"Tuomioja haukkuu Nato-kannattajat disinformaation levittämisestä
Moninkertainen ulkoministeri Erkki Tuomioja (sd) katsoo, että Nato-jäsenyys ei toisi Suomelle toivottua turvaa. Hän haukkuu turvallisuuspolitiikasta käytävän eduskunnan ulkopuolisen keskustelun ja median."
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/66086475-5abc-4b05-97f6-e250d002b588
Paraskin puhuja
10
199
Vastaukset
- Anonyymi
Joutaisi jo jäädä eläkkeelle, mokoma Neuvostoliiton aikainen muinaisjäänne.
- Anonyymi
Oikessahan tuo kääkkä on, nato jäsenyys toisi Suomelle vain ongelmia lisämenojen lisäksi.
Lisäksi oma puolustustahto laskisi kuin lehmän häntä kun olisi mahdollista joutua muiden sotiin. - Anonyymi
Kummallinen muumion näköinen honttura. Vanhhurenhöppänä äijä ei ymmärrä jäädä pois, vaikka ei ymmärä mistään.
- Anonyymi
Tuo muumio ymmärtää muumionakin enemmän kuin sinä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo muumio ymmärtää muumionakin enemmän kuin sinä.
Älä höpäjä, minä olen huippu tyyppi verrattuna tähän muumio hönottäjä tuomioja punikkiin.
- Anonyymi
Hei,natointoiljat.Käsi ylös joka haluaa lähteä sotimaan Naton tai usan sotia?Niinpä.
- Anonyymi
Nato ei aloita mitään sotia, mutta venäjä aloittaa. Kun Suomi on Natossa, venäjällä ei ole enää luoteisrajalla maata mitä miehittää.
Valinta on siis sota vai rauha.
Usan omiin sotiin ei Natomaiden sotilaiden tarvitse lähteä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nato ei aloita mitään sotia, mutta venäjä aloittaa. Kun Suomi on Natossa, venäjällä ei ole enää luoteisrajalla maata mitä miehittää.
Valinta on siis sota vai rauha.
Usan omiin sotiin ei Natomaiden sotilaiden tarvitse lähteä.Minne se Suomi natojäsenyyden myötä katoaisi?
Kukaan täysjärkinen ei halua Suomesta naton ja Venäjän rajaa.
Nato=sota
Liittoutumattomuus=rauha
- Anonyymi
Tietääkö joku mitä tarkoittaa eteentyönnetty tukikohta? Luultavasti ei monikaan kuumapää.
- Anonyymi
Sinä olet itse se kuumapää. Kun venäjä hyökkää, niin sinut viedään vaikka väkisin tappamaan niitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1641516Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä281399Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701318Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2201189- 1281105
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3211051Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271037Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että291970- 76964
- 42959