Saisikohan Finasteridi-reseptin etälääkärin vastaanotolta vai täytyykö sitä käydä ihan paikan päällä näyttämässä, että "juu, kyllähän ne hiukset näyttäisi harvenevan."
Finasteridi-resepti etälääkäriltä?
9
878
Vastaukset
- Anonyymi
Tämä apteekki lähettää sen Suomessa ilman reseptiä se missä olen aina ostaa
http://medicineronline.net/- Anonyymi
Intiasta lähettävät, erittäin todennäköisesti jää tulliin.
- Anonyymi
Mistä saa halvimmalla Finasteridia ilman reseptiä? Kun näyttää siltä että reseptillä saisi ostettua paljon halvemmalla.
- Anonyymi
Itse ostin finasteridin tuolta hiustenlähtö.fi sivuston kautta. Kohta vuosi takana käyttöä ja olen kyllä ollut tosi tyytyväinen. Ohimoille on jonkun verran tullut uuskasvua mutta erityisesti päälaki on joko tiheämpi tai sitten hiukset on paksuuntuneet.
Sivuvaikutuksia ei pidä olla kenelläkään. Jos niitä tulee olet herkkä reagoimaan ja käytät liikaa. Ja jos olet herkkä reagoimaan riittää pienempi tai harvempi annostus. Lääkettä voi ottaa vaikka vain kerran tai kaksi viikossa ja katsoa riittääkö jo se. Ei kovin vaikeaa. 😊 - Anonyymi
Toihan on syöpälääke.
Rajua kamaa.- Anonyymi
Eturauhasen hyvänlaatuinen liikakasvu ei ole syöpää.
- Anonyymi
Hiustenlähtö.fi Itse hain reseptin tuolta.
- Anonyymi
Mitä hyötyä, reseptin saa helposti vaikka samalla kun käy muun vaivan takia ja kun vaihtavat halvimpaan pilkottavaan niin ei maksa paljon mitään.
Olin muutaman vuoden käyttämättä kun en viitsinyt uusia reseptiä, mutta alkoi se tukka taas hitaasti harventua vaikka käytän myös rogainea, kävin sitten uusimassa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä hyötyä, reseptin saa helposti vaikka samalla kun käy muun vaivan takia ja kun vaihtavat halvimpaan pilkottavaan niin ei maksa paljon mitään.
Olin muutaman vuoden käyttämättä kun en viitsinyt uusia reseptiä, mutta alkoi se tukka taas hitaasti harventua vaikka käytän myös rogainea, kävin sitten uusimassa.Aamuseisokit häviää aika tehokkaasti, onneksi ei ole eukkoa kärttämässä seksiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1421850
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir280977- 35838
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.78797Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31729Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta10692Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?44671Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse48656- 43630
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos55626