He ovat alkueläimistä kehittynyt sotaisa, vihamielinen, aggressiivinen ja muille alkueläin sukulaisilleen rasistinen kansa. He asuvat hevosenkenkä Maassa. Heillä on suunnitelmissaan valloittaa hyytelö ja levittäytyä komponenttien päälle asumaan.
Globini-Söpiensien suurin ja karismaattisin johtaja Hra. Wörnu VullenGulle on erittäin suuruudenhullu sotasankari vailla vertaa. Hän on päättänyt valloittaa myös jättiläisten Maan, eikä anna tuumaakaan periksi. Hänellä on selkeät suunnitelmat, joita hänen neuvonantajansa yrittävät kovasti, puntti tutisten hillitä, mutta turhaan. Vastaan pistäneet hiljennetään iäksi! Heille laitetaan suukapula ja jalkaraudat, ja lähetetään vankilaan. Siellä heitä koulutetaan tekemään jalkahoitoja WullenGullelle. (Tosin vain harva pääsee ikinä pois).
Globini-Söpiensit, keitä he ovat?
2
61
Vastaukset
- Anonyymi
sulla on vielä typerämpiä avauksia kun viktorilla
WullenGulle on varmasti työnantajasi? Siksi pidät meitä typerinä? Voi sinua senkin ihana Pallivaha, vanha ystäväni - yhdessä jälleen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1058717
- 936680
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon636459Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345221Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo634397- 553491
- 503345
- 513072
- 562912
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512886