Veikkauksen peleissä, kupongin numerot ovatkin yhtääkkiä jotain muuta, mitä ne ensin olivat. Onko jollakulla muullakin käynyt näin?
Säästä pelikuponki ja vertaa numeroita, huijari veikkaus tekee kaikkensa, ettei voittoja tarvitse maksaa. Muuttaa vaikka numerot muuksi jos ei muu auta. Varokaa!
Numerot muuttuvat arvonnan jälkeen
8
154
Vastaukset
- Anonyymi
Onnittelut lottovoitosta monimiljonäärille!
- Anonyymi
Olisko osunut omilla numeroilla?
- Anonyymi
Ainakin kenon synttäri arvonnassa ihmetyttää vuodet, joita siihen arvotaan. On ollut -15, -12 jne. 2015 tai 2012 syntynyt ei saa pelata ja 1915 ja 1912 syntyneitä tuskin on elossa, saatika pelaamassa.
- Anonyymi
Onnittelut lottovoitosta monimiljonäärille!
- Anonyymi
🦴😁😆😅😂🤣😭
- Anonyymi
Suuret onnittelut lottovoitosta monimiljonäärille!
- Anonyymi
Joskus lotossakin voi tulla vain 6 palloa 7 sijaan, kuka silloin voittaa?
Eräs oma peli tietokoneella P3, Pokeri 3, toimii vieläkin ikivanha itse koodaamani peli, aika vaativa peli kyllä, ikivanhat ennätyslistat ovat tallella vieläkin, nimittäin kun löysin vanhoja omia c-ohjelmakoodeja etsiessäni tuon :FD- Anonyymi
Mahtavat onnittelut lottovoitosta monimiljonäärille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 664500
- 1053505
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373208Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262628- 472523
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52139- 222014
- 1971913
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3951552Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91418