Etten sanoisi peräti intohimoja. Joku sitten hermostuu ja menettää malttinsa. Ihan turhaan. Kyllä Mäntyharjulle komeatkin mahtuu ja ovat lisäksi ilo silmälle.
Komeat Mäntyharjulla herättävät tunteita
Anonyymi
3
803
Vastaukset
- Anonyymi
Olen samaa mieltä.. tervetuloa katsomaan köh köh.. laatuvideoita 😅
nim: köyhät kyykkyyn🤭 - Anonyymi
Mun mieleen jäi soimaan rakkauspakkaus tai siis rakettipaketti video jonka Pasi ja Anssi oli tehny. Siitä on jotenkin vaan huoku niin aidon suomalainen meno ja oli kyllä laadukkasti tehty. Sitä on kiva hyräillä laulellen kun sanatkin on nii helpot. Komeita kavereita vilisee biisissä https://youtube.com/watch?v=9iPOllCtyOk
- Anonyymi
Kaikkein komein koko kylässä on se Hollywood-tason näyttelijä, jolla on omia produktiota yllin kyllin!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.855010- 473262
- 1003220
- 1992453
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj312240- 1332019
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️171653Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51599- 1781590
- 201566