Sopiiko holokaustin kieltäjä ulkoasianvaliokunnan puheenjohtajaksi?

Anonyymi

Tätä vaan kysyn nyt kun puheenjohtajaa vaihdetaan. Mielestäni ei sovi!

22

81

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kerro missä holokausti-ongelmasi on julkaistu. Meidän muidenkin on hyvä lukea se.
      Jos tarkoitat vanhaa juttua pikkutyttöjen naimaiästä, niin se ei olekaan vanhaa asiaa, vaan tämän päivän Suomea!

      • Anonyymi

        Halla-ahon kirjoituksista löydät mestarinne sanat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Halla-ahon kirjoituksista löydät mestarinne sanat.

        Emme löydä!?

        Kerro, oi kaiken kommunismin airut! :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Emme löydä!?

        Kerro, oi kaiken kommunismin airut! :)

        Kyllä vaan löytyi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä vaan löytyi.

        Laita ihmeessä linkki?


    • Anonyymi

      Minkäs muumilaakson valiokunnan puheenjohtajaksi moinen on valittu?
      Peräreiättömien kommareiden vertaisryhmän kenties? :)

    • Anonyymi

      Puheenjohtajilla on varmasti ennenkin ollut henkilökohtaisia mielipiteitä. Pääasia on, ettei niitä sotketa Suomen viralliseen ulkopolitiikkaan. Siitä vastaavat presidentti ja hallitus, eikä uav:n puheenjohtaja.

    • Anonyymi

      Eihän kaikki persut ole rikollisia, eiku...

    • Anonyymi

      Porvari kieltää omaan kansaan kohdistuvan köyhyys- ja asunnottomuus-holokaustin.
      Porvarin ideologian ytimessä toistuu sana VALHE, VALHE JA VALHE.

    • Anonyymi

      Mitä ongelmaa siinä on jos kieltää olemattoman olemassaolon?

      • Anonyymi

        Historia ja totuus , sitä ei voi muuttaa, vaikka se ei sopisi omiin pikku ajatuksiin.


    • Anonyymi

      Porvarin ideologiaan kuuluu valhe. Porvari valheellisesti väittää, että sosialistinen talousjärjestelmä ei olisi muka onnistunut missään. Sosialismi on onnistunut kaikkialle, minne se on mennyt. Tälläkin hetkellä sosialismia rakennetaan voittoisasti esim. Venetzuelassa.
      Suomessa sosialismia eli nykyistä yhteiskunnallistamista on rakennettu ja rakennetaan edelleen DDR:n viitoittamalla tiellä. Suomihan tunnusti DDR:n ja SDP muodosti sinne lämpimät ja erittäin luottamukselliset suhteet eikä Suomi ole perunut tunnustamistaan.

      Ulkoasiainvaliokuntaan ei saa päästää ketään ei-sosialistia edes jäseneksi, puhumattakaan persujen Halla-ahosta. Erkki Tuomioja johtakoon ja muut toverit olkoon hiljaa ja tyytyköön taputtamaan, jalkoja tömistelemään ja uraa huutelemaan.

      • Anonyymi

        Kukaan ei nukahda katsottuaan Tiivitaavia ja muita mörköjä.
        Nukkumatin nähtyään kaikki nukkuivat rauhaisaa unta.


    • Anonyymi

      Mitään hörhöjä ei pitäisi päästää ollenkaan sinne.

    • Anonyymi

      Holokaustin kieltäjä ja Breivikin kehuma Halla-aho kuuluu ainoastaan mielenterveyspalveluiden piiriin, ei muualle. Erottakaa se heti!

      • Anonyymi

        Äärioikeistolaiset on kovia kehumaan ja palvomaan.


    • Anonyymi

      Ei kunnioita Suomen perustuslakia, ei kannata demokratiaa, on mielestään jotain ylirotua maailmassa. Pimee, ei jatkoon!

    • Anonyymi

      Tällä hetkellä Suomen ongelmia ovat
      - Halla-aho.
      - Petteri Orpo
      - apteekkarien palkka
      - sukupuolineutraalittomat sotu- tunnukset
      - Naton muodostama uhka
      - metsänhakkuut
      - liian hyvin toimiva yksityinen työterveyshoito
      - puulämmitteinen sauna
      - valkoinen heteromies
      - Lääkäriliitto

    • Anonyymi

      Mun uhkakuvat ovat erilaisia: julkisten palveluiden alasajo, pientuloisten kasvava ahdinko, syrjäytymisen lisääntyminen, ääriliikkeet ja näköalattomuus

      • Anonyymi

        Hei, vasemmistohallitus puikoissa, on parantanut sinunkin elämääsi 300%


    • Anonyymi

      Älytöntä antaa muutaman juutalaisen kuoleman ajankohdalle tuollainen nimi. Eiköhän nuo keskitysleirit olleet tuohon aikaan ihan mukavia paikkoja. Oishan Aatu voinut juutalaiset pistää etulinjaankin tykinruuaksi jos olisi niitä vihannut ja halunnut niistä eroon.

      • -Et selvästi tiedä historiasta mitään. Mene kirjastoon ja kysy, sieltä löytyy tieto joka sinulta historiassa puuttuu.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      194
      2035
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1128
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      795
    5. 58
      786
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      711
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe