Saisikohan Finasteridi-reseptin etälääkärin vastaanotolta vai täytyykö sitä käydä ihan paikan päällä näyttämässä, että "juu, kyllähän ne hiukset näyttäisi harvenevan."
Finasteridi-resepti etälääkäriltä?
9
729
Vastaukset
- Anonyymi
Tämä apteekki lähettää sen Suomessa ilman reseptiä se missä olen aina ostaa
http://medicineronline.net/- Anonyymi
Intiasta lähettävät, erittäin todennäköisesti jää tulliin.
- Anonyymi
Mistä saa halvimmalla Finasteridia ilman reseptiä? Kun näyttää siltä että reseptillä saisi ostettua paljon halvemmalla.
- Anonyymi
Itse ostin finasteridin tuolta hiustenlähtö.fi sivuston kautta. Kohta vuosi takana käyttöä ja olen kyllä ollut tosi tyytyväinen. Ohimoille on jonkun verran tullut uuskasvua mutta erityisesti päälaki on joko tiheämpi tai sitten hiukset on paksuuntuneet.
Sivuvaikutuksia ei pidä olla kenelläkään. Jos niitä tulee olet herkkä reagoimaan ja käytät liikaa. Ja jos olet herkkä reagoimaan riittää pienempi tai harvempi annostus. Lääkettä voi ottaa vaikka vain kerran tai kaksi viikossa ja katsoa riittääkö jo se. Ei kovin vaikeaa. 😊 - Anonyymi
Toihan on syöpälääke.
Rajua kamaa.- Anonyymi
Eturauhasen hyvänlaatuinen liikakasvu ei ole syöpää.
- Anonyymi
Hiustenlähtö.fi Itse hain reseptin tuolta.
- Anonyymi
Mitä hyötyä, reseptin saa helposti vaikka samalla kun käy muun vaivan takia ja kun vaihtavat halvimpaan pilkottavaan niin ei maksa paljon mitään.
Olin muutaman vuoden käyttämättä kun en viitsinyt uusia reseptiä, mutta alkoi se tukka taas hitaasti harventua vaikka käytän myös rogainea, kävin sitten uusimassa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä hyötyä, reseptin saa helposti vaikka samalla kun käy muun vaivan takia ja kun vaihtavat halvimpaan pilkottavaan niin ei maksa paljon mitään.
Olin muutaman vuoden käyttämättä kun en viitsinyt uusia reseptiä, mutta alkoi se tukka taas hitaasti harventua vaikka käytän myös rogainea, kävin sitten uusimassa.Aamuseisokit häviää aika tehokkaasti, onneksi ei ole eukkoa kärttämässä seksiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi3132818Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä522614- 1201712
- 1181420
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461380Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://301265PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1441221- 691080
- 741079
- 701020