Seuraavan kokouksen esityslistalle. Kuka on vastuussa Pihlajalinnasopimuksista, allekirjoittajien nimet julki ja perustelut. Paljonko kaupunki on käyttänyt rahaa tuulivoimalahankkeisiin ja kuka on päättänyt niide rahoituksesta. Mahdollinen kaupunginjohtajan osuus päätöksiin pitäisi tutkia
Parkanon Kaupunginvaltuustolle
5
821
Vastaukset
- Anonyymi
Ei pitäisi tutkia. Vaan Pitää TUTKIA!
- Anonyymi
Toisessa ketjussahan joku kertoi tietävänsä asioihin liittyvistä epäselvyyksistä, mutta ei ole kuitenkasn vienyt asioita eteenpäin.
Alkaa epäilyttää olevan pelkkää suunsoittoa koko juttu.
Kaupungillahan on lakimiehet käytössään joiden pitäisi hoitaa sopimusasiat.
- Anonyymi
Kaupunginjohtajan kytkennät pitää tutkia ja samalla arvioida onko hänellä enää mahdollista jatkaa hyvävelijärjestö toimintaansa Parkanon kaupunginjohtajana
- Anonyymi
Riitainen pikkukunta onkin helpommin sopeutettavissa tulevaan muutokseen, kuin yhteen hiileen puhaltavien kuntapäättäjien muodostama asetelma.
- Anonyymi
Toisessa ketjussakin ex-kuntapäättäjä kiukuttelee havaitsemistaan epäkohdista, ei kuitenkaan ole aikanaan riitauttanut asioita ja nyt hapuilee syyllisiä missä vain liikettä sattuu näkemään.
Jos joku oikeasti jotakin tietää, niin miksei vie asioita viranomaisille heti ja jättäisi uhoamisen täällä palstalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi902153En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222141- 471917
- 321517
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2131452Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt361349- 301326
- 951131
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201026Aivottomat
Illalla yritin nukkua vuokratalossa. Klo 22.30 - 24.00 välillä 5 autoa ajoi rapun eteen, nuoria kuskaten. Eikö tule mie23867