Jollain on täällä täysin kuluttamaton, omistajansa kokoinen hurtta, ilmeisesti doberman. Ne räkyttää kaikkia koiria, lapsia ja aikuisia. Tempoo kuola valuen hihna koko ajan tiukalla. Kuola valuu lähinnä siis koiralla, tempomista esiintyy molemmilla. Näkee heti ettei elukka ole omistajallaan hallussa ollenkaan, henkien taistelu menossa kumpi on vahvempi.
Kaikki pelkää ja syystä - ennen pitkää jotain kamalaa sattuu. Omistajan olisi syytä vaihtaa se pikimmiten villakoiraan niin kyvyt kasvattajana saattaisi jotenkuten riittää.
Kouluttamaton doberman Ylämyllyllä!
Anonyymi
2
102
Vastaukset
- Anonyymi
Näitä näkee monessa paikassa. Olen itsekin saanut pikkupaikkakunnilla pelätä isoja koiria, jotka eivät ole mitenkään omistajansa hallinnassa. Jopa lapsille annetaan ulkoilutettavaksi iso ja kouluttamaton aggressiivinen koira, jota lapset eivät hallitse.
Itse harkitsin aikanaan jonkin pippurisumutteen hankkimista. Kai sitä voi eläimeenkin käyttää. - Anonyymi
Seulapolulla?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?516480- 594708
Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki954680Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t253473- 2033126
- 412895
törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/202736mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132729- 1561631
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3311559