Perjantaina
Joskus kai
käy niin
Jäämme
Väärään elämään
Puristuksiin
Tuntien
Paineen
Joka litistää sut
Tunnistamaton
pystymättä
omaan muotoonsa
Vaikea irrottautua
Tietoisuus toisaalla
sun
energia ,
mun lähellä
Henkinen avaruus
Keveä
Valoisa
Puhdas
Koska vapaa?
Onko sulla ikävä? Miten sen kertoisit?
19
612
Vastaukset
- Anonyymi
Pieniä ja heikkoja
Luulemme olevamme
Katsomme nurkkaan
Vaikka ovi on vieressä
Tuttu helvetti
Parempi kuin vieras taivas
Puristamme kiinni
Keksimme tekosyyt
Ohjeet ovat helpot
Mieti mitä haluat
Sano se ääneen
Sano se jollekin
Ota ensimmäinen askel
Yksi askel kerrallaan
Astumme tyhjään
Todistamme ihmeen
Elämä kantaa- Anonyymi
Ihana runo ❤️
Oma runosuoni on olematon mut tämä biisi saa kyynelkanavat aukeamaan kerta toisensa jälkeen vaikken tän tyylisestä musiikista muuten tykkääkkään 😌
https://youtu.be/MTIOSSDrD-U - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihana runo ❤️
Oma runosuoni on olematon mut tämä biisi saa kyynelkanavat aukeamaan kerta toisensa jälkeen vaikken tän tyylisestä musiikista muuten tykkääkkään 😌
https://youtu.be/MTIOSSDrD-UTosi tarina vuosien takaa. Nyt mä olen ikävästä vapaa. Jotenkin haluaisin vain antaa rohkeutta kaikille niille, jotka miettii, miten toisenlaista elämä voisi olla. Pelkäsin monta vuotta ja lopulta uskalsin hypätä, enkä ole katunut mitään muuta kuin sitä, etten tehnyt sitä jo aikaisemmin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosi tarina vuosien takaa. Nyt mä olen ikävästä vapaa. Jotenkin haluaisin vain antaa rohkeutta kaikille niille, jotka miettii, miten toisenlaista elämä voisi olla. Pelkäsin monta vuotta ja lopulta uskalsin hypätä, enkä ole katunut mitään muuta kuin sitä, etten tehnyt sitä jo aikaisemmin.
Wau ❤️❤️❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Wau ❤️❤️❤️
Jos toi sopii sun elämäntilanteeseen tai haluat muuten jutella niin mut löytää jodelista kanavalta n❤️n40 . Huutelet vaikka runoilijaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Wau ❤️❤️❤️
Hän ei laittaisi noin montaa sydäntä tai sydäntä ollenkaan, siitä tiedän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän ei laittaisi noin montaa sydäntä tai sydäntä ollenkaan, siitä tiedän.
Tiedämme, että hän laittoi juuri nuo 3 kirjainta ja 3 sydäntä. Elämme reaalimaailmassa.
- Anonyymi
Hänen mielensä oli avara, totta. Mutta hänen rationaalinen sydämensä ei ollut minua varten.
- Anonyymi
Oi miten puhutteleva runo!
- Anonyymi
Hyviä runoja. Kun pelosta puhutaan, mua ei pelota yhtään mikään kaapista ulos astuminen tai julkisesti seksuaalisuuteni sanominen, naisen kanssa tunteilu tai hempeily.
Ihan muut syyt pysyä lestissäni, kun pelko muuttaa elämää itseni takia. Isompiakin pelkoja on kun homous tuoda julki.- Anonyymi
Toi runo onnistui sitten paremmin kuin ymmärsinkään. Siinähän ei kaapista tulosta puhuta sanaakaan, enkä sitä ajatellut kirjoittaessani. Ilmeisesti se sulla kuitenkin osui johonkin sellaiseen kohtaan, mielenkiintoista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toi runo onnistui sitten paremmin kuin ymmärsinkään. Siinähän ei kaapista tulosta puhuta sanaakaan, enkä sitä ajatellut kirjoittaessani. Ilmeisesti se sulla kuitenkin osui johonkin sellaiseen kohtaan, mielenkiintoista.
Osui. Ainoa asia mitä olen itsessäni pitänyt piilossa vuosikymmeniä.
- Anonyymi
Pelon aiheuttajalla ei loppujen lopuksi ole merkitystä. Yhtä surullista se on aina, jos ei voi elää oman näköistä elämää, oli syy sitten mikä tahansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelon aiheuttajalla ei loppujen lopuksi ole merkitystä. Yhtä surullista se on aina, jos ei voi elää oman näköistä elämää, oli syy sitten mikä tahansa.
Tuo on totta. Olet oikeassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osui. Ainoa asia mitä olen itsessäni pitänyt piilossa vuosikymmeniä.
"hassua" sillä tuo on yks asia mikä ei oo koskaan ollut mulle ongelma. Asian kerron samantien jos joku kysyy tai tulee muuten ilmi. Itselläni muuten ongelmia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"hassua" sillä tuo on yks asia mikä ei oo koskaan ollut mulle ongelma. Asian kerron samantien jos joku kysyy tai tulee muuten ilmi. Itselläni muuten ongelmia.
Olen kasvanut homovihamielisessä ympäristössä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen kasvanut homovihamielisessä ympäristössä.
Ja olen jo liki viiskymppinen. Ajat on toiset nykyään.
- Anonyymi
Kiitos ihanat naiset tästäkin ketjusta. Tosi mukavaa rauhallista juttelua ja melko syvällistäkin. Vähän niin kuin ennen vanhaan 😌
👍🏼Hienoja riimejä, tykkäsin 😊
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1976038Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442837- 442307
- 932069
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382011Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2291405- 771382
Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa2991375Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131307Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j61236