Hieno juttu, sillä suuren rahan amerikkalaiset Doping-Kallet puuttuvat kisoista kokonaan. Luvassa on siis puhtaimmat kisat vuosikymmeniin. Tulemme siis saamaan aidon olympiavoittajan nyt jääkiekossakin !
T. haans
Peking-jääkiekko: Puhtaimmat kisat aikoihin ja olympiahenki jälleen voimissaan !
12
60
Vastaukset
Kukkopojat saavat meuhkata omissa leikkikehissään. parempi niin KAIKILLE. Me emme tarvitse NHL:lää. Mutta YLE näköjääön tarvitsee tuon huumehorhöliigan. ja VÄKISIN TYRKYTTÄÄ päivätä toiseen sitä SUOMALAISILLE.????????????????????
- Anonyymi
Parempi NHL kuin Putinin keinotekoinen muoviliiga KHL.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viimekaudeb khl.mestari Kasken poisjäänti enämoka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannatat siis Dopingia vain poliittisista syistä. Hyi sinua kako-trolli
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannatat siis Dopingia vain poliittisista syistä. Hyi sinua kako-trolli
Justiinsa venäläinen alaikäinen taitoluistelija kärähti dopingista. On tuo Neuvostoliitto hieno maa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Justiinsa venäläinen alaikäinen taitoluistelija kärähti dopingista. On tuo Neuvostoliitto hieno maa.
Ja ukraina, sielläkin joukottain oli doupattuja kisailijoita
- Anonyymi
Kiinassa?
1. Miten Kiina liittyy olympialaisiin?
2. Kiina on maa, jonne voi kadota heti saapumisen jälkeen.
Se on musta-aukko, poliittinen jäykkyys, ihmisoikeuksien molokinkita.
rosvo toisen tuntee
Ihmettelen suuresti, miksi Kiina pyysi kisoja, miksi sille annettiin ne?
Syy on poliittinen tai liittyy rikosrinkiin. - Anonyymi
Epohormoonihirmut peru taas...mut 2026 pitäs olla mukana.
- Anonyymi
Missä khl-mestari Oliver Kaski???? Jalonen...
- Anonyymi
No niin, ollaan siinä pisteessä, että kun amerikkalaiset DOPING-kallet eivät ole kehissä, on heidän "puhtaat" pojat tiputettu jo ennen välieriä vuorossa on viimeinen mittelö huomisaamuna.
Tänään nuorukaiset, aikaisin nukkumaan, peli alkaa aamukuudelta sunnuntaina. - Anonyymi
Juhlimmeko siis jo nyt suomen mestaruutta
- Anonyymi
En juhli mutta silti voitto tuli, 2-1 numeroin. Pohjoisamerikkalaiset olivat sittenkin mukana vaikka median uutisoinnista jäi sellainen kuva, ettei nämä ole lainkaan matkassa (pelituloksia ei kerrottu). Sijoilta 5 ja 6 löytyvät kanada ja usa.
Suomen menestystä ei silti voi väheksyä, sillä nyt pelattiin puhtailla korteilla, Doping-kallet olivat poissa. Hienoa
t. haans
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2131423- 961276
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan31067Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle16996Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9928Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86890Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.59828- 32820
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest37758Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii44754