Erittäin hauskaa, jopa hupaisaa, kippuranausun arvoista.

Anonyymi

16

80

Vastaukset 16

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

aikas hepposin perustein moni emakko-ikäinen julpero ryhtyy julistamaan itseään kokeneeksi matkalijaksi ja pitämään itseään MYYVÄNÄ somettajana

täysin turhia tuollaset, itekin. kun tässä nyt laskin, olen jo käynyt 119 maassa

mutta en ala väittämään itseäni edes kotikylän aisantuntijaksi, siis Pattayan, jonne tehty arviolta 50 matkaa enkä enää muualle matkusta, kuin harvoin, tosin, Pattikselta voi tehdä joskus jonkun matkan muualle

• Anonyymi

Älä ole vaatimaton, kyllä sinä olet AISANTUNTIJA ja kyllä 50 matkaa ja 119 matkaa, olet varmaan harrastanut liikuntaakin 40.000 tuntia.

• Anonyymi

"Kaikenkokenut" kuin yksikkökaksikko joka istuu pimeässä kopissaan 24/7 peläten ihmisiä, eläimiä, lapsia, hoitajia, huoltomiestä, siivoojaa, keittiön tätiä ja lääkäriä.

Se oli se yksi 90 vuotias maailmanmatkaaja-bloggari joka sanoi ettei koskaan enää halua Pattayalle. Kun häneltä kysyttiin että millaisia hänen negatiiviset kokemukset sitten Pattayasta oikein olivat, niin hän kertoi että ei käynytkään varsinaisesti Pattayalla, vaan vaihtoi vain bussia Pattayan linja-autoasemalla ja siinä tunnin odottelun aikana kahvion ikkunasta oli nähnyt vanhemman miehen kävelemässä nuoremman naisen kanssa, tästä pappa kovasti pahastuen eikä aio siis koskaan enää matkustaa Pattayalle.

Samanlainen järjenjuoksu saarinorsun kanssa.

• Anonyymi

Sinä olet sairas etkä työelämässä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä olet sairas etkä työelämässä.

Hua Hinin Muusalle ja Chiang Main Ruusalle on tehty ihana laulu! Ja prinsessa töpötitöf, nauroi nöfötinöf! https://www.youtube.com/watch?v=cPL_SarAda8

• Anonyymi

Islamilaiset siais kyllä pysyä pois. Inhottaa nähdä niitä missä tahansa.

• Saattaa islamilaiset miettiä "länkkäreistä" ihan samalla tavalla...

Jos Thaimaassa katsoo isojen tavaratalojen kalliiden merkkituotteiden myymälöitä, niin Arabit näyttävät olevan niissä hyvin isona asiakaskuntana.
        Kylmä tosiasia on se, että tietyistä arabimaista tuleva matkailijakunta on erittäin varakasta väkeä (aivan roimasti varakkaampaa kuin keskimääräinen länsimaalainen Thaimaan kävijä) ja heille tuo merkkituotteiden "shoppailu" on erittäin isossa asemassa lomalla, eli käyttävät rahaa lomallansa paljon, vaikka eivät välttämättä samoihin asioihin kuin länsimaalainen peruslomailija.

• Anonyymi
        santtu_1975X kirjoitti:

Saattaa islamilaiset miettiä "länkkäreistä" ihan samalla tavalla...

Jos Thaimaassa katsoo isojen tavaratalojen kalliiden merkkituotteiden myymälöitä, niin Arabit näyttävät olevan niissä hyvin isona asiakaskuntana.
        Kylmä tosiasia on se, että tietyistä arabimaista tuleva matkailijakunta on erittäin varakasta väkeä (aivan roimasti varakkaampaa kuin keskimääräinen länsimaalainen Thaimaan kävijä) ja heille tuo merkkituotteiden "shoppailu" on erittäin isossa asemassa lomalla, eli käyttävät rahaa lomallansa paljon, vaikka eivät välttämättä samoihin asioihin kuin länsimaalainen peruslomailija.

Toki arabeillä on massia niin kaun kun niillä riittää öljyä, sitten ollaankin vaikeuksissa, onneksi monet arabimaat ovat tietoisia asiasta ja yrittävät panostaa lentoliikenteeseen, sekä muutenkin turismiin, yksi hyvä ystäväni asui 8 vuotta abu dhabissa, ei sinä aikana päässyt sinuksi maan kanssa, erittäin sisäänpäin lämpiävää porukkaa...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toki arabeillä on massia niin kaun kun niillä riittää öljyä, sitten ollaankin vaikeuksissa, onneksi monet arabimaat ovat tietoisia asiasta ja yrittävät panostaa lentoliikenteeseen, sekä muutenkin turismiin, yksi hyvä ystäväni asui 8 vuotta abu dhabissa, ei sinä aikana päässyt sinuksi maan kanssa, erittäin sisäänpäin lämpiävää porukkaa...

Ei sinulla ole ystäviä, Saaritynnyri. Sensein mielikuvitus-kultakaupat abu dhabissa kummittelee mielikuvituksessasi edelleen.

• Anonyymi
        santtu_1975X kirjoitti:

Saattaa islamilaiset miettiä "länkkäreistä" ihan samalla tavalla...

Huomattu on, mutta silti inhottaa niitä nähdä.

• Anonyymi

Kyllä muslimit sopii Eurojen ja muiden sekaan.

Ostan usein musliminaiselta Jompan iltamarkkinoilla kanaa. On ranta boulevaardilla Dongtan'in puoleisessa päässä.
      Kana maistuu aina tuoreelle ja rasvan makua ei ole. Kysyin kerran "mikä on salaisuus?" Sanoi hymyillen "Vaihdamme rasvan joka päivä!"

• Anonyymi

Rasvassa keitettyä kanaa ... ostatko myös ransakalaisia, maistuu tuoreelta.

• Anonyymi

Itse en osta muslimeilta ikinä mitään.

En myöskään Suomessa, en käy koskaan ählypizzeriassa kebabilla, kaverit joskus haluaa niihin mennä, mutta minä sanon aina että jään ulos odottamaan, koska periaatteesta en osta niiltä mitään, koska niiden pitäisi palata kotimaahansa eikä olla suomessa vääntämässä pizzoja ja kebabbia, minä pärjään ihan hyvin ilmankin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En myöskään Suomessa, en käy koskaan ählypizzeriassa kebabilla, kaverit joskus haluaa niihin mennä, mutta minä sanon aina että jään ulos odottamaan, koska periaatteesta en osta niiltä mitään, koska niiden pitäisi palata kotimaahansa eikä olla suomessa vääntämässä pizzoja ja kebabbia, minä pärjään ihan hyvin ilmankin.

Ähly?
        Mistä tiedät sinulle tuntemattomien ihmisten uskonnon?
        He vääntävät koska on väännettävää ja asiakaskuntaa, mitä sinä väännät?
        Selvitätkö myös thaimaassa uskonnot ennen kuin "Pärjäät ilmankin"?

• Anonyymi kirjoitti:

Thaimaassa asuu 4-5 miljoonaa muslimia ihan "kotoperäisesti".
        Mitä etelämmäs maassa menee, siti isompi on muslimien osuus väestöstä, neljässä eteläisimmässä maakunnassa on jopa muslimienemmistö väestössä.
        Esimerkiksi jo Krabilla ei voi olla huomaamatta muslimivaikutteita, moskeijoista ja ihmisten pukeutumisesta. Mutta paikallisten asukkaiden käytöksessä ei uskontoa pahemmin huomaa, jos/kun heidän kanssaan on tekemisissä.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi

Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va
      Maailman menoa
      385
      1552
    2. Sysmän "ilon päivä"

Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan
      Sysmä
      83
      1059
    3. Timo Vornanen.

On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.
      Maailman menoa
      93
      930
    4. Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä

Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä
      Ikävä
      63
      849
    5. Riitastako pelastaja

Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt
      Kemijärvi
      49
      758
    6. Joka ilta mietin

sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka
      Ikävä
      43
      755
    7. Pakko myöntää mies

En mä aina ihan rehellinen sulle ollut
      Ikävä
      121
      725
    8. Mikä kaivatullesi

On tärkeintä elämässään?
      Ikävä
      60
      720
    9. Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki

Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K
      Viihde ja kulttuuri
      10
      658
    10. Kylypylä mätänee

Kuka sotki uimaaltaan bakteereilla
      Suomussalmi
      37
      645
    11. mielikuva

Mitä luulet hänen ajattelevan sinusta?
      Ikävä
      50
      616
    12. Huomenta

Sinulle! Olen miettinyt sinua paljon yön aikana. 🫂
      Ikävä
      54
      602
    13. Luottamus

Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.
      Ikävä
      95
      562
    14. 45
      557
    15. En voi kertoa meistä kenellekään

Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o
      Ikävä
      33
      538
    16. Kadutko mies sitä miten reagoit?

..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺
      Ikävä
      48
      535
    17. 32
      531
    18. Millaisen talvitakin haluaisit?

Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain
      Sinkut
      85
      508
    19. Onko mulla vielä mahkuja saada sinut M nainen

Sano joku prosenttiluku?
      Ikävä
      48
      489
    20. Olisitko nainen ihan nolona

Jos et saisikaan sitä nousemaan...
      Sinkut
      80