Rukoilisitteko

Anonyymi

En tiedä terveyden tilannettani että mikä se on. Jouduin varaamaan lääkäri ajan koska löysin jonkinlaisen patin rinnastani. Toivon että se ei olisi mitään vakavaa ja jos on niin että selviytyisin siitä että Jeesus parantaisi.

42

1296

    Vastaukset

    • Anonyymi

      Kyllä, mutta emme kerro sitä sillä rukous on hiljainen huokaus Jumalan puoleen. Ei huuto ihmisille.
      Patteja kasvaa ihmisille ja se on osa luontoa. Ei se ole sen vaarallisempaa. Ja lopulta lähtö tulee kuitenkin, että ei sekään ole sen vaarallisempaa. Mutta rukoilen hiljaisuudessani.

      • Anonyymi

        Rinnassa olevat patit/kyhmyt pitää aina käydä näyttämässä lääkärille. Ilman tutkimatta kukaan ei voi sanoa ettei olisi vaarallista noin juuri monet ihmiset kuolevat syöpään koska ajattelevat että ei siellä ole mitään. Lähtö tulee joskus mutta kyllä minä ainakin haluan mahdollisimman vanhaksi elää.
        Jumala tietää jokaisen ihmisen elämän päivät.


      • Anonyymi

        Rukoilu ei ole huutamista. Rukoilu auttaa aina ei siitä ainakaan haittaa ole ja niin kuin yllä kirjoitin niin Jeesus on se joka parantaa.


    • Anonyymi

      Jos niitä on kaksi niin mahdollisesti kyseessä on tissi.

      Jeesus on aiheuttanut enemmän (mieli-) sairauksia kun konsanaan parantanut ketään . Ihan turha hemmo siis suurine puheineen.

      • Anonyymi

        Pilkkaajia löytyy aina vaikka olisi kuinka vakavasta asiasta kyse.


      • Anonyymi

        Johan on rankka kommentti.


    • Anonyymi

      Toivottavasti ei mitään vakavaa.

    • Anonyymi

      Jeesus paransi eläessään maanpäällä monia ihmsiä ja hänen voimansa kautta tänä päivänäkin parantuu jos se on hänen tahtonsa aina se ei ole.
      Lääkärit ovat hyviä työssään ja jos ei ole syöpä liiaksi levinnyt niin leikkaukset auttavat.
      Monikaan ihminen jos saa syöpä diagnoosin niin ei halua kuolla vaan elää vanhaksi.

      • Anonyymi

        Sairas olet mieleltäsi.


      • Anonyymi

        Kaltaisesi ei ole mieleltään terve kun kirjoitat mitä sattuu vakavista asioista.


      • Anonyymi

        Sinä et ole uskova olet Jumalan pilkkaaja ja pilkkaajat saavat palkan mutta se ei välttämättä ole mieleinen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinä et ole uskova olet Jumalan pilkkaaja ja pilkkaajat saavat palkan mutta se ei välttämättä ole mieleinen.

        Arvaa jännittääkö?


    • Anonyymi

      Hemalla ei ole varmaan kukaan sukulainen kuollut syöpään. Toivot siis että he kuolevat kun saavat syövän. Tai jos itse saisit niin et siihen mitään apua tarvitsisi. Et kävisi leikkauksessa jos siihen mahdollisuus olisi.

      • Saatko mielesi rinkeliä enää auki onnistuttuasi tuollaisen umpisolmun luomaan?

        Sairastuessani otan tietenkin vastaan maallisen avun ja syljeskelen taikauskoisten puheille edelleen.


      • Anonyymi
        he-ma kirjoitti:

        Saatko mielesi rinkeliä enää auki onnistuttuasi tuollaisen umpisolmun luomaan?

        Sairastuessani otan tietenkin vastaan maallisen avun ja syljeskelen taikauskoisten puheille edelleen.

        Tämä on rukous sivu ja sinun piti tulla rumia kirjoituksiasi tänne kirjoittelemaan.
        Olisi varmaan muita sulle sopivia sivuja.
        Rukous sivut ovat rukoilijoille.
        Lääkärin apu otetaan vastaan mutta jos se ei auta silloin rukoillaan mutta parantuminen ei ole aina Jumalan tahto vaan joskus ihmisen on aika kuolla ja mennä taivaaseen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on rukous sivu ja sinun piti tulla rumia kirjoituksiasi tänne kirjoittelemaan.
        Olisi varmaan muita sulle sopivia sivuja.
        Rukous sivut ovat rukoilijoille.
        Lääkärin apu otetaan vastaan mutta jos se ei auta silloin rukoillaan mutta parantuminen ei ole aina Jumalan tahto vaan joskus ihmisen on aika kuolla ja mennä taivaaseen.

        Sinäkin olet tervetullut perinteiseen RUKOUStapahtumaani, jota tuossa yllä mainostan.

        Siellä saat rukoilla polvet ruvelle hyvän asian puolesta!


      • Anonyymi
        he-ma kirjoitti:

        Sinäkin olet tervetullut perinteiseen RUKOUStapahtumaani, jota tuossa yllä mainostan.

        Siellä saat rukoilla polvet ruvelle hyvän asian puolesta!

        Olen tämän aloituksen tekijä. Sinä olet hyvin paha en sano ihminen koska et ole ihminen.


      • Anonyymi

        Olet asiaton.


    • Anonyymi

      Kaduttaa kun tein tuon aloituksen kun tuo kiusaaja tuli rumia vakavasta asiasta pilkkaamaan.

    Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      94
      1145
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      968
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      83
      708
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      283
      699
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      586
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe