Olin sairaana 2 viikkoa enkä sinä aikana kyennyt juuri mihinkään muuta kuin vessassa käymään, nyt kun olen taas jaloillani ja vaimoni ehdotti sänky hommia. Alettiin vaimon kanssa hommiin hän otti penikseni suuhunsa ja alkoi imutella ja hyväillä kiveksiä käsillään, tuntui vähän liiankin hyvältä sillä laukesin yhtäkkiä vaimon suuhun hän hätkähti hiukan äkkinäisestä laukeamisesta, päästi kaluni suustaan ja loput spermat lensi suoraan hänen kasvoilleen ja kaulalle. Enpä ole koskaan lauennut tuollaisella voimalla spermaa tuli todella iso määrä.
2 viikkoa pakko selibaattia.
Anonyymi
0
1393
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614428KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1523291Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?552560Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492554- 1102285
- 241893
- 241681
- 301626
- 1691540
- 361275