Viktor Ataman trollailee Manon Laittomassa lehdessäkin!

Anonyymi

Muistatte takavuosien kuuluisan toripellen, eli Marco de Witin. Tuttavallisemmin Manon. Hän piti älämölötilaisuuksia usein mm. Narinkkatorilla, jossa se ensin haukkui yleisön lyttyyn. Lopulta yleisö kävi päälle ja Mano heittäytyi marttyyriksi. Kaikki päättyi aina lopulta siihen, että poliisit kantoivat Manon putkaan selviämään.
Nyt Manolla on plogi nimeltä ”laiton lehti”. Siellä kommenttipalstoilla Viktor Ataman aktiivisesti trollailee nimimerkillä Viktor Atamaani. Mitä tästä opimme? Viktor Ataman on mitä todennäköisimmin trolli. Kenties venäjän trollitehtaalta??!

33

809

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiitos huomiosta.

      Olin Pietarin nuorisotrollitehtaan johdossa vuosia jossa toimenkuvamme oli mm. USA:n vaaleihin vaikuttaminen ja Mr. Trumpin tukeminen.
      Sain ylennyksen Krimille Jaltan trollitehtaan johtajaksi. Nyt pyrimme vahvistamaan Suomen ja Ruotsin kansalaisten NATO- vastaisuutta.

      Palkkani on 1 000 000 ruplaa /kk auto- ja asuntoetu.
      Kelit ovat parantumassa kevättä kohti siirryttäessä ja naiset ovat hyvin kauniita sekä tummia.
      Sheivauksesta eivät ole kuulleetkaan.

      • Anonyymi

        Ja sitten vielä ihmettelet miksei me uskota sun juttuja laskuvarjoluvista, entisistä firmoista jne?

        Sulta kun tota juttua tulee kuin hevosmieheltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sitten vielä ihmettelet miksei me uskota sun juttuja laskuvarjoluvista, entisistä firmoista jne?

        Sulta kun tota juttua tulee kuin hevosmieheltä.

        Hahhah, Viktor lyö luut aina vittuilijoilta kurkkuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hahhah, Viktor lyö luut aina vittuilijoilta kurkkuun.

        Ei lyö..


    • Anonyymi

      Persekärpänen se jaksaa pörrätä viktorin perässä paikasta toiseen..

      • Niin se on veli hyvä ja siksi onkin hyvin ansainnut tuon lempinimensä.


      • Anonyymi
        ViktorAtaman kirjoitti:

        Niin se on veli hyvä ja siksi onkin hyvin ansainnut tuon lempinimensä.

        Kai sinä ymmärrät että nimittelet useaa ihmistä tuolla nimellä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kai sinä ymmärrät että nimittelet useaa ihmistä tuolla nimellä?

        Ei täällä ole kuin yksi ja ainoa Persekärpänen ja se olet sinä....


      • Anonyymi
        ViktorAtaman kirjoitti:

        Ei täällä ole kuin yksi ja ainoa Persekärpänen ja se olet sinä....

        Olet edelleen väärässä asian suhteen, jos osaisit ajatella loogisesti niin olisit itse Jo huomannut tämän.
        Itse en ole ikinä haukkunut sinua tai sinun perhettä ja olet silti useasti haukkunut minua tuolla nimellä,
        Itseasiassa jos joku on kirjoittanut lapsellisia haukkmaviestejä sinua kohtaan, olen kertonut miten lapsellista sellainen on.


      • Anonyymi
        ViktorAtaman kirjoitti:

        Ei täällä ole kuin yksi ja ainoa Persekärpänen ja se olet sinä....

        Väärin, jokainen joka on eri mieltä Vikin kanssa saa tuon "kunnianimen".
        Kyllä kaikki jo tuntevat sinun älynlahjasi, vaikket ihan joka väliin lässyttäisi noita idioottimaisia perskärpäsjuttujasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet edelleen väärässä asian suhteen, jos osaisit ajatella loogisesti niin olisit itse Jo huomannut tämän.
        Itse en ole ikinä haukkunut sinua tai sinun perhettä ja olet silti useasti haukkunut minua tuolla nimellä,
        Itseasiassa jos joku on kirjoittanut lapsellisia haukkmaviestejä sinua kohtaan, olen kertonut miten lapsellista sellainen on.

        Viki tarkoitti ehkä sitä että kun joku kommentoija voi olla ihan kuka tahansa jota ei pysty varmentamaan eli se kommentoija voi olla yhtaikaa sinä ja moni muu.


      • Anonyymi
        ViktorAtaman kirjoitti:

        Ei täällä ole kuin yksi ja ainoa Persekärpänen ja se olet sinä....

        Mutta kun sä oot aina välillä kutsunut tuolla nimellä muakin, mutten ole tuo ylläkirjoittaja.

        Meitä nimiteltäviä on siis ainakin kaksi.

        Mutta todennäköisesti useampi.


      • Anonyymi

        Viktorantiman addickille sensuroitavaa jonka jälkeen voitkin jatkaa vttuilua itsellesi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Viktorantiman addickille sensuroitavaa jonka jälkeen voitkin jatkaa vttuilua itsellesi.

        Anonyymi
        22.08.2022 23:53
        Sama matsi omien sivupersoonien kanssa taas jokaisella palstalla vai mitä mokagubta exyökkäri jne?


    • Anonyymi

      Nasu kirjoittelee kaikkiin Putinin medioihin, tännekin.

    • Anonyymi

      Mano ei tajua, että hänen blogissaan lähes kaikki ovat trolleja. Laiton lehti on harvinaisen paska räpellys, että ihan hävettää. Manon aivopieruja joka ikinen kirjoitus ja sitten hän esiintyy monena aivan, ku blogissa kirjoittelisi muitakin, kuin Mano ite!

    • Anonyymi

      joo Viktor on kauhia homohinttari.

      • Anonyymi

        kekk-käkkäkin on ja Persekärpänen.


      • Anonyymi

        Tarkkailkaa myös kellonaikoja milloin Viktor tänne kirjoittaa ja merkitkää ne tarkasti muistiin koska ne ovat tärkeitä tietoja.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tarkkailkaa myös kellonaikoja milloin Viktor tänne kirjoittaa ja merkitkää ne tarkasti muistiin koska ne ovat tärkeitä tietoja.

        Neiti Etsivä dokumentoi verkon trolleja.

        Suloista puuhastelua. ; )


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkkailkaa myös kellonaikoja milloin Viktor tänne kirjoittaa ja merkitkää ne tarkasti muistiin koska ne ovat tärkeitä tietoja.

        Mitään mitä hän kirjoittaa ei ole tärkeää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kekk-käkkäkin on ja Persekärpänen.

        Onko perskärpänen mahdollisesti Olly? Joka messuaa striimeillä kuin pappi kirkossa herjaten Atamaania? Sitten toistellen mantra-tyyliin: "freemason,bangster,repekka,oddfellows exit statioons" jonkinlainen ortodoksinen juttu kun niillä papeilla kun ne heiluu suitsukkeiden kanssa ja toistelee jotain.


    • Anonyymi

      Nasunarttu on katkera kun ei saa suomalaista naista ikinä, siksi käy maksullisissa.
      Aika surullista.

    • Anonyymi

      Manon sanainen arkku on ruostunut ja sieltä ei enää helise kovin järkevää settiä. Toista oli Suomi Maidanin aikaan. Nyt kukaan ei jalua tehä mitään yhteistyötä Manon kanssa. Viktor Atamaaniki pitää Manoa täysin pellenä.

      • Anonyymi

        Mutta yks hyvä puoli on Manossakin. Hänkin on littari! Eli lättäpää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta yks hyvä puoli on Manossakin. Hänkin on littari! Eli lättäpää!

        Joo, Mano on littari, mutta muuta hyvää hänessä ei sitten ookkaan.


    • Anonyymi

      Koska Mano saa taas taseria?

      Odottelen videota!

      • Anonyymi

        Mano lienee ”koppihoidossa”. Siksi ei oo ollu enää aikoihin Suomi-Maidaneita yms. Havainnot signaaliautoistakin loppuneet, ku seinään Manon ollessa pois. Ketä tietää, minne Mano on sijoitettu? Vapaalla jalalla hän ei ainakaan oo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mano lienee ”koppihoidossa”. Siksi ei oo ollu enää aikoihin Suomi-Maidaneita yms. Havainnot signaaliautoistakin loppuneet, ku seinään Manon ollessa pois. Ketä tietää, minne Mano on sijoitettu? Vapaalla jalalla hän ei ainakaan oo.

        MdW on Laittoman Lehden päätoimittaja ja se työllistää. Tässä linkki lehteen:
        https://laitonlehti.net


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MdW on Laittoman Lehden päätoimittaja ja se työllistää. Tässä linkki lehteen:
        https://laitonlehti.net

        Rakkaalla lapsella on monta nimeä ja nimimerkkiä, että saa keskustella, lähinnä itsensä kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakkaalla lapsella on monta nimeä ja nimimerkkiä, että saa keskustella, lähinnä itsensä kanssa.

        Ei tarvitse keskustella itsensä kanssa jos väitteet siitä että Viki on tuollakin aktiivinen keskustelija?

        Miten sillä riittää aikaa tohon kaikkeen?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvitse keskustella itsensä kanssa jos väitteet siitä että Viki on tuollakin aktiivinen keskustelija?

        Miten sillä riittää aikaa tohon kaikkeen?

        Olen eläkkeellä ja oikein hyvällä sellaisella.

        Kirjoitus sinne tänne ei vie kuin muutaman minuutin joskus.


      • Anonyymi
        ViktorAtaman kirjoitti:

        Olen eläkkeellä ja oikein hyvällä sellaisella.

        Kirjoitus sinne tänne ei vie kuin muutaman minuutin joskus.

        Tekisit sinäkin ne perilliset jo onnellisiksi odottelun sijaan.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      131
      2231
    2. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      271
      2091
    3. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      69
      1611
    4. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      119
      1392
    5. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      64
      1268
    6. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      130
      1229
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      980
    8. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      66
      968
    9. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      47
      895
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      871
    Aihe