Finasteridi-resepti etälääkäriltä?

Anonyymi

Saisikohan Finasteridi-reseptin etälääkärin vastaanotolta vai täytyykö sitä käydä ihan paikan päällä näyttämässä, että "juu, kyllähän ne hiukset näyttäisi harvenevan."

9

878

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

Intiasta lähettävät, erittäin todennäköisesti jää tulliin.

• Anonyymi

Mistä saa halvimmalla Finasteridia ilman reseptiä? Kun näyttää siltä että reseptillä saisi ostettua paljon halvemmalla.

• Anonyymi

Itse ostin finasteridin tuolta hiustenlähtö.fi sivuston kautta. Kohta vuosi takana käyttöä ja olen kyllä ollut tosi tyytyväinen. Ohimoille on jonkun verran tullut uuskasvua mutta erityisesti päälaki on joko tiheämpi tai sitten hiukset on paksuuntuneet.
      Sivuvaikutuksia ei pidä olla kenelläkään. Jos niitä tulee olet herkkä reagoimaan ja käytät liikaa. Ja jos olet herkkä reagoimaan riittää pienempi tai harvempi annostus. Lääkettä voi ottaa vaikka vain kerran tai kaksi viikossa ja katsoa riittääkö jo se. Ei kovin vaikeaa. 😊

• Anonyymi

Toihan on syöpälääke.
      Rajua kamaa.

• Anonyymi

Eturauhasen hyvänlaatuinen liikakasvu ei ole syöpää.

• Anonyymi

Hiustenlähtö.fi Itse hain reseptin tuolta.

• Anonyymi

Mitä hyötyä, reseptin saa helposti vaikka samalla kun käy muun vaivan takia ja kun vaihtavat halvimpaan pilkottavaan niin ei maksa paljon mitään.

Olin muutaman vuoden käyttämättä kun en viitsinyt uusia reseptiä, mutta alkoi se tukka taas hitaasti harventua vaikka käytän myös rogainea, kävin sitten uusimassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä hyötyä, reseptin saa helposti vaikka samalla kun käy muun vaivan takia ja kun vaihtavat halvimpaan pilkottavaan niin ei maksa paljon mitään.

Olin muutaman vuoden käyttämättä kun en viitsinyt uusia reseptiä, mutta alkoi se tukka taas hitaasti harventua vaikka käytän myös rogainea, kävin sitten uusimassa.

Aamuseisokit häviää aika tehokkaasti, onneksi ei ole eukkoa kärttämässä seksiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      142
      1850
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      280
      977
    3. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      838
    4. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      78
      797
    5. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      729
    6. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      10
      692
    7. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      44
      671
    8. Helppo selvittää onko oma täällä

Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse
      Ikävä
      48
      656
    9. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      43
      630
    10. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      55
      626
    Aihe