Cyborgit on täällä, oletko valmis?

Anonyymi

Ihmiskokeet on edenneet siihen pisteeseen, että tieteen nimissä on valmistettu ihmisistä cyborgeja. Cyborgit sisältävät ihmisen kehon, johon on asennettu älytekniikkaa. Cyborgia hallitsee tekoäly.

10

296

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mikä minua kiinnostaisi on se "synthetic biology" jonka Gil Herrera, NSA:n "Research Directorate" ryhmän johtaja mainitsi haastattelussaan MIT Review lehdelle.

      https://www.technologyreview.com/2022/02/01/1044561/meet-the-nsa-spies-shaping-the-future/

      Lyhyt ote artikkelin tekstistä:

      Herrera repeatedly raises the prospect of the directorate needing to develop greater capabilities in and understanding of rapidly advancing fields like synthetic biology. The NSA is hardly alone in this: Chinese military leaders have called biotech a priority for national defense.

      “Much of the competition in the world now is not military,” Herrera says. “Military competition is accelerating, but there is also dissemination of other technologies, like synthetic biologies, that are frankly alarming. The role of research is to help the NSA understand what the impact of those technologies will be. How much we actually get involved, I don’t know, but these are areas we have to keep an eye on.”

    • Anonyymi

      Elon Musk hakee vapaaehtoisia joidenka aivoihin voidaan kytkeskellä antureita sun muita mikroprosessoreja. Koronarokote oli vasta kokeilu ja parannettu versio ovat nuo vemputtimet aivoissa. Hyvä, sillä saamme ikuisen elämän kun kuolema tulee vasta sitten kun sähköt katkaistaan taikka siihen ettei ole varaa maksaa sähkölaskua.

      • Anonyymi

        Tässähän näitä ideoita on. Cyborgiksi voidaan laskea, jos on asennettu sydämen tahdistin, kuulolaite, DBS (deep brain stimulation), VNS (vagnus nerve stimulation), sähköllä toimiva protesteettinen käsi/jalka tai vaikka tällainen antenni niinkuin tällä herralla on. https://youtu.be/NivuCuwZ944

        Jos ottaa mikrusirun käteen, niin voidaan laskea myös cyborgiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässähän näitä ideoita on. Cyborgiksi voidaan laskea, jos on asennettu sydämen tahdistin, kuulolaite, DBS (deep brain stimulation), VNS (vagnus nerve stimulation), sähköllä toimiva protesteettinen käsi/jalka tai vaikka tällainen antenni niinkuin tällä herralla on. https://youtu.be/NivuCuwZ944

        Jos ottaa mikrusirun käteen, niin voidaan laskea myös cyborgiksi.

        Tässä videossa näkyy, kuinka pitkälle on tieteessä menty. Katsokaa miten cyborgi hyönteiset tottelevat annettuja käskyjä!

        https://youtu.be/awG09liCMD4


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      mitähän paikkakuntaa aletaan ekana testaamaan 5g:n laajennusta et nähtäs miten ihmisen elimistö reagoi. arvauksia..

      • Ehkä tänne Helsinkiin? 5G on varmasti jo ihmiselle niin epäluonnollinen tila, ettei siinä mitään testaamista tarvita. Järki jo sanoo, että solut ei jakaudu enää normaalisti. Syntyy varmasti mutaatioita ja syöpiä kiihtyvällä tahdilla. Toinen vaihtoehto on että meistä tulee ZOMBEJA! Ei niin ettemme ole jo zombeja. 😂


    • Anonyymi

      siis 5g ei ole vielä lähelläkään täyttä tehoaan

      • Anonyymi

        Ei tuo Olkiluoto kolmekaan ole vielä täydella teholla hökkypökkyä tuottamassa. Aivan ikään kuin nämä kaksi asiaa linkittyisivät toisiinsa. Olkiluoto kolme kun saavuttaa täyden tehonsyöttökykynsä niin silloin aktivoituvat koronarokotteen myötävaikutuksella ihmisiin istutetut 5 g -verkot.

        Eihän tästä puutu mikään muu kuin Metafirman metauniversiumi ja kiinalaisten valvontakomissio. Eläköön kapitalismi ja valinnanvapaus !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tuo Olkiluoto kolmekaan ole vielä täydella teholla hökkypökkyä tuottamassa. Aivan ikään kuin nämä kaksi asiaa linkittyisivät toisiinsa. Olkiluoto kolme kun saavuttaa täyden tehonsyöttökykynsä niin silloin aktivoituvat koronarokotteen myötävaikutuksella ihmisiin istutetut 5 g -verkot.

        Eihän tästä puutu mikään muu kuin Metafirman metauniversiumi ja kiinalaisten valvontakomissio. Eläköön kapitalismi ja valinnanvapaus !

        Mitään älytekniikkaa olemassakaan. Onko tekniikka poimimaan jokaisen voikukan tontilta? Ei ole.
        Onko osaavaa ruohonleikkuria? Ei ole. Pitäs nääs kiertää kivet ym. esteet ja pysyä tontilla ilman kaapeliojaa. Ja liikkua järjestelmällisesti eikä ristiin rastiin kaiken päivää.
        Sunilakin suljetaan älytekniikan puutteessa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1316
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      100
      1003
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      944
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      917
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      298
      798
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      758
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      658
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      55
      613
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      599
    Aihe