Finasteridi-resepti etälääkäriltä?

Anonyymi

Saisikohan Finasteridi-reseptin etälääkärin vastaanotolta vai täytyykö sitä käydä ihan paikan päällä näyttämässä, että "juu, kyllähän ne hiukset näyttäisi harvenevan."

9

922

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

Intiasta lähettävät, erittäin todennäköisesti jää tulliin.

• Anonyymi

Mistä saa halvimmalla Finasteridia ilman reseptiä? Kun näyttää siltä että reseptillä saisi ostettua paljon halvemmalla.

• Anonyymi

Itse ostin finasteridin tuolta hiustenlähtö.fi sivuston kautta. Kohta vuosi takana käyttöä ja olen kyllä ollut tosi tyytyväinen. Ohimoille on jonkun verran tullut uuskasvua mutta erityisesti päälaki on joko tiheämpi tai sitten hiukset on paksuuntuneet.
      Sivuvaikutuksia ei pidä olla kenelläkään. Jos niitä tulee olet herkkä reagoimaan ja käytät liikaa. Ja jos olet herkkä reagoimaan riittää pienempi tai harvempi annostus. Lääkettä voi ottaa vaikka vain kerran tai kaksi viikossa ja katsoa riittääkö jo se. Ei kovin vaikeaa. 😊

• Anonyymi

Toihan on syöpälääke.
      Rajua kamaa.

• Anonyymi

Eturauhasen hyvänlaatuinen liikakasvu ei ole syöpää.

• Anonyymi

Hiustenlähtö.fi Itse hain reseptin tuolta.

• Anonyymi

Mitä hyötyä, reseptin saa helposti vaikka samalla kun käy muun vaivan takia ja kun vaihtavat halvimpaan pilkottavaan niin ei maksa paljon mitään.

Olin muutaman vuoden käyttämättä kun en viitsinyt uusia reseptiä, mutta alkoi se tukka taas hitaasti harventua vaikka käytän myös rogainea, kävin sitten uusimassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä hyötyä, reseptin saa helposti vaikka samalla kun käy muun vaivan takia ja kun vaihtavat halvimpaan pilkottavaan niin ei maksa paljon mitään.

Olin muutaman vuoden käyttämättä kun en viitsinyt uusia reseptiä, mutta alkoi se tukka taas hitaasti harventua vaikka käytän myös rogainea, kävin sitten uusimassa.

Aamuseisokit häviää aika tehokkaasti, onneksi ei ole eukkoa kärttämässä seksiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa

Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja
      Maailman menoa
      410
      3169
    2. Mikä piirre on kasvoissa tärkein?

Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?
      Ikävä
      131
      1742
    3. Ruumis kanavassa

Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan
      Suomussalmi
      20
      1481
    4. Suurimman myrskyilyn jälkeen

vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul
      Ikävä
      48
      1410
    5. Pieni nainen, paras nainen

Näin se nyt vaan on. Mieheltä
      Ikävä
      86
      1138
    6. Tojotamies törttöili taas auton eteen

Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta
      Suomussalmi
      34
      1131
    7. Mikä häpeä Haapaveden kaupungille

Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa
      Haapavesi
      64
      1127
    8. En sano tätä pahalla

Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm
      Ikävä
      82
      1053
    9. Ei mitään menetettävää

Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo
      Ikävä
      155
      1010
    10. Tiedättekö miksi mies on olemassa?

Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar
      Ikävä
      209
      920
    Aihe