Analyysitalomme sen keksi; EU tarvitsee yhteisen energiastrategian geopoliittisista syistä.
Mikä on tuo Analyysitalo? Se on luottoluokittaja Scope Ratings mikä sekään ei selitä mitään.
Noh, mitä tämä nyt sitten oikein tarkoittaa? En minä muuta keksi kuin että EU lakkaa ostamasta Venäjältä maakaasua ja se olisi karmea uutinen Venäjälle.
Sille joka ei tiedä mitä on geopolitiikka niin tässä siitä selvennös joka ei selitä yhtään mitään:
https://fi.wikipedia.org/wiki/Geopolitiikka
Kuinka saamme Venäjän polvilleen ?
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Juu..., kova suunnitelma. Yhden putken sulkeminen saa jengin jäätymään Euroopassa missä kaikki toimii kaasulla ja Venäjä romahtaa taloudelliseti....
Itse asiassa Putin nauraa koko Euroopalle ja hiovat nyt Kiinan kanssa kirveitään koska ovat koko maailman valtiaita.
EU on siinä pelissä vain hyttysen paska.- Anonyymi
Putin ja Trump tietävät maailman tilanteesta ihan kaiken mahdollisen ja kimpassa toimivat sen mukaan. Ei varmaan ole enää kenellekään yllätys, että bidee ei ole koskaan ollut pressa. Monille saattaa tulla yllätyksenä tulevat tapahtumat lähivuosina. (hengissä oleville).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Putin ja Trump tietävät maailman tilanteesta ihan kaiken mahdollisen ja kimpassa toimivat sen mukaan. Ei varmaan ole enää kenellekään yllätys, että bidee ei ole koskaan ollut pressa. Monille saattaa tulla yllätyksenä tulevat tapahtumat lähivuosina. (hengissä oleville).
Koko USA on jo hyttysen paska nyt Vak juu Paidenin valtakaudella.
Venäjä ja Kiina ovat jo lyöneet hynttyyt yhteen mutta siitä meillä vaietaan jota toki ymmärrän. Intia on samassa kompuksessa.
USA:n valtakausi on nyt ohi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koko USA on jo hyttysen paska nyt Vak juu Paidenin valtakaudella.
Venäjä ja Kiina ovat jo lyöneet hynttyyt yhteen mutta siitä meillä vaietaan jota toki ymmärrän. Intia on samassa kompuksessa.
USA:n valtakausi on nyt ohi.Ei kai nyt sentään??
Anonyymi kirjoitti:
Ei kai nyt sentään??
On totta että Venäjä, Kiina ja Intia ovat yhteisymmärryksessä kaikesta eikä heidän väleillään ole mitään erimielisyyksiä.
Nämä maat ovat nyt koko maailman valtiaita ja USA kusee piikkilankaa.- Anonyymi
ViktorAtaman kirjoitti:
On totta että Venäjä, Kiina ja Intia ovat yhteisymmärryksessä kaikesta eikä heidän väleillään ole mitään erimielisyyksiä.
Nämä maat ovat nyt koko maailman valtiaita ja USA kusee piikkilankaa.Suunnitelmissa on, että Trump tulee vielä takaisin suurena jumalana, mutta parin vuoden jälkeen muuttuu ajatukset hänen kohdallaan. Mikään ei nyt pidä paikkaansa ja media yrittää kaikin keinoin sotkea totuutta, vaikka onkin siitä tietoinen jossakin määrin. Älkää uskoko mitään mitä media kertoo. Siis kaikkeen paskaan on yksin syyllisenä media ja sen näkee kaikissa julkaisuissa. Kyse on vain siitä, osataanko sitä "nähdä".
Anonyymi kirjoitti:
Suunnitelmissa on, että Trump tulee vielä takaisin suurena jumalana, mutta parin vuoden jälkeen muuttuu ajatukset hänen kohdallaan. Mikään ei nyt pidä paikkaansa ja media yrittää kaikin keinoin sotkea totuutta, vaikka onkin siitä tietoinen jossakin määrin. Älkää uskoko mitään mitä media kertoo. Siis kaikkeen paskaan on yksin syyllisenä media ja sen näkee kaikissa julkaisuissa. Kyse on vain siitä, osataanko sitä "nähdä".
Kiitoksia viisaasta kommentista.
Saamme olla iloisia voidessamme elää näitä historiallisia aikoja jolloin koko maailma mullistuu. Mihin suuntaan.., sitä emme toki tiedä.
Se on varmaa että älkää uskoko sanaakaan mitä valtamediamme suostuu ulostamaan.
- Anonyymi
Maailma saa Venäjän varsin hyvin kontalleen kuin huoran kun katkaistaan SWIFT.
- Anonyymi
Niin se poikki ja Putinin kaartin ulkomaiset varat jäihin, niin alkaa Putinille rauha maistumaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin se poikki ja Putinin kaartin ulkomaiset varat jäihin, niin alkaa Putinille rauha maistumaan.
Jahas, missä pain se Putinin Venäjä nyt sotii?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jahas, missä pain se Putinin Venäjä nyt sotii?
Kukas tuota tietänee, missäpäin se jo huomen aamulla sotii, on niin monta rautaa yhtäaikaa tulessa.
Monia sotia yhtäaikaa menossa ympäri maailmaa.
- Anonyymi
Energiakauppa on Venäjälle tuikitärkeä. Armoton isku on tulossa lähitulevaisuudessa energiarintamalla. Uudet keksinnot ja sovellukset yllättävät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisit vihdoin ymmärtää
Kuinka hirviö mun silmissä olet/olette. Antaisitte mun vaan nyt olla, että palaudun tästä edes joskus.222574- 1061499
- 121225
- 2101081
Keskisarjan puheet olivat ihmisarvoa alentavia
Purra ilmoitti Lauantai-aamuohjelmassa hyväksyvänsä Keskisarjan puheet. Orpon ilmoitus tänään: "Yksikään hallituspuolue1501040Ulkomaalainen yrittäjä
Minkäs alan yrittäjä tämä herrasmies on/oli? Poliisi epäilee varkautelaista 44-vuotiasta miestä entisen puolisonsa murh17949Kannattaako omaan intuitioon luottaa
Kun minulla on tunne, että se mies tykkää minusta yhtä paljon kuin minä hänestä? Siksi olen näin kauan tätä kaipaamista67903En tiedä sinusta
Mutta minä kaipaan sitä meidän välillä vuosia sitten käytyä "säpinää". Edellytykset oli vaikka mihin, varsinkin kun olet25822Olen niiiin vihainen sille naiselle...
Ymmärrän todellakin sua, jos koet joskus olevasi sodan keskellä. OMG. Anna sun kaikki kestää. Tsemppiä 🙏14784- 76742