Pattayasta tulee islamilaisen matkailun "HUB"?
Saa nähdä, mutta jotkut hallituksen neuvonantajat sanovat kyllä.
https://thepattayanews.com/2022/02/07/the-biggest-local-stories-in-pattaya-and-chonburi-from-the-past-week-pattaya-wants-nightlife-and-entertainment-legally-reopen-pattaya-proposed-as-a-hub-for-islamic-tourism-and-more/
Erittäin hauskaa, jopa hupaisaa, kippuranausun arvoista.
16
55
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikenkokenut Mira on matkatoimittaja
https://www.is.fi/matkat/art-2000008594200.html
heh, tyär (onko muuten kuvassa edes tissiliivejä) vähän hämmästeli, että jos sadekaudella sataa ?
reini tai shaini, Pattaya on aina Paratiisi ! - Anonyymi
aikas hepposin perustein moni emakko-ikäinen julpero ryhtyy julistamaan itseään kokeneeksi matkalijaksi ja pitämään itseään MYYVÄNÄ somettajana
täysin turhia tuollaset, itekin. kun tässä nyt laskin, olen jo käynyt 119 maassa
mutta en ala väittämään itseäni edes kotikylän aisantuntijaksi, siis Pattayan, jonne tehty arviolta 50 matkaa enkä enää muualle matkusta, kuin harvoin, tosin, Pattikselta voi tehdä joskus jonkun matkan muualle- Anonyymi
Älä ole vaatimaton, kyllä sinä olet AISANTUNTIJA ja kyllä 50 matkaa ja 119 matkaa, olet varmaan harrastanut liikuntaakin 40.000 tuntia.
- Anonyymi
"Kaikenkokenut" kuin yksikkökaksikko joka istuu pimeässä kopissaan 24/7 peläten ihmisiä, eläimiä, lapsia, hoitajia, huoltomiestä, siivoojaa, keittiön tätiä ja lääkäriä.
Se oli se yksi 90 vuotias maailmanmatkaaja-bloggari joka sanoi ettei koskaan enää halua Pattayalle. Kun häneltä kysyttiin että millaisia hänen negatiiviset kokemukset sitten Pattayasta oikein olivat, niin hän kertoi että ei käynytkään varsinaisesti Pattayalla, vaan vaihtoi vain bussia Pattayan linja-autoasemalla ja siinä tunnin odottelun aikana kahvion ikkunasta oli nähnyt vanhemman miehen kävelemässä nuoremman naisen kanssa, tästä pappa kovasti pahastuen eikä aio siis koskaan enää matkustaa Pattayalle.
Samanlainen järjenjuoksu saarinorsun kanssa.- Anonyymi
Sinä olet sairas etkä työelämässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä olet sairas etkä työelämässä.
Hua Hinin Muusalle ja Chiang Main Ruusalle on tehty ihana laulu! Ja prinsessa töpötitöf, nauroi nöfötinöf! https://www.youtube.com/watch?v=cPL_SarAda8
- Anonyymi
Islamilaiset siais kyllä pysyä pois. Inhottaa nähdä niitä missä tahansa.
Saattaa islamilaiset miettiä "länkkäreistä" ihan samalla tavalla...
Jos Thaimaassa katsoo isojen tavaratalojen kalliiden merkkituotteiden myymälöitä, niin Arabit näyttävät olevan niissä hyvin isona asiakaskuntana.
Kylmä tosiasia on se, että tietyistä arabimaista tuleva matkailijakunta on erittäin varakasta väkeä (aivan roimasti varakkaampaa kuin keskimääräinen länsimaalainen Thaimaan kävijä) ja heille tuo merkkituotteiden "shoppailu" on erittäin isossa asemassa lomalla, eli käyttävät rahaa lomallansa paljon, vaikka eivät välttämättä samoihin asioihin kuin länsimaalainen peruslomailija.- Anonyymi
santtu_1975X kirjoitti:
Jos Thaimaassa katsoo isojen tavaratalojen kalliiden merkkituotteiden myymälöitä, niin Arabit näyttävät olevan niissä hyvin isona asiakaskuntana.
Kylmä tosiasia on se, että tietyistä arabimaista tuleva matkailijakunta on erittäin varakasta väkeä (aivan roimasti varakkaampaa kuin keskimääräinen länsimaalainen Thaimaan kävijä) ja heille tuo merkkituotteiden "shoppailu" on erittäin isossa asemassa lomalla, eli käyttävät rahaa lomallansa paljon, vaikka eivät välttämättä samoihin asioihin kuin länsimaalainen peruslomailija.Toki arabeillä on massia niin kaun kun niillä riittää öljyä, sitten ollaankin vaikeuksissa, onneksi monet arabimaat ovat tietoisia asiasta ja yrittävät panostaa lentoliikenteeseen, sekä muutenkin turismiin, yksi hyvä ystäväni asui 8 vuotta abu dhabissa, ei sinä aikana päässyt sinuksi maan kanssa, erittäin sisäänpäin lämpiävää porukkaa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toki arabeillä on massia niin kaun kun niillä riittää öljyä, sitten ollaankin vaikeuksissa, onneksi monet arabimaat ovat tietoisia asiasta ja yrittävät panostaa lentoliikenteeseen, sekä muutenkin turismiin, yksi hyvä ystäväni asui 8 vuotta abu dhabissa, ei sinä aikana päässyt sinuksi maan kanssa, erittäin sisäänpäin lämpiävää porukkaa...
Ei sinulla ole ystäviä, Saaritynnyri. Sensein mielikuvitus-kultakaupat abu dhabissa kummittelee mielikuvituksessasi edelleen.
- Anonyymi
santtu_1975X kirjoitti:
Kylmä tosiasia on se, että tietyistä arabimaista tuleva matkailijakunta on erittäin varakasta väkeä (aivan roimasti varakkaampaa kuin keskimääräinen länsimaalainen Thaimaan kävijä) ja heille tuo merkkituotteiden "shoppailu" on erittäin isossa asemassa lomalla, eli käyttävät rahaa lomallansa paljon, vaikka eivät välttämättä samoihin asioihin kuin länsimaalainen peruslomailija.Huomattu on, mutta silti inhottaa niitä nähdä.
- Anonyymi
Kyllä muslimit sopii Eurojen ja muiden sekaan.
Ostan usein musliminaiselta Jompan iltamarkkinoilla kanaa. On ranta boulevaardilla Dongtan'in puoleisessa päässä.
Kana maistuu aina tuoreelle ja rasvan makua ei ole. Kysyin kerran "mikä on salaisuus?" Sanoi hymyillen "Vaihdamme rasvan joka päivä!"- Anonyymi
Rasvassa keitettyä kanaa ... ostatko myös ransakalaisia, maistuu tuoreelta.
- Anonyymi
Itse en osta muslimeilta ikinä mitään.
En myöskään Suomessa, en käy koskaan ählypizzeriassa kebabilla, kaverit joskus haluaa niihin mennä, mutta minä sanon aina että jään ulos odottamaan, koska periaatteesta en osta niiltä mitään, koska niiden pitäisi palata kotimaahansa eikä olla suomessa vääntämässä pizzoja ja kebabbia, minä pärjään ihan hyvin ilmankin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En myöskään Suomessa, en käy koskaan ählypizzeriassa kebabilla, kaverit joskus haluaa niihin mennä, mutta minä sanon aina että jään ulos odottamaan, koska periaatteesta en osta niiltä mitään, koska niiden pitäisi palata kotimaahansa eikä olla suomessa vääntämässä pizzoja ja kebabbia, minä pärjään ihan hyvin ilmankin.Ähly?
Mistä tiedät sinulle tuntemattomien ihmisten uskonnon?
He vääntävät koska on väännettävää ja asiakaskuntaa, mitä sinä väännät?
Selvitätkö myös thaimaassa uskonnot ennen kuin "Pärjäät ilmankin"? Anonyymi kirjoitti:
En myöskään Suomessa, en käy koskaan ählypizzeriassa kebabilla, kaverit joskus haluaa niihin mennä, mutta minä sanon aina että jään ulos odottamaan, koska periaatteesta en osta niiltä mitään, koska niiden pitäisi palata kotimaahansa eikä olla suomessa vääntämässä pizzoja ja kebabbia, minä pärjään ihan hyvin ilmankin.Thaimaassa asuu 4-5 miljoonaa muslimia ihan "kotoperäisesti".
Mitä etelämmäs maassa menee, siti isompi on muslimien osuus väestöstä, neljässä eteläisimmässä maakunnassa on jopa muslimienemmistö väestössä.
Esimerkiksi jo Krabilla ei voi olla huomaamatta muslimivaikutteita, moskeijoista ja ihmisten pukeutumisesta. Mutta paikallisten asukkaiden käytöksessä ei uskontoa pahemmin huomaa, jos/kun heidän kanssaan on tekemisissä.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk337201Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin213360Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.521480Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_221391Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.281376PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht1801364- 1431241
Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport511153- 39976
Kehumisesta voi saada sakkoja?
Mistä tämä nyt kertoo, se kertoo siitä että vanhat jo seksuaaliseeden menettäneet naisihmiset operoivat mediassa liian v163974