Överimandy

Anonyymi

Vaikka Mandyn mauton, kauhea pukeutumistyyli kuuluu vain hänen rooli-imagoonsa. Silti tekee pahaa katsella, kun ylipainoisen naisen on aina ängettävä läskinsä rooolivaatteisiin, mistä ne pursuilee ja varmasti puristavat ja kiristävätkin? Karmeita eläinkuvio ja käärmeennahkajäljitelmiä ym. Mandysta on tehty kaikella tavalla mahdoton överihahmo. Lisa Riley(näyttelijä) ei ainakaan pukeudu, roolinsa ulkopuolella yhtä mauttomasti Mandy. Hän on nykyään myös paljon hoikistunut, vaikka se ei vielä näissä jaksoissa näy.

35

1353

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minun mielestäni Mandy on oikein hauska persoona.
      En kyllä juurikaan kiinnitä ihmisten pukeutumiseen huomiota, en ohjelmissa enkä oikeassa elämässäkään.
      Tuollaiset räiskyvät persoonat ovat silti kivoja. Saisi olla täällä Suomessakin enemmän niitä, jotka erottuvat harmaasta massasta ja uskaltavat pukeutua oman makunsa mukaan.

      • Anonyymi

        Eikö räiskyvä persoona voi pukeutua hyvällä maulla? Sopimattomiin, liian pieniin, tai liian isoihin vaatteisiin pukeutuminen näyttää aika omituiselta. Pienissä, puristavissa vaatteissa luulisi ihmisen olevan myös paha olla. Suuret, roikkuvat, lepattavat ja laahaavat vaatteet ei purista, mutta haittaa niistäkin varmasti joskus on. Kyllä Mandykin voisi olla hauska persoona, muullakin tavalla, kuin pukeutumalla tuolla tavalla. Eikai hauskat persoonat ei aina vaadi jotain tälläistä mautonta ulkoista tyyliä? Arvostan kyllä massasta poikkeavaa, rohkeaa yksilöllistä tyyliä. Mutta Mandyn tyyli ei ole edes sellainen. Kyllä tuokin look on omaksuttu, yli 40 vuotiaiden, ylipainoisten naisten tyylistä. Jotka sillä lailla mauttomasti ja epätoivoisesti yrittää näyttää nuorekkailta ja seksikkäiltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö räiskyvä persoona voi pukeutua hyvällä maulla? Sopimattomiin, liian pieniin, tai liian isoihin vaatteisiin pukeutuminen näyttää aika omituiselta. Pienissä, puristavissa vaatteissa luulisi ihmisen olevan myös paha olla. Suuret, roikkuvat, lepattavat ja laahaavat vaatteet ei purista, mutta haittaa niistäkin varmasti joskus on. Kyllä Mandykin voisi olla hauska persoona, muullakin tavalla, kuin pukeutumalla tuolla tavalla. Eikai hauskat persoonat ei aina vaadi jotain tälläistä mautonta ulkoista tyyliä? Arvostan kyllä massasta poikkeavaa, rohkeaa yksilöllistä tyyliä. Mutta Mandyn tyyli ei ole edes sellainen. Kyllä tuokin look on omaksuttu, yli 40 vuotiaiden, ylipainoisten naisten tyylistä. Jotka sillä lailla mauttomasti ja epätoivoisesti yrittää näyttää nuorekkailta ja seksikkäiltä.

        Kenen maku sitten on oikea? Sinunko kenties?
        Eiköhän se ole jokaisen henkilökohtainen asia ja kaikki saavat pukeutua kuten parhaaksi katsovat ja uskaltavat. Eri asia paljastava pukeutuminen niissä paikoissa, joihin se ei sovi.
        Eiköhän tuo Mandyn pukeutumistyyli ole ihan karrikoitu ja kuvastaa Mandya, jota ei kiinnosta pätkääkään muiden mielipiteet.
        Omasta mielestäni on kiva kun näkee tällaisia oman tiensä kulkijoita, iästä riippumatta. Joku on habitukseltaan mummo jo 3-kymppisenä ja toinen mummona puolet iästään. Kyllä minä ainakin toivon olevani pirteä ja elämäniloinen sitten joskus vanhana! Vaikka siinä leopardipaidassa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenen maku sitten on oikea? Sinunko kenties?
        Eiköhän se ole jokaisen henkilökohtainen asia ja kaikki saavat pukeutua kuten parhaaksi katsovat ja uskaltavat. Eri asia paljastava pukeutuminen niissä paikoissa, joihin se ei sovi.
        Eiköhän tuo Mandyn pukeutumistyyli ole ihan karrikoitu ja kuvastaa Mandya, jota ei kiinnosta pätkääkään muiden mielipiteet.
        Omasta mielestäni on kiva kun näkee tällaisia oman tiensä kulkijoita, iästä riippumatta. Joku on habitukseltaan mummo jo 3-kymppisenä ja toinen mummona puolet iästään. Kyllä minä ainakin toivon olevani pirteä ja elämäniloinen sitten joskus vanhana! Vaikka siinä leopardipaidassa!

        Olen samaa mieltä, että ei ole olemassa yhtä ainoaa pukeutumistapaa, vaan jokainen saa pukeutua, miten haluaa. Toki esim. "hienoissa" juhlissa tms. pitää pukeutua tahdikkaasti.
        Kaikki eivät ole samanlaisia ja onneksi ei olla. Saattais olla tylsää, jos kaikki olisivat yhtä harmaata massaa eikä kukaan erottuisi esimerkiksi pukeutumisellaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen samaa mieltä, että ei ole olemassa yhtä ainoaa pukeutumistapaa, vaan jokainen saa pukeutua, miten haluaa. Toki esim. "hienoissa" juhlissa tms. pitää pukeutua tahdikkaasti.
        Kaikki eivät ole samanlaisia ja onneksi ei olla. Saattais olla tylsää, jos kaikki olisivat yhtä harmaata massaa eikä kukaan erottuisi esimerkiksi pukeutumisellaan.

        Juu ei haluta olla kuin Pohjois-Koreassa ja Kiinassa.


    • Anonyymi

      Emmerdalessa on nähty paljon tälläisiä massasta poikkeavia, erikoisia tyyppejä. Kerryn tyylikin ollut tuollainen yli-ikäisen teinin tyyli. Pappi Harriet kulkee polvista revityissä farkuissa ja bikerrotseissa, vaikka on jo ylittänyt tyttöiän. Edna pukeutui aina niin konservatiivisen vanhanaikaisesti. Vaikka sen ikäinen voisi pukeutua toisellakin tavalla. Esimerkiksi, kuten Pearl. Hienostuneesti, mutta hyvällä maulla. Rodney on pukeutunut aina hiukan cowboy tyyliin ja miehenä hänkin koettaa ulkoisella olemuksellaan näyttää kovasti nuoremmalta mitä on. Hiuksiaankaan ei leikkauta. Priya tuo tyylillään, pukeutumisellaan esiin hienostuneisuuta ja sitä, että siihen on myös varaa. Samoin Kim Tate. Useammat naiset tässä sarjassa koettaa kovasti tuoda esille seksikkyyttään ja rintojaan. Aika antavia kaula-aukkoja on naisilla nähty ihan kotioloissa, mutta myös juhlissa ja jopa hautajaisissa. Debbiekin koettaaa pukeutua viettelevän seksikkäästi. Mutta se ei auta yhtään muuttamaan hänen kolkkoa olemustaan kiinnostavammaksi. Sama, kuin kivipylvään pukisi seksikkäisiin vaatteisiin.

    • Anonyymi

      Ikävä tosiasiahan kuitenkin on, että yli-ikäiset naiset ei teinilookillaan nuorene yhtään. Yritykset näyttää ainoastaa epätoivoisilta ja kamalilta. Kuten ne fiaskot kauneusleikkauksetkin.

      • Anonyymi

        Minkä ikäinen on "yli-ikäinen"?
        Jos tuosta (Mandyn) eläinkuosista puhutaan niin eipä se kyllä mitään "teinilookkia" ole. 🤣
        Ei ainakaan oma pikkusiskoni kavereineen sitä käytä, itse jo teini-iän ylittäneenä en tietysti voi varmuudella sanoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä ikäinen on "yli-ikäinen"?
        Jos tuosta (Mandyn) eläinkuosista puhutaan niin eipä se kyllä mitään "teinilookkia" ole. 🤣
        Ei ainakaan oma pikkusiskoni kavereineen sitä käytä, itse jo teini-iän ylittäneenä en tietysti voi varmuudella sanoa.

        Kerrotko esimerkkejä emmerdalelaisten fiaskoista kauneusleikkauksista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerrotko esimerkkejä emmerdalelaisten fiaskoista kauneusleikkauksista?

        Minulla ei ainakaan ole tietoa.
        Kysymyksesi saattoi tulla vahingossa minun kommenttiini.
        Kommenttini oli tuo "Minkä ikäinen on "yli-ikäinen"?..."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerrotko esimerkkejä emmerdalelaisten fiaskoista kauneusleikkauksista?

        "Ikävä tosiasiahan kuitenkin on, että yli-ikäiset naiset" Ymmärräthän lukemasi? Kirjoittaja ei siis maininnut emmerdale näyttelijöiden kauneusleikkauksista mitään. Tarkoitti varmaankin yleisesti ikääntyvien naisten, monesti epäonnistuneitakin kauneusleikkausten lopputuloksia. Näin itse tuon ymmärtäisin.


    • Anonyymi

      Kauneusleikkaukset?
      Kenelle niitä on tehty?
      Enpä ole ED:ssä huomannut että joku näyttelijä olisi vuosien saatossa kaunistunut.

      • Anonyymi

        Piti tosiaan vastata yhtä ylempään. Anteeksi!


      • Anonyymi

        Chasin rintojen koko on kyllä muuttunut vuosien varrella aina sen mukaan kuinka paljon silikonia povessa on ollut juuri sillä hetkellä muodikasta. Nykyisin on kyllä poistattanut silarinsa.


    • Anonyymi

      Ehkäpä näissä toteutetaan kuitenkin englantilaista makua ja tyyliä...totta tai karrikoituakin. Mitäs luulette?
      Ihan turhaan omaa makumieltämystänne tänne itkette.

      • Anonyymi

        Eikös se ole hyvä, että mielipiteitä vaihdetaan vai pitäiskö tyytyä aina vain keskustelun aloitukseen. Ainakaan mä en itkenyt kirjoittaessani...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös se ole hyvä, että mielipiteitä vaihdetaan vai pitäiskö tyytyä aina vain keskustelun aloitukseen. Ainakaan mä en itkenyt kirjoittaessani...

        Juurikin näin, olen samaa mieltä.
        Itse kirjoitin tuon ekan kommentin aloittajalle ja ihan hyvillä mielin.


      • Anonyymi

        Missään palstan säännöissä ei ole kielletty tuomasta esille minkäänlaisia mielipiteitään.
        Myös sarjaan liittyvistä makumieltymyksistään voi kommentoida. Turhaahan olisi kaikki kommentit tälläisellä asenteella. Ehkä haluaisit luoda vain omia sääntöjäsi tänne. Määritellä itkemiseksi ne kommentit, mitkä eivät miellytä sinua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missään palstan säännöissä ei ole kielletty tuomasta esille minkäänlaisia mielipiteitään.
        Myös sarjaan liittyvistä makumieltymyksistään voi kommentoida. Turhaahan olisi kaikki kommentit tälläisellä asenteella. Ehkä haluaisit luoda vain omia sääntöjäsi tänne. Määritellä itkemiseksi ne kommentit, mitkä eivät miellytä sinua.

        Minullakin tuli mieleen, että tähän ketjuun olisi pitänyt alkaa haukkumaan ihmisten pukeutumista. Kaikki, jotka eivät pukeudu jakkupukuun, ovat yli-ikäisiä ja säälittäviä kauneusleikkauksissa juoksevia leopardi(puuma?)mummoja.
        Pukeudutaan kaikki itseämme miellyttävällä tavalla ja annetaan sen naapurin (ja Mandyn!) myös tehdä niin.


    • Anonyymi

      Monenlaista emmerdaleen liittyvää, arvostelua ja haukkumista näkee tällä palstalla. Eikä ainoastaan hahmojen ulkoisesta tyylistä. Joillakin tälläiset kommentit voi osua pahasti ja tuntua jopa itseen ja siihen omaan tyyliin ja ikään kohdistuvilta arvosteluilta. Olkaamme kuitenkin rohkeasti omia itsejämme, tyyleinemme.
      Silloin tälläiset kommentit ei mene niin pahasti ihon alle.

      Itse en mene koskaan muodin mukana, en anna sen orjuuttaa itseäni.
      Pukeuduin mieleni mukaan, siten kuin itseäni miellyttää.
      Olen kuullut muotitietoisilta tyylistäni paljon huomauttelua, myös kotini sisustuksesta. Mutta en anna sen häiritä. Koska olen sitä mieltä, että aika monella on ja saa olla, se oma yksilöllinen tyylinsä. Vaikka heitäkin on, jotka haluavat näyttää samalta kuin muut ja heidän kotinsakin pitää näyttää samanlaiselta kuin muidenkin.
      Mutta tämäkään ei minua yhtään häiritse.

      • Anonyymi

        Aha!


    • Anonyymi

      Emmetrdalemaiseen tapaan naisella, jolla menee huonosti, on vähissä meikeissä. Kuten Mandy näinä aikoina.

      • Anonyymi

        Taitaa usein mennä oikeassakin elämässä.


    • Anonyymi

      Kun emmerdalessa naisella menee huonosti. Hänellä ei ole meikkiä ja kun miehellä menee huonosti, hänellä on leuassa sänki ja hiuksen kampaamatta.

      • Anonyymi

        Charityllä, kun meni hyvin, niin oli hiukset laitettuna. Nyt kun on huonossa suosiossa, niin hiukset ovat päätä myöten


    • Anonyymi

      Pipo päässä Charity nyt kulkee. Faith, vaikka on välillä asunnotonkin. Hän on aina niin huoliteltu. Ruumisauton perältäkin kömpii herättyään niin laitettuna. Ei ole korkea nutturakaan pahasti vinossa. Silmämeikki vain on hieman suttaantunut.
      Mandykään ei ole murheidensa keskellä enää jaksanut fixailla itseään niin paljon kuin yleensä. Meikittä ja hiukset sutaistuna takaa jotenkuten kiinni. Ahtaassa nahkatakissa ja villapuserossa pyörii Dinglelässä, silmät itkusta turvonneina. Mandyparka, häntä ei ole tuollaisena kiva katsella. Toivottavasti hän löytää vielä jostain aidon onnen ja Vinnykin tulisi järkiinsä ja olisi hänelle ajan myötä mukavampi. Kim epäilee dementoituvansa, kuten isänsä. Tuskin tämän rouvan ylevä ulkoinen tyyli silti muuttuu.

    • Anonyymi

      Minusta Mandy taas on mainio hahmo. Mandyn, Vinnien ja Paulin kuvio mielenkiintoisinta seurattavaa pitkästä aikaa.
      Mandyn näyttelijä lienee varsin lyhyt ja Mandykin minihameineen livenä pienempi mitä tv ruudussa näyttää.
      Mandyn nöyttelijällä on komea 'viskibasso'ääni, välillä ihan hätkähtää syvää mörähtelyä.
      Hyvä näyttelijä.
      Vinnykin näyttää nyt ikäiseltään kun lyhyet hiukset.

      • Anonyymi

        Löysin Lisa Rileyn (Mandy) pituudeksi 168 cm.


    • Anonyymi

      Näistä "kauneusleikkauksista" ja pukeutumistyyleistä.
      Chasinkin naamaa on retusoitu useampaan otteeseen niiden rintojen lisäksi. Nyt on palautunut taas normaalimman näköiseksi. Ilmeisesti käy botoksipiikeillä tms.

      Moirankin naamaa on kiristelty tai ruiskeilla paranneltu. Hänellä on tällä hetkellä Suomessa nähtävissä jaksoissa paljon vähemmän juonteita ja otsaryppyjä mitä ennen. Kasvot ovat turvonneemman näköiset.

      Pria kulkee kesät talvet minihameissa tissivako näkyen niin töissä kuin arjessa. Hänet on roolitettu bimbobilepissis iltalookkiin. Ei ole ollenkaan ns tämän päivän eikä edes tämän vuosikymmenen muodin mukaista, Ei kai kukaan Englannissakaan kulje talvisin noin vähissä vaatteissa ilman kunnollista päällystakkia.

      Sitten tämä ylipitkien hihojen venyttelijä. Sitä se on tehnyt viimeiset pari vuotta.

      Liv taitaa olla ainoa roolihahmo jonka pukeutuminen seuraa tämän päivän (nuoriso)muotia.

      • Anonyymi

        Onko kirjoittamasi faktaa vai olettamaasi?
        Lucy Pargeter (näyttelee Chasia) on poistattanut implantit. Siitä olen lukenut ja sen huomaa.
        Natalie J. Robb (näyttelee Moiraa) on lihonut sarjassa näyttelemänsä aikana, joten siitä johtunee naaman "turpoaminen".
        Muista em. näyttelijöille tehdyistä toimenpiteistä en tiedä ja jos ovat totta, niin varmaan todistat ne. Monia vanhempien naisten vanhenemisen merkkejä poistetaan paksulla meikillä...


      • Anonyymi

        Miten nämä liittyy Mandyyn?


    • Anonyymi

      Ei minulla todisteita ole, asun Suomessa, en todellakaan stalkkaa Emmerin näyttelijköitä 24/7/365, enkä käy katselemassa heidän kuviaan tyyliin ennen/jälkeen jonkun ajankohdan.

      Näkeehän nämä nopeat ulkonäkömuutokset näyttelijän kasvoissa jokainen jolla on silmät ja edes hieman järkeä tukan alla.
      Kotimaisista hyvänä esimerkkinä on toiminut Lena Meriläinen. Hänen kasvojensa muutokset piikitysten jälkeen ovat olleet aivan samanlaisia kuin Emmerin näillä kahdella näyttelijällä.

      Eikä tämän tyyliset ulkonäkömuutokset ykköskilojen lihomisella selity.
      Esim. otsarypyt joita Moiralla oli aikaisemmin, ovat nyt kadonneet.

      Chastityllä oli kovat juonteet suupielissä, välillä ne lähes olivat kokonaan poissa, nyt juonteet ovat taas tulleet takaisin. Eikä hänenkään paino ole noussut siinä määrin missään vaiheessa sarjaa, että se selittäisi juonteiden katoamisen.

    • Anonyymi

      Ei kaikki keskustelut Mandyyn liity vaan ulkonäköön!
      Jos tässä ketjussa ei saisi puhua kenestäkään muusta roolihenkilöstä kuin Mandystä, aika lyhyeksi jäävät jutut.
      Eikös tässä ketjussa pitänyt ruotia nimenomaan roolihenkilöiden pukeutumista, meikkaamista, meikittömyyttä = ulkonäköä!

      Palataan Lisa Riley:hin; pituus, useammasta lähteestä löytyi tämä luku: 164 cm.
      Löytyi myös tällainen tieto: 6 vuotta ilman alkoholia ja uusi mies.

      • Anonyymi

        Mä kun luulin, että tän otsikko on Överimandy, no siite oon ymmärtäny väärin.


    • Anonyymi

      Otsikko on mitä on. Keskustelu rönsyilee koko sarjan leveydeltä.
      Muuten tässä(kään) ketjussa ei olisi ollut kuin 4 vastausta.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4925
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3114
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1807
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1760
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1621
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1481
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1233
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1207
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1197
    Aihe