Globini-Söpiensit, keitä he ovat?

He ovat alkueläimistä kehittynyt sotaisa, vihamielinen, aggressiivinen ja muille alkueläin sukulaisilleen rasistinen kansa. He asuvat hevosenkenkä Maassa. Heillä on suunnitelmissaan valloittaa hyytelö ja levittäytyä komponenttien päälle asumaan.

Globini-Söpiensien suurin ja karismaattisin johtaja Hra. Wörnu VullenGulle on erittäin suuruudenhullu sotasankari vailla vertaa. Hän on päättänyt valloittaa myös jättiläisten Maan, eikä anna tuumaakaan periksi. Hänellä on selkeät suunnitelmat, joita hänen neuvonantajansa yrittävät kovasti, puntti tutisten hillitä, mutta turhaan. Vastaan pistäneet hiljennetään iäksi! Heille laitetaan suukapula ja jalkaraudat, ja lähetetään vankilaan. Siellä heitä koulutetaan tekemään jalkahoitoja WullenGullelle. (Tosin vain harva pääsee ikinä pois).

2

61

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

sulla on vielä typerämpiä avauksia kun viktorilla

• WullenGulle on varmasti työnantajasi? Siksi pidät meitä typerinä? Voi sinua senkin ihana Pallivaha, vanha ystäväni - yhdessä jälleen!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      105
      8717
    2. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      93
      6680
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      63
      6459
    4. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      34
      5221
    5. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      63
      4397
    6. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      55
      3491
    7. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      50
      3345
    8. Sinulle J mies

Hyvää joulua ❤️
      Ikävä
      51
      3072
    9. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      56
      2912
    10. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      51
      2886
    Aihe