Kisaturistit.

Anonyymi

Hyvinkäältä oli Pekingissä kaksin kappalein "alppitähti" turisteja. Jokainen lasku"pihalle". Toinen tyllerö taisi päästä peräti muutaman kymmenen metriä. "Hyvin lähti ja fiilis oli hyvä". Voi Jumalavita. Kun kisoihin lähetetään, niin pitäisi olla realistiset saumat edes kahdenkymmenenviiden joukkoon. Sama tilanne on paikkakunnan potkupallisteilla. Ensin pitää olla jotain näyttöjä ennenkuin kannattaa vaatia lisää nurmikenttiä. Kovissa Jalkapallo maissa nuoret ovat hankkineet taidot aivan jossain muualla kuin viheriöillä. Naisleijonat voidaan myös nimetä uudelleen. Tyttö mirrit lienee kuvaavampi.

8

172

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

" Tunnelma oli mahtava, ja voiton avaimet olivat jo hetken käsissäni, kunnes lähdin liikkeelle".

• Anonyymi

Onneksi heikoimmat lajit eivät ole mukana olympiakisoissa. Tikanheitto ja joko-joko ym. vastaavat.

• Anonyymi

Mutta onhan potkupallo.........

• Anonyymi

Ei heti saa mollata . Vastahan he olivat ensimmäisissä arvokisoissa ja haistelemassa arvokisa tunnelmaa. Ja ovat vielä niin kamalan nuoria ehtiivät vielä ties mihin. Ei kukaan ole seppä syntyessään.

• Anonyymi

Voihan sen noinkin ajatella, mutta paljon duunia vielä tehtävä. Kalle Palanderkin oli kiltti..

• Anonyymi

Kuinkas itselläsi sujuu alppihiihto?

• Anonyymi

No, ei suju. Mutta en ole myöskään "kilpaileva" turisti kisoissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No, ei suju. Mutta en ole myöskään "kilpaileva" turisti kisoissa.

Onneksi se Kurvinen ei lähtenyt kurvailemaan kisamaisemiin...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      98
      3762
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      35
      3242
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      60
      3209
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      68
      3029
    5. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      68
      2884
    6. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      67
      2809
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      63
      2524
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      2321
    9. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2162
    10. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2158
    Aihe