Pillua Kärkölästä

Anonyymi

Oisko huomenna aamupäivällä/päivällä halukasta antaa pilluu tai muutenn vaan leikkii 50v kaverin kanssa? Sulla mielellään paikka

186

3057

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      siellä kukaan mitään anna,sisäsiittoinen kylä

    • Anonyymi

      Eikö todella löydy halukasta?

      • Anonyymi

        Löytyy... olen hangossa, viikonloppuisin ei käy, ma-to ehkä... olen sua vanhempi, mun nykyinen on mua puolta nuorempi... mut tykkää minusta... olen vaalea hoikka nätti...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Löytyy... olen hangossa, viikonloppuisin ei käy, ma-to ehkä... olen sua vanhempi, mun nykyinen on mua puolta nuorempi... mut tykkää minusta... olen vaalea hoikka nätti...

        Mulla paljon lähempänä sinulle. Maanantaina päiväsakana.
        T 64/185


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Löytyy... olen hangossa, viikonloppuisin ei käy, ma-to ehkä... olen sua vanhempi, mun nykyinen on mua puolta nuorempi... mut tykkää minusta... olen vaalea hoikka nätti...

        Siis tulen Hankoon maanantaina. Missä tavataan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Löytyy... olen hangossa, viikonloppuisin ei käy, ma-to ehkä... olen sua vanhempi, mun nykyinen on mua puolta nuorempi... mut tykkää minusta... olen vaalea hoikka nätti...

        Hangossa voin tarjoaa kielipalvelua milloin vain :) m54


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Löytyy... olen hangossa, viikonloppuisin ei käy, ma-to ehkä... olen sua vanhempi, mun nykyinen on mua puolta nuorempi... mut tykkää minusta... olen vaalea hoikka nätti...

        Niin että ma-to kärkölässä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Löytyy... olen hangossa, viikonloppuisin ei käy, ma-to ehkä... olen sua vanhempi, mun nykyinen on mua puolta nuorempi... mut tykkää minusta... olen vaalea hoikka nätti...

        Ikähähän on vaan numeroita


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla paljon lähempänä sinulle. Maanantaina päiväsakana.
        T 64/185

        Mitä ja missä löytyy?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ja missä löytyy?

        Naapuriseudusta. Siisti,terve,virili mies. Vaikka vakituinen kaveri tarvittaessa. Missä sopiva paikka tavata Hangossa tai Tammisaari?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ja missä löytyy?

        Komea kyrpää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naapuriseudusta. Siisti,terve,virili mies. Vaikka vakituinen kaveri tarvittaessa. Missä sopiva paikka tavata Hangossa tai Tammisaari?

        Käykö maanantaina, tai tiistaina?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla paljon lähempänä sinulle. Maanantaina päiväsakana.
        T 64/185

        Hyvä
        Ei kun


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ja missä löytyy?

        Hangossa löydy ku tyttöilijöitä


    • Anonyymi

      Jos on paikasta kiinni ettei löydy seuraa niin voidaan olla autossakin

      • Anonyymi

        Seksiä kotona harvoin voisin antaa sinulle pilluani. Rva Lopelta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seksiä kotona harvoin voisin antaa sinulle pilluani. Rva Lopelta

        Lähtisikö rva lopelta kahden miehen kanssa kimppaseksiin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähtisikö rva lopelta kahden miehen kanssa kimppaseksiin?

        Mielellään lähtisin jos hyvät tyypit joihin vosin luottaa. Rva Lopelta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seksiä kotona harvoin voisin antaa sinulle pilluani. Rva Lopelta

        Rva Lopelta! Mikäs sun nimimerkki täällä niin voisi siellä kirjoitella


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rva Lopelta! Mikäs sun nimimerkki täällä niin voisi siellä kirjoitella

        Se on Ukko64


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on Ukko64

        🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🤣🤣🤣

        Se on hyvä tietää kelle kirjoittelee 😂


    • Anonyymi

      Kerro lisää

      • Anonyymi

        Olisi 28v ja 31v miehet paikka olisi Tervakoskella.

        Ollaan kaverukset jotka haluaisi kimppaseksiä heteromallilla.
        Naisen tyytyväisyys etusijalla
        Pillun nuolentaa rintojen imentää.
        Vuorotellen pantaisiin ja toteutettaisiin kaikkia mielihaluja naisen ehdoilla.
        Yksi mielihalu olisi jos naiselle sopii haluaisimme kaksi kullia pilluun yhtäaikaa.
        Ei mitään satuttamisia eikä ulostejuttuja.


    • Anonyymi

      Missä tavataan? Voin tulla sinnepäin

      • Anonyymi

        0nko sinulla tilava auto jos autossa.


    • Anonyymi

      On kyllä tilaa

    • Anonyymi

      Mites saan sinuun yhteyttä muuten kuin täällä

      • Anonyymi

        Puhelin numeroani ei uskalla tänne laittaa. Sovitaan tapaaminen vaikka Riksun abc. Siinä vieres lumenkaato paikka jossa parkki rauhallinen. Pukeudun pitkään turkkiin ja alus asuun, autossa helpompi ei riisumis ongelmaa. Oletko terve? Itsellä ehkäisy kunnossa jos kumeista et tykkää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhelin numeroani ei uskalla tänne laittaa. Sovitaan tapaaminen vaikka Riksun abc. Siinä vieres lumenkaato paikka jossa parkki rauhallinen. Pukeudun pitkään turkkiin ja alus asuun, autossa helpompi ei riisumis ongelmaa. Oletko terve? Itsellä ehkäisy kunnossa jos kumeista et tykkää.

        Rva Lopelta. Lumekaato paikalla aika hulapaloo kun lunta ajavat yötä päivää. Lasimuseon kentällä aamusta hiljaista siellä rauhassa voitte yhtyä. Autossa jos tummat lasit helpottaa hommaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rva Lopelta. Lumekaato paikalla aika hulapaloo kun lunta ajavat yötä päivää. Lasimuseon kentällä aamusta hiljaista siellä rauhassa voitte yhtyä. Autossa jos tummat lasit helpottaa hommaa.

        Kiitti tiedosta! Yhdeksän aikaan valoisaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitti tiedosta! Yhdeksän aikaan valoisaa.

        Nähdäänkö siellä lasimuseolla pe aamuna 9? T. Aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nähdäänkö siellä lasimuseolla pe aamuna 9? T. Aloittaja

        Sopii minulle! Katsotaan tarkemmin yhdessä onko sopiva tapaamiselle. Kerrotko vinkkiä autostasi, minulla vakoinen pieni. Rva Lopelta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sopii minulle! Katsotaan tarkemmin yhdessä onko sopiva tapaamiselle. Kerrotko vinkkiä autostasi, minulla vakoinen pieni. Rva Lopelta

        Sininen pakettiauto


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sininen pakettiauto

        Pakettiautossa tilaa hyvin, kiimanen rouvan pillu saa kyrpää kunnolla huomenna. Kerro täällä oliko hyvä nussii autossa. M 55


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sininen pakettiauto

        Huomenta! Tänään ei onnistukkaan tapaaminen. Rva Lopelta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomenta! Tänään ei onnistukkaan tapaaminen. Rva Lopelta

        Harmi! Kiitos kun ilmoitit. Katsotaan toisen kerran


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pakettiautossa tilaa hyvin, kiimanen rouvan pillu saa kyrpää kunnolla huomenna. Kerro täällä oliko hyvä nussii autossa. M 55

        Paku kiva paikka..monet kyydit pakussa saanut ..patja takana ja siellä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paku kiva paikka..monet kyydit pakussa saanut ..patja takana ja siellä

        Ootko mies vai nainen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paku kiva paikka..monet kyydit pakussa saanut ..patja takana ja siellä

        Kyllä pakun hytissäkin onnistaa kun nainen apupenkillä ja mies kuskin paikalla polvillaan takaa kyrpää pilluun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harmi! Kiitos kun ilmoitit. Katsotaan toisen kerran

        Harmitti myös! Mieheni auto huollossa, jouduin lainaa omaani. Keskiviikkona olisin vapaalla voisin ajella Kärköläänkin jos sinulle paremin sopii. Rva Lopelta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paku kiva paikka..monet kyydit pakussa saanut ..patja takana ja siellä

        Oletko aloittaja täs ketjussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harmitti myös! Mieheni auto huollossa, jouduin lainaa omaani. Keskiviikkona olisin vapaalla voisin ajella Kärköläänkin jos sinulle paremin sopii. Rva Lopelta

        Kyllä onnistuu tule vaan. Olis kiva nähdä. T. Aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko aloittaja täs ketjussa.

        En oo! Mut paku löytyy! Mitäs mielessä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En oo! Mut paku löytyy! Mitäs mielessä?

        Fantasioin tosta Lopen rouvasta runkatessa miten pakun kontis saa kyrpää kiima pilluun.


      • Anonyymi

        Viesteistä päätellen kyrvän tarve kova. Kantsis ukko heittää narikkaan onneks joku toinen pääsee pukille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harmitti myös! Mieheni auto huollossa, jouduin lainaa omaani. Keskiviikkona olisin vapaalla voisin ajella Kärköläänkin jos sinulle paremin sopii. Rva Lopelta

        Onkos huomenna se päivä rva Lopelta? Oletko tulossa? T. Aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onkos huomenna se päivä rva Lopelta? Oletko tulossa? T. Aloittaja

        Olisin mielellään😉 Vapaani siirtyi perjantaille, hekilökuntaa sairaana joten pakko joustaa. Olen pahoillani myös syyllinen olo itselläni. T. Rva Lopelta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viesteistä päätellen kyrvän tarve kova. Kantsis ukko heittää narikkaan onneks joku toinen pääsee pukille.

        Ainaskin suoraa puhetta siulta.
        Pari suhteeseen kietoutuu monenlaisia asioita, yksi palanen jos toimii heikosti joka harmittaa onneksi voi ulkoistaa. Kirjoitit kyrvän tarve kova, oikeassa olet siinä myös miehen läheisyys ja tuoksut jota naisena kaipaan. Rva.L.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisin mielellään😉 Vapaani siirtyi perjantaille, hekilökuntaa sairaana joten pakko joustaa. Olen pahoillani myös syyllinen olo itselläni. T. Rva Lopelta

        Nähdäänkö perjantaina? T.Aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nähdäänkö perjantaina? T.Aloittaja

        Pelkäsin et suutuit🙂 jospa kolmas kerta toden sanoo. Missä haluaisit et tavattais ja mihin aikaan. R-L


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelkäsin et suutuit🙂 jospa kolmas kerta toden sanoo. Missä haluaisit et tavattais ja mihin aikaan. R-L

        Aamusta ei sillä niin väliä missä nähdään. Ehdota paikkakuntaa. T.Aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aamusta ei sillä niin väliä missä nähdään. Ehdota paikkakuntaa. T.Aloittaja

        Tuli mieleeni Oitin kioski Lahdentien varrella. Paremmin en tunne seutua missä rauhallista tälleen tavata. Harva kiinittää huomiota parkissa seisovaan autoon,ellei parkkeeraa täysin viereen. Minua kylläkään häiritse jos olemme yhdynnässä juuri silloin. Tetkuin Rva Lop.💋


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuli mieleeni Oitin kioski Lahdentien varrella. Paremmin en tunne seutua missä rauhallista tälleen tavata. Harva kiinittää huomiota parkissa seisovaan autoon,ellei parkkeeraa täysin viereen. Minua kylläkään häiritse jos olemme yhdynnässä juuri silloin. Tetkuin Rva Lop.💋

        Se käy 9 aikoihin siinä. T.Aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuli mieleeni Oitin kioski Lahdentien varrella. Paremmin en tunne seutua missä rauhallista tälleen tavata. Harva kiinittää huomiota parkissa seisovaan autoon,ellei parkkeeraa täysin viereen. Minua kylläkään häiritse jos olemme yhdynnässä juuri silloin. Tetkuin Rva Lop.💋

        Toivottsvasti nyt tapaatte..tunnut olevan kyrvän tarpees tosissaan.
        Eihän siinä reakoi vaikka joku ajaa parkkiin kun kyrpä jyystää rvan kiimasessa pillussa ja rva kiimasta sekaisin. Sruraaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se käy 9 aikoihin siinä. T.Aloittaja

        Siirretään 11 jos sulle sopii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siirretään 11 jos sulle sopii

        Kävin paikalla klo.9 ei näkynyt ketään. Luin viestisi myöhemmin rva lop.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kävin paikalla klo.9 ei näkynyt ketään. Luin viestisi myöhemmin rva lop.

        Milloinkas sopii seuraavan kerran? T.Aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloinkas sopii seuraavan kerran? T.Aloittaja

        Oletko tosissasi tapaamisen suhteen.
        Rva Lop.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko tosissasi tapaamisen suhteen.
        Rva Lop.

        Olen kyllä. Työhomma tuli aamulle sillä siirsin. Kiinnostaa kovasti tapaaminen. T.Aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kyllä. Työhomma tuli aamulle sillä siirsin. Kiinnostaa kovasti tapaaminen. T.Aloittaja

        Olihan munkin syyni en katsonut viestejä. Ihana oli ajella kioskille kiihotuneessa tilassa. Auto parkissa kun kuorma auto pysähtyi taakseni olin ulkona savuilla. Kuski katseli hytistä, päälläni turkki ja valkoiset korko saappaat. Oisipa tiennyt miksi parkissa😀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olihan munkin syyni en katsonut viestejä. Ihana oli ajella kioskille kiihotuneessa tilassa. Auto parkissa kun kuorma auto pysähtyi taakseni olin ulkona savuilla. Kuski katseli hytistä, päälläni turkki ja valkoiset korko saappaat. Oisipa tiennyt miksi parkissa😀

        Ois ollut mukava nähdä. Varmasti olit seksikäs. Ei tullut jutuille kuitenkaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ois ollut mukava nähdä. Varmasti olit seksikäs. Ei tullut jutuille kuitenkaan

        Hymyili ja moikkasi kyllä, ehkä lukenut viestejä ja halusi nähdä. Odotin et saattais viestitellä täällä saa nähdä. Kiitti😀 ehkä vähän pukeutunut huomiota herättävästi tohon aikaan aamusta. Auto oli siisti makuu hytillinen kyllä mietin kun ajoi poies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hymyili ja moikkasi kyllä, ehkä lukenut viestejä ja halusi nähdä. Odotin et saattais viestitellä täällä saa nähdä. Kiitti😀 ehkä vähän pukeutunut huomiota herättävästi tohon aikaan aamusta. Auto oli siisti makuu hytillinen kyllä mietin kun ajoi poies.

        Selvä merkki rouvalle kuski odotti pääsevän herkun pariin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hymyili ja moikkasi kyllä, ehkä lukenut viestejä ja halusi nähdä. Odotin et saattais viestitellä täällä saa nähdä. Kiitti😀 ehkä vähän pukeutunut huomiota herättävästi tohon aikaan aamusta. Auto oli siisti makuu hytillinen kyllä mietin kun ajoi poies.

        Mikäs päivä nähdään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikäs päivä nähdään?

        Maanantaina uudet työ listat, juuri päällä kuukautiset vuoto kestää kolmisen päivää. Haluni huipussaan juuri ennen kk..ja heti sen jälkeen. Perjantaina tiesin et alkaa viikonloppuna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selvä merkki rouvalle kuski odotti pääsevän herkun pariin.

        Naisena kyllä vaistosin katseen sekä ilmeet. Itse kiihottuneessa tilassa ehkä mies tiesi että odotan toista kun klo oli juuri 9. silloin. Puolituntia odottelin hän lähti vähän ennen, itse vaistosin hän tyydytti itseään samalla kun katseli mua. Lähtiessä heitti lento suukon. Rva Lop.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maanantaina uudet työ listat, juuri päällä kuukautiset vuoto kestää kolmisen päivää. Haluni huipussaan juuri ennen kk..ja heti sen jälkeen. Perjantaina tiesin et alkaa viikonloppuna.

        Meneekö ens viikon loppu puolelle? T.Aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meneekö ens viikon loppu puolelle? T.Aloittaja

        Ilmoittele miten sopii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisena kyllä vaistosin katseen sekä ilmeet. Itse kiihottuneessa tilassa ehkä mies tiesi että odotan toista kun klo oli juuri 9. silloin. Puolituntia odottelin hän lähti vähän ennen, itse vaistosin hän tyydytti itseään samalla kun katseli mua. Lähtiessä heitti lento suukon. Rva Lop.

        Rouva Lopelta! Seurannut teitä lähdin kattoo tapaatteko. Todella olet upee pakkaus. Aavistit oikein runkkasin autossani kun katselin saappaita ja pitkää päällys takkiasi.
        Teki mieli ehdottaa hyppää kyytiin saat kovaa kaluani. Teillä sovittu tapaaminen siksi tyydyin omaan onneen. Laita viestii tavataan nussin mielellään paineesi poies. T. Makuu hytti vapaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmoittele miten sopii

        Hei sinulle😀
        Aamulla tiedän vapaani, laitan viestin sinulle. Odotan varmaan yhtä innolla tapaamista jossa molemmat saamme mitä haluamme. Mietin sinun aloitus viestiä, miten ihanan suora ja siksi vastasin. Toivottavasti olet tyytyväinen tapaamisen jälkeen, eikä jäisi yhteen tapaamiseen. Terkuin Maikki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rouva Lopelta! Seurannut teitä lähdin kattoo tapaatteko. Todella olet upee pakkaus. Aavistit oikein runkkasin autossani kun katselin saappaita ja pitkää päällys takkiasi.
        Teki mieli ehdottaa hyppää kyytiin saat kovaa kaluani. Teillä sovittu tapaaminen siksi tyydyin omaan onneen. Laita viestii tavataan nussin mielellään paineesi poies. T. Makuu hytti vapaa.

        Kiitti suukoista💋
        Vaistosin kyllä hymystäsi mitä teit, tuntui myös hyvältä itsestäni siksi en mennyt autooni hetkeen. Olisininkin tiennyt et tapaaminen peruuntui, mielellään olisin tullut autoosi. Fantasioin kylläkin miten kovana seisoi kun tyydytit harmi olisit saanut nussia pilluani siksihän olin parkissa. Tapaan mielellään myöhemmin kun tavattu ensin aloittajan kans. Ihana jos kaksi miestä joita tapailla säännöllisesti. Tietenkin jos molemmat teistä hyväksyy järjestelyn. Maikki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitti suukoista💋
        Vaistosin kyllä hymystäsi mitä teit, tuntui myös hyvältä itsestäni siksi en mennyt autooni hetkeen. Olisininkin tiennyt et tapaaminen peruuntui, mielellään olisin tullut autoosi. Fantasioin kylläkin miten kovana seisoi kun tyydytit harmi olisit saanut nussia pilluani siksihän olin parkissa. Tapaan mielellään myöhemmin kun tavattu ensin aloittajan kans. Ihana jos kaksi miestä joita tapailla säännöllisesti. Tietenkin jos molemmat teistä hyväksyy järjestelyn. Maikki

        Olisinpa ollut kauemmin pysäkillä ois päästy panee kunnolla. Sulla hyvä takapuoli joka tuli esiin kun takin vyö kireellä. Miten onnistais kun tapaat aloittajan jos tulisin het perään. Tykkään päästä jälki liukkaille saisit kerrankin kunnolla kyrpää jonka puuttees olet. Rokotukset kunnos myös terveys. Mittani 186 80 19 paksuhko sekä sperman tuotto runsas. Jään odottaa vatausta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisinpa ollut kauemmin pysäkillä ois päästy panee kunnolla. Sulla hyvä takapuoli joka tuli esiin kun takin vyö kireellä. Miten onnistais kun tapaat aloittajan jos tulisin het perään. Tykkään päästä jälki liukkaille saisit kerrankin kunnolla kyrpää jonka puuttees olet. Rokotukset kunnos myös terveys. Mittani 186 80 19 paksuhko sekä sperman tuotto runsas. Jään odottaa vatausta.

        Näin jälkikäteen harmittaa😀
        Kiitos kehuista kiva kuulla että kiinitit huomion peppuuni. Ehdotuksesi sai kehoni värisee, hetken sulattelin miksipä ei tavattais heti perään. Kerran tykkäät päästä pimppiini johon toinen lauennut jopa parikin kertaa hetkeä ennen. Todellakin ollut niin kuin sanoit suoraan, kyrpää kaipaan sisääni halun tuntea nautinnon mitä mies naiselle voi antaa. Mitat sulla kohdillaan myös tykkään tuntea kun mies laukee sisääni kunnolla. Laitan viestin aloittajalle milloin tavataan ensin hänen kanssa. Maikki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisinpa ollut kauemmin pysäkillä ois päästy panee kunnolla. Sulla hyvä takapuoli joka tuli esiin kun takin vyö kireellä. Miten onnistais kun tapaat aloittajan jos tulisin het perään. Tykkään päästä jälki liukkaille saisit kerrankin kunnolla kyrpää jonka puuttees olet. Rokotukset kunnos myös terveys. Mittani 186 80 19 paksuhko sekä sperman tuotto runsas. Jään odottaa vatausta.

        Katteeks käyp. Piäsispä ittekkii nussimaa valmiiks avattua spermattua herkkuu. T. Savon mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin jälkikäteen harmittaa😀
        Kiitos kehuista kiva kuulla että kiinitit huomion peppuuni. Ehdotuksesi sai kehoni värisee, hetken sulattelin miksipä ei tavattais heti perään. Kerran tykkäät päästä pimppiini johon toinen lauennut jopa parikin kertaa hetkeä ennen. Todellakin ollut niin kuin sanoit suoraan, kyrpää kaipaan sisääni halun tuntea nautinnon mitä mies naiselle voi antaa. Mitat sulla kohdillaan myös tykkään tuntea kun mies laukee sisääni kunnolla. Laitan viestin aloittajalle milloin tavataan ensin hänen kanssa. Maikki

        Hei Maikki. Sun näköisen naisen ei tartte kärsii kyrvän puutteesta. Mukava kuulla tykkäsit mitoistani.
        Kasvothan molemmat nähneet siulla upeet vaaleet hiukset, kiinnitin huomion suuhusi ja huuliisi. Suutelisin mielellään kyrpäni upottaisin huultesi väliin. Oon haaveillu valmiiks naidusta pillusta jota pääsisin painaa heti kunnolla. Kookas kaluni jyystäis kiimasta pilluasi makuu hytissäni saisit vaan nauttii orgasmeista. Seuraan tilannetta jospa ensiviikolla nähtäis taas yhdynnän merkeissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katteeks käyp. Piäsispä ittekkii nussimaa valmiiks avattua spermattua herkkuu. T. Savon mies

        Eiköhän monen miehen toive, vielä kun varatun pillu kysees. Kyrvälle tekis tosi kutaa. M.68


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän monen miehen toive, vielä kun varatun pillu kysees. Kyrvälle tekis tosi kutaa. M.68

        Kertoupi vuan moni varattu rouva elääpi puutees. Koronakin uattelisin osa syynä. Ehkäpä tämä rouva suapi kunolla kyrpää näyttääpi siltä. T. Savon mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kertoupi vuan moni varattu rouva elääpi puutees. Koronakin uattelisin osa syynä. Ehkäpä tämä rouva suapi kunolla kyrpää näyttääpi siltä. T. Savon mies

        Viesteistä päätellen pitkään puuttees joutunut kotona olee. Varmaan ukkomiehiä molemmat osaavat auttaa rouvaa. M 68


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viesteistä päätellen pitkään puuttees joutunut kotona olee. Varmaan ukkomiehiä molemmat osaavat auttaa rouvaa. M 68

        Varatulle naiselle turvallisin vaihtoehto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viesteistä päätellen pitkään puuttees joutunut kotona olee. Varmaan ukkomiehiä molemmat osaavat auttaa rouvaa. M 68

        Viesteistä päätellen sinä sekoboltsi oot taas vaivannut rähmäistä kyrpääsi hame päällä 😂🤣🤣🤣


    • Anonyymi

      Käviskös pe aamuna 9 aikoihin siellä

      • Anonyymi

        Varmistan huomen illalla.


      • Anonyymi

        Minulla lyhyt karvoitus voin kyllä poistaa jos halut.


    • Anonyymi

      Voisin myös olla Rva Lopelta kiinnostunut tapaamaan sinut. Itse 40v ja hyvin varustettu siisti mies.

      • Anonyymi

        Oletko myös Lopelta. Pitkään odottanut milloin piristyy. Kuulostaa kiehtovalta hyin varustettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko myös Lopelta. Pitkään odottanut milloin piristyy. Kuulostaa kiehtovalta hyin varustettu.

        En ole Lopelta, noin 50km matkaa. Laitatko viestiä [email protected]


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole Lopelta, noin 50km matkaa. Laitatko viestiä [email protected]

        Laittoiko? 🤭


    • Anonyymi

      Kyllä huomenna tieto riittää.

    • Anonyymi

      Kyllä kelpaa ei tarvitse olla silee

      • Anonyymi

        Molemmat puutteessa rva haluu kyrpää pilluun ja hra kiimasta pillua jyystää spermat rvan sisään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Molemmat puutteessa rva haluu kyrpää pilluun ja hra kiimasta pillua jyystää spermat rvan sisään.

        Tottahan sä kirjoitat😀 Siksihän vastasin tälle herralle, molemmat etsimme helpotusta jota kotona nykyään ei löydy. Rva Lopelta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottahan sä kirjoitat😀 Siksihän vastasin tälle herralle, molemmat etsimme helpotusta jota kotona nykyään ei löydy. Rva Lopelta

        31v mies launosista olisi kiinnostunut naisesta tai jopa 1N ja 2M asunto on ja olen sinkku.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        31v mies launosista olisi kiinnostunut naisesta tai jopa 1N ja 2M asunto on ja olen sinkku.

        Hei 31v! Olet hyvän matkan päässä Lopelta. Saatamme tunnistaa näöltä toisemme työni vuoksi. Sopisit kuvioihin hyvin, sinkku ja asunto tapaamisille.


    • Anonyymi

      Järvelästä löytyisi 28v rouva joka haluaisi salasuhteen.
      Paikkaa ei ole mihin viedä miesvieraita.
      Ehkäisy on kunnossa ja terve olen niin ylä kuin alapäästäkin.

      • Anonyymi

        Miten saan suhun yhteyttä? T. Aloittaja


      • Anonyymi

        Kelpaiskos tällainen 50v kaveriksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kelpaiskos tällainen 50v kaveriksi?

        Kaikki halukkaat saa nussia nyt kunhan kyrpä seisoo niin vittu on valmiina.
        Saa mieheni nähdä kun vaimoa nussitaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki halukkaat saa nussia nyt kunhan kyrpä seisoo niin vittu on valmiina.
        Saa mieheni nähdä kun vaimoa nussitaan.

        Missä nähdään


      • Anonyymi

        Missä tavataan?


      • Anonyymi

        28v järvelästä missä tavataan?


      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Tais tää rva 28 olla vaan pila


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tais tää rva 28 olla vaan pila

        Tietenkin oli pilaa ihan kuten kaikki muutkin "rouvat/tytöt/naiset" täällä. Ei täl palstal pyöri ku nuo säälittävimmät miehet sekä tyttöilijäressukat sun muutkin homppelipellet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietenkin oli pilaa ihan kuten kaikki muutkin "rouvat/tytöt/naiset" täällä. Ei täl palstal pyöri ku nuo säälittävimmät miehet sekä tyttöilijäressukat sun muutkin homppelipellet

        Miehet kirjoittelee naisina ja pitää omaa kivaa


      • Anonyymi

        Olen kyllä nais seuraa etsimässä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kyllä nais seuraa etsimässä

        Sitä et täältä löydä.


    • Anonyymi

      kelpaisko rva 28:lle m50 , himokas pillunlipoja ja nuolee pepunkin jos puhdasta...karvaton kulli tarjolla, mitäs sulla tarjota??

    • Anonyymi

      pillua kärkölässä...sitä tuli nuorena poikana yritettyä, joskus jopa tärppäs. myöhäisemmällä kokemuksella olis ehkä saanu useemminkin, olis sormipillun sijaan antanu tytölle kielikivaa, olis luultavasti saanu panna useammin. mmutta. oli siellä joitain aika herkkuja, tiukkapeppuisia lukiotyttöjä, olis kiva nähdä minkänäköisiä nykyisin...niin se aika mataaa!! tuli sentään yhden kanssa seksin aakkoset opeteltua. nyt voisin rva 28:n kanssa kyllä jatkaa perinteitä!!

    • Anonyymi

      Ei taida seuraa löytyy kärkölästä

      • Anonyymi

        Missäpäin siellä oot? Miten saa yhteyden? Mitäs Haluu?


    • Anonyymi

      Vieläkö Kärkölässä on siinä rautatien lähellä kerrostalossa se tosi lihava nainen?

      • Anonyymi

        Jos ollaan samassa naisessa niin nyt alle puolet siitä mitä silloin oli. Todella herkku pakkaus nyt!


    • Anonyymi

      Olisko tänään Halukkaita naisia liikkeella järvelässä?

    • Anonyymi

      lahti26, miten ois kunnon pillunnuolutalkoot, höystettynä kuusysillä ja takapanolla, pitkän kaavan mukaan?? kysyy elämäänsä kyllästynyt ukm50

    • Anonyymi

      Vieläkin maistus!

    • Anonyymi

      Käviskö lahden 26 tänä pe?

    • Anonyymi

      Hei! Tässäpä olisi Rva olen ihan hiljattain täytäny
      48v, ole jonkin verran tukevahko pullukka, mutta en ole mikää läski. Muutoin ihan tyylikäs lyhyehkö Rva, kyllä täytyy todeta Sexiä haluaisin
      tunnen sen tarpeen, mieheltäni ei saa, hän on 2vk
      aina pois kotoo keikka töissä sitte kun Vkl kotona on käymässä, haluaa vaan ottaa Alkon tuotteita rentoutua, ei kerkiä VAIMOOSA hoitamaa, sitä velvoitetta täyttämää mitä nainen tarvii. Haluan
      vilpittömästi Miestä joka ottaa naiselta, mitä on haameeni alla PYLLYNI haaroje välissä, saisin tuntea kullin jäykän tekemässä töitä himolla kiihkolla, on turvallinen paikka kotini aina 2vk
      saadaa tehtyä mitä halutaa. Tämä on tilanteeni
      mitä ajattelisit tästä.

      • Anonyymi

        Missäpäin olet? Miten saa yhteyttä? Missä tavataan?


      • Anonyymi

        Moi! Täällä viriili 50v mies lahdesta,voin auttaa suo tän ongelman kanssa😉


      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Milloinkas kävis? Täällä olis 50v kaveri valmiina


    • Anonyymi

      Mikäs lopen rvan tilanne? T.Aloittaja

      • Anonyymi

        Liekö korona vieny tai sit on saanu taas oman elämänsä kuntoon ettei tartte enää täällä pöllistellä turhaan


      • Anonyymi

        Heippa Aloittaja😀 Laitoin kyllä viestin jostakin syystä ei lähtenyt. Vapaalla maanantaina ja tiistaina onneksi pari päivää, pitkä putki takana. Tiedoksi myös salaa katselijalle🧚


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heippa Aloittaja😀 Laitoin kyllä viestin jostakin syystä ei lähtenyt. Vapaalla maanantaina ja tiistaina onneksi pari päivää, pitkä putki takana. Tiedoksi myös salaa katselijalle🧚

        Maanantaina olis hyvä hetki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maanantaina olis hyvä hetki

        Sopii miullekin heti teidän lopetettua jos rva haluu ja jaksaa. T. Makuu hytti vapaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sopii miullekin heti teidän lopetettua jos rva haluu ja jaksaa. T. Makuu hytti vapaa.

        No niin nyt sinne kaikki kynnelle kykenevät tyrkylle ja kyttäilemään! Hiukan isompikin filmiporukka myös matkalla sinne dokumenttiprojektia tekemään saadaan enemmän kansainvälistäkin näkyvyyttä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niin nyt sinne kaikki kynnelle kykenevät tyrkylle ja kyttäilemään! Hiukan isompikin filmiporukka myös matkalla sinne dokumenttiprojektia tekemään saadaan enemmän kansainvälistäkin näkyvyyttä.

        Antakaa aikuisten touhuta rauhas sehän ulkopuolisille kuulu. T seuraaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Antakaa aikuisten touhuta rauhas sehän ulkopuolisille kuulu. T seuraaja

        Nimenomaan kuuluukin ja varsinkin taltiointi toisillekin näkyväksi. Etenkin yleisillä paikoilla tapahtuva "toiminta" 🤓


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maanantaina olis hyvä hetki

        Sopii kyllä😀 voihan paikan vaihtaa jos kiinnotuneita ilmestyy liikaa. Toivomus ei ohareita tällä kertaa💫


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sopii kyllä😀 voihan paikan vaihtaa jos kiinnotuneita ilmestyy liikaa. Toivomus ei ohareita tällä kertaa💫

        Filmiporukka ei ainakaan ohareita tee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sopii kyllä😀 voihan paikan vaihtaa jos kiinnotuneita ilmestyy liikaa. Toivomus ei ohareita tällä kertaa💫

        Viime tapaaminen katseitten vaihtoa ja omakivaa autossani. Vaistoot varmaankin etten tee ohareita. Sovitaan lähempänä mis tavataan, hyppäät autooni etsitään paikka. Kuorma autossa tilava makuu hytti myös lasit voi pimentää. Voit rauhassa nauttia kookkaasta kyrvästäni kun nussin sut huolella sen puutteessa olit. T. Mara


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viime tapaaminen katseitten vaihtoa ja omakivaa autossani. Vaistoot varmaankin etten tee ohareita. Sovitaan lähempänä mis tavataan, hyppäät autooni etsitään paikka. Kuorma autossa tilava makuu hytti myös lasit voi pimentää. Voit rauhassa nauttia kookkaasta kyrvästäni kun nussin sut huolella sen puutteessa olit. T. Mara

        Lento suukko Mara💋 Tiedostin kyllä viimeksi mitä teit samalla kun seurasit mua. Odotan mikä aloittajan aika taulu. Kaselinkin miten iso siisti auto sulla, kerroit kookaasta viestissäsi. Puutteessa todella ei salaisuus siksi valmis tapaa molemmat. Helpottaa varmaan oloani vähäksi aikaa. Rva L


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lento suukko Mara💋 Tiedostin kyllä viimeksi mitä teit samalla kun seurasit mua. Odotan mikä aloittajan aika taulu. Kaselinkin miten iso siisti auto sulla, kerroit kookaasta viestissäsi. Puutteessa todella ei salaisuus siksi valmis tapaa molemmat. Helpottaa varmaan oloani vähäksi aikaa. Rva L

        Muitakin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muitakin?

        Hoitelen rouvan sit sun jälkeen halun päästä jälki liukkaille. Olin paikalla kun teillä tapaaminen karitui. T. Mara


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sopii kyllä😀 voihan paikan vaihtaa jos kiinnotuneita ilmestyy liikaa. Toivomus ei ohareita tällä kertaa💫

        Ollaan 9 maanantaina siin tauko kioskilla oitissa. T.Aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ollaan 9 maanantaina siin tauko kioskilla oitissa. T.Aloittaja

        Sovittu😀 Maralle voin laittaa viestin kun lopetamme, odottaa vaikka siinä pihvi paikassa. Mara haluaa jälki liukkaille jos luit. Tietysti heti perään muuten sun spermasi vuotaa reisiäni pitkin. Odotan innolla tapaamista uu..oispa maanantai🥰


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hoitelen rouvan sit sun jälkeen halun päästä jälki liukkaille. Olin paikalla kun teillä tapaaminen karitui. T. Mara

        Sulta nyt ei kysytty taaskaan yhtään mitään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sovittu😀 Maralle voin laittaa viestin kun lopetamme, odottaa vaikka siinä pihvi paikassa. Mara haluaa jälki liukkaille jos luit. Tietysti heti perään muuten sun spermasi vuotaa reisiäni pitkin. Odotan innolla tapaamista uu..oispa maanantai🥰

        Asia pihvi! Kahvittelen odotellessa kun aloittaja nussii kiimasta pilluasi. Laukeis nyt pariin otteeseen saisin kunnon liukkarit. Kyrpäni kovana täällä työ maalla parasta aikaa. Rouvan pillu vihdoinkin kunnolla käytössä. Varautunut olen parin tunnin tykitykseen. Mara


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ollaan 9 maanantaina siin tauko kioskilla oitissa. T.Aloittaja

        Hei Aloittaja😀 Sopiihan sinulle tää järjestely..pitkään kärsinyt seksin puutteesta miksi tyrmäisin tälläisen tilaisuuden. Lupaan tulet nauttii kanssani, odotan saan miehuutesi huulteni väliin, pidän siitä hyvää huolta💋


      • Anonyymi

        Mietippä vähän.. jotain täytyy tehdä vuoden ikäinen täysperä rekka tuli hankittua. Mara


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei Aloittaja😀 Sopiihan sinulle tää järjestely..pitkään kärsinyt seksin puutteesta miksi tyrmäisin tälläisen tilaisuuden. Lupaan tulet nauttii kanssani, odotan saan miehuutesi huulteni väliin, pidän siitä hyvää huolta💋

        Luulisi et aloittajalla mitään vastaan saa nauttii ekana. Tietäispä millainen pakkaus olet. Itellä kulli ponahti heti kun näin sut. Vetelin käteen kun kummaruit ottaa takapenkiltä käsilaukkuasi. Mikä perä sulla siinä vaiheessa mällit lensi. Mara


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulisi et aloittajalla mitään vastaan saa nauttii ekana. Tietäispä millainen pakkaus olet. Itellä kulli ponahti heti kun näin sut. Vetelin käteen kun kummaruit ottaa takapenkiltä käsilaukkuasi. Mikä perä sulla siinä vaiheessa mällit lensi. Mara

        Aloittaja laittanut tosi lyhkäisiä viestejä aloitus viestiä lukuun ottamatta. Viesti josta kiinnostuin heti. Ihana kuulla jos maanantaina et tulisi heti saisin nauttia jämäkästä.. Rva L🤗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja laittanut tosi lyhkäisiä viestejä aloitus viestiä lukuun ottamatta. Viesti josta kiinnostuin heti. Ihana kuulla jos maanantaina et tulisi heti saisin nauttia jämäkästä.. Rva L🤗

        Saat todella nauttii kyrvästäni pystyn purkautuu pilluusi useamman kerran perä jälkeen. Seisokki ei kärsi voin nussia myös perääsi jos tykkäät. Suuhusi halun yhden lastin laskee niin että kyrpä syvällä pakotan sut nielee kaiken. Kerroin kerralla tulee paljon joten varaudu siihen. Mara


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei Aloittaja😀 Sopiihan sinulle tää järjestely..pitkään kärsinyt seksin puutteesta miksi tyrmäisin tälläisen tilaisuuden. Lupaan tulet nauttii kanssani, odotan saan miehuutesi huulteni väliin, pidän siitä hyvää huolta💋

        Miten minä sitä voin vastustaa. T.Aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja laittanut tosi lyhkäisiä viestejä aloitus viestiä lukuun ottamatta. Viesti josta kiinnostuin heti. Ihana kuulla jos maanantaina et tulisi heti saisin nauttia jämäkästä.. Rva L🤗

        Ootan kanssa tosi kiimasta pilluu siihen aamulle. T.Aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten minä sitä voin vastustaa. T.Aloittaja

        Rva turhaan huolissaan tiesin et jätä väliin. Yllätyin mikä pakkaus ei tarvii pelätä ottaako eteen. Nussit ilman kiirusta voin odottaa vuorooni. Niinkuin kerroin halun jälkiliukkaile siitä aikaa kun viimeks. Mara


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten minä sitä voin vastustaa. T.Aloittaja

        Luulin et suostuisi kun vastaustasi ei kuulunut😀 Naisten päivät takana onneksi💋 Rva L


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootan kanssa tosi kiimasta pilluu siihen aamulle. T.Aloittaja

        ❤🧡💛


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rva turhaan huolissaan tiesin et jätä väliin. Yllätyin mikä pakkaus ei tarvii pelätä ottaako eteen. Nussit ilman kiirusta voin odottaa vuorooni. Niinkuin kerroin halun jälkiliukkaile siitä aikaa kun viimeks. Mara

        Hei Mara🙂 Ihana pidät kaveristakin huolta. Kehut liikaa jospa aloittajalla erilainen nais maku. Olen vapaalla itselläni aikaa nauttia. Miehet usein täälläkin fantasioi jälki liukkaille pääsystä. Uusi kokemus myös itselleni jonka pääsen kokee kanssasi.
        Rva L


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei Mara🙂 Ihana pidät kaveristakin huolta. Kehut liikaa jospa aloittajalla erilainen nais maku. Olen vapaalla itselläni aikaa nauttia. Miehet usein täälläkin fantasioi jälki liukkaille pääsystä. Uusi kokemus myös itselleni jonka pääsen kokee kanssasi.
        Rva L

        Pääseekö viellä jonon jatkoksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulin et suostuisi kun vastaustasi ei kuulunut😀 Naisten päivät takana onneksi💋 Rva L

        Siirretään klo 11 töitä aamulla en kerkee 9 millään. Toivottavasti sopiikaikille. Aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siirretään klo 11 töitä aamulla en kerkee 9 millään. Toivottavasti sopiikaikille. Aloittaja

        Lumen siirrossa olen kyllä sopii. Kauanko luulisit nauttivan rouvasta tuun sitten. Muuten olisin itse voinut aloittaa nussimisen klo 9 halun upottaa kyrpäni spermattuun kiima pilluun. Mara


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pääseekö viellä jonon jatkoksi?

        Eiköhän rouvan kiima pillu hellänä kun kaksi miestä tyydyttää pano halunsa. Viikkoon kotona nussinut muijaani saan rouvan tyytyväiseks. Mara


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän rouvan kiima pillu hellänä kun kaksi miestä tyydyttää pano halunsa. Viikkoon kotona nussinut muijaani saan rouvan tyytyväiseks. Mara

        Ok.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siirretään klo 11 töitä aamulla en kerkee 9 millään. Toivottavasti sopiikaikille. Aloittaja

        Kiva kun ilmoitit heti💋 nähdään silloin. Mara kyselee milloin tulee paikalle. T. Rva L


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pääseekö viellä jonon jatkoksi?

        Kyllähän tuohon tyttelijöitten persjonoon mahtuu vielä vaikka kuin..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pääseekö viellä jonon jatkoksi?

        Hei😀 Eka kerta kaksi miestä perä jälkeen ehkä seuraavalla kerralla voisinkin kolmen kanssa. Toivon tietenkin ettei jää yhteen kertaan että pojat nauttisivat aidosti. Terkuin Rva L


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän tuohon tyttelijöitten persjonoon mahtuu vielä vaikka kuin..

        Noin minäkin aluksi mietin. Mielen kiinnosta lähdin kattoo. Mara


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei😀 Eka kerta kaksi miestä perä jälkeen ehkä seuraavalla kerralla voisinkin kolmen kanssa. Toivon tietenkin ettei jää yhteen kertaan että pojat nauttisivat aidosti. Terkuin Rva L

        Tykkäätkö kahden kanssa sa samaan aikaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei😀 Eka kerta kaksi miestä perä jälkeen ehkä seuraavalla kerralla voisinkin kolmen kanssa. Toivon tietenkin ettei jää yhteen kertaan että pojat nauttisivat aidosti. Terkuin Rva L

        Kuulostaa hyvältä👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei😀 Eka kerta kaksi miestä perä jälkeen ehkä seuraavalla kerralla voisinkin kolmen kanssa. Toivon tietenkin ettei jää yhteen kertaan että pojat nauttisivat aidosti. Terkuin Rva L

        Rva Lopelta. Valitan onnistu ei huomenissa. Lahdes katujen putsaus isommalla porukalla. Mara


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän tuohon tyttelijöitten persjonoon mahtuu vielä vaikka kuin..

        Voevat tehrä persvärkkiringin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voevat tehrä persvärkkiringin

        Hyi saatana 🤮


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lumen siirrossa olen kyllä sopii. Kauanko luulisit nauttivan rouvasta tuun sitten. Muuten olisin itse voinut aloittaa nussimisen klo 9 halun upottaa kyrpäni spermattuun kiima pilluun. Mara

        Taidat ukkeli viettää paljon aikaasi tien päällä...


    • Anonyymi

      Oisko tauko kioskille nyt seuraa?

      • Anonyymi

        Minkälaista seuraa haussa??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkälaista seuraa haussa??

        Mitäs ois tarjolla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs ois tarjolla?

        Kullia tarjolla,pillua vailla😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kullia tarjolla,pillua vailla😊

        Tuossa en voi auttaa ku ei oo pilluu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa en voi auttaa ku ei oo pilluu

        No hitto😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No hitto😂

        Näin on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa en voi auttaa ku ei oo pilluu

        Takapilluhan on kaikilla 💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Takapilluhan on kaikilla 💩

        Tuotko persees tänne nyt pantavaksi


    • Anonyymi

      Ootkos tulossa?

    • Anonyymi

      Kummastelen ettei omasta kunnasta löydy seuraa! Pitää naapurikuntaan lähtee pillun perään. T. M52

    • Anonyymi

      Saiko RvaLopelta mitään???

      • Anonyymi

        Ei saapunut paikalle. T.Aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei saapunut paikalle. T.Aloittaja

        No yllätys😩


    • Anonyymi

      Löytyykö järvelästä halukasta naista hauskan pitoon

    • Anonyymi

      Tule luokseni. Olen viriili 85v leskinainen. Pannaan sut pyörryksiin. Pääseekö mun tytär 65 v mukaan ja lapsen lapseni 45 v ja vielä lapselapseni 25 v mukaan leikkiin. Kestääkö kuntosi hoidella 4 sukupolvea?

    • Anonyymi

      No juu juu

    • Anonyymi

      Eikös oikeesti löydy halukasta naista

      • Anonyymi

        Neee


    • Anonyymi

      Nyt naiset touhuilee

    Ketjusta on poistettu 419 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4653
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2269
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1794
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1461
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe