAME PÄIVÄÄ!
Sukupuolesta, iästä tai taustasta riippumatta. Mikä on sinun tekosyy olla käyttämättä HAMETTA? Tässä on hyvää aikaa hankkia ihana talvihame, vaikka kirppikseltä. 🥰
N59.
6.3.2022 hame kaikille.
5
806
Vastaukset
- Anonyymi
Me feministit emme hametta käytä.
- Anonyymi
Ai, onko feminismi Pukeutumis kysymys? Hameessako ei voi ajaa naisten asiaa?🤔Hmm... En kyllä osta tuota. Kunnon "feministi" varmaan pukeutuu villapaitaan ja sarkahousuihin,
Mallia SA.
N59. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai, onko feminismi Pukeutumis kysymys? Hameessako ei voi ajaa naisten asiaa?🤔Hmm... En kyllä osta tuota. Kunnon "feministi" varmaan pukeutuu villapaitaan ja sarkahousuihin,
Mallia SA.
N59.Jatka sinä sitten perinteisessä patriarkaattia viihdyttävässä naisroolissa. Osta vielä korsetti.
- Anonyymi
Kannatetaan, myös miehille ! Eikös joskus ole housutonkin päivä. Haluaisin käyttää hameita ja sukkahousuja, mutta en ole vielä uskaltanut. Toivottavasti ne yleistyisi miehellä
- Anonyymi
Siis että pitäisi ostaa hame yhdeksi päiväksi? Aikamoista luonnonvarojen tuhlausta.
Laitetaanko se naisten tapaan yhden käytön jälkeen keltaiseen vaatekeräyslaatikkoon?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018033- 1075647
- 2794993
- 494933
- 763707
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222498Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292432- 422358