eletään keski talvea ja hankalat on kelit. Dacian omistajat saavat nukkua yönsä rauhassa ja olla varmoja että luotto peli aamulla starttaa ensimmäisellä yrityksellä ja ratsu on valmis ajoon. Miten on saksalaisten merkkien kanssa vai onko juuttuva kurkkuinen kaasari taas jumissa?
Dacia käynnistyy aina oli pakkasta tai ei
18
107
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä!!! Katsomme säälittävästi kuun muut muka "premium" merkin omaavat odottelevat hinuria. Dacia kuski lähtee kelissä kuin kelissä liikkeelle säässä kun säässä.
- Anonyymi
Rombatin akku rulettaa. Huom. Kaikissa dacioissa Rombat!
- Anonyymi
Rombat on osoittautunut paremmaksi akuksi mitä aikanaan oli Salama ja Pakkas akku
- Anonyymi
Kannattaa lukea nuo arvostelut ja mistä pisteet kertyi. Lämppäri hybridajossa oli Mesen heikkous ja painavana hävisi etenemisessä, mutta Mesessä asiat paikataan sähkölämmittimillä mitä ei Daciassa löydy ja se ero oli täydet 0,1 pistettä ja riippui painotuksesta jossa lämmityslaite sai ison painoarvon.
- Anonyymi
Hintaluokassaan lyömätön talviominaisuudet.
- Anonyymi
Mersu jäi taakse TM vertailussa juu
- Anonyymi
Kaikki käynnistyy, paitsi Toyotan hybridit.
- Anonyymi
Rombatti rulettaa suomen talvessa!
- Anonyymi
Niinpä tuo käynnistyy minun 300tkm ajettu toyotakin ja ei ole mikään himpskatin vompatin akku vaan Exide.
- Anonyymi
No johan se tojoterokin tuli kommentoimaan, yllättävän kauan kesti. Aika paljon kirjoitellaan ja kuluttajaviranomaisille on valiteltu ettei ne Toyotat käynnisty.
- Anonyymi
Niinpä tuo käynnistyy minun 300tkm ajettu toyotakin :: kun Toyota on noissa kilometreissä niin sillä akulla ei ole ympärillään muuta kuin raitista ilmaa, sen akun ei tarvitse enää olla huolissaan onko edes yhteyttä starttimoottoriin !!!!!!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä tuo käynnistyy minun 300tkm ajettu toyotakin :: kun Toyota on noissa kilometreissä niin sillä akulla ei ole ympärillään muuta kuin raitista ilmaa, sen akun ei tarvitse enää olla huolissaan onko edes yhteyttä starttimoottoriin !!!!!!!!
Siis sen Exiden ympäriltä on auto jo hävinnyt ja avioliittosta akku on jäänyt leskeksi !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainoat ruoisteet tässä toyossa on takajousissa joista maalit lähteneet. Jännän koville ottaa ihmisillä toyotan kestävyys.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainoat ruoisteet tässä toyossa on takajousissa joista maalit lähteneet. Jännän koville ottaa ihmisillä toyotan kestävyys.
Hihii, hauskoja nämä uskovaisten jutut. Toyota on phjastaan pahasti ruosteessa jo 30 000 ajettuna.
- Anonyymi
Rombattia saa myös suomesta. Googlatkaa. Siinä on akkujen akku!
- Anonyymi
Kaasareita ei ole kuin historic sarjan autoissa.
Säälittäviä nämä huomion kerjuut.- Anonyymi
Se on poju sarkasmia. Got it.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko841786- 431419
En malta odottaa mies että tulet minuun
Sykkivänä ja intohimon palossa ujutat hitaasti upean rakkauden miekkasi minuun, ja antaudutaan kiihkeään rakasteluun. Hu1191230Vanhemmalle naiselle
Ihastuin sinuun kauan sitten. Luonteeseen, ulkonäköön ja iloisuuteen. Olen haaveillut sinusta sen jälkeen monet kerrat.871172Siltojen varjoissa
Siltojen varjoissa Yksinäinen susi kulkee, hiljaisuudessa sanoja punnitsee. Sydän auki, paljas liekki rinnassa, siltoja2911151- 66983
- 56942
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!40917Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon20910- 34864