Ostin marraskuussa powerin verkkokaupan kautta telewell modeemin ja aluks yritin laittaa kuntoon mutta ei onnistunu sitten eilen tuli asiantuntija paikalle ja soitti valmistajalle hups laite onkin viallinen.Lievästi kikkeli otsassa.Toki 60 päivän vaihto oikeus mutta mistä asiakas sen voi tietää että viallista myydään.
Power ...onko kokemuksia
38
1597
Vastaukset
- Anonyymi
Toki tietenkin valmistalla vastuu viallisista laitteista.
- Anonyymi
Power ei varmasti tiennyt, että laite on viallinen. Elektroniikassa tuollaista tapahtuu, ja sen takia on takuut ja vaihto-oikeudet. Eihän se mukavaa ole kun omalle kohdalle sattuu, mutta eikös sitä asiaa laiteta nyt kuntoon?
- Anonyymi
Monissa tuotteissa on varmasti välillä jokin viallinen seassa. Ei koske pelkästään elektroniikkaa tai sähköisiä laitteita.
- Anonyymi
Toki meen huomenna hoitaan asiaa niimpä nykypäivän elektroniikka laitteet sitä sun tätä.Valmistajalla toki takuu mutta kyllä nyt vähän tarvis katsoa mitä myynnissä.Valmistetaan paljon ja laatu sitten mitä tahansa.Eihän tunnetutkaan merkit enään välttämättä ok kun valmistetaan halpamaissa.Liian kestävää ei kannata valmistaa.
- Anonyymi
Eipä laitteiden jälleenmyyjällä ole mitään mahdollisuuksia eikä velvollisuuksia testata niitä laitteita joita se myy. Valmistaja vastatkoon härpättimistään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä laitteiden jälleenmyyjällä ole mitään mahdollisuuksia eikä velvollisuuksia testata niitä laitteita joita se myy. Valmistaja vastatkoon härpättimistään.
Eiköhän se toimittaja vaihdu suht nopsaan jos pas...aa valmistaa .
- Anonyymi
Löytyy sitten asiakkaita jotka käyttävät härveleitä ja palauttavat.Hällä väliä minkalaisia tuotteita on myyntiin vaan.Halpamaa tuotantoa helkkaristi.
- Anonyymi
Joitakin tuotteita mitä myynnissä ni niillä ei tee mitään. Vanhaan läppäriin olin tyytyväinen kun kesti 10vuotta. Jotain laatuakin toki löytyy tietty merkki kahvinkeitin on lähipiirissä löytyny.
- Anonyymi
Joo, mutta edelleenkään Power tai joku muu kauppa ei voi niitä testata, vaan risat vaihdetaan tai korjataan valmistajan takuun perusteella. Toki, jos jokin tuote on järjestään ihan täyttä kuraa, niin kauppa voi ottaa ne pois myynnistä. Ja sähköturvallisuuteen liittyvät asia hoitaa Tukes.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, mutta edelleenkään Power tai joku muu kauppa ei voi niitä testata, vaan risat vaihdetaan tai korjataan valmistajan takuun perusteella. Toki, jos jokin tuote on järjestään ihan täyttä kuraa, niin kauppa voi ottaa ne pois myynnistä. Ja sähköturvallisuuteen liittyvät asia hoitaa Tukes.
Tuotteen lopputarkastus on jätetty asiakkaalle. Hän tekee sen ilmaiseksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osta käytettynä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osta käytettynä.
Minä en osta enää mitään. On epävarmaa, mitä saa. Pitäkää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo eihän niitä pakkauksia voi mennä aukomaan
- Anonyymi
Niimpä ja itse voi sitten arvioida mistä ostaa aikas paljon muuten on takaisin vetoja tuotteilla. Kenellä säilyy mielenkiito jos ostaa tietokoneen sitten puolen vuoden päästä korjattavaks.
- Anonyymi
Viallista digiä myydään paljon. Yleensä asiakas ottaa sen takkiinsa.
- Anonyymi
Hieno taistella eri härppäkkeiden kanssa. Ei se mitään turhaa narinaa ole jossei jotkut laitteet toimi.
- Anonyymi
Väärä paikka itkeä, kohdenna asiasi sinne mihin pitää, sieltä voi ja kuuluu asiasi hoitaa, ei avohoidokkien neuvoilla.
- Anonyymi
Asiat on asioita etkö tuota ymmärrä kun saa kritisoida itse olet juu juu tyyppi.
- Anonyymi
Se on vakituinen rääpijä, ei huolta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Auts, kun osui suoraan sinuun......
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok
- Anonyymi
Eihän niitä viallisia tuotteita missään kaupassa tahallaan myydä. Kyllä ostajalla pitää olla jonkinlainen auttava ymmärrys siitä laitteesta jonka hankkii, että toimiiko kuten pitää vai ei.
- Anonyymi
Kyse oli verkkokaupasta ostetulla modemiilla ja menee valmistajan takuuseen. Juu onkin viallinen heh jälkiviisautta löytyy aina toki.
- Anonyymi
Yritetään tietysti vääntää ostajan piikkiin. Selvähän se.
- Anonyymi
Juu epäilys voi olla syy ostajassa heh. Mutta kaippa niitä väärinkäytöksiäkin on.
- Anonyymi
Selvintähän on heti ottaa yhteys myyjään niin ei jää mitään epäselvyyttä.
- Anonyymi
Aloitin ketjun ja sain vaihtotakuu modeemin ja 3 min kesti kun toimintakunnossa. Juupa juu asiakkaan täytyy selvittää onko ostettu tuote rikki. Kyse oli modeemista ja kyllä aluks manasin ettei jotkut valot vilkkunut mutta oma tietämys ei riittänyt siihen että olisin voinut tehdä diaknoosin rikki.
- Anonyymi
Ostin Powerilta telkkarin verkkokaupasta ja kun sitä ei saatu 2 viikossakaan toimitettua niin yritin perua tilauksen. Eipä onnistu ennen kun palautan telkkarin mita EN OLE saanut!!! Siis en saa rahoja takaisin ennen kuin se TV löytyy? Minun pitäisi viedä se olematon Tv johonkin liikkeseen tai odottaa , että se jostain löytyy ja palautuu niin silloin voin saada rahat takaisin. Älkää ostako Powerilta mitään!!!
- Anonyymi
powerista on huijaussivut liikkeellä olkaa varovaisia
- Anonyymi
Tilasin kannettavan netistä ja se oli valmiiksi avattu. Sitä oli käytetty monta tuntia ja asennettu virustorjunta ohjelma. Palautin sen. Ei siinä kerrottu että paketti oli avattu.
- Anonyymi
Jatkoa.
Siis sen piti olla uusi. Ei avattu.
- Anonyymi
Minulla on sellainen kokemus Power verkokauppa että kun minä aion kysyä suomi24 keskustelu muilta Power verkkokauppa asiakkaista esim miten kauan he ovat joutunut odottamaan tilausta ym Power verkkokaupasta niin heti sen jälken kun olen laittamassa heille ensimmäisen kyselyn niin heti sen jälken kun suomi24 tekoäly on analysoinut minun ensimmäinen kommentti suomi24 niin koko suomi24 koko suomi kaatui eikä toimi enä ja kaikki sen takia että ei minä saisin keneltäkään Power verkkokaupan asiakkailta esim kysyä kuinka kauan he ovat todellisuudessa joutunut odottamaan että tuollaista kyselyä ne sensuroi!
- Anonyymi
Ostan nykyään mielummin Verkkokaupasta kuin Power tai Gigantti.
- Anonyymi
Talibaneitten makuukammarista kuvaa muillekin.
- Anonyymi
Tässä kokemus Stocmannin Powerista muutaman vuoden takaa. Liikehän on loppunut jo aikaa sitten. Ostin äidilleni uuden television, hänen jouduttuaan Koukkuniemeen hoitoon. Televisiossa oli näyttövika. Laidassa oli toimimaton muutaman sentin kaista. Palautin. Toisessa toosassa samantyyppinen vika. Kolmannessa myöskin! Tässä vaiheessa käpy paloi. Powerin hemmo vei television paikalleen, ja nyt löytyi toimiva. Millä todennäköisyydellä mielestänne ikäihmisten asuntoon toimitettava televisio on kolme kertaa peräkkäin viallinen?
- Anonyymi
Yrittää ehkä myydä viallista uuden hinnalla. Voi ehkä luottaa siihen ettei kukaan jaksa palautella tavaroita. Voi itse tavarakin olla vain huonosti tehty.
- Anonyymi
Toi justiin kun paskaa myynnissä eikä oteta vastuuta viallisista tuotteista vaan asiakas on se joka joutuu pähkäileen.
- Anonyymi
Uskokaa nyt että paskaa myydään ni kierrän power ja gigantti terv, ap.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.733855Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j923244Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin1112528Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.171707Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä
Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m741505- 991383
Varusmiehen kuolema
Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä581353Miten juhlitte ensi lauantaina?
Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.1311350- 551103
Huippu, kaupunki ostaa hotellin
Hyvä juttu meillä on oma hotelli iloitsi Pirtihirmukin. Nyt vaan rekryt päälle ja uusi henkilökunta. Tarvitaan tekijöitä581073